Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Toyota MR2 ZW30 (Spyder) 1ZZ+
piwo
post Tue, 24 Dec 2024 - 14:28
Post #261


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Tez mam podobne odczucie. Rzeczywistosc kontra marzenia smile.gif


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 24 Dec 2024 - 14:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
siewcu
post Tue, 24 Dec 2024 - 15:15
Post #262


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Jarka znam osobiście i jak z nim rozmawiałem to mówił, że jest bardzo zadowolony z auta.

I na pewno za 130k zbuduje się 3 sztuki. Ale chyba z klocków lego...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fabian.mrs
post Wed, 25 Dec 2024 - 11:18
Post #263


Rookie
Dołączył: Mon, 23 December 2024





Panowie nie od razu Rzym zbudowali. Nie bez przyczyny wybrałem mr2 cały świat się tym ściga ale w Polsce prawie nikt.
Chciałem się dowiedzieć dlaczego wszyscy remontują 2zz. Nie można kupić silnika używanego wsadzić i jeździć ? Podejrzewam że koszt remontu to wyjdzie tyle co wsadzenie silnika hondy ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 25 Dec 2024 - 12:07
Post #264


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Pewnie dlatego ze silnikow uzywanych 2zz malo a i i k20 mozna robic na 600 koni i dziala a 2zz dostaje kompresor 250 koni i zaczyna walic olejem jak seryjny lotus exige cup 250. Potencjal tego silnika jest duzo nizszy a koszty przygotowania podobne.
Mistrz europy time attac jest z Polski i ma silnik k20 turbo 600 konny. Ciekawe dlaczego nie 2zz wink.gif wkladaj 2zz do mr2 i pokaz polskiemu swiatu time attacu ze to idzie jak zle. Tomasz Ćwiklik nie jednego juz zadziwil. Talent i dobrze zbudowane auto pod siebie i sa wyniki. Sprobuj go przebic mr2 2zz;)
toyota mr2 k24 moc 220-300km waga 820-860kg
Pb Silesia 1.46.3
Pb Poznań 1.41.4

A co do jawora. Znalazlem jego filmy i czas na cwiare 12,9s

Sa gdzies jego czasy z torow?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 25 Dec 2024 - 16:27
Post #265


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





CYTAT(fabian.mrs @ Wed, 25 Dec 2024 - 10:18) *
Panowie nie od razu Rzym zbudowali. Nie bez przyczyny wybrałem mr2 cały świat się tym ściga ale w Polsce prawie nikt.
Chciałem się dowiedzieć dlaczego wszyscy remontują 2zz. Nie można kupić silnika używanego wsadzić i jeździć ? Podejrzewam że koszt remontu to wyjdzie tyle co wsadzenie silnika hondy ?


Co na to playstation?

Proponuję trochę się napić zimnej wody i przeczytać jeszcze raz uważnie co tutaj chłopaki piszą.
Rzeczywistość potrafi być brutalna.
Powodzenia!


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 25 Dec 2024 - 16:35
Post #266


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





CYTAT(fabian.mrs @ Tue, 24 Dec 2024 - 12:20) *
wyjdzie w praniu wink.gif w kwestii silnika jeszcze nie zdecydowałem, w usa ludzie wsadzają 2ar a silnik kosztuje grosze


tu mówi o k20 od 12min
https://youtu.be/RbjSVa242hc?si=3e_6NF7jUD2uYZ2V&t=720

a tu tsukuba czas 57s z turbo i 59 n/a
https://www.youtube.com/watch?v=jjSFsbpg0uI
auto legenda


Porównując tą MR2 na Tsukuba względem np. GT3RS wynika, że ta na Silesii co jedzie 1.46 może być trochę szybsza, ale też chyba jeździ w innej lidze bo nie ma lamp np.

Z drugiej strony Yarisy GR jeżdżą po Tsukuba 56s


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 25 Dec 2024 - 17:39
Post #267


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Dlatego to takie glupie porownania. Polski time attac stoi na dosc wysokim poziomie w europie. Wyzszym niz w gb czy nawet w stanach. Przez to ze nie ma zadnych regulacji i wymogow jest bardzo.szybko. w japoni to glownie na smiesznych semislikach ulicznych jezdza.
Takze ja jak zobacze wyniki bede ocenial a poki co bunczuczne przechwalki to moge tylko skomentowac krzywym usmiechem.
Sudol w mr2 k20 jezdzil i chyba fajne czasy krecil. Wiec troche tych mr2 upalanych bylo


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
done4
post Fri, 27 Dec 2024 - 12:03
Post #268


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 July 2010





CYTAT(fabian.mrs @ Wed, 25 Dec 2024 - 11:18) *
Panowie nie od razu Rzym zbudowali. Nie bez przyczyny wybrałem mr2 cały świat się tym ściga ale w Polsce prawie nikt.

