Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Toyota MR2 ZW30 (Spyder) 1ZZ+
WojtekMR
post Tue, 09 May 2023 - 19:25
Post #81


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





CYTAT(siewcu @ Tue, 09 May 2023 - 17:17) *
Ale z K serią chodzi o to, że to wybór zdroworozsądkowy - ja nie twierdzę, że to silnik idealny, bo takich nie ma, ale to co wyjdzie z dmuchanego 1ZZ będzie w K20 seryjnym motorem bez ruszania czegokolwiek, a w 2ZZ pewnie wymaga też niemałego nakładu środków - plus droga do modów jest długa i szeroka, a jeśli przy swapie wliczasz remont to w robisz od razu K24/20 i masz hmm 270-280KM? I gratów do dołożenia nie braknie. I przede wszystkim know-how u nas jest na innym poziomie w porównaniu do 1ZZ czy 2ZZ... A IMO to ma bardzo duże znaczenie gdyby coś zaczęło generować problemy.


do tego w razie awarii sa silniki na podmiankę, można też remoncik zrobić a 2zz sprawnego kupić.... nie mówiąc już o remoncie (był tu gdzieś na forum temat zcytatem o 2zz w stylu "uwierz że nie chcesz tego silnika...."

rozumiem że jest jakaś klasa wyścigowa która wymaga silnika tego samego producenta? albo że musi być 1,8 NA? bo wtedy rozumiałbym parcie na 2zz


--------------------
_http://forum.mr2cp.pl/index.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 09 May 2023 - 19:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 09 May 2023 - 23:26
Post #82


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Coraz prężniej działa u nas w kraju Toyota Cup - przy okazji różnych zawodów mają swoją klasyfikacje i naprawdę sporo uczestników ( yarisy gr, mr - ki, celiki, gt86, supry nie wiem co jeszcze ale jest markowy puchar z wieloma uczestnikami. )
Nie znam regulaminu ale raczej w pucharze Toyoty to silniki powinny być właśnie Toyoty?


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Wed, 10 May 2023 - 09:37
Post #83


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Startuję w GT Series i Toyota GR Cup własnie. W tym sezonie jeszcze nie ma info, żeby był to wymóg, ale nie wiadomo jak dalej. Ma być fun i będzie fun, czy to będzie 2ZZ czy K20. Kwestia plastikowych pucharów jest wtórna, i tak wszędzie wskakuję do OPEN, więc dobrze się bawić i nabierać doświadczenia.. smile.gif


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WojtekMR
post Wed, 10 May 2023 - 11:24
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





fun będzie jak to będzie bezawaryjnie robić kilometry.....


--------------------
_http://forum.mr2cp.pl/index.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Wed, 10 May 2023 - 13:56
Post #85


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Właśnie to samo miałem napisać skoro wymogiem nie jest markowy puchar / silnik - to jak najtrwalszy i jaki zna serwis gdzie będzie auto robione i serwisowane.

W sumie z Hondy silniem mozna w Vtec Cup startować jak przyjdzie ochota na coś takiego i zbieranie tych plastikowych pucharów wink.gif


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WojtekMR
post Thu, 11 May 2023 - 07:11
Post #86


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





znalazłem http://www.racingforum.pl/index.php?showto...130843&st=0

a po przeczytaniu wątku dodam że Kingsoft też się chyba poddał....


--------------------
_http://forum.mr2cp.pl/index.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Thu, 11 May 2023 - 09:30
Post #87


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Wojtek ja to wszystko znam z każdej perspektywy, ale uważam, że ten silnik może jeździć bezawaryjnie pod dwoma warunkami: 1. Znaleźć dobrą bazę i wykonać rzetelny remont pod kątem przygotowania do sportu 2. Świadoma i odpowiednia eksploatacja. Nie jednemu się sypnął, który jeździł na połowie poziomu oleju, nawet mojemu znajomemu.. ale jest też wiele przykładów, że jeżdżą bezawaryjnie i dają wiele frajdy smile.gif

Wyciągnęliście mnie już z drogi kompresora, zostaje przy NA smile.gif mało Wam jeszcze? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif (joke)


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Thu, 11 May 2023 - 11:30
Post #88


