![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
W CRX na glebie, camber robi się znośny i nie jest jakimś problemem. Za to statycznie jesteśmy w punkcie gdzie każdy kolejny mm dobicia zawiasu, będzie powodował spory bumb steer, bo w tym miejscu wykres ostro idzie w rozbieżność. W efekcie auto prowadzi się jak kibel, miota na boki jest ciężkie do opanowania przy dużych prędkościach. ja tu generalnie rozmawiam o zakresach obniżenia 20-35mm nie więcej i szukam na tyle twardej sprężyny żeby się niżej niż ta seria w zakręcie nie obniżył. Jak się więcej obniża do sportu tak żeby to miało ręce i nogi to wiadomo że trzeba robić już korekty mocowania końcówek kierowniczych i punkt mocowania sworznia wahacza w zwrotnicy. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Krzysiek, jak problem jest kładzenie się w zakrętach to może zamiast obniżać i utwardzać to przeanalizować zawieszenie i pokombinować jakimiś sworzniami albo acentrycznymi tulejami?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Krzysiek, jak problem jest kładzenie się w zakrętach to może zamiast obniżać i utwardzać to przeanalizować zawieszenie i pokombinować jakimiś sworzniami albo acentrycznymi tulejami? siedzę i kombinuję już ze dwa tygodnie ![]() analizuję, sprawdzam kinematykę z poziomnicą. Mógłbym po prostu wydać 5 tysi na gwint BCRacing który załatwiłby mi większość problemów na tą chwilę ale przecież nie o to chodzi żeby wydać 5 tysi jeżeli połączę wytężoną pracę umysłu, potęgę internetu i znajomość pracy diaksem spawarką i frezarką z rzeczami które leżą u mnie na szrocie albo da się je kupić za 1/10 tej sumy ![]() Reasumując chciałbym najpierw coś spierdolić zanim wydam tę kasę ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 10:29 |