W Polsce za MR2 ZZW30 trzeba dać około 30 tys., w serii masz cabrio z szmacianym dachem o mocy 140KM i osiągami 8s do setki.
Na dzień dobry wypadałoby włożyć hard top za który janusze wołają ok 7 tys., jakiś gwint, hamulce, opony i można jechać na pierwszy trackday.
Wtedy następuje zderzenie z rzeczywistością bo okazuje się, że za te pieniądze można było kupić wiele znacznie szybszych aut.
Dalsze modyfikacje będą już bardzo drogie, części do motosportu trudno dostępne i zostaje custom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 27 Dec 2024 - 12:21
Post #269


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(done4 @ Fri, 27 Dec 2024 - 12:03) *
Wtedy następuje zderzenie z rzeczywistością bo okazuje się, że za te pieniądze można było kupić wiele znacznie szybszych aut.
Dalsze modyfikacje będą już bardzo drogie, części do motosportu trudno dostępne i zostaje custom.

Albo włożyć 2zz bez remontu i objeżdżać wszystkich.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
done4
post Fri, 27 Dec 2024 - 14:53
Post #270


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Nie wiedzieć czemu podaż 2zz-ge jest dość niska, na Olx do sprzedania są dwa silniki, jeden po panewce i drugi działający za 11 tys.
Wysilony, wysokoobrotowy silnik który nie słynął z bezawaryjności, może mieć już 25 lat i wkładanie go bez remontu do auta na tor jest trochę ryzykowne.
Czy 190KM wystarczy żeby objeżdżać wszystkich, sprawa dyskusyjna. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 27 Dec 2024 - 14:58
Post #271


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Oczywiscie ze nie starczy. Ale jest szansa by nie byc ostatni na track master.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Fri, 27 Dec 2024 - 15:52
Post #272


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Na PlayStation dobrze chodzi. No i w Japonii


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fabian.mrs
post Sat, 28 Dec 2024 - 12:59
Post #273


Rookie
Dołączył: Mon, 23 December 2024





CYTAT(piwo @ Wed, 25 Dec 2024 - 12:07) *
A co do jawora. Znalazlem jego filmy i czas na cwiare 12,9s
Sa gdzies jego czasy z torow?


na 1/4 szybko ale czasów torowych brak

CYTAT(piwo @ Wed, 25 Dec 2024 - 17:39) *
Sudol w mr2 k20 jezdzil i chyba fajne czasy krecil. Wiec troche tych mr2 upalanych bylo


ciężko coś znaleźć jak ktoś zaczyna przygodę ale na yt jest sudoł czarna mr2 k20 Tor Poznań 1.44
ta biała do sprzedania k24 Tor Poznań 1.49 i ta żółta 1.41
karol 1zz 1.59 i chyba tyle na yt nic więcej nie ma


CYTAT(done4 @ Fri, 27 Dec 2024 - 12:03) *
W Polsce za MR2 ZZW30 trzeba dać około 30 tys., w serii masz cabrio z szmacianym dachem o mocy 140KM i osiągami 8s do setki.
Na dzień dobry wypadałoby włożyć hard top za który janusze wołają ok 7 tys., jakiś gwint, hamulce, opony i można jechać na pierwszy trackday.
Wtedy następuje zderzenie z rzeczywistością bo okazuje się, że za te pieniądze można było kupić wiele znacznie szybszych aut.
Dalsze modyfikacje będą już bardzo drogie, części do motosportu trudno dostępne i zostaje custom.


ja kupiłem od niemca z padniętym motorem za 8tyś biggrin.gif


CYTAT(done4 @ Fri, 27 Dec 2024 - 14:53) *
Nie wiedzieć czemu podaż 2zz-ge jest dość niska, na Olx do sprzedania są dwa silniki, jeden po panewce i drugi działający za 11 tys.
Wysilony, wysokoobrotowy silnik który nie słynął z bezawaryjności, może mieć już 25 lat i wkładanie go bez remontu do auta na tor jest trochę ryzykowne.
Czy 190KM wystarczy żeby objeżdżać wszystkich, sprawa dyskusyjna. smile.gif


