Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Toyota MR2 ZW30 (Spyder) 1ZZ+
KarolMR2
post Wed, 26 Jul 2023 - 09:30
Post #101


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Mini wolno, a przynajmniej wolniej.. dlatego ja nie jechałem optymalną ostatnich 3 zakrętów. szukałem miejsca na wyprzedzanie, miałem nadzieję, że odpuści.


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 26 Jul 2023 - 09:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
flapjck1
post Wed, 26 Jul 2023 - 12:32
Post #102


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





ej, chlop robil zyciowke a Ty chcesz zeby odpuszczal smile.gif jemu sie udalo zrobic 1.59.xx a ma ponad 7 dych na karku wink.gif doceń to
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Wed, 26 Jul 2023 - 13:30
Post #103


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Ja nie wiem kto na co jechał.. nie znam człowieka biggrin.gif ale to już nieważne.. życie.. cieszy potencjał tego auta. Nie wiem czy będzie jeszcze okazja do sprawdzenia tego 1.55-1.56 zanim 2zz wleci.


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Thu, 24 Aug 2023 - 14:56
Post #104


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Cześć,

to może i ja wrzucę onboard besta z RaceCUP w Jastrzębiu. Generalnie tor znacznie łaskawszy dla moich całych 143KM, stąd znacznie lepsze wyniki niż na Poznaniu, no i fajne uczucie wyprzedzać Mustanga albo Corvette na torze, zwłaszcza w specu STREETowym czyt. kompletne wnętrze. Niemniej nie do końca jestem zadowolony z wyniku, mogłem pojechać lepiej, ale niestety nawet na best lapie popełniłem wiele błędów. Trochę emocje wzięły górę, ponieważ ciężko było mi zrobić czyste kółko, w sumie przez całą imprezę zrobiłem ich może ze 4, więc byłem bardzo sfrustrowany. Tak się jakoś całą imprezę składało, że nawet po przeniesieniu do szybszej grupy i startu z pierwszej pozycji, już na okrążeniu wyjazdowym doganiałem auta, które wyjeżdżały jako ostatnie, a nie zawsze udawało się zrobić sobie miejsce. Tak więc uważam, że mogłem pojechać tę imprezę lepiej z kilku powodów:

- duży ruch na torze
- z uwagi na upał starałem się zbyt mocno nie ciąć, żeby nie zniszczyć dość świeżych opon (na Jastrzębiu zwykle tnę ile się da)
- wymiana pompy paliwa, ssaka oraz filtra na nowe, nie rozwiązały odcięcia paliwa przy poziomie niższym niż połowa baku

z plusów:
- hamulce - klocki EBC Blue pomimo upału dały radę, gdzie ostatnio na Jastrzebiu dojechałem prawie nowe Galfery
- opony pomimo, że mega miękkie dały radę
(chociaż może dzięki temu, że sesji były krótkie, a ogniem pojechałem raptem kilka kółek)
- założone stabilizatory WL wydaje się, że zdają egzamin. Brak efektu bujania autem na boki, przy szybkiej zmianie kierunku jazdy.



Pozdrowienia i gratulację świetnych wyników dla Andrzeja oraz Piotrka, których miałem okazję poznać osobiście smile.gif szkoda trochę będzie wypaść, ze grup Streetowych, ale trzeba iść do przodu smile.gif

p.s. sezon powoli się kończy, a 2zz rozłożony na części, sprawdzony i potwierdzony, że zdrowy! smile.gif krótka skrzynia z Torsenem Quaife już czeka smile.gif


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Thu, 24 Aug 2023 - 15:04
Post #105


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





No z tymi sesjami to jak sie trafi. Ja byłem w drugiej najszybszej grupie, startując w niej jako pierwszy i miałem 1-2 wyprzedzania na sesję.

Ale tak czy siak milo było się poznać osobiście smile.gif

Zaś co do onboardu: ten sam błąd co większość, czyli za wąsko w 0:54 - na tym zakręcie serio dużo daje szerokie wchodzenie w niego


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Thu, 24 Aug 2023 - 16:25
Post #106


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Generalnie ten zakręt robię dużo szerzej, gdy jest bardziej otwarty, ale tym razem było piekielnie wąsko i ciasno przy tym nawrocie i raz jechałem wąsko, innym razem trochę szerzej. Tak jak napisałem, dużo sam do siebie mam zastrzeżeń, za późno inicjowałem zakręty, chociaż z drugiej strony nie chciałem jechać agresywnie po tarkach, ze względu na oszczędzanie opon przy tych temperaturach.


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Wed, 11 Oct 2023 - 12:23
Post #107


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Sezon się kończy, w Sobotę zaliczyłem mokry i trudny dzień na Słomczynie. Co prawda impreza zaczęła się od dwóch suchych sesji, ale później już tylko stojąca woda, semi slick a i tak poza GR Yarisami i samochodami na FW udało się uzyskać świetny wynik. Natomiast na kończący dla mnie sezon wypad na Poznań z RaceCUP/GR Cup 28 Października, czekają już nowe RGC FW SOFT. To tak na wszelki wypadek, aby uniknąć powtórki z 1 Kwietnia i dzwona na sesji treningowej.