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(KarolMR2 @ Wed, 10 May 2023 - 09:37) *
Startuję w GT Series i Toyota GR Cup własnie. W tym sezonie jeszcze nie ma info, żeby był to wymóg, ale nie wiadomo jak dalej. Ma być fun i będzie fun, czy to będzie 2ZZ czy K20. Kwestia plastikowych pucharów jest wtórna, i tak wszędzie wskakuję do OPEN, więc dobrze się bawić i nabierać doświadczenia.. smile.gif

no to do OPEN Cię wpuszczą z k-serią, więc problem z głowy :V


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WojtekMR
post Thu, 11 May 2023 - 13:25
Post #89


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





CYTAT(KarolMR2 @ Thu, 11 May 2023 - 09:30) *
Wojtek ja to wszystko znam z każdej perspektywy, ale uważam, że ten silnik może jeździć bezawaryjnie pod dwoma warunkami: 1. Znaleźć dobrą bazę i wykonać rzetelny remont pod kątem przygotowania do sportu 2. Świadoma i odpowiednia eksploatacja. Nie jednemu się sypnął, który jeździł na połowie poziomu oleju, nawet mojemu znajomemu.. ale jest też wiele przykładów, że jeżdżą bezawaryjnie i dają wiele frajdy smile.gif

Wyciągnęliście mnie już z drogi kompresora, zostaje przy NA smile.gif mało Wam jeszcze? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif (joke)



Ja tam bym wolał kompresor od 2zz.....

Karol podaj jakiś przykład na 2zz który jeździ bezawaryjnie po torach w PL a najlepiej na czymś większym niż wokół trzepaka.....
a następnie pokaż dobrą bazę...
i na koniec pomyśl co dostajesz za te 50k PLN i jak bardzo masz być delikatny (możesz to nazwać odpowiednią eksploatacją) i ile będzie kosztował następny słupek i kolejny rzetelny remont w razie awarii


--------------------
_http://forum.mr2cp.pl/index.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 11 May 2023 - 21:43
Post #90


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





To tym bardziej 2ZZ mija się z celem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Mon, 05 Jun 2023 - 09:14
Post #91


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Cześć ponownie,

coraz częściej zdarza mi się odcinanie paliwa w prawym zakręcie. Niegdyś nie zdarzało mi się to wcale, później gdy miałem 1/4 paliwa w baku, później pomiędzy 1/4 a 1/2 ilości, a teraz nawet, gdy wskazówka wskazuje powyżej 1/2 baku. Inna sprawą jest, że wskaźnik poziomu paliwa w MR2 jest beznadziejny i ma dużą bezwładność, ale fakt jest taki, że muszę dolewać coraz więcej paliwa. Wczoraj na Jastrzebiu nie było sesji, żeby nie odcięło mi paliwa w prawych zakrętach. Wynika to pewnie z faktu, że cisnę coraz bardziej, ale próbuję też częściej mocnego dohamowania zamiast trailbreakingu. Problem z odpływaniem paliwa w tym aucie jest generalnie znany, więc nie sądzę, żeby była to wina kończącej się pompy paliwa, chociaż mam nowa dw200 i w sumie mogę je założyć, ale chyba nie obędzie się bez swirlpota. I już nie chodzi o 5kg w jedną czy w drugą stronę, ale o ciągłe myślenie o dolewkach paliwa co sesje, w końcu dojadę do tego, że będę musiał jeździć z pełnym bakiem, na którym mógłbym dojechać z Gdańska do Zakopanego.

I tutaj mam do Was zasadnicze pytanie. Na zagranicznych forach znalazłem informację, że alternatywą dla zewnętrznego zbiornika są Hydromaty. Nie zajmują dodatkowego miejsca i nie ważą kolejnych kilogramów. Czy, ktoś z Was miał do czynienia z takim rozwiązaniem, bądź ma informację z pierwszej ręki czy to faktycznie jest takie super fantastyczne i się sprawdza?

https://www.holley.com/products/fuel_system...amat/hydramats/



--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StanZee
post Mon, 05 Jun 2023 - 09:24
Post #92


