![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Mini wolno, a przynajmniej wolniej.. dlatego ja nie jechałem optymalną ostatnich 3 zakrętów. szukałem miejsca na wyprzedzanie, miałem nadzieję, że odpuści.
-------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
ej, chlop robil zyciowke a Ty chcesz zeby odpuszczal
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Ja nie wiem kto na co jechał.. nie znam człowieka
![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Cześć,
to może i ja wrzucę onboard besta z RaceCUP w Jastrzębiu. Generalnie tor znacznie łaskawszy dla moich całych 143KM, stąd znacznie lepsze wyniki niż na Poznaniu, no i fajne uczucie wyprzedzać Mustanga albo Corvette na torze, zwłaszcza w specu STREETowym czyt. kompletne wnętrze. Niemniej nie do końca jestem zadowolony z wyniku, mogłem pojechać lepiej, ale niestety nawet na best lapie popełniłem wiele błędów. Trochę emocje wzięły górę, ponieważ ciężko było mi zrobić czyste kółko, w sumie przez całą imprezę zrobiłem ich może ze 4, więc byłem bardzo sfrustrowany. Tak się jakoś całą imprezę składało, że nawet po przeniesieniu do szybszej grupy i startu z pierwszej pozycji, już na okrążeniu wyjazdowym doganiałem auta, które wyjeżdżały jako ostatnie, a nie zawsze udawało się zrobić sobie miejsce. Tak więc uważam, że mogłem pojechać tę imprezę lepiej z kilku powodów: - duży ruch na torze - z uwagi na upał starałem się zbyt mocno nie ciąć, żeby nie zniszczyć dość świeżych opon (na Jastrzębiu zwykle tnę ile się da) - wymiana pompy paliwa, ssaka oraz filtra na nowe, nie rozwiązały odcięcia paliwa przy poziomie niższym niż połowa baku z plusów: - hamulce - klocki EBC Blue pomimo upału dały radę, gdzie ostatnio na Jastrzebiu dojechałem prawie nowe Galfery - opony pomimo, że mega miękkie dały radę (chociaż może dzięki temu, że sesji były krótkie, a ogniem pojechałem raptem kilka kółek) - założone stabilizatory WL wydaje się, że zdają egzamin. Brak efektu bujania autem na boki, przy szybkiej zmianie kierunku jazdy. Pozdrowienia i gratulację świetnych wyników dla Andrzeja oraz Piotrka, których miałem okazję poznać osobiście ![]() ![]() p.s. sezon powoli się kończy, a 2zz rozłożony na części, sprawdzony i potwierdzony, że zdrowy! ![]() ![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
No z tymi sesjami to jak sie trafi. Ja byłem w drugiej najszybszej grupie, startując w niej jako pierwszy i miałem 1-2 wyprzedzania na sesję.
Ale tak czy siak milo było się poznać osobiście ![]() Zaś co do onboardu: ten sam błąd co większość, czyli za wąsko w 0:54 - na tym zakręcie serio dużo daje szerokie wchodzenie w niego -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Generalnie ten zakręt robię dużo szerzej, gdy jest bardziej otwarty, ale tym razem było piekielnie wąsko i ciasno przy tym nawrocie i raz jechałem wąsko, innym razem trochę szerzej. Tak jak napisałem, dużo sam do siebie mam zastrzeżeń, za późno inicjowałem zakręty, chociaż z drugiej strony nie chciałem jechać agresywnie po tarkach, ze względu na oszczędzanie opon przy tych temperaturach.
-------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Sezon się kończy, w Sobotę zaliczyłem mokry i trudny dzień na Słomczynie. Co prawda impreza zaczęła się od dwóch suchych sesji, ale później już tylko stojąca woda, semi slick a i tak poza GR Yarisami i samochodami na FW udało się uzyskać świetny wynik. Natomiast na kończący dla mnie sezon wypad na Poznań z RaceCUP/GR Cup 28 Października, czekają już nowe RGC FW SOFT. To tak na wszelki wypadek, aby uniknąć powtórki z 1 Kwietnia i dzwona na sesji treningowej.
W międzyczasie 2zz się buduje. Silnik przyszedł z UK, po rozebraniu okazało się, że jest w idealnym stanie. Wytarty był tylko wałek ssący co jest standardem dla tego silnika. Gładzie idealne, owalizacja w granicach normy service booka, wał + panewki idealne, głowica super. Silnik rozebrany do zera, część gratów już przyjechała, czekamy na resztę. Plan jest, aby dół zostawić prawie OEM na mocniejszych panewkach, ewentualnie przepolerować wał, pobawimy się nieco z głowicą, ale generalnie skupiamy się na trwałości silnika. Fajnie by było, aby dał radę przynajmniej 3 sezony jak obecny 1ZZ i jak widać jest to możliwe ![]() - Nowe śrubki, śrubeczki, podkładki, liftbolty, ślizgi, napinacze, pompa oleju, pierścienie, komplet uszczelnień - OEM ASO Toyota - Panewki oporowe (ACL) - Panewki główne (king Racing) - Panewki Korbowe(king racing) - Insert pompy oleju TODA - świece - wałki CatCams s2 - zawory SuperTech +1mm - Sprężynki, podkłdki, uszczelniacze SuperTech - Obróbka głowicy + porting - Dziak - płaszczyzna bloku - Polerowanie wału z wyważeniem z kołem zamachowym - Odelżenie zamachu - Łożyskowanie główki sworznia - obniżenie smoka + miska z przegrodami z 1ZZ - Krótka skrzynia C64 przełożenie główne 4,529, Najkrótsze przełożenia OEM toyota. Szpera Torsen Quaife - Strojenie na SA Emu Classic - Sprzęgło Extreme Clutch Stage1 Podziękowania dla Jacka w pomocy ogarnięcia dobrego silnika i gratów z Toyoty i Marcina za entuzjazm dla budowy tego silnika, wiem że nie wszyscy go podzielają ![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Chyba ten sam dzien co radzio?
https://www.youtube.com/watch?v=_cstUs6ceqU&t=821s -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Tak, ten sam.. widziałem, poznałem w przelocie... potem już widziałem tylko jak odjeżdżał na lawecie, nie było okazji słowa zamienić.