W międzyczasie 2zz się buduje. Silnik przyszedł z UK, po rozebraniu okazało się, że jest w idealnym stanie. Wytarty był tylko wałek ssący co jest standardem dla tego silnika. Gładzie idealne, owalizacja w granicach normy service booka, wał + panewki idealne, głowica super. Silnik rozebrany do zera, część gratów już przyjechała, czekamy na resztę. Plan jest, aby dół zostawić prawie OEM na mocniejszych panewkach, ewentualnie przepolerować wał, pobawimy się nieco z głowicą, ale generalnie skupiamy się na trwałości silnika. Fajnie by było, aby dał radę przynajmniej 3 sezony jak obecny 1ZZ i jak widać jest to możliwe smile.gif

- Nowe śrubki, śrubeczki, podkładki, liftbolty, ślizgi, napinacze, pompa oleju, pierścienie, komplet uszczelnień - OEM ASO Toyota
- Panewki oporowe (ACL)
- Panewki główne (king Racing)
- Panewki Korbowe(king racing)
- Insert pompy oleju TODA
- świece
- wałki CatCams s2
- zawory SuperTech +1mm
- Sprężynki, podkłdki, uszczelniacze SuperTech
- Obróbka głowicy + porting - Dziak
- płaszczyzna bloku
- Polerowanie wału z wyważeniem z kołem zamachowym
- Odelżenie zamachu
- Łożyskowanie główki sworznia
- obniżenie smoka + miska z przegrodami z 1ZZ
- Krótka skrzynia C64 przełożenie główne 4,529, Najkrótsze przełożenia OEM toyota. Szpera Torsen Quaife
- Strojenie na SA Emu Classic
- Sprzęgło Extreme Clutch Stage1

Podziękowania dla Jacka w pomocy ogarnięcia dobrego silnika i gratów z Toyoty i Marcina za entuzjazm dla budowy tego silnika, wiem że nie wszyscy go podzielają biggrin.gif



--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 11 Oct 2023 - 15:03
Post #108


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Chyba ten sam dzien co radzio?
https://www.youtube.com/watch?v=_cstUs6ceqU&t=821s


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Wed, 11 Oct 2023 - 15:16
Post #109


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Tak, ten sam.. widziałem, poznałem w przelocie... potem już widziałem tylko jak odjeżdżał na lawecie, nie było okazji słowa zamienić.

Finalnie jakieś 0.4s za Radziem, tylko szybka grupa zdążyła chyba pojechać suchą 3cią sesję, a my już na mokro, więc nie poprawiłem.. no i miałem dwa wyprzedzania zdaje się. Natomiast nitka była tak ciasna, że nawet z paliwem lekko powyżej 1/2 baku odcinało mi paliwo przy tym ciasnym nawrocie. Biednemu ciągle wiatr w oczy biggrin.gif Oczywiście zdaje sobie sprawę, że jego auto jest przygotowane do rajdów nie na tory asfaltowe, ale mimo wszystko MR2 na Słomczynie można powalczyć o pudło w generalce. Natomiast fajne przeciążenia zanotowane... na suchym dalej ganiałem się z GR Yarisami i GR Suprami smile.gif na mokrym Yarisy odjechały, za to Supry udało się objechać smile.gif

Ostatecznie GT Series w tym sezonie skończyłem z I miejscem w kat. MR2, II w RWD i III w Generalce, walcząc głównie z Suprami i Yarisami. Fakt, że sezon był krótki i odbywał się 1x Jastrząb i 2x Słomczyn i to promuje MR2.


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lovwelas
post Thu, 12 Oct 2023 - 12:22
Post #110


Forum Homee
Dołączył: Wed, 30 December 2009





Graty sezonu.
Zbroisz się mocno, mam nadzieje że powalczymy w przyszłym sezonie smile.gif
Ja na Słomczynie miałem problem z paliwem tylko w tym ciasnym prawym nawrocie (na onboardzie 0:53s) z 1/4 baku
Chyba musimy zamówić hydramaty HOLLEYa z US wink.gif


--------------------
@CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Thu, 12 Oct 2023 - 12:33
Post #111


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Ja też tylko tam, ale z 1/2 baku, traciłem tam jakieś 1-2s niestety sad.gif gdyby nie to, pudło w generalce było realne. Z tego co pamiętam podobnie mieliśmy na Jastrzębiu, więc albo większe przeciążenia generuje, albo inny styl jazdy ma na to wpływ. W tym sezonie po wymianie hamulców bardziej opóźniam hamowanie i może to wynikać właśnie z tego. Niestety nie pomogła u mnie wymiana pompy, ani filtra paliwa sad.gif Hydromaty można spróbować, bo nie za bardzo jest gdzie swirlpot zainstalować, trzeba by było w baku rzeźbić, albo w ogóle jakiś custom bak założyć.

