![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
User Dołączył: Thu, 05 August 2021 ![]() |
Chodzi o to, że silnik wymagający i wysilony w serii, a gazownia wsadzona dziadowsko, tam wtryskiwacze się daje porządne, pojedyncze na trójnikach pod fabryczną osłonę, wężyki krótkie i do tego równej długości, itd. Nie wiem nie znam się w stagu mi tak zamontowali długości są takie same wtryski niby do 250 były wiec tez z zapasem ale będzie to modyfikowane po aktualna moc |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
No to zacznij się może znać albo konsultuj wykonane usługi u kogoś innego z dobrymi opiniami, żeby Cię ludzie w balona nie robili, a Ty za to płacisz i ryzykujesz uszkodzenie fajnego silnika.
Napisz jakie miałeś części od LPG dokładnie to sprawdzimy tu na forum czy rzeczywiście ten "profi" gazik na 250hp był (no nie wygląda po fotkach). -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
User Dołączył: Thu, 05 August 2021 ![]() |
Stag 4 w next plus, wtryski bodajże ac w03, reduktor r01 czerwony dokładnie mogę sprawdzić jak wrócę do kraju bo nie pamietam. Silnik chodził bardzo dobrze na gazie nic nie szarpał , nie przerywał , mapa robiona podczas jazdy. Na gazie zrobione z 50tys km i żadnych problemów nie zauważyłem. Wtryski dane w takim miejscu po to by osłonę fabryczna dało radę założyć.
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Według danych technicznych wtryski na 180koni.
https://jacus.pl/listwa-wtryskowa-ac-w03-4-cyl-p-615.html |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
ac w03 ma bodaj koło 45KM z cylindra - dość łatwo to policzyć. AC r01 faktycznie producent podaje 250KM ale czy faktycznie tyle uciągnie?
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
ac w03 ma bodaj koło 45KM z cylindra - dość łatwo to policzyć. AC r01 faktycznie producent podaje 250KM ale czy faktycznie tyle uciągnie? Wszystko wyjdzie w praniu na testach choć zazwyczaj wiadomo jak jest - ogromna moc pod maską wykorzystywana przez max 10s to i reduktor nie zdąży się zamrozić. Bardziej bym się przejmował reakcją reduktora na szybko wzrastający boost i w tym momencie nie są one w stanie szybko nadążyć z ciśnieniem i odlatują. Wtryski to raczej AC W01 lub 02(wtryski na listwie) bo akurat W03 to są wtryski pojedyńcze które tu faktycznie powinny się znaleźć. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
User Dołączył: Thu, 05 August 2021 ![]() |
ac w03 ma bodaj koło 45KM z cylindra - dość łatwo to policzyć. AC r01 faktycznie producent podaje 250KM ale czy faktycznie tyle uciągnie? Nawet jeśli nie uciągnie to fabrycznie auto miało 201km i to wystarczało wiec nie było problemu teraz doszło trochę gratów pod moc wiec będzie dawana nowa |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
co do reduktora polecam nawet kupić nawet używany BRC Max. To najlepszy reduktor z jakim miałem do czynienia i potrafi znacznie więcej niż oficjalnie ma podawane. Bez problemu obsługuje 300-350KM i rekordowo szybko dostosowuje ciśnienie.
Wtryski AC też są super (szcególnie za tą kasę) tylko trzeba kupić wersję BFC pod turbo. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Miałeś do czynienia z reduktorami dwustopniowymi? Np landi renzo IG1? Jak montowałem ostatni raz lpg 10 lat temu to był jedyny sensowny reduktor na rynku.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
AC R01 w takim zastosowaniu jest spoko. Pod warunkiem, że założy się dwa
![]() I to nie jest ironia |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Miałeś do czynienia z reduktorami dwustopniowymi? Np landi renzo IG1? Jak montowałem ostatni raz lpg 10 lat temu to był jedyny sensowny reduktor na rynku. stare reduktory LR były jak stare BRC. Na nowych to już tak nie śmiga. Stary BRC MAX reaguje natychmiast i przełącza na gaz bez zająknięcia nawet jak ma 0 stopni. Nowe jak im nie ustawisz 30-40 stopni przełączenia to robią padaczkę przy przełączeniu i prez to wszyscy jeżdżą na benzynie czekając aż się szanowny reduktor nagrzeje. Ja mam cegłę w XC90 V8 i miałem ją też w turbo, termika testowana w takim kiosku przy 210 przez dłuższy czas gdzie spalanie idzie w kosmos i naprawdę wykorzystuje się te 315 kucy w serii (u mnie pod 350 bo już dawno serii nie ma) i reduktor nie klękał wogóle. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Z nowych dwustopionowy jest Nordic/Nordic XP, nie leje się z kolanek, ciśnienie narasta podwójnie prawie względem doładowania, nie ma przeładowań, ciśnienie samo się nie zmienia po paru miesiącach, według mnie rewelka testowane na wielu wozach.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Z nowych dwustopionowy jest Nordic/Nordic XP, nie leje się z kolanek, ciśnienie narasta podwójnie prawie względem doładowania, nie ma przeładowań, ciśnienie samo się nie zmienia po paru miesiącach, według mnie rewelka testowane na wielu wozach. fakt zakładałem tego Nordica nie wiedząc co to wogóle jest a okazał się fajnym sprzętem w stosunkowo dobrej kasie. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A nie lepiej to popędzić z instalacji fazy ciekłej po prostu?(z lpg to u mnie tak średnio na jeża)
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
A nie lepiej to popędzić z instalacji fazy ciekłej po prostu?(z lpg to u mnie tak średnio na jeża) dla mocy lepiej. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
User Dołączył: Sat, 22 September 2018 Skąd: Tomaszów Maz. ![]() |
A nie lepiej to popędzić z instalacji fazy ciekłej po prostu?(z lpg to u mnie tak średnio na jeża) dla mocy lepiej. Może i lepiej. Tylko po co. Instalaka jest droga i problematyczna i mało kto to ogarnia. Naprawdę faza lotna na dobrych gratach i prawidłowym montażu jest bezpieczna. Naprawdę nie chce się słuchać, że LPG niszczy silnik. Niszczą rzeźniki/rzeźbiarze co nieumiejętnie zakładają, a później to "stroją". Wiem co piszę, bo sam przez to przechodziłem dopóki nie wziąłem spraw we własne ręce. Jedynie co to można się pokusić o wariator zapłonu, aby się aktywował na LPG i jeszcze można trochę ugrać. Wtedy napewno układ zapłonowy silnika będzie miał ulgę. |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
User Dołączył: