![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
a macie może TVSa na sprzedaż? ![]() dlaczego akurat TVS? Czy nie jest od dedykowany do większych silników oraz mocy? dlaczego nie Rotrex? Rotrex ok ,ale koszt ok 10k PLN. Używane są w ogóle w obiegu? Tvs1320 ok 1000 do tego obcięcie (Borys) ok 1000. Pisz na PW -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Tego M62 mam własnie od Borisa.
Dlaczego nie Rotrex? zawsze mnie ta sprężarka podniecała. -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Wiem, Rotrex drogi, ale jest też kompaktowy, lekki, wymaga mniej przeróbek wydechu, w sumie wystarczyłoby jeden runner przerobić, a nie budować nowy kolektor. No i chyba bezpiecznieszy nieco dla internali? używki są dwie.. jedna za 4500 druga za 7500, same sprzężarki. Stan niewiadomy.
-------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Dlaczego nie Rotrex? zawsze mnie ta sprężarka podniecała. Śrubowe/roots są o wiele "szczelniejsze"(w rozumieniu lepszego budowania doładowania w tym samym silniku z kompresora Procharger M vs Eaton TVS) od niższych obrotów porównując do odśrodkowych(te są sprawniejsze górą). Oczywiście dużo zależy od doboru wydajności do pojemności i oczekiwanego doładowania. W polskich warunkach TVS1320 jest najrozsądniejszym wyborem do mocy 300-400km:-) |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Wiem, Rotrex drogi, ale jest też kompaktowy, lekki, wymaga mniej przeróbek wydechu, w sumie wystarczyłoby jeden runner przerobić, a nie budować nowy kolektor. No i chyba bezpiecznieszy nieco dla internali? używki są dwie.. jedna za 4500 druga za 7500, same sprzężarki. Stan niewiadomy. Bezpieczniejszy dlatego, że nie ma ciosu z dołu. Jeśli bym coś miał robić od 0 i nie patrzył na koszty, to wziąłbym rotrexa albo inny odśrodkowy. Ale taka zabawka jak sam pisałeś to 5-7k pln w niewiadomym stanie. Do tego pompa oleju i chłodnica (bo rotrex wymaga zewnętrznego chłodzenia). Mi łatwiej pociąc i pospawać seryjny kolektor, ale może dlatego, że mam dostęp do TIGa i umiem coś tam narysować w 3d. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
pamiętam że kolega chwalił kompresory z mini....
ja rozumiem ekonomiczne konie z doładowania ale to mówimy o bezpiecznym (w miarę?) poziomie 220-240? koni w 1zz.... jak już zaczynamy rozmawiać o kuciu itp. to K24 wraca jako idealne rozwiązanie -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Zgadza się.. mówimy o bezpiecznym dla seryjnego 1ZZ 220KM.
A wiecie może jaka różnica będzie w praktyce pomiędzy Rotrexem C30-84 i C30-94? wiem, że 84 kreci się do 12k a 94 do 10k, z tego co znalazłem w necie, 94 ma większy potencjał, ale jest jeszcze bardziej leniwa z dołu. Nowy 94 CCW (wyjście w odwrotnym kierunku) jest dostępny w PL od ręki. -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 April 2009 Skąd: Legionowo ![]() |
Daj sobie siana z Rotrexem czy innym odśrodkowym kompresorem... Na prawdę, miałem w dwóch autach.
Te konie z papieru nie przekładają się na cyfry na drodze/torze. Trzeba ciągle iść po obrotach, a żeby to robić to trzeba mieć zajebiście ciasno zestopniowaną skrzynie. To ze środka obrotów nie wstaje, a tam gdzie ma najwięcej mocy zatrzymuje Cie odcinka. Jak dla mnie w MR2 ze względu na umiejscowienie silnika nic nie pasuje lepiej jak turbo. |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Kurcze, jak jest opcja czegoś wolnossącego do tego auta w wydaniu Hondy , wobec tych pewnych problemów z doładowaniem , po co komplikować fajne bezobsługowe niezawodne auto? Icki sricki egt bary szczelności ciasnota dostęp serwisowy.. po co .Mało na forum perypetii doladowaniowych? Już na etapie wyboru tyle rozkminamia. 7 , 10 tys plus robota i poprawki. Kurde ile przyzwoitych opon klocków , godzin za kółkiem trackdayow w fotelu itp tego co ważne i przyjemne.