A tam się zbroję.. silnik i skrzynia raptem wink.gif Zobaczymy na co budżet pozwoli jeśli chodzi o body, aero, zawieszenie. Myślę, że koła będę chciał spróbować wymienić z 7J na 8J, ale chyba wciąż na 15", zapewne się do Ciebie uśmiechnę po coś lekkiego z KONIG smile.gif Chociaż 15" ogranicza mnie mocno z dostępnością i szerokością sad.gif

Jakaś liga MR2 Spyder się kreuje, musisz dołączyć koniecznie bo szybki jesteś i podniesiesz poziom smile.gif


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lovwelas
post Fri, 13 Oct 2023 - 09:16
Post #112


Forum Homee
Dołączył: Wed, 30 December 2009





Jeśli coś takiego powstanie, na pewno się tam zobaczymy smile.gif
Narazie zadowalam się klasą OPEN w MC biggrin.gif

Na pewno trzeba rozwiąć problem braku paliwa do przyszłego sezonu, bo poza stratą czasu na kółku, mocno wytrąca z flow jazdy.

Też jak wiesz mocno myślę nad swapem, u mnie na pewno byłoby to K20/24, ale to niestety nie przez tą zimę...

Po felgi zapraszam, dobierzemy coś ciekawego, pojawiły się nowe modele smile.gif



--------------------
@CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Fri, 13 Oct 2023 - 10:12
Post #113


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





CYTAT(KarolMR2 @ Thu, 12 Oct 2023 - 12:33) *
Niestety nie pomogła u mnie wymiana pompy, ani filtra paliwa sad.gif Hydromaty można spróbować, bo nie za bardzo jest gdzie swirlpot zainstalować, trzeba by było w baku rzeźbić, albo w ogóle jakiś custom bak założyć.


W EG też mam z tym problem. I chyba jedyny pewny i dobry sposób to profi bak wyścigowy z gąbką, swirl potem, i wszystkim akcesoriami. Tylko niestety cena tego wszystkiego zależnie co wybierzesz może iść pod 10k PLN i więcej

U siebie kombinowałem jeszcze z gąbką taką jak do motocykli pchaną w bak, ale to cholerstwo podpiera pływak i wtedy nie wiadomo ile ma się paliwa w baku, co jest upierdliwe. Więc jednak dałem sobie z tym spokój i pilnuję by zawsze było przynajmniej 1/4 baku. Widzę jednak, że w MR2 z tym jeszcze gorzej skoro trzeba mieć ponad połowę.


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Fri, 13 Oct 2023 - 10:35
Post #114


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Problem niestety znany również na wielu zagranicznych forach. Tam piszą o poziomie min. 1/2 baku przy dobrej opinie. Dziwna sprawa, bo w baku jest duży kosz, w którym zanurzona jest pompa paliwa, ssak jest na samym spodzie.

https://share.icloud.com/photos/003HtluwBnE7qPEyTkDrldkjg


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 13 Oct 2023 - 19:37
Post #115


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A nie łatwiej kupić za 200zł swirl pota, pompę za 100 i zapomnieć o problemie ?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 13 Oct 2023 - 20:07
Post #116


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





A dlaczego w jednych autach to wystepuje w innych nie? Budowa baku tzn czy plaski czy wysoki?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Fri, 13 Oct 2023 - 22:15
Post #117


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





wszystkie mr2 mają z tym problem?
Bo tak jak pomyślę to w autach drogowych kilka razy miałem problem przy niskiej ilości paliwa przy gwałtownym ruszaniu np. Problemem był zaworek na dnie koszyka który powinien wpuścić paliwo ale nie powinien pozwolić wypłynąć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Fri, 13 Oct 2023 - 22:55
Post #118


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Właśnie, swirlpot'a naprawdę nie ma gdzie upchnąć? One małe są. Minus to dochodzi trochę rurek i ich łączeń. Ale zapomnisz o temacie bez żadnych gąbek przegród itp.
A zbiorniki na pewno są różne, w pucharowce na rezerwie jeździłem nieraz i żadnego odcinania.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lovwelas
post Sat, 14 Oct 2023 - 09:05
Post #119


Forum Homee
Dołączył: Wed, 30 December 2009





Każde MR2 3gen ma z tym problem.
Karol ma problem już przy połowie baku, u mnie zaczyna się to przy około 1/4. Mam swoją teorie skąd ta różnica.
Generalnie bak, to szeroki na całe auto prostopadłościan bez żadnych przegród. Pompa paliwa jest po stronie pasażera i po mocnym hamowaniu do prawego nawrotu wszystko odpływa na stronę kierowcy.

W USA załatwiają to tym patentem.
https://www.demon-tweeks.com/uk/holley-hydr...llector-991100/

Niestety nie znalałem niczego podobnego na naszym PL rynku.
Z USA i UK wychodzi to dosyć drogo, jak za kawałek "gąbki"


--------------------
@CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Sun, 15 Oct 2023 - 00:08
Post #120


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Szeroki bak : mój Westfield jeździł kiedyś w endurance w Belgii i okolicach. Potężny szeroki bak .
Po obu stronach odbiór paliwa, każdy z własną niskociśnieniowa pompka, przed nimi filterki proste, obie pompują do swirlpot'a , z niego wysokociśnieniowa pompa , filtr do wtrysku i viola. Zawsze coś pobierze nawet na długich zakretach Spa czy Zaandvoort.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 19:46