Shoutbox 0 nowych PW 



4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nowy COLT CZT
REd
post Sun, 06 Feb 2005 - 19:58
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 06 May 2004





Mam zamiar wyposażyć się w tego miejskiego Evo braciszka, ma ktoś dane na temat sprężarki która jest seryjnie?
Jakieś linki do modyfikacji silnika i elektroniki również mile widziane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 06 Feb 2005 - 19:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
JerryEVO
post Mon, 07 Feb 2005 - 01:28
Post #2


Super User
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("REd":1o431tk0)
Mam zamiar wyposażyć się w tego miejskiego Evo braciszka, ma ktoś dane na temat sprężarki która jest seryjnie?
Jakieś linki do modyfikacji silnika i elektroniki również mile widziane.


Szanse, że znajdziesz coś do tuningu większego są bardzo nikłe. Silnik ma MIVEC (zmienne fazy rozrządu) - o ile wiem nie ma rozwiązań do tuningu tego jak na razie. Będzie trzeba poczekać z roczek.


--------------------
Evo IX GT-340, Impreza GT ∞, Audi A6 Allroad 3.0TDi - all in black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Someone
post Wed, 09 Feb 2005 - 12:17
Post #3


Frequent User
Dołączył: Mon, 31 January 2005





"Szanse, że znajdziesz coś do tuningu większego są bardzo nikłe. Silnik ma MIVEC (zmienne fazy rozrządu) - o ile wiem nie ma rozwiązań do tuningu tego jak na razie. Będzie trzeba poczekać z roczek."

Zgadza sie, przynajmniej rok a i tez nie wiele tego bedzie. Poza tym nie uwazasz ze to autko nie jest zbyt wdziecznym obiektem do rasowania? Owszem calkiem ladne, ale zdecydowanie za wysokie, za maly rozstaw. Musialbys na dzien dobry zmienic zawias, a dopiero potem chip, ewetualnie komputer, pompa, wydajniesza sprezarka etc. Z auta typowo miejskiego ciezko zrobic killer'a (choc niektorzy wlasciciele np 206 GTi (172 seria) nie narzekaja a turbiny nie maja...). Zastanów sie dobrze, pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pentium
post Tue, 15 Feb 2005 - 16:52
Post #4


Rookie
Dołączył: Tue, 27 April 2004
Skąd: Kraków / Opoczno





Widać ze nie widziałeś Colta na żywo - rozstaw osi ma taki jak Mitsubishi SpaceStar jest szeroki i na 100% fajnie sie prowadzi . 150KM w tak "lekkim" autku to już całkiem sporo (dodatkowo wysoki moment dzięki turbo) jak na "miejskie auto" .
Co do tuningu to nie powinno być problemu - przecież to Turbo - zmiana turbiny, wydechu wtrysków itd powinna dać dobre efekty, na pewno lepiej tunigować takeigo Colta niż auto wolnossące .
Jestem pewien że "killera" też da sie z niego zrobić przy odpowiednim nakładzie kasy. Pozdrawiam

[url:342vwzk4]http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,49502,2543171.html[/url:342vwzk4] artukuł taki sobie ale zawsze coś ....


--------------------
Pozdrawiam All
-----------------------------

Mitsubishi Colt 1,6 GLXi CJ4A
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JerryEVO
post Wed, 16 Feb 2005 - 08:14
Post #5


Super User
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("Pentium":2jmhdp7r)
Co do tuningu to nie powinno być problemu - przecież to Turbo - zmiana turbiny, wydechu wtrysków itd powinna dać dobre efekty, na pewno lepiej tunigować takiego Colta niż auto wolnossące .
Jestem pewien że "killera" też da sie z niego zrobić przy odpowiednim nakładzie kasy.


Te nowe graty musisz czymś wysterować. Nie wystarczy wrzucić ich do silnika. Na razie nie jest znana metoda modyfikacji ECU sterującego nowym CTZ. Nie wiadomo czy da się użyć piggy back (np. SMT6) - nie wiadomo nic. Zanim coś ktoś z tym będzie robił skutecznie minie co najmniej rok.


--------------------
Evo IX GT-340, Impreza GT ∞, Audi A6 Allroad 3.0TDi - all in black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pentium
post Wed, 16 Feb 2005 - 10:58
Post #6


Rookie
Dołączył: Tue, 27 April 2004
Skąd: Kraków / Opoczno





zgadzam sie w 100% ale ja zakładam optymistyczną wersję w końcu silniki Mivec znane są juz dobrych kilkanaście lat (tak jak Vti w Hondzie ) i nie powinno być problemów - przynajmniej mam taką nadzieję bo z wsterowaniem dotychczsowych Mivecków bez turbo nie ma problemu

A tu taka ciekawostka która napawa optymizmem co do tuningu Colta CZT

Evo IX ma( bedzie miało) silnik MIVEC TURBO
[url:1p4xj5v2]http://www.mivec.co.nz/forums/viewtopic.php?t=768&highlight=mivec+turbo[/url:1p4xj5v2]







--------------------
Pozdrawiam All
-----------------------------

Mitsubishi Colt 1,6 GLXi CJ4A
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marceliszpak
post Mon, 09 Jan 2012 - 02:02
Post #7


