Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Nowy COLT CZT
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
Stron: 1, 2
REd
Mam zamiar wyposażyć się w tego miejskiego Evo braciszka, ma ktoś dane na temat sprężarki która jest seryjnie?
Jakieś linki do modyfikacji silnika i elektroniki również mile widziane.
JerryEVO
CYTAT("REd":1o431tk0)
Mam zamiar wyposażyć się w tego miejskiego Evo braciszka, ma ktoś dane na temat sprężarki która jest seryjnie?
Jakieś linki do modyfikacji silnika i elektroniki również mile widziane.


Szanse, że znajdziesz coś do tuningu większego są bardzo nikłe. Silnik ma MIVEC (zmienne fazy rozrządu) - o ile wiem nie ma rozwiązań do tuningu tego jak na razie. Będzie trzeba poczekać z roczek.
Someone
"Szanse, że znajdziesz coś do tuningu większego są bardzo nikłe. Silnik ma MIVEC (zmienne fazy rozrządu) - o ile wiem nie ma rozwiązań do tuningu tego jak na razie. Będzie trzeba poczekać z roczek."

Zgadza sie, przynajmniej rok a i tez nie wiele tego bedzie. Poza tym nie uwazasz ze to autko nie jest zbyt wdziecznym obiektem do rasowania? Owszem calkiem ladne, ale zdecydowanie za wysokie, za maly rozstaw. Musialbys na dzien dobry zmienic zawias, a dopiero potem chip, ewetualnie komputer, pompa, wydajniesza sprezarka etc. Z auta typowo miejskiego ciezko zrobic killer'a (choc niektorzy wlasciciele np 206 GTi (172 seria) nie narzekaja a turbiny nie maja...). Zastanów sie dobrze, pozdrawiam
Pentium
Widać ze nie widziałeś Colta na żywo - rozstaw osi ma taki jak Mitsubishi SpaceStar jest szeroki i na 100% fajnie sie prowadzi . 150KM w tak "lekkim" autku to już całkiem sporo (dodatkowo wysoki moment dzięki turbo) jak na "miejskie auto" .
Co do tuningu to nie powinno być problemu - przecież to Turbo - zmiana turbiny, wydechu wtrysków itd powinna dać dobre efekty, na pewno lepiej tunigować takeigo Colta niż auto wolnossące .
Jestem pewien że "killera" też da sie z niego zrobić przy odpowiednim nakładzie kasy. Pozdrawiam

[url:342vwzk4]http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,49502,2543171.html[/url:342vwzk4] artukuł taki sobie ale zawsze coś ....
JerryEVO
CYTAT("Pentium":2jmhdp7r)
Co do tuningu to nie powinno być problemu - przecież to Turbo - zmiana turbiny, wydechu wtrysków itd powinna dać dobre efekty, na pewno lepiej tunigować takiego Colta niż auto wolnossące .
Jestem pewien że "killera" też da sie z niego zrobić przy odpowiednim nakładzie kasy.


Te nowe graty musisz czymś wysterować. Nie wystarczy wrzucić ich do silnika. Na razie nie jest znana metoda modyfikacji ECU sterującego nowym CTZ. Nie wiadomo czy da się użyć piggy back (np. SMT6) - nie wiadomo nic. Zanim coś ktoś z tym będzie robił skutecznie minie co najmniej rok.
Pentium
zgadzam sie w 100% ale ja zakładam optymistyczną wersję w końcu silniki Mivec znane są juz dobrych kilkanaście lat (tak jak Vti w Hondzie ) i nie powinno być problemów - przynajmniej mam taką nadzieję bo z wsterowaniem dotychczsowych Mivecków bez turbo nie ma problemu

A tu taka ciekawostka która napawa optymizmem co do tuningu Colta CZT

Evo IX ma( bedzie miało) silnik MIVEC TURBO
[url:1p4xj5v2]http://www.mivec.co.nz/forums/viewtopic.php?t=768&highlight=mivec+turbo[/url:1p4xj5v2]





marceliszpak
Na wstępie chciałbym powitać wszystkich użytkowników racingforum.pl
Myślę, że nie ma w sieci polskiej strony, która by tak obszernie i wyczerpująco traktowała o modyfikacjach samochodów.
Chyba zostanę tu na dłużej :-)