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
dokaldnie. wolnossace k20/24 wsadzac 250 kunia 8800 obrotow i upalac przez kolejne 10 lat bezproblemowo.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Kurcze, jak jest opcja czegoś wolnossącego do tego auta w wydaniu Hondy , wobec tych pewnych problemów z doładowaniem , po co komplikować fajne bezobsługowe niezawodne auto? Icki sricki egt bary szczelności ciasnota dostęp serwisowy.. po co .Mało na forum perypetii doladowaniowych? Już na etapie wyboru tyle rozkminamia. 7 , 10 tys plus robota i poprawki. Kurde ile przyzwoitych opon klocków , godzin za kółkiem trackdayow w fotelu itp tego co ważne i przyjemne. Dokładnie tak. W aucie do amatorskiego upalania im prościej tym lepiej. -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Daj sobie siana z Rotrexem czy innym odśrodkowym kompresorem... Na prawdę, miałem w dwóch autach. Te konie z papieru nie przekładają się na cyfry na drodze/torze. Trzeba ciągle iść po obrotach, a żeby to robić to trzeba mieć zajebiście ciasno zestopniowaną skrzynie. To ze środka obrotów nie wstaje, a tam gdzie ma najwięcej mocy zatrzymuje Cie odcinka. Jak dla mnie w MR2 ze względu na umiejscowienie silnika nic nie pasuje lepiej jak turbo. Dlatego rozważam nadal 2ZZ, wbrew wszystkim miłośnikom K-serii. Zawsze będzie czas ją doładować. Andrzej.. a czy Ty nie byłeś przypadkiem na IDC w Kielcach 3 Maja? -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Byłem i 3go i 2go , i widziałem srebrną MR2 zastanawiałem się czy to nie z Forum bo przecież za wiele takich nie ma ! ale nie chodziłem za wiele bo z synem jeździłem , cvały czas coś. przesiadania się, itd
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
No tak.. następnym razem będę Cię łapał w takim razie
![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
19 - 20 jest też w Kielcach i w podobnej forumle Classicautocup, 19go trening od 16tej, 20go zawody, tyle że pewnie więcej aut będzie to może być 5 przejazdów tylko.
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Wiem wiem.. tyle, że ja wolę jednak TA niż takie RallySprinty czy SuperOSy. Jest więcej jeżdżenia, czas na analizę, poznanie nitki i poprawki. Więcej KM na torze, więc nauki.
-------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Jedno i drugie ma plusy i minusy, ale IDC było przecież w identycznej - SuperOS'owej formule, jak CAC. Sporo kilometrów to trening ma być przed CAC dzień wcześniej tylko bez lasu i krótszy niż był przed IDC. No jest sporo tych imprez, wszystkiego się nie objedzie
![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
[quote name='KarolMR2' date='Tue, 09 May 2023 - 08:58' post='1393281']
Dlatego rozważam nadal 2ZZ, wbrew wszystkim miłośnikom K-serii. Zawsze będzie czas ją doładować. Och Karol zaczynasz się miotać.... Kunis miał na myśli że jak doładowanie to turbo bardzo ładnie wchodzi ze względu na wydechowy kolektor od tyłu ale rozumiem że charger też chcecie włożyć od tyłu więc jak doładowanie to doładować 1zz i myśleć jak to chłodzić jak swap to K serię osobiście myślałbym nad zakupem zw30 z 2gr -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
tak.. błądzę.. żebyś wiedział Wojtek
![]() p.s. potrzebuję drugiego komplety tylnych dokładek ![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Ale z K serią chodzi o to, że to wybór zdroworozsądkowy - ja nie twierdzę, że to silnik idealny, bo takich nie ma, ale to co wyjdzie z dmuchanego 1ZZ będzie w K20 seryjnym motorem bez ruszania czegokolwiek, a w 2ZZ pewnie wymaga też niemałego nakładu środków - plus droga do modów jest długa i szeroka, a jeśli przy swapie wliczasz remont to w robisz od razu K24/20 i masz hmm 270-280KM? I gratów do dołożenia nie braknie. I przede wszystkim know-how u nas jest na innym poziomie w porównaniu do 1ZZ czy 2ZZ... A IMO to ma bardzo duże znaczenie gdyby coś zaczęło generować problemy.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 02:05 |