![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
Ale z K serią chodzi o to, że to wybór zdroworozsądkowy - ja nie twierdzę, że to silnik idealny, bo takich nie ma, ale to co wyjdzie z dmuchanego 1ZZ będzie w K20 seryjnym motorem bez ruszania czegokolwiek, a w 2ZZ pewnie wymaga też niemałego nakładu środków - plus droga do modów jest długa i szeroka, a jeśli przy swapie wliczasz remont to w robisz od razu K24/20 i masz hmm 270-280KM? I gratów do dołożenia nie braknie. I przede wszystkim know-how u nas jest na innym poziomie w porównaniu do 1ZZ czy 2ZZ... A IMO to ma bardzo duże znaczenie gdyby coś zaczęło generować problemy. do tego w razie awarii sa silniki na podmiankę, można też remoncik zrobić a 2zz sprawnego kupić.... nie mówiąc już o remoncie (był tu gdzieś na forum temat zcytatem o 2zz w stylu "uwierz że nie chcesz tego silnika...." rozumiem że jest jakaś klasa wyścigowa która wymaga silnika tego samego producenta? albo że musi być 1,8 NA? bo wtedy rozumiałbym parcie na 2zz -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Coraz prężniej działa u nas w kraju Toyota Cup - przy okazji różnych zawodów mają swoją klasyfikacje i naprawdę sporo uczestników ( yarisy gr, mr - ki, celiki, gt86, supry nie wiem co jeszcze ale jest markowy puchar z wieloma uczestnikami. )
Nie znam regulaminu ale raczej w pucharze Toyoty to silniki powinny być właśnie Toyoty? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Startuję w GT Series i Toyota GR Cup własnie. W tym sezonie jeszcze nie ma info, żeby był to wymóg, ale nie wiadomo jak dalej. Ma być fun i będzie fun, czy to będzie 2ZZ czy K20. Kwestia plastikowych pucharów jest wtórna, i tak wszędzie wskakuję do OPEN, więc dobrze się bawić i nabierać doświadczenia..
![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
fun będzie jak to będzie bezawaryjnie robić kilometry.....
-------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Właśnie to samo miałem napisać skoro wymogiem nie jest markowy puchar / silnik - to jak najtrwalszy i jaki zna serwis gdzie będzie auto robione i serwisowane.
W sumie z Hondy silniem mozna w Vtec Cup startować jak przyjdzie ochota na coś takiego i zbieranie tych plastikowych pucharów ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
znalazłem http://www.racingforum.pl/index.php?showto...130843&st=0
a po przeczytaniu wątku dodam że Kingsoft też się chyba poddał.... -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Wojtek ja to wszystko znam z każdej perspektywy, ale uważam, że ten silnik może jeździć bezawaryjnie pod dwoma warunkami: 1. Znaleźć dobrą bazę i wykonać rzetelny remont pod kątem przygotowania do sportu 2. Świadoma i odpowiednia eksploatacja. Nie jednemu się sypnął, który jeździł na połowie poziomu oleju, nawet mojemu znajomemu.. ale jest też wiele przykładów, że jeżdżą bezawaryjnie i dają wiele frajdy
![]() Wyciągnęliście mnie już z drogi kompresora, zostaje przy NA ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Startuję w GT Series i Toyota GR Cup własnie. W tym sezonie jeszcze nie ma info, żeby był to wymóg, ale nie wiadomo jak dalej. Ma być fun i będzie fun, czy to będzie 2ZZ czy K20. Kwestia plastikowych pucharów jest wtórna, i tak wszędzie wskakuję do OPEN, więc dobrze się bawić i nabierać doświadczenia.. ![]() no to do OPEN Cię wpuszczą z k-serią, więc problem z głowy :V -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
Wojtek ja to wszystko znam z każdej perspektywy, ale uważam, że ten silnik może jeździć bezawaryjnie pod dwoma warunkami: 1. Znaleźć dobrą bazę i wykonać rzetelny remont pod kątem przygotowania do sportu 2. Świadoma i odpowiednia eksploatacja. Nie jednemu się sypnął, który jeździł na połowie poziomu oleju, nawet mojemu znajomemu.. ale jest też wiele przykładów, że jeżdżą bezawaryjnie i dają wiele frajdy ![]() Wyciągnęliście mnie już z drogi kompresora, zostaje przy NA ![]() ![]() ![]() ![]() Ja tam bym wolał kompresor od 2zz..... Karol podaj jakiś przykład na 2zz który jeździ bezawaryjnie po torach w PL a najlepiej na czymś większym niż wokół trzepaka..... a następnie pokaż dobrą bazę... i na koniec pomyśl co dostajesz za te 50k PLN i jak bardzo masz być delikatny (możesz to nazwać odpowiednią eksploatacją) i ile będzie kosztował następny słupek i kolejny rzetelny remont w razie awarii -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
To tym bardziej 2ZZ mija się z celem.