Nie chciałem iść tak radykalnie, wsadzić silnik p&p ale to fakt ceny 2zz zabijają. Ciekawe w jakim są stanie k24 kosztujące 5tys z automata lekkie mody i widzę 250km powinno być. A cały swap cenowo podobnie do remontu 2zz.
Chętnie przejechał bym się takim 2zz Karola i innym k20/k24 dla porównania skali różnicy bo jeśli faktycznie remont 2zz to = k20 /k24
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Sat, 28 Dec 2024 - 21:29
Post #274


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Przede wszystkim żadna Twoja decyzja nie będzie uzasadniona ekonomicznie smile.gif Ja zdecydowałem się na 2zz-ge bo miało być połowę taniej niż swap na K-serię, ale dałem się wkręcić i ponieść emocjom pt. jak już jest wyjęty to 'albo grubo albo wcale' i wyszło tyle co solidny swap na k-serie, aby osiągnąć te 220km. Zakres prac podobny jak u Jawora.

Natomiast mój zrobiony na 'tip-top' silnik padł na 5 imprezie. Nie chcę publicznie podejmować dyskusji na temat przyczyny tej awarii. Niemniej nie opuszczam gardy i składam jeszcze raz motor, może tym razem będę miał więcej szczęścia. Gdybym miał robić to jeszcze raz to zrobiłbym swap zdrowej seryjnej serii na początek bez otwierania silnika, albo poszedł bym w K-serie. 2zz teraz praktycznie w publicznej przestrzeni są niedostępne (bo cena 11k pln jest zbyt wygórowana jak na ten motor), są jeszcze kiszone przez entuzjastów Toyoty na 'czarną godzinę' dostępne raczej po koleżeńsku. k-serie z tego co widzę znacznie potaniały do rozsądnych 7-9k za kompletny silnik. 2AR-FXE świetny i tani silnik, faktycznie jest ich pełno prawie nowych za 3-4k. Jest to dobra opcja, ale w USA, w EU nie ma do nich skrzyń, trzeba ciągnąć z USA, podobnie jak wszystkie fabrykacje, wychodzi drogo.

Ja póki co nie mogę się pochwalić żadnymi wynikami poza Łodzią z czasem 1.00.14 na starych oponach. Na Poznaniu silnik już wyraźnie klękał, bo prędkości na końcu prostej startowej miałem niższe niż robiłem w ubiegłym roku jeszcze z 1ZZ.

Wielbłąd padł, ale karawana idzie dalej smile.gif w Styczniu składamy motor i zobaczymy jak pójdzie tym razem. Coraz trudniej o zdrowy blok, pomijam wały po panewkach, bloki są po prostu zużyte, a nowym w ASO nie ma. To co chciałbym zrobić jeśli zostanę z tym autem na sezon 2026, to zatulejować blok i mieć shortblock na zapas.

Co do ceny za auto Tomka, to uwielbiam komentarze ludzi, którzy z własnej kieszeni w życiu żadnego projektu nie zrobili i ewidentnie po ich wypowiedziach widać, że nie są w temacie. 130k to sporo, ale dostajesz gotowego killera do wygyrwania grup a nawet generalek większości amotaroskich imprez w tym kraju smile.gif za taką kasę 3x szybsze auto albo 3x MR2 z K-serią? smile.gif no commet.... Gdybym miał teraz jakiegokolwiek swapa robić kupiłbym z marszu auto od Jarka. Drogo spec, więc nadal można nacieszyc się na drodze, a i w odpowiednich rękach wygrywasz wszystko co możliwe w swojej klasie.

Ja dalej idę po prąd z 2zz, jeśli tym razem wszystko będzie jak być powinno to powinno być to bardzo szybkie auto. Jeśli zdecyduje się je pociąć auto i wleci kiedyś ITB to można w 250km celować i być naprawdę konkurencyjnym w swojej klasie. Tak czy inaczej aktualnie w PL jeździ już kilka zw30 z 2zz, więc w końcu będzie się z kim porównywać. Myślę, że 58-59s na Łodzi powinno być osiągalne, Poznań 1.50-1.52 a to już niezłe wyniki jak na 1.8NA


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Sat, 28 Dec 2024 - 22:28
Post #275


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Co do padu silnika - ten Japończyk od MR-S mówi w jednym z w/w wywiadów o tym że z dekla głowicy leci tyle oleju, że zbiera go w catch can i .... z tego do z powrotem do misiki bo rzekomo w warunkach torowych bez tego po silniku??? to dziwne trochę, a może nie ? może tam tak trzeba.