Podepnę się pod temat.
Od niedawna posiadam Colta CzT, jest to bardzo mało popularny samochód w Polsce.
Szukam wszelkich informacji o dostępności części tuningowych do tego modelu.
Na zagranicznych forach trochę tego jest, wczytuję się powoli choć bariera językowa nie pomaga :-)

W szczególności interesuje mnie:
- zawieszenie (dedykowane to chyba tylko k-sport, bc-racing i chyba B14)
- układ hamulcowy (w zasadzie znalazłem tylko ofertę EBC )
- układ dolotowy (tylko oferta forge)
- silnik (Eagle i Wossner)

Jeśli macie jakieś informacje o CzT to byłbym wdzięczny.

pozdrawiam
sadam55
może grecy coś pomogą: http://www.youtube.com/watch?v=yhy3Ut-WHhQ

acha, promotor robił program chłopaczkowi spod pruszkowa w takim to może coś pomogą
JJacek
Maptek oferuje podstawowy zestaw modyfikacji:
http://maptek.pl/pl/oferta/colt_czt_.php
koziol1
soft tez zrobimy - bez problemu.
pytanie gdzie masz blizej.
marceliszpak
Dzięki za info, ale te źródła już przebadałem :-)

Szukam przede wszystkim części tuningowych.
Z greckim jest problem, nie kumam ni w ząb, choć rzeczywiście Grecy dosyć dobrze temat opanowali.

Zgłębiam na razie strony angielsko i niemieckojęzyczne.


kozioł1, temat softu mam już opanowany, chodzi o graty :-)
pinin
A co chcesz do tego auta?
Wydech, IC z orurowaniem oraz dolot spokojnie można zrobić w Polsce na zamówienie. Kucizna do silnika na początku Ci nie potrzebna. A co do części typu wałki i inne pierdoły - uderzaj do Anglii, tam tego trochę jest.
marceliszpak

Jestem już 10kkm po zmianie wydechu i sofcie.
Auto sprawuje się na razie dobrze, właśnie wymieniłem olej (interwał co 10 tys), dolewek zero.

Apetyt rośnie w miarę jedzenia.

Myślę o większym turbo, wtryskach, pompie paliwa etc. Możliwe, że i fmic trzeba byłoby założyć.
Kucie silnika przynajmniej na razie nie wchodzi w grę, zwłaszcza, że auto służy mi do codziennej jazdy.

Pytanie mam jedno:

Przy 90kkm wymagana jest wymiana rozrządu. Mam realny przebieg 77kkm. Czy w związku z przyrostem mocy i momentu wymienić rozrząd już?


winduil
CYTAT(marceliszpak @ Sat, 14 Jul 2012 - 12:35) *
Jestem już 10kkm po zmianie wydechu i sofcie.


marceliszpak gdzie stroiłeś auto i na jakim wydechu? Wkrótce zamierzam remapować swojego i interesują mnie rezultaty.
rasta_fkp
PromotoR robił remap w takim - 200 koni pękło.
winduil
Ecutec czy świnia? Ponoć na Pb95? Ponad wartości max. wolałbym "gładki" wykres.
rasta_fkp
http://promotormocy.pl/mods/mitsu-colt-czt-aka-efo

Samochód znajomego, bardzo zadowolony.
marceliszpak
Hej, podpowie ktoś w temacie rozrządu? :-)
R6
koledzy a ogarnia ktos wywalenie albo stałe odłączenie tego durnego TCS >??

irytujace to przeokrutnie :/

bezpiecznikiem podobno razem z abs :/ jednakze abs mi sie przyda czasen

jest inna droga??
rasta_fkp
Podmiana Pompy ABS na wersję bez TCS.
R6
wymaga to jakichs dodatkowych magikow od elektroniki czyniacych korekty w komputerze ?
czy fizyczna podmiana pompy wystarcza?
rasta_fkp
Ekspertem nie jestem, w Fordzie wystarcza.
rufuz
Fajnie, ze cos drgnęło w temacie bo na wiosnę chce dłubnac swojego ralliarta. Chce zrobić soft i wydech z nierdzewki. Jak wydam finansowo to tez zawias. Czy te 200 KM w Promotorze to bez zakucia ? Sprzęgło i silnik wytrzymają 200 KM ? Słyszałem, ze niby sprzęgło trzeba wymienić. Jeśli tak to na jakie ? Jak z intercoolerem ? Seryjny jest dość mały. Jak to jest z modyfikacjami. Czy te 200 KM to na PB 98 czy PB 95 ? Jeśli silnik będzie wysterowany na PB 98 to co sie stanie jak naleje PB 95 ?