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Cześć ponownie,
coraz częściej zdarza mi się odcinanie paliwa w prawym zakręcie. Niegdyś nie zdarzało mi się to wcale, później gdy miałem 1/4 paliwa w baku, później pomiędzy 1/4 a 1/2 ilości, a teraz nawet, gdy wskazówka wskazuje powyżej 1/2 baku. Inna sprawą jest, że wskaźnik poziomu paliwa w MR2 jest beznadziejny i ma dużą bezwładność, ale fakt jest taki, że muszę dolewać coraz więcej paliwa. Wczoraj na Jastrzebiu nie było sesji, żeby nie odcięło mi paliwa w prawych zakrętach. Wynika to pewnie z faktu, że cisnę coraz bardziej, ale próbuję też częściej mocnego dohamowania zamiast trailbreakingu. Problem z odpływaniem paliwa w tym aucie jest generalnie znany, więc nie sądzę, żeby była to wina kończącej się pompy paliwa, chociaż mam nowa dw200 i w sumie mogę je założyć, ale chyba nie obędzie się bez swirlpota. I już nie chodzi o 5kg w jedną czy w drugą stronę, ale o ciągłe myślenie o dolewkach paliwa co sesje, w końcu dojadę do tego, że będę musiał jeździć z pełnym bakiem, na którym mógłbym dojechać z Gdańska do Zakopanego. I tutaj mam do Was zasadnicze pytanie. Na zagranicznych forach znalazłem informację, że alternatywą dla zewnętrznego zbiornika są Hydromaty. Nie zajmują dodatkowego miejsca i nie ważą kolejnych kilogramów. Czy, ktoś z Was miał do czynienia z takim rozwiązaniem, bądź ma informację z pierwszej ręki czy to faktycznie jest takie super fantastyczne i się sprawdza? https://www.holley.com/products/fuel_system...amat/hydramats/ -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
Cześć ponownie, coraz częściej zdarza mi się odcinanie paliwa w prawym zakręcie. Niegdyś nie zdarzało mi się to wcale, później gdy miałem 1/4 paliwa w baku, później pomiędzy 1/4 a 1/2 ilości, a teraz nawet, gdy wskazówka wskazuje powyżej 1/2 baku. Inna sprawą jest, że wskaźnik poziomu paliwa w MR2 jest beznadziejny i ma dużą bezwładność, ale fakt jest taki, że muszę dolewać coraz więcej paliwa. Wczoraj na Jastrzebiu nie było sesji, żeby nie odcięło mi paliwa w prawych zakrętach. Wynika to pewnie z faktu, że cisnę coraz bardziej, ale próbuję też częściej mocnego dohamowania zamiast trailbreakingu. Problem z odpływaniem paliwa w tym aucie jest generalnie znany, więc nie sądzę, żeby była to wina kończącej się pompy paliwa, chociaż mam nowa dw200 i w sumie mogę je założyć, ale chyba nie obędzie się bez swirlpota. I już nie chodzi o 5kg w jedną czy w drugą stronę, ale o ciągłe myślenie o dolewkach paliwa co sesje, w końcu dojadę do tego, że będę musiał jeździć z pełnym bakiem, na którym mógłbym dojechać z Gdańska do Zakopanego. I tutaj mam do Was zasadnicze pytanie. Na zagranicznych forach znalazłem informację, że alternatywą dla zewnętrznego zbiornika są Hydromaty. Nie zajmują dodatkowego miejsca i nie ważą kolejnych kilogramów. Czy, ktoś z Was miał do czynienia z takim rozwiązaniem, bądź ma informację z pierwszej ręki czy to faktycznie jest takie super fantastyczne i się sprawdza? https://www.holley.com/products/fuel_system...amat/hydramats/ Ja korzystam z takiego zestawu własnie z mata i dodatkowa pompa paliwa i sprawdza się to rewelacyjnie. Mogę jeździć bez żadnych odcięć do ostatniej kreski. W serii zetki mają tak ze juz przy połowie baku odcina na długich prawych https://www.z1motorsports.com/z1-products/z...kit-p-9558.html |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
OK, wielkie dzięki za odpowiedź.