Co do cen, to jak ktoś chce czasy rekordowe najtaniej roić to coś pokroju formuł / radicalo-ppdobnych i z grubsza w 150 tys można sie zmieścić- vide Tomasz co odkrył to, co wszędzie indziej odkryte, bez odkrywania koła na nowo. Potem testy, opony, ustawienia i przede wszystkim wjeżdżenie .

Reszta i tak nie dorówna. A te MRki zawsze mi się podobały, tylko ten "tył niespokojny" wink.gif jeszcze bardziej niż w Westfieldzie (przynajmniej ta którą miałem okazję po Kielcach kólko zrobić) .


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lovwelas
post Sun, 29 Dec 2024 - 10:12
Post #276


Forum Homee
Dołączył: Wed, 30 December 2009





Andrejsr niespokojny tył w MR2 3 generacji to mit. Z odpowiednio ustawioną geometrią to auto jest bardziej neutralne niz np MX5 NB.

Co do budżetu o którym ktoś wspominał wcześniej. MR2 można wyrwać stosunkowo tanio przy odrobinie cierpliwości.
Swoją kupiłem za około 12k. A całość na dzień dzisiejszy po przeszło 2 sezonach to nie więcej niz 30k, gdzie auto jest konkurencyjne i to nadal z seryjnym 1ZZ.
Ta buda ma ogromny potencjał, i nie wiele potrzebuje aby w ogarniętych rękach walczyć o pudło.

Na łodzi w upalne +30st udało się zrobić 1:00, a 1:01 było jeźdzone praktycznie cały track day.
Uważam że minuta do złamania w "idealnych warunkach"

Kolejna ważna kwestia (przynajmniej dla mnie) to fakt, że ta generacja nie ma problemów z rudą.
Tak jak w przypadku MX5 ciężko kupić zdrową blacharsko, tak w przypadku MR2 ciężko kupić zgniłka.




--------------------
@CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 29 Dec 2024 - 11:12
Post #277


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Ta 1minuta na semi udalo sie zrobic?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fabian.mrs
post Sun, 29 Dec 2024 - 12:46
Post #278


Rookie
Dołączył: Mon, 23 December 2024





CYTAT(KarolMR2 @ Sat, 28 Dec 2024 - 21:29) *
Przede wszystkim żadna Twoja decyzja nie będzie uzasadniona ekonomicznie smile.gif Ja zdecydowałem się na 2zz-ge bo miało być połowę taniej niż swap na K-serię, ale dałem się wkręcić i ponieść emocjom pt. jak już jest wyjęty to 'albo grubo albo wcale' i wyszło tyle co solidny swap na k-serie, aby osiągnąć te 220km. Zakres prac podobny jak u Jawora.

Natomiast mój zrobiony na 'tip-top' silnik padł na 5 imprezie. Nie chcę publicznie podejmować dyskusji na temat przyczyny tej awarii. Niemniej nie opuszczam gardy i składam jeszcze raz motor, może tym razem będę miał więcej szczęścia. Gdybym miał robić to jeszcze raz to zrobiłbym swap zdrowej seryjnej serii na początek bez otwierania silnika, albo poszedł bym w K-serie. 2zz teraz praktycznie w publicznej przestrzeni są niedostępne (bo cena 11k pln jest zbyt wygórowana jak na ten motor), są jeszcze kiszone przez entuzjastów Toyoty na 'czarną godzinę' dostępne raczej po koleżeńsku. k-serie z tego co widzę znacznie potaniały do rozsądnych 7-9k za kompletny silnik. 2AR-FXE świetny i tani silnik, faktycznie jest ich pełno prawie nowych za 3-4k. Jest to dobra opcja, ale w USA, w EU nie ma do nich skrzyń, trzeba ciągnąć z USA, podobnie jak wszystkie fabrykacje, wychodzi drogo.


mellow.gif mellow.gif po prostu został złe poskładany? tak te 2ar nowy silnik kosztuje grosze i w usa robią moce pod 300hp zmieniając wałki rozrządu! Też ciekawa opcja i nowy silnik

CYTAT(KarolMR2 @ Sat, 28 Dec 2024 - 21:29) *
Ja dalej idę po prąd z 2zz, jeśli tym razem wszystko będzie jak być powinno to powinno być to bardzo szybkie auto. Jeśli zdecyduje się je pociąć auto i wleci kiedyś ITB to można w 250km celować i być naprawdę konkurencyjnym w swojej klasie. Tak czy inaczej aktualnie w PL jeździ już kilka zw30 z 2zz, więc w końcu będzie się z kim porównywać. Myślę, że 58-59s na Łodzi powinno być osiągalne, Poznań 1.50-1.52 a to już niezłe wyniki jak na 1.8NA


Wow jest to realne ? Masz gdzieś spec takiego silnik ? To był by killer k20!

