![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Tez mam podobne odczucie. Rzeczywistosc kontra marzenia
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Jarka znam osobiście i jak z nim rozmawiałem to mówił, że jest bardzo zadowolony z auta.
I na pewno za 130k zbuduje się 3 sztuki. Ale chyba z klocków lego... |
|
|
![]()
Post
#263
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 December 2024 ![]() |
Panowie nie od razu Rzym zbudowali. Nie bez przyczyny wybrałem mr2 cały świat się tym ściga ale w Polsce prawie nikt.
Chciałem się dowiedzieć dlaczego wszyscy remontują 2zz. Nie można kupić silnika używanego wsadzić i jeździć ? Podejrzewam że koszt remontu to wyjdzie tyle co wsadzenie silnika hondy ? |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Pewnie dlatego ze silnikow uzywanych 2zz malo a i i k20 mozna robic na 600 koni i dziala a 2zz dostaje kompresor 250 koni i zaczyna walic olejem jak seryjny lotus exige cup 250. Potencjal tego silnika jest duzo nizszy a koszty przygotowania podobne.
Mistrz europy time attac jest z Polski i ma silnik k20 turbo 600 konny. Ciekawe dlaczego nie 2zz ![]() toyota mr2 k24 moc 220-300km waga 820-860kg Pb Silesia 1.46.3 Pb Poznań 1.41.4 A co do jawora. Znalazlem jego filmy i czas na cwiare 12,9s Sa gdzies jego czasy z torow? -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Panowie nie od razu Rzym zbudowali. Nie bez przyczyny wybrałem mr2 cały świat się tym ściga ale w Polsce prawie nikt. Chciałem się dowiedzieć dlaczego wszyscy remontują 2zz. Nie można kupić silnika używanego wsadzić i jeździć ? Podejrzewam że koszt remontu to wyjdzie tyle co wsadzenie silnika hondy ? Co na to playstation? Proponuję trochę się napić zimnej wody i przeczytać jeszcze raz uważnie co tutaj chłopaki piszą. Rzeczywistość potrafi być brutalna. Powodzenia! -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
wyjdzie w praniu ![]() tu mówi o k20 od 12min https://youtu.be/RbjSVa242hc?si=3e_6NF7jUD2uYZ2V&t=720 a tu tsukuba czas 57s z turbo i 59 n/a https://www.youtube.com/watch?v=jjSFsbpg0uI auto legenda Porównując tą MR2 na Tsukuba względem np. GT3RS wynika, że ta na Silesii co jedzie 1.46 może być trochę szybsza, ale też chyba jeździ w innej lidze bo nie ma lamp np. Z drugiej strony Yarisy GR jeżdżą po Tsukuba 56s -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Dlatego to takie glupie porownania. Polski time attac stoi na dosc wysokim poziomie w europie. Wyzszym niz w gb czy nawet w stanach. Przez to ze nie ma zadnych regulacji i wymogow jest bardzo.szybko. w japoni to glownie na smiesznych semislikach ulicznych jezdza.
Takze ja jak zobacze wyniki bede ocenial a poki co bunczuczne przechwalki to moge tylko skomentowac krzywym usmiechem. Sudol w mr2 k20 jezdzil i chyba fajne czasy krecil. Wiec troche tych mr2 upalanych bylo -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Panowie nie od razu Rzym zbudowali. Nie bez przyczyny wybrałem mr2 cały świat się tym ściga ale w Polsce prawie nikt. W Polsce za MR2 ZZW30 trzeba dać około 30 tys., w serii masz cabrio z szmacianym dachem o mocy 140KM i osiągami 8s do setki. Na dzień dobry wypadałoby włożyć hard top za który janusze wołają ok 7 tys., jakiś gwint, hamulce, opony i można jechać na pierwszy trackday. Wtedy następuje zderzenie z rzeczywistością bo okazuje się, że za te pieniądze można było kupić wiele znacznie szybszych aut. Dalsze modyfikacje będą już bardzo drogie, części do motosportu trudno dostępne i zostaje custom. |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Wtedy następuje zderzenie z rzeczywistością bo okazuje się, że za te pieniądze można było kupić wiele znacznie szybszych aut. Dalsze modyfikacje będą już bardzo drogie, części do motosportu trudno dostępne i zostaje custom. Albo włożyć 2zz bez remontu i objeżdżać wszystkich. |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Nie wiedzieć czemu podaż 2zz-ge jest dość niska, na Olx do sprzedania są dwa silniki, jeden po panewce i drugi działający za 11 tys.