User
Dołączył: Sun, 08 January 2012





Na wstępie chciałbym powitać wszystkich użytkowników racingforum.pl
Myślę, że nie ma w sieci polskiej strony, która by tak obszernie i wyczerpująco traktowała o modyfikacjach samochodów.
Chyba zostanę tu na dłużej :-)


Podepnę się pod temat.
Od niedawna posiadam Colta CzT, jest to bardzo mało popularny samochód w Polsce.
Szukam wszelkich informacji o dostępności części tuningowych do tego modelu.
Na zagranicznych forach trochę tego jest, wczytuję się powoli choć bariera językowa nie pomaga :-)

W szczególności interesuje mnie:
- zawieszenie (dedykowane to chyba tylko k-sport, bc-racing i chyba B14)
- układ hamulcowy (w zasadzie znalazłem tylko ofertę EBC )
- układ dolotowy (tylko oferta forge)
- silnik (Eagle i Wossner)

Jeśli macie jakieś informacje o CzT to byłbym wdzięczny.

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Mon, 09 Jan 2012 - 20:35
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





może grecy coś pomogą: http://www.youtube.com/watch?v=yhy3Ut-WHhQ

acha, promotor robił program chłopaczkowi spod pruszkowa w takim to może coś pomogą


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Mon, 09 Jan 2012 - 20:59
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





Maptek oferuje podstawowy zestaw modyfikacji:
http://maptek.pl/pl/oferta/colt_czt_.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Mon, 09 Jan 2012 - 22:37
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





soft tez zrobimy - bez problemu.
pytanie gdzie masz blizej.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marceliszpak
post Mon, 09 Jan 2012 - 22:41
Post #11


User
Dołączył: Sun, 08 January 2012





Dzięki za info, ale te źródła już przebadałem :-)

Szukam przede wszystkim części tuningowych.
Z greckim jest problem, nie kumam ni w ząb, choć rzeczywiście Grecy dosyć dobrze temat opanowali.

Zgłębiam na razie strony angielsko i niemieckojęzyczne.


kozioł1, temat softu mam już opanowany, chodzi o graty :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 10 Jan 2012 - 02:48
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





A co chcesz do tego auta?
Wydech, IC z orurowaniem oraz dolot spokojnie można zrobić w Polsce na zamówienie. Kucizna do silnika na początku Ci nie potrzebna. A co do części typu wałki i inne pierdoły - uderzaj do Anglii, tam tego trochę jest.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace |
'00 Cento 1298ccm 8vt
'04 Crazy vacuum cleaner
www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marceliszpak
post Sat, 14 Jul 2012 - 12:35
Post #13


User
Dołączył: Sun, 08 January 2012






Jestem już 10kkm po zmianie wydechu i sofcie.
Auto sprawuje się na razie dobrze, właśnie wymieniłem olej (interwał co 10 tys), dolewek zero.

Apetyt rośnie w miarę jedzenia.

Myślę o większym turbo, wtryskach, pompie paliwa etc. Możliwe, że i fmic trzeba byłoby założyć.
Kucie silnika przynajmniej na razie nie wchodzi w grę, zwłaszcza, że auto służy mi do codziennej jazdy.

Pytanie mam jedno:

Przy 90kkm wymagana jest wymiana rozrządu. Mam realny przebieg 77kkm. Czy w związku z przyrostem mocy i momentu wymienić rozrząd już?


Go to the top of the page
 
+Quote Post
winduil
post Sun, 15 Jul 2012 - 17:51
Post #14


Rookie
Dołączył: Sun, 15 July 2012





CYTAT(marceliszpak @ Sat, 14 Jul 2012 - 12:35) *
Jestem już 10kkm po zmianie wydechu i sofcie.


marceliszpak gdzie stroiłeś auto i na jakim wydechu? Wkrótce zamierzam remapować swojego i interesują mnie rezultaty.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Sun, 15 Jul 2012 - 17:55
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





PromotoR robił remap w takim - 200 koni pękło.


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
winduil
post Sun, 15 Jul 2012 - 18:00
Post #16


Rookie
Dołączył: Sun, 15 July 2012





Ecutec czy świnia? Ponoć na Pb95? Ponad wartości max. wolałbym "gładki" wykres.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Sun, 15 Jul 2012 - 18:06
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





http://promotormocy.pl/mods/mitsu-colt-czt-aka-efo

Samochód znajomego, bardzo zadowolony.


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marceliszpak
post Wed, 18 Jul 2012 - 14:05
Post #18


User
Dołączył: Sun, 08 January 2012





Hej, podpowie ktoś w temacie rozrządu? :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Mon, 27 Aug 2012 - 15:04
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





koledzy a ogarnia ktos wywalenie albo stałe odłączenie tego durnego TCS >??

irytujace to przeokrutnie :/

bezpiecznikiem podobno razem z abs :/ jednakze abs mi sie przyda czasen

jest inna droga??


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Mon, 27 Aug 2012 - 15:14
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





Podmiana Pompy ABS na wersję bez TCS.


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 17 September 2019 - 16:37