User
Dołączył: Wed, 15 September 2021





CYTAT(KarolMR2 @ Mon, 05 Jun 2023 - 09:14) *
Cześć ponownie,

coraz częściej zdarza mi się odcinanie paliwa w prawym zakręcie. Niegdyś nie zdarzało mi się to wcale, później gdy miałem 1/4 paliwa w baku, później pomiędzy 1/4 a 1/2 ilości, a teraz nawet, gdy wskazówka wskazuje powyżej 1/2 baku. Inna sprawą jest, że wskaźnik poziomu paliwa w MR2 jest beznadziejny i ma dużą bezwładność, ale fakt jest taki, że muszę dolewać coraz więcej paliwa. Wczoraj na Jastrzebiu nie było sesji, żeby nie odcięło mi paliwa w prawych zakrętach. Wynika to pewnie z faktu, że cisnę coraz bardziej, ale próbuję też częściej mocnego dohamowania zamiast trailbreakingu. Problem z odpływaniem paliwa w tym aucie jest generalnie znany, więc nie sądzę, żeby była to wina kończącej się pompy paliwa, chociaż mam nowa dw200 i w sumie mogę je założyć, ale chyba nie obędzie się bez swirlpota. I już nie chodzi o 5kg w jedną czy w drugą stronę, ale o ciągłe myślenie o dolewkach paliwa co sesje, w końcu dojadę do tego, że będę musiał jeździć z pełnym bakiem, na którym mógłbym dojechać z Gdańska do Zakopanego.

I tutaj mam do Was zasadnicze pytanie. Na zagranicznych forach znalazłem informację, że alternatywą dla zewnętrznego zbiornika są Hydromaty. Nie zajmują dodatkowego miejsca i nie ważą kolejnych kilogramów. Czy, ktoś z Was miał do czynienia z takim rozwiązaniem, bądź ma informację z pierwszej ręki czy to faktycznie jest takie super fantastyczne i się sprawdza?

https://www.holley.com/products/fuel_system...amat/hydramats/


Ja korzystam z takiego zestawu własnie z mata i dodatkowa pompa paliwa i sprawdza się to rewelacyjnie. Mogę jeździć bez żadnych odcięć do ostatniej kreski. W serii zetki mają tak ze juz przy połowie baku odcina na długich prawych

https://www.z1motorsports.com/z1-products/z...kit-p-9558.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Mon, 05 Jun 2023 - 09:41
Post #93


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





OK, wielkie dzięki za odpowiedź.

Czyli u Ciebie Hydromata, ale też druga pompa w zbiorniku, która wyciąga paliwo i podaje do pompy głównej (fabrycznej, albo aftermarketowej). W sumie można sobie wyobrazić, że sama taka mata dobrze dobrana też powinna wystarczająco zasilić pompę główną bez pompy dodatkowej. Zestaw, który zamontować jest stricte do zetki, tam pewnie większy zbiornik niż w MR2, może jest potrzeba i miejsce na drugą pompę w środku.

W sumie można zacząć, od samej maty, a jak nie wystarczy drugą pompę dołożyć. Tak czy inaczej bez tego się nie obędzie. Nie ma to jak stracić 2sek jak czujesz, że kółko idzie dobrze sad.gif

p.s. Galfery nie wytrzymały próby Jastrzębia sad.gif na drugi zestaw leci EBC Blue


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StanZee
post Mon, 05 Jun 2023 - 10:00
Post #94


User
Dołączył: Wed, 15 September 2021





CYTAT(KarolMR2 @ Mon, 05 Jun 2023 - 09:41) *
OK, wielkie dzięki za odpowiedź.

Czyli u Ciebie Hydromata, ale też druga pompa w zbiorniku, która wyciąga paliwo i podaje do pompy głównej (fabrycznej, albo aftermarketowej). W sumie można sobie wyobrazić, że sama taka mata dobrze dobrana też powinna wystarczająco zasilić pompę główną bez pompy dodatkowej. Zestaw, który zamontować jest stricte do zetki, tam pewnie większy zbiornik niż w MR2, może jest potrzeba i miejsce na drugą pompę w środku.

W sumie można zacząć, od samej maty, a jak nie wystarczy drugą pompę dołożyć. Tak czy inaczej bez tego się nie obędzie. Nie ma to jak stracić 2sek jak czujesz, że kółko idzie dobrze sad.gif

p.s. Galfery nie wytrzymały próby Jastrzębia sad.gif na drugi zestaw leci EBC Blue

Nie wiem jaka jest konstrukcja baku w MR2, ale w zetce ma on dwie przegrody i sama mata raczej by nie wystarczyła. I tak, ten zestaw który podesłałem jest dedykowany do zetki i raczej na pewno nie będzie pasować do MR2, ale tak podesłałem w ramach inspiracji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Mon, 05 Jun 2023 - 10:20
Post #95


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





No jasne.. właśnie czegoś takiego szukam, wygląda na dobrą alternatywę dla swirlpot. Dzięki!