Wysilony, wysokoobrotowy silnik który nie słynął z bezawaryjności, może mieć już 25 lat i wkładanie go bez remontu do auta na tor jest trochę ryzykowne. Czy 190KM wystarczy żeby objeżdżać wszystkich, sprawa dyskusyjna. ![]() |
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Oczywiscie ze nie starczy. Ale jest szansa by nie byc ostatni na track master.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Na PlayStation dobrze chodzi. No i w Japonii
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#273
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 December 2024 ![]() |
A co do jawora. Znalazlem jego filmy i czas na cwiare 12,9s Sa gdzies jego czasy z torow? na 1/4 szybko ale czasów torowych brak Sudol w mr2 k20 jezdzil i chyba fajne czasy krecil. Wiec troche tych mr2 upalanych bylo ciężko coś znaleźć jak ktoś zaczyna przygodę ale na yt jest sudoł czarna mr2 k20 Tor Poznań 1.44 ta biała do sprzedania k24 Tor Poznań 1.49 i ta żółta 1.41 karol 1zz 1.59 i chyba tyle na yt nic więcej nie ma W Polsce za MR2 ZZW30 trzeba dać około 30 tys., w serii masz cabrio z szmacianym dachem o mocy 140KM i osiągami 8s do setki. Na dzień dobry wypadałoby włożyć hard top za który janusze wołają ok 7 tys., jakiś gwint, hamulce, opony i można jechać na pierwszy trackday. Wtedy następuje zderzenie z rzeczywistością bo okazuje się, że za te pieniądze można było kupić wiele znacznie szybszych aut. Dalsze modyfikacje będą już bardzo drogie, części do motosportu trudno dostępne i zostaje custom. ja kupiłem od niemca z padniętym motorem za 8tyś ![]() Nie wiedzieć czemu podaż 2zz-ge jest dość niska, na Olx do sprzedania są dwa silniki, jeden po panewce i drugi działający za 11 tys. Wysilony, wysokoobrotowy silnik który nie słynął z bezawaryjności, może mieć już 25 lat i wkładanie go bez remontu do auta na tor jest trochę ryzykowne. Czy 190KM wystarczy żeby objeżdżać wszystkich, sprawa dyskusyjna. ![]() Nie chciałem iść tak radykalnie, wsadzić silnik p&p ale to fakt ceny 2zz zabijają. Ciekawe w jakim są stanie k24 kosztujące 5tys z automata lekkie mody i widzę 250km powinno być. A cały swap cenowo podobnie do remontu 2zz. Chętnie przejechał bym się takim 2zz Karola i innym k20/k24 dla porównania skali różnicy bo jeśli faktycznie remont 2zz to = k20 /k24 |
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Przede wszystkim żadna Twoja decyzja nie będzie uzasadniona ekonomicznie
![]() Natomiast mój zrobiony na 'tip-top' silnik padł na 5 imprezie. Nie chcę publicznie podejmować dyskusji na temat przyczyny tej awarii. Niemniej nie opuszczam gardy i składam jeszcze raz motor, może tym razem będę miał więcej szczęścia. Gdybym miał robić to jeszcze raz to zrobiłbym swap zdrowej seryjnej serii na początek bez otwierania silnika, albo poszedł bym w K-serie. 2zz teraz praktycznie w publicznej przestrzeni są niedostępne (bo cena 11k pln jest zbyt wygórowana jak na ten motor), są jeszcze kiszone przez entuzjastów Toyoty na 'czarną godzinę' dostępne raczej po koleżeńsku. k-serie z tego co widzę znacznie potaniały do rozsądnych 7-9k za kompletny silnik. 2AR-FXE świetny i tani silnik, faktycznie jest ich pełno prawie nowych za 3-4k. Jest to dobra opcja, ale w USA, w EU nie ma do nich skrzyń, trzeba ciągnąć z USA, podobnie jak wszystkie fabrykacje, wychodzi drogo. Ja póki co nie mogę się pochwalić żadnymi wynikami poza Łodzią z czasem 1.00.14 na starych oponach. Na Poznaniu silnik już wyraźnie klękał, bo prędkości na końcu prostej startowej miałem niższe niż robiłem w ubiegłym roku jeszcze z 1ZZ. Wielbłąd padł, ale karawana idzie dalej ![]() Co do ceny za auto Tomka, to uwielbiam komentarze ludzi, którzy z własnej kieszeni w życiu żadnego projektu nie zrobili i ewidentnie po ich wypowiedziach widać, że nie są w temacie. 