Dzieki za info

pozdrawiam
sadam55
pytaj promotora jak chcesz robić u nich auto.bedą wiedzieli wszystko najlepiej.
cytat ze strony promotora:
"Małe 'EfO' od Mitsubishi urzekło nas swym potencjałem. Mimo słabego sprzęgła, seryjnego katalizatora, oraz paliwa pb95 - wynik, oraz charakterystyka przyrostu budzi uznanie!"
"
- zmodyfikowany układ wydechowy

- wzmocnione sprzęgło

- strojenie komputera ECUMaster @ PromotoR"
marceliszpak


Rufuz,

200hp i około 300Nm uzyskujesz w czt/ralliarcie bez zakucia - samym programem i wydechem.
Sprzęgło powinno wytrzymać, u mnie wytrzymuje 264hp i 354 Nm. Na setupie 200/300 jeździłem 2 lata i nic się nie działo.
IC seryjny nie jest zły, zostawiłbym go w spokoju, chyba, że planujesz modzić coś więcej niż tylko soft.
Jeżeli zalejesz 95 a wystrojony będzie na 98 - przy spokojnej jeździe raczej powinno być ok. Gorzej jak będziesz cisnął, do tego latem - może zastukać.
ledziu
CYTAT(rufuz @ Fri, 29 Nov 2013 - 17:16) *
Fajnie, ze cos drgnęło w temacie bo na wiosnę chce dłubnac swojego ralliarta. Chce zrobić soft i wydech z nierdzewki. Jak wydam finansowo to tez zawias. Czy te 200 KM w Promotorze to bez zakucia ? Sprzęgło i silnik wytrzymają 200 KM ? Słyszałem, ze niby sprzęgło trzeba wymienić. Jeśli tak to na jakie ? Jak z intercoolerem ? Seryjny jest dość mały. Jak to jest z modyfikacjami. Czy te 200 KM to na PB 98 czy PB 95 ? Jeśli silnik będzie wysterowany na PB 98 to co sie stanie jak naleje PB 95 ?

Dzieki za info

pozdrawiam


Troszku myśle o czt i generalnie jest tak :
co właściciel to inna teoria wzgledności i inny wykres a tak właściwie podawanie max wartości... gdzie nikt nie zwraca uwagi na przebieg tych kreseczek.

Ostatnio kontaktowałem się z Panem który ma 264km/350Nm w związku z tym że bardzo składnie opisywał co robił to mogę coś wywnioskować.

Stage1 około 200KM/300Nm robisz wydech i soft oczywiście jest jedno małe ale czy np: podmiana ICka nie spowoduje pozytywnej zmiany położenia Nm co jest bardzo możliwe. Tak naprawdę dorobienie dolotu i ICka to nie jest jakiś wielki koszt.

Stage2 około 250KM/350Nm j.w tylko na 100% wszystko + wtryski 440-560, turbo hybryda td04, pompka paliwa z regulatorem

Jeżloi chodzi o więcej to nie ma sensu bo i tak auto przy masie 1050kg a bez kanapy 990kg zapitala i to konkretnie (próbowałem smile.gif )
Sprzęgło wzmacniasz Radzikiem (podobno)
Bez kucia do 300KM ale może jest to tylko legenda w Grecji tak twierdzą biggrin.gif
eCU rózne teorie jedni walą od razu świnkę inni na serii dłubią.

Temat jest rozwojoy ale do pewnego momentu ponieważ trakcja VS koszty VS dostępnośc gratów dedykowanych jest angry.gif

Ogólnie auto jest baaardzo wdzięczne jak na to co kosztuje i potrafi zaskoczyć szybkie samochodziki szczególnie z rolki wink.gif
marceliszpak
300hp bez zakucia - też parę obiło mi się o uszy - na greckich forach.
Jednak osobiście nie ryzykowałbym. Prawdopodobieństwo, że korba wyjdzie bokiem jest w tym momencie bardzo realne :-)
ledziu
CYTAT(marceliszpak @ Fri, 29 Nov 2013 - 20:14) *
300hp bez zakucia - też parę obiło mi się o uszy - na greckich forach.
Jednak osobiście nie ryzykowałbym. Prawdopodobieństwo, że korba wyjdzie bokiem jest w tym momencie bardzo realne :-)