Finalnie jakieś 0.4s za Radziem, tylko szybka grupa zdążyła chyba pojechać suchą 3cią sesję, a my już na mokro, więc nie poprawiłem.. no i miałem dwa wyprzedzania zdaje się. Natomiast nitka była tak ciasna, że nawet z paliwem lekko powyżej 1/2 baku odcinało mi paliwo przy tym ciasnym nawrocie. Biednemu ciągle wiatr w oczy ![]() ![]() ![]() Ostatecznie GT Series w tym sezonie skończyłem z I miejscem w kat. MR2, II w RWD i III w Generalce, walcząc głównie z Suprami i Yarisami. Fakt, że sezon był krótki i odbywał się 1x Jastrząb i 2x Słomczyn i to promuje MR2. -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 ![]() |
Graty sezonu.
Zbroisz się mocno, mam nadzieje że powalczymy w przyszłym sezonie ![]() Ja na Słomczynie miałem problem z paliwem tylko w tym ciasnym prawym nawrocie (na onboardzie 0:53s) z 1/4 baku Chyba musimy zamówić hydramaty HOLLEYa z US ![]() -------------------- @CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9 |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Ja też tylko tam, ale z 1/2 baku, traciłem tam jakieś 1-2s niestety
![]() ![]() A tam się zbroję.. silnik i skrzynia raptem ![]() ![]() ![]() Jakaś liga MR2 Spyder się kreuje, musisz dołączyć koniecznie bo szybki jesteś i podniesiesz poziom ![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 ![]() |
Jeśli coś takiego powstanie, na pewno się tam zobaczymy
![]() Narazie zadowalam się klasą OPEN w MC ![]() Na pewno trzeba rozwiąć problem braku paliwa do przyszłego sezonu, bo poza stratą czasu na kółku, mocno wytrąca z flow jazdy. Też jak wiesz mocno myślę nad swapem, u mnie na pewno byłoby to K20/24, ale to niestety nie przez tą zimę... Po felgi zapraszam, dobierzemy coś ciekawego, pojawiły się nowe modele ![]() -------------------- @CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9 |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Niestety nie pomogła u mnie wymiana pompy, ani filtra paliwa ![]() W EG też mam z tym problem. I chyba jedyny pewny i dobry sposób to profi bak wyścigowy z gąbką, swirl potem, i wszystkim akcesoriami. Tylko niestety cena tego wszystkiego zależnie co wybierzesz może iść pod 10k PLN i więcej U siebie kombinowałem jeszcze z gąbką taką jak do motocykli pchaną w bak, ale to cholerstwo podpiera pływak i wtedy nie wiadomo ile ma się paliwa w baku, co jest upierdliwe. Więc jednak dałem sobie z tym spokój i pilnuję by zawsze było przynajmniej 1/4 baku. Widzę jednak, że w MR2 z tym jeszcze gorzej skoro trzeba mieć ponad połowę. -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Problem niestety znany również na wielu zagranicznych forach. Tam piszą o poziomie min. 1/2 baku przy dobrej opinie. Dziwna sprawa, bo w baku jest duży kosz, w którym zanurzona jest pompa paliwa, ssak jest na samym spodzie.
https://share.icloud.com/photos/003HtluwBnE7qPEyTkDrldkjg -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A nie łatwiej kupić za 200zł swirl pota, pompę za 100 i zapomnieć o problemie ?
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
A dlaczego w jednych autach to wystepuje w innych nie? Budowa baku tzn czy plaski czy wysoki?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
wszystkie mr2 mają z tym problem?
Bo tak jak pomyślę to w autach drogowych kilka razy miałem problem przy niskiej ilości paliwa przy gwałtownym ruszaniu np. Problemem był zaworek na dnie koszyka który powinien wpuścić paliwo ale nie powinien pozwolić wypłynąć. |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Właśnie, swirlpot'a naprawdę nie ma gdzie upchnąć? One małe są. Minus to dochodzi trochę rurek i ich łączeń. Ale zapomnisz o temacie bez żadnych gąbek przegród itp.
A zbiorniki na pewno są różne, w pucharowce na rezerwie jeździłem nieraz i żadnego odcinania. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 ![]() |
Każde MR2 3gen ma z tym problem.
Karol ma problem już przy połowie baku, u mnie zaczyna się to przy około 1/4. Mam swoją teorie skąd ta różnica. Generalnie bak, to szeroki na całe auto prostopadłościan bez żadnych przegród. Pompa paliwa jest po stronie pasażera i po mocnym hamowaniu do prawego nawrotu wszystko odpływa na stronę kierowcy. W USA załatwiają to tym patentem. https://www.demon-tweeks.com/uk/holley-hydr...llector-991100/ Niestety nie znalałem niczego podobnego na naszym PL rynku. Z USA i UK wychodzi to dosyć drogo, jak za kawałek "gąbki" -------------------- @CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9 |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Szeroki bak : mój Westfield jeździł kiedyś w endurance w Belgii i okolicach. Potężny szeroki bak .
Po obu stronach odbiór paliwa, każdy z własną niskociśnieniowa pompka, przed nimi filterki proste, obie pompują do swirlpot'a , z niego wysokociśnieniowa pompa , filtr do wtrysku i viola. Zawsze coś pobierze nawet na długich zakretach Spa czy Zaandvoort. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 19:46 |