130k to sporo, ale dostajesz gotowego killera do wygyrwania grup a nawet generalek większości amotaroskich imprez w tym kraju ![]() ![]() Ja dalej idę po prąd z 2zz, jeśli tym razem wszystko będzie jak być powinno to powinno być to bardzo szybkie auto. Jeśli zdecyduje się je pociąć auto i wleci kiedyś ITB to można w 250km celować i być naprawdę konkurencyjnym w swojej klasie. Tak czy inaczej aktualnie w PL jeździ już kilka zw30 z 2zz, więc w końcu będzie się z kim porównywać. Myślę, że 58-59s na Łodzi powinno być osiągalne, Poznań 1.50-1.52 a to już niezłe wyniki jak na 1.8NA -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Co do padu silnika - ten Japończyk od MR-S mówi w jednym z w/w wywiadów o tym że z dekla głowicy leci tyle oleju, że zbiera go w catch can i .... z tego do z powrotem do misiki bo rzekomo w warunkach torowych bez tego po silniku??? to dziwne trochę, a może nie ? może tam tak trzeba.
Co do cen, to jak ktoś chce czasy rekordowe najtaniej roić to coś pokroju formuł / radicalo-ppdobnych i z grubsza w 150 tys można sie zmieścić- vide Tomasz co odkrył to, co wszędzie indziej odkryte, bez odkrywania koła na nowo. Potem testy, opony, ustawienia i przede wszystkim wjeżdżenie . Reszta i tak nie dorówna. A te MRki zawsze mi się podobały, tylko ten "tył niespokojny" ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 ![]() |
Andrejsr niespokojny tył w MR2 3 generacji to mit. Z odpowiednio ustawioną geometrią to auto jest bardziej neutralne niz np MX5 NB.
Co do budżetu o którym ktoś wspominał wcześniej. MR2 można wyrwać stosunkowo tanio przy odrobinie cierpliwości. Swoją kupiłem za około 12k. A całość na dzień dzisiejszy po przeszło 2 sezonach to nie więcej niz 30k, gdzie auto jest konkurencyjne i to nadal z seryjnym 1ZZ. Ta buda ma ogromny potencjał, i nie wiele potrzebuje aby w ogarniętych rękach walczyć o pudło. Na łodzi w upalne +30st udało się zrobić 1:00, a 1:01 było jeźdzone praktycznie cały track day. Uważam że minuta do złamania w "idealnych warunkach" Kolejna ważna kwestia (przynajmniej dla mnie) to fakt, że ta generacja nie ma problemów z rudą. Tak jak w przypadku MX5 ciężko kupić zdrową blacharsko, tak w przypadku MR2 ciężko kupić zgniłka. -------------------- @CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9 |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Ta 1minuta na semi udalo sie zrobic?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 December 2024 ![]() |
Przede wszystkim żadna Twoja decyzja nie będzie uzasadniona ekonomicznie ![]() Natomiast mój zrobiony na 'tip-top' silnik padł na 5 imprezie. Nie chcę publicznie podejmować dyskusji na temat przyczyny tej awarii. Niemniej nie opuszczam gardy i składam jeszcze raz motor, może tym razem będę miał więcej szczęścia. Gdybym miał robić to jeszcze raz to zrobiłbym swap zdrowej seryjnej serii na początek bez otwierania silnika, albo poszedł bym w K-serie. 2zz teraz praktycznie w publicznej przestrzeni są niedostępne (bo cena 11k pln jest zbyt wygórowana jak na ten motor), są jeszcze kiszone przez entuzjastów Toyoty na 'czarną godzinę' dostępne raczej po koleżeńsku. k-serie z tego co widzę znacznie potaniały do rozsądnych 7-9k za kompletny silnik. 