Ale w sumie korbka jest tak malutka że człowiek nawet nie zauważy laugh.gif

Ja troszku spoglądam w ten sposób że skoro 4g63t wytrzymuje duuuużo prcent normy bez kucia to mozliwe że i ten wytrzyma bardziej problematyczne są np:wałki których nie ma. Niby w GR ktoś się chwalił że dorabiał je i coś złożył ale jak to działało nie wiadomo.
marceliszpak

4g15T daje radę, ale fakt, osprzętu do tego jak na lekarstwo.
Czytałem o kilku projektach na gt28rs i na gt30. Oczywiście na kutych gratach. Swoją drogą to nie wiem kiedy wstanie gt30 przy takim silniku - tak koło 5,5 rpm chyba.
ledziu
CYTAT(marceliszpak @ Fri, 29 Nov 2013 - 20:58) *
4g15T daje radę, ale fakt, osprzętu do tego jak na lekarstwo.
Czytałem o kilku projektach na gt28rs i na gt30. Oczywiście na kutych gratach. Swoją drogą to nie wiem kiedy wstanie gt30 przy takim silniku - tak koło 5,5 rpm chyba.


Jak wstaje to jedno, da się jakoś względnie ominąć tylko tak naprawdę co to da??? Sądzę że nic pod względem jazdy do 200km/h no i seryjne wałki trochę lipa...
Już nie mówię o kosztach które jak wiadomo są spore przy takich modach.
rufuz
Na 1/4 mili nie chce sie ścigać. Myślę, ze jak na wiosnę wyjdzie 190-200 KM to będzie ok. Musze tez tym autem jeździć do pracy. Problem gdzie, u kogo najlepiej dłubać. Seryjna turbinka wielkością tez nie powala. Mam wersje 5 drzwi wiec jest nieco cięższy od wersji 3 drzwi. Ale czytałem, ze gt28 to dla pojemności od 1.8 do 3.0
2pspeed
Remap już jest robiony.

http://www.coltuk.org/phpbb3/viewtopic.php?t=9234&f=8

Circa 190 HP i 270 Nm.
jesrt
Nawet fajnie, że ten temat dziś powrócił - akurat u nas też coś drgneło smile.gif

takie trochę bardziej zmodyfikowane bo z silnikiem i napędami EVO ale mamy nadzieję, że również się będzie podobać smile.gif



rufuz
Jako, ze wiosna juz niedaleko wink.gif i zwiazane z tym modyfikacje mam takie pytanie. Czy mozna jakos ogarnac dwa komputery sterujace ? Tzn. jeden zostaje ten seryjny bez modow a drugi obok montuje ze zmodyfikowanym softem na maksa. Jesli np. jade do pracy w miescie to wybieram sobie ten seryjny bez zmian softu a jak zachce mi sie w weekend poszalec to przelacznikiem wybieram ten drugi komputer ze zmienionym softem. czy da rade cos takiego ogarnac ? Czy mozna cos zrobic aby krotko mówiąc wybierac miedzy dwoma lub trzema softami ?

A tak na marginesie w tym colcie powyżej siedzi 4G63T ? Jesli tak to czy duzo bylo modzenia aby zamontować silnik ?
ledziu
CYTAT(rufuz @ Fri, 06 Dec 2013 - 20:09) *
A tak na marginesie w tym colcie powyżej siedzi 4G63T ? Jesli tak to czy duzo bylo modzenia aby zamontować silnik ?


Tak właściwie budujesz auto od początku gdzie sam silnik nie jest najtrudniejszy do włozenia...

CYTAT(rufuz @ Fri, 06 Dec 2013 - 20:09) *
czy da rade cos takiego ogarnac ? Czy mozna cos zrobic aby krotko mówiąc wybierac miedzy dwoma lub trzema softami ?