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WojtekMR
post Mon, 05 Jun 2023 - 11:20
Post #96


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





ćwiartka zbiornika to za mało na zakręty ale powyżej połowy to raczej się nie zdarzyło


--------------------
_http://forum.mr2cp.pl/index.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Mon, 05 Jun 2023 - 23:36
Post #97


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Swirlpot nie łatwiej zainstalować niż wyciągać zbiornik i ta mate tam? A jak już wyciągać to może zmienić na jakiś "customowy" mały lekki zbiornik z przegrodami jak należy i niskim poborem paliwa?
Choć jeden plus Alfy dostrzegam wobec Toyoty ( smile.gif niewiele ich to zawsze coś smile.gif )- w 156 na rezerwie na slicku można jechać i paliwa nie braknie. Ale w kitkarach na tor swirlpot to mus. Ja dodatkowo w Westfieldzie dwa pobory paliwa lewo prawo ze zbiornika mam i dwie pompy niskiego ciśnienia do swirpota - wysoki wąski litr jakoś czy pół . Czasem kilka cm paliwa zostawało a nie odcina.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Wed, 26 Jul 2023 - 08:20
Post #98


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Jeszcze nadal 1ZZ udało się zaliczyć suchy Poznań. Przed wyjazdem auto dostało staby WL i lekko szerszą oponę na przód (205 zamiast 195), klasa Street 2500 w RaceCUP, dlatego musiałem, jechać z kompletnym wnętrzem. Efekt to fantastycznie prowadzące się auto i zarejestrowany czas: 1.59.2. Natomiast best lap szedł grubo na 1.57.x, niestety nie udało się tego czasu dowieźć dzięki Mini na przodzie sad.gif Biorąc pod uwagę, że był to mój pierwszy suchy Poznań, kompletne, cięższe auto, myślę, że 1.55 jest spokojnie do ogarnięcia MR2 z seryjnym silnikiem! Generalnie jestem z siebie zadowolony 'granica wstydu' złamana z dużym zapasem. Plastiki jakieś też wpadły, II w Street2500, I w Toyota GR Cup Race n Fun, ale najważniejsze, że złe wrażenie z Kwietnia zmazane. Był to chyba najlepszy wyjazd w moim życiu, pokochałem ten tor, auto prowadziło się idealnie, miałem mnóstwo fantastycznej zabawy i mam ochotę na więcej!

Poniżej onboard, może niezbyt dobrej jakości, ale kamerka musiała być ustawiona była wyżej, bo jechałem z fotelem pasażera.

KarolMR Tor Poznan 22.07.2023 MR2 1ZZ





--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Wed, 26 Jul 2023 - 08:23
Post #99


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Jeszcze nadal 1ZZ udało się zaliczyć suchy Poznań. Przed wyjazdem auto dostało staby WL i lekko szerszą oponę na przód (205 zamiast 195), klasa Street 2500 w RaceCUP, dlatego musiałem, jechać z kompletnym wnętrzem. Efekt to fantastycznie prowadzące się auto i zarejestrowany czas: 1.59.2. Natomiast best lap szedł grubo na 1.57.x, niestety nie udało się tego czasu dowieźć dzięki Mini na przodzie sad.gif Biorąc pod uwagę, że był to mój pierwszy suchy Poznań, kompletne, cięższe auto, myślę, że 1.55 jest spokojnie do ogarnięcia MR2 z seryjnym silnikiem! Generalnie jestem z siebie zadowolony 'granica wstydu' złamana z dużym zapasem. Plastiki jakieś też wpadły, II w Street2500, I w Toyota GR Cup Race n Fun, ale najważniejsze, że złe wrażenie z Kwietnia zmazane. Był to chyba najlepszy wyjazd w moim życiu, pokochałem ten tor, auto prowadziło się idealnie, miałem mnóstwo fantastycznej zabawy i mam ochotę na więcej!

Poniżej onboard, może niezbyt dobrej jakości, ale kamerka musiała być ustawiona wyżej, bo jechałem z fotelem pasażera.

KarolMR Tor Poznan 22.07.2023 MR2 1ZZ

p.s. punkt pomiaru czasu na kukurydzy, ale RC na standardowym puncie pomiaru czasu również złapał 1.59.2x.


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Wed, 26 Jul 2023 - 09:12
Post #100


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





Ty mi powiedz czy to mini jechało wolno czy nie linia wyścigowa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 12:10