2AR-FXE świetny i tani silnik, faktycznie jest ich pełno prawie nowych za 3-4k. Jest to dobra opcja, ale w USA, w EU nie ma do nich skrzyń, trzeba ciągnąć z USA, podobnie jak wszystkie fabrykacje, wychodzi drogo. ![]() ![]() Ja dalej idę po prąd z 2zz, jeśli tym razem wszystko będzie jak być powinno to powinno być to bardzo szybkie auto. Jeśli zdecyduje się je pociąć auto i wleci kiedyś ITB to można w 250km celować i być naprawdę konkurencyjnym w swojej klasie. Tak czy inaczej aktualnie w PL jeździ już kilka zw30 z 2zz, więc w końcu będzie się z kim porównywać. Myślę, że 58-59s na Łodzi powinno być osiągalne, Poznań 1.50-1.52 a to już niezłe wyniki jak na 1.8NA Wow jest to realne ? Masz gdzieś spec takiego silnik ? To był by killer k20! Co do padu silnika - ten Japończyk od MR-S mówi w jednym z w/w wywiadów o tym że z dekla głowicy leci tyle oleju, że zbiera go w catch can i .... z tego do z powrotem do misiki bo rzekomo w warunkach torowych bez tego po silniku??? to dziwne trochę, a może nie ? może tam tak trzeba. Co do cen, to jak ktoś chce czasy rekordowe najtaniej roić to coś pokroju formuł / radicalo-ppdobnych i z grubsza w 150 tys można sie zmieścić- vide Tomasz co odkrył to, co wszędzie indziej odkryte, bez odkrywania koła na nowo. Potem testy, opony, ustawienia i przede wszystkim wjeżdżenie . Reszta i tak nie dorówna. A te MRki zawsze mi się podobały, tylko ten "tył niespokojny" ![]() nie raczej takie wynalazki formuły/ radical to odpada od razu kto to będzie serwisować? laweta itd. Małe kuku w bandę czy opony to kosmiczne koszta i zapewne koniec zabawy Andrejsr niespokojny tył w MR2 3 generacji to mit. Z odpowiednio ustawioną geometrią to auto jest bardziej neutralne niz np MX5 NB. Co do budżetu o którym ktoś wspominał wcześniej. MR2 można wyrwać stosunkowo tanio przy odrobinie cierpliwości. Swoją kupiłem za około 12k. A całość na dzień dzisiejszy po przeszło 2 sezonach to nie więcej niz 30k, gdzie auto jest konkurencyjne i to nadal z seryjnym 1ZZ. Ta buda ma ogromny potencjał, i nie wiele potrzebuje aby w ogarniętych rękach walczyć o pudło. Na łodzi w upalne +30st udało się zrobić 1:00, a 1:01 było jeźdzone praktycznie cały track day. Uważam że minuta do złamania w "idealnych warunkach" Kolejna ważna kwestia (przynajmniej dla mnie) to fakt, że ta generacja nie ma problemów z rudą. Tak jak w przypadku MX5 ciężko kupić zdrową blacharsko, tak w przypadku MR2 ciężko kupić zgniłka. wow czyli 1zz też może być szybkie! jaka waga mr2? jakie opony? jaki czas Tor Poznań ? |
|
|
![]()
Post
#279
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 ![]() |
Niestety na Poznaniu nigdy nie udało się być
![]() Setup z Łodzi to brak dojazdówki, lewarka i innych gratów z przedniego schowka, brak fotela pasażera, kubełkowy fotel kierowcy , jakieś rozpórki, staby regulowane przód/tył (tego dnia pierwsza impreza na regulowanych stabach i ich ustawienie nie było najlepsze, zbyt sztywne, teraz ustawione zupełnie inaczej i auto słucha się jeszcze bardziej), używany gwint Ksport na sprężynach 8/12kg, Opona Advan A052 205/225 r15 na lekkich KONIGach i oczywiście ustawiona geometria. Co ciekawe, tak przygotowanym autem w tym sezonie, udało się zdobyć pierwsze miejsce za sezon w swojej klasie w pucharze toru Jastrząb. Nie znam wagi wyżej opisanego setupu, ale w pełni ubrane auto na lekkich felgach z kubełkiem i 1/4baku to 970kg, ze mną +-75kg ![]() -------------------- @CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9 |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
No i pieknie. Konkurencja jest fajna. I fajnie ze tak rozmaita. Do zobaczenia na torze. Napinka jest super. A ze okres zimowy to i rozkminka musi byc. Kocham to.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 01:09 |