Zapodasz świnkę i będzie ok. z 2wiema mapkami.
rufuz
no tak zapomniałem o "świni" angry.gif Ta podejdzie ?

http://www.ecumaster.com/produkty/digital-ecu-tuner-3
ledziu
CYTAT(rufuz @ Sat, 07 Dec 2013 - 08:30) *
no tak zapomniałem o "świni" angry.gif Ta podejdzie ?

http://www.ecumaster.com/produkty/digital-ecu-tuner-3



Tia
rufuz
Ok dzięki za info ale teraz kwestia najważniejsza, gdzie robic mody ? Sporo czytałem ostatnio rożnych postów, wpisów itd n.t. firm tuningowych zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Najważniejsze aby wszystko było dobrze zrobione, bez żadnej ściemy, kombinacji itp Pytam bo muszę powoli ogarniać temat, dzwonić, pytać, umawiać sie, kupować części itd
A wiec sumując na wiosnę chce zrobić cały wydech z nierdzewki i soft z dodatkowa "świnią" (seryjny soft na seryjnym ECU + ze dwa do wyboru). czyli trzy softy: seria, średni soft tak na szybsza jazdę autobanem i taki do w miare ostrego upalania gdzieś na torze lub parkingu. No i chyba dałbym tez wytrzymalsze sprzęgło.
Kto podejdzie poważnie do tematu i porządnie ogarnie bez ściemy i kombinacji ?
Maikel
Odgrzewam!

Chciałbym uzyskać odpowiedzi na następujące pytania:

- ile zniesie seryjne sprzęgło?
- jaką i czy w ogóle można wrzucić do CZT turbosprężarkę prócz TD04?
- seryjny wydech 2,25 cala (pełny przelot + dobry końcowy) do jakich mocy będzie wystarczał? Jeśli poniżej 250., to jaki do 250 kuca?
tjwasiak
Turbosprężarkę możesz wrzucić dowolną - to jedynie kwestia budżetu. A rodzina TD04 to całkiem spora rozpiętość, między kołami kompresji 11 a 23 różnica jest spora, do tego dochodzi kilka różnych rozmiarów muszli wydechowych...
ledziu
CYTAT(Maikel @ Tue, 16 Jun 2015 - 07:41) *
Odgrzewam!

Chciałbym uzyskać odpowiedzi na następujące pytania:

- ile zniesie seryjne sprzęgło?
- jaką i czy w ogóle można wrzucić do CZT turbosprężarkę prócz TD04?
- seryjny wydech 2,25 cala (pełny przelot + dobry końcowy) do jakich mocy będzie wystarczał? Jeśli poniżej 250., to jaki do 250 kuca?


Pisałem Ci ile co zniesie... wink.gif

- sprzęgło spokojnie obsłuży 300Nm później wzmacniasz tarczę i tyle w temacie
- wkładanie innej turbiny nie ma sensu ponieważ popsujesz charakterystykę silnika a nic ciekawego nie zyskasz. Robisz UP i wsjo.
- jak boisz się wydechu 2,25 to 2,5 na 100% obsłuży temat oczywiście z DP chociaż sądzę że będzie to za dużo.

Ogólnie nie napalaj się na te kunie bo to nie jest jedyny sposób na szybkie auto. Jest jeszcze dużo czynników które powodują banana na twarzy.
No i nie ma co się wbijać w wielkie modne mody bo to dalej jest leciutkie FWD. wink.gif
rufuz
jeśli potrzebujesz z 250KM to kup sobie Lancera Evo wink.gif
._.
Fajne te colty CZT, jak z dostępnością części do tego modelu? Ma jakieś awarie na zasadzie ten typ tak ma? Na co szczególnie zwracać uwagę przy oględzinach? I może uznacie to za świętokradztwo, ale chciałbym wiedzieć, jak z tolerancją jednostki na podtlenek lpg?
rufuz
dostępność części to raczej w większości oryginały a ceny oryginałów potrafią przyprawić o zawrót głowy. Rekompensata jest bardzo niska awaryjność (jeśli się należycie dba o auto). Potwierdzają to liczne testy TUV, Dekra ale tez dziennikarskie testy długodystansowe. W serii ten typ tak ma to chyba łożysko oporowe skrzyni biegów. Czasem lubi sie odezwać ale w żadnym wypadku nie wpływa to na funkcjonowanie skrzyni. Mały mankament to czasem haczący bieg wsteczny (nie ma synchronizacji). Jak sie wymieni olej w skrzyni na dobry to jest ok. Ja dodałem do oleju w skrzyni jeszcze MoS2 Luiqi Moly i jest prawie idealnie. Hmmmm, co jeszcze , aaaaaa nie można wyłączyć kontroli trakcji angry.gif Silnik seria orion 4G15 to stara wypróbowana japońska konstrukcja. Pierwszy raz pojawił sie chyba w 1978 roku lub pod koniec lat 70 tych i az do 2013 sukcesywnie rozwijana. Auto to produkcja europejska ale wersja silnika 4G15T w coltach CZT i Ralliart to silnik montowany w Japonii ! ! ! Tylko ten w coltach byl montowany w Japonii. Ten silnik to wręcz genialna konstrukcja. Blok silnika oczywiście "zamknięty" co czyni go znacznie bardziej wytrzymałym. Po modyfikacjach to istny pocisk. Auto wazy ok 1000kg z mocą 200KM biggrin.gif biggrin.gif 220-230 km/h bez problemu. Warto dodać, ze identyczny silnik byl w smartach forfour. Sa wersje smarta forfour ze stajni niemieckiego tunera Brabus z mocą do 210Km w wersji Brabus SBR.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Orion_engine
Jak ktos lubi czasem poszaleć to fajna funkcja w coltach CZT i ralliart jest brake assist. Przy mocnym hamowaniu obok komputerowej korekty hamowania dodatkowo szybko mrugają awaryjki. podobnie jak w F1 wink.gif Ale do tego polecam wymianę tarcz i klocków na cos bardziej wytrzymałego np. jakies EBC
Na temat LPG sie nie wypowiem bo należę do grona osób uważających, ze LPG to profanacja. W dodatku to silnik T wiec LPG chyba nie bardzo.
._.
Dzięki za konkretną odpowiedź, właśnie należyte dbanie o auto jest mgliste kiedy kupuje się używane auto, mianowicie ten egzemplarz http://otomoto.pl/oferta/mitsubishi-colt-p...html#0a789d28b8 oglądałem go dzisiaj, z racji braku czasu nawet się nie przejechałęm, z tego co zwróciło moją uwagę to ciężko działające sprzęgło jest po prostu twarde, w środku prezentował się nieźle, tylko te boczki na kierownicy skórzane pościerane trochę, tapicerka stan ok jak na ten przebieg, a właśnie czy te 184k km to problem dla CZT? Z inwestycji na dzień dobry, to pewnie opony te naciągnięte na felgi mają 8 lat z przodu i te tylne 9, sprawdzałem koszty rozrządu to jakieś 1300 za same części. Na lakierze zadrapań nie ma, zwykłe pierdoły eksploatacyjne. Przy wycieraczce tylnej jest wyraźna pozostałość po usunięciu naklejki. Spasowanie tylnych boków średnie, pewnie były jakieś przygody, ale przecież auto ma 9 lat mogło coś sie wydarzyć, normalna sprawa, tylko kwestia czy coś poważnego.
ledziu
Tak dodam od siebie że trakcja jest wyłączalna na 100% z poziomu kierownika wink.gif . A graty są drogie ale poza za rozrząd wielkiej bidy nie ma.
usuniety
CYTAT(rufuz @ Tue, 14 Jul 2015 - 14:32) *
Jak ktos lubi czasem poszaleć to fajna funkcja w coltach CZT i ralliart jest brake assist. Przy mocnym hamowaniu obok komputerowej korekty hamowania dodatkowo szybko mrugają awaryjki. podobnie jak w F1 wink.gif

W 206 mnie to doprowadzało do wściekłości, na całe szczęście udało się to programowo wyłączyć. Przy każdym mocniejszym hamowaniu mrugały awaryjne!
HMP_inc
To w koncu mozna wylaczyc te kontrole trakcji czy nie? A jezeli tak to jak?

A co do gazu to CZT ma mechaniczną kasację luzu zaworowego. Innych przeciwskazań brak, w końcu to silnik jak każdy inny. Mocny termicznie reduktor, wydajne szybkie wtryski i można atakować >200KM.
rufuz
nie można wyłączyć w kabinie na zasadzie on/off. Oryginalnie nie ma takiej opcji. Mozna pewnie cos pogrzebać w sterowniku jak napisał ledziu
Q40
Koleś z jakiegoś amerykańskie forum colta wrzucił film na YT, że da się wyłączyć esp, podmieniając bezpiecznik na uruchomionym silniku. Szukajcie w ggle "colt czt how to esp off".
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.