Czyli u Ciebie Hydromata, ale też druga pompa w zbiorniku, która wyciąga paliwo i podaje do pompy głównej (fabrycznej, albo aftermarketowej). W sumie można sobie wyobrazić, że sama taka mata dobrze dobrana też powinna wystarczająco zasilić pompę główną bez pompy dodatkowej. Zestaw, który zamontować jest stricte do zetki, tam pewnie większy zbiornik niż w MR2, może jest potrzeba i miejsce na drugą pompę w środku. W sumie można zacząć, od samej maty, a jak nie wystarczy drugą pompę dołożyć. Tak czy inaczej bez tego się nie obędzie. Nie ma to jak stracić 2sek jak czujesz, że kółko idzie dobrze ![]() p.s. Galfery nie wytrzymały próby Jastrzębia ![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
OK, wielkie dzięki za odpowiedź. Czyli u Ciebie Hydromata, ale też druga pompa w zbiorniku, która wyciąga paliwo i podaje do pompy głównej (fabrycznej, albo aftermarketowej). W sumie można sobie wyobrazić, że sama taka mata dobrze dobrana też powinna wystarczająco zasilić pompę główną bez pompy dodatkowej. Zestaw, który zamontować jest stricte do zetki, tam pewnie większy zbiornik niż w MR2, może jest potrzeba i miejsce na drugą pompę w środku. W sumie można zacząć, od samej maty, a jak nie wystarczy drugą pompę dołożyć. Tak czy inaczej bez tego się nie obędzie. Nie ma to jak stracić 2sek jak czujesz, że kółko idzie dobrze ![]() p.s. Galfery nie wytrzymały próby Jastrzębia ![]() Nie wiem jaka jest konstrukcja baku w MR2, ale w zetce ma on dwie przegrody i sama mata raczej by nie wystarczyła. I tak, ten zestaw który podesłałem jest dedykowany do zetki i raczej na pewno nie będzie pasować do MR2, ale tak podesłałem w ramach inspiracji. |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
No jasne.. właśnie czegoś takiego szukam, wygląda na dobrą alternatywę dla swirlpot. Dzięki!
-------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
ćwiartka zbiornika to za mało na zakręty ale powyżej połowy to raczej się nie zdarzyło
-------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Swirlpot nie łatwiej zainstalować niż wyciągać zbiornik i ta mate tam? A jak już wyciągać to może zmienić na jakiś "customowy" mały lekki zbiornik z przegrodami jak należy i niskim poborem paliwa?
Choć jeden plus Alfy dostrzegam wobec Toyoty ( ![]() ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Jeszcze nadal 1ZZ udało się zaliczyć suchy Poznań. Przed wyjazdem auto dostało staby WL i lekko szerszą oponę na przód (205 zamiast 195), klasa Street 2500 w RaceCUP, dlatego musiałem, jechać z kompletnym wnętrzem. Efekt to fantastycznie prowadzące się auto i zarejestrowany czas: 1.59.2. Natomiast best lap szedł grubo na 1.57.x, niestety nie udało się tego czasu dowieźć dzięki Mini na przodzie
![]() Poniżej onboard, może niezbyt dobrej jakości, ale kamerka musiała być ustawiona była wyżej, bo jechałem z fotelem pasażera. KarolMR Tor Poznan 22.07.2023 MR2 1ZZ -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Jeszcze nadal 1ZZ udało się zaliczyć suchy Poznań. Przed wyjazdem auto dostało staby WL i lekko szerszą oponę na przód (205 zamiast 195), klasa Street 2500 w RaceCUP, dlatego musiałem, jechać z kompletnym wnętrzem. Efekt to fantastycznie prowadzące się auto i zarejestrowany czas: 1.59.2. Natomiast best lap szedł grubo na 1.57.x, niestety nie udało się tego czasu dowieźć dzięki Mini na przodzie
![]() Poniżej onboard, może niezbyt dobrej jakości, ale kamerka musiała być ustawiona wyżej, bo jechałem z fotelem pasażera. KarolMR Tor Poznan 22.07.2023 MR2 1ZZ p.s. punkt pomiaru czasu na kukurydzy, ale RC na standardowym puncie pomiaru czasu również złapał 1.59.2x. -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Ty mi powiedz czy to mini jechało wolno czy nie linia wyścigowa?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 12:10 |