CYTAT(Andrzejsr @ Sat, 28 Dec 2024 - 22:28) *
Co do padu silnika - ten Japończyk od MR-S mówi w jednym z w/w wywiadów o tym że z dekla głowicy leci tyle oleju, że zbiera go w catch can i .... z tego do z powrotem do misiki bo rzekomo w warunkach torowych bez tego po silniku??? to dziwne trochę, a może nie ? może tam tak trzeba.

Co do cen, to jak ktoś chce czasy rekordowe najtaniej roić to coś pokroju formuł / radicalo-ppdobnych i z grubsza w 150 tys można sie zmieścić- vide Tomasz co odkrył to, co wszędzie indziej odkryte, bez odkrywania koła na nowo. Potem testy, opony, ustawienia i przede wszystkim wjeżdżenie .

Reszta i tak nie dorówna. A te MRki zawsze mi się podobały, tylko ten "tył niespokojny" wink.gif jeszcze bardziej niż w Westfieldzie (przynajmniej ta którą miałem okazję po Kielcach kólko zrobić) .


nie raczej takie wynalazki formuły/ radical to odpada od razu kto to będzie serwisować? laweta itd. Małe kuku w bandę czy opony to kosmiczne koszta i zapewne koniec zabawy

CYTAT(lovwelas @ Sun, 29 Dec 2024 - 10:12) *
Andrejsr niespokojny tył w MR2 3 generacji to mit. Z odpowiednio ustawioną geometrią to auto jest bardziej neutralne niz np MX5 NB.

Co do budżetu o którym ktoś wspominał wcześniej. MR2 można wyrwać stosunkowo tanio przy odrobinie cierpliwości.
Swoją kupiłem za około 12k. A całość na dzień dzisiejszy po przeszło 2 sezonach to nie więcej niz 30k, gdzie auto jest konkurencyjne i to nadal z seryjnym 1ZZ.
Ta buda ma ogromny potencjał, i nie wiele potrzebuje aby w ogarniętych rękach walczyć o pudło.

Na łodzi w upalne +30st udało się zrobić 1:00, a 1:01 było jeźdzone praktycznie cały track day.
Uważam że minuta do złamania w "idealnych warunkach"

Kolejna ważna kwestia (przynajmniej dla mnie) to fakt, że ta generacja nie ma problemów z rudą.
Tak jak w przypadku MX5 ciężko kupić zdrową blacharsko, tak w przypadku MR2 ciężko kupić zgniłka.


wow czyli 1zz też może być szybkie! jaka waga mr2? jakie opony? jaki czas Tor Poznań ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lovwelas
post Sun, 29 Dec 2024 - 17:59
Post #279


Forum Homee
Dołączył: Wed, 30 December 2009





Niestety na Poznaniu nigdy nie udało się być sad.gif Natomiast na Silesii na zajechanej oponie, na seryjnych stabach, bez rozpórek i na jakichś springach noname -30mm, udało się zrobić 2:03. Myślę, że byłoby jeszcze lepiej ale poźno przeschło i zobione mało km tego dnia. Na aktualnym niżej opisanym setupie nie byłem, ale złamanie 2min jest realne wg mnie.

Setup z Łodzi to brak dojazdówki, lewarka i innych gratów z przedniego schowka, brak fotela pasażera, kubełkowy fotel kierowcy , jakieś rozpórki, staby regulowane przód/tył (tego dnia pierwsza impreza na regulowanych stabach i ich ustawienie nie było najlepsze, zbyt sztywne, teraz ustawione zupełnie inaczej i auto słucha się jeszcze bardziej), używany gwint Ksport na sprężynach 8/12kg, Opona Advan A052 205/225 r15 na lekkich KONIGach i oczywiście ustawiona geometria.
Co ciekawe, tak przygotowanym autem w tym sezonie, udało się zdobyć pierwsze miejsce za sezon w swojej klasie w pucharze toru Jastrząb.

Nie znam wagi wyżej opisanego setupu, ale w pełni ubrane auto na lekkich felgach z kubełkiem i 1/4baku to 970kg, ze mną +-75kg
https://zapodaj.net/plik-TJtZfF52US



--------------------
@CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 29 Dec 2024 - 18:11
Post #280


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





No i pieknie. Konkurencja jest fajna. I fajnie ze tak rozmaita. Do zobaczenia na torze. Napinka jest super. A ze okres zimowy to i rozkminka musi byc. Kocham to.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 01:09