![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Jak to ma być głównie do miasta to skreśliłbym CTR - Honda mogłaby w końcu skonstruować porządną, szybką skrzynię automatyczną a nie kazać użytkownikom się chrzanić ze sprzęgłem jakby nadal był 1995 rok
![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Takie G20 320i/330i będzie faktycznie wolniejsze od s3 po modach, ale subiektywnie są fajniejsze, ładniejsze i preferencja napędu na tył. Były nawet wersje ze szperą.
Miałem 320i f30 na stage 2 i robiła 0-100 5.1, 100-200 14.4. Spoko wyniki, ale jak jest na to nacisk to s3 pozostaje bezkonkurencyjne. |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Od S3 8Y lepsze jest tylko 8Y po lifcie. Ma juz wiekszy hamulec i inny naped z tylu. Jak BMW to tylko B58 z ZF. W Audi wiem, ze 2.0 jest sprawdzone, a jakie jest 2.0 od BMW tego nie jestem pewien. Golf R to tez jakis zart, VW za 200k, dramat.
Wyboru duzego nie ma, pisalem, zeby sobie posortowac iloscia cylindrow. ![]() -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Do tego BMW M340i, choć kompletnie mnie nie jara, to w serii potrafi pokazać na RL 0-100 km/h: 3,9 s. Niby 387 KM, ale pewnie są bonusy bo to jednak dobry wynik.
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Obecne M340i trochę się ucywilizowało, w pre-lci można było mieć RWD i do tego szperę. To był jakby inny samochód…
Na ten moment faworytem jest dla mnie zdecydowanie S3 8Y, oczywiście chciałbym polifta ale „jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma” więc pewnie będę musiał zadowolić się przedliftem, którego zaczynam właśnie poszukiwania. Napisalem „pewnie będę musiał zadowolić się przedliftem” ale z swoją drogą zobaczymy jeszcze co zaproponują dealerzy bo okazało się, że dla mojej grupy zawodowej Audi ma specjalne rabaty… |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Podaj mi co chcesz, to pewnie przebije te Twoje specjalne rabaty
![]() |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Sumując krótko-chcę S3 8Y. Może być hatchback, może być sedan, kolorów też jestem w stanie zaakceptować wiele, wyposażenie oczywiście jak najlepsze, żeby nie był golas. Mile widziany pakiet czerń.
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Sumując krótko-chcę S3 8Y. Może być hatchback, może być sedan, kolorów też jestem w stanie zaakceptować wiele, wyposażenie oczywiście jak najlepsze, żeby nie był golas. Mile widziany pakiet czerń. dobra, a cena? bo mówiąc o nowym z salonu podniosłeś chyba poprzeczkę, bo z jakimkolwiek rabatem zawodowym, nie kupisz za 140 tys. zł brutto ![]() |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Przed założeniem tego tematu wszystkie samochody brałem tak samo pod uwagę, a zupełnie teoretycznym faworytem był CTR ale zgłębiając temat padło na S3, gdyż: AWD, automat, ma największy potencjał, będzie najmłodsze, nawet jeżeli przedlift to w świeżej budzie i wnętrzu, do wyboru sedan albo hatchback, największa podaż-łatwiej znaleźć odpowiedni egzemplarz.
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
takie cos mi G podrzucil
https://www.youtube.com/watch?v=1yigaG2PFB0 przewinalem na szybko, kresek ani czasow nie zauwazylem, wiec nie wiem co o tym myslec -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Fajnie, widać, że potencjał jest ale to są już jednak trochę grubsze mody, również cenowo bo samo turbo to ok 10k PLN.
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Nie wiem jak to jest z tymi "nowymi" wnętrzami ale siedziałem w Audi Q8 czy Mercedesie S klasie za bańke i o ile design jest fajny to materiały są żałosne. Plastik fantastik, butelki i inne tandetne materiały. Audi to już w ogóle chłam i to A6 czy wspomniane Q8 to co może się podobać w A3 to ja nie mam pojęcia.
Byle mazda 626 czy nawet stary Civic VI biją te nowe na dwie głowy. Wszędzie miękko i gąbka pod Vinylem. -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Zgadza się, jeżeli chodzi o materiały wykończeniowe, to Audi strasznie poleciało w dół, natomiast BMW jeszcze trzyma jakiś tam poziom, aczkolwiek to też nie jest juz to, co było. O Mercedesie się nie wypowiadam bo nigdy żadnego nie miałem i nie znam tych samochodów. Sam desing to już kwestia gustu.
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
G60 - doły boczków drzwi, plastik z Fabii....BMW też się kończy
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Serio brakuje Wam miękkiego tworzywa w dolnych partiach boczków czy deski? Tego się nie dotyka i nie ma z styczności a jak butem zasyfisz to łatwiej jest umyć. Dla mnie istotne jest żeby nie trzeszczało i nie odbijało promieni słonecznych jeżeli chodzi o materiały. Reszta jest mało istotna. Zresztą to co obserwuję to rożnica w pasowaniu elementów czy użytych materiałow wykończeniowych znacznie się zatarła między markami premium a resztą.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Mi akurat nie chodziło o miękkie tworzywo w dolnej partii boczków, czy deski, tylko np o "skórę" z plastykowej świni na siedzeniach, od której momentalnie jesteś mokry. Sorry ale butelki PET, to niech sobie przeznaczą na co innego, a nie na obszycie siedzeń w marce premium bo to jest po prostu śmiech i nie ma się czym chwalić.
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Nie wiem jak to jest z tymi "nowymi" wnętrzami ale siedziałem w Audi Q8 czy Mercedesie S klasie za bańke i o ile design jest fajny to materiały są żałosne. Plastik fantastik, butelki i inne tandetne materiały. Audi to już w ogóle chłam i to A6 czy wspomniane Q8 to co może się podobać w A3 To masz na myśli, pisząc o aucie za ponad milion? (Od 2min polecam) https://youtu.be/ERFMpr93E4w?si=C6gh14G9L2yt1A3l |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Serio brakuje Wam miękkiego tworzywa w dolnych partiach boczków czy deski? Tego się nie dotyka i nie ma z styczności a jak butem zasyfisz to łatwiej jest umyć. Dla mnie istotne jest żeby nie trzeszczało i nie odbijało promieni słonecznych jeżeli chodzi o materiały. Reszta jest mało istotna. Zresztą to co obserwuję to rożnica w pasowaniu elementów czy użytych materiałow wykończeniowych znacznie się zatarła między markami premium a resztą. Nie chodzi o miękkość tylko o to, jak to wygląda w klasie premium i że oszczędności zaczynają być widoczne gołym okiem. Ja tego nie muszę dotykać, ale auto za circa 400-500k w porządnej wersji bez możliwości innego wykończenia niż ciosany plastik to słaby temat, nie wiedziałem, że to w ogóle może podlegać dyskusji ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 03 September 2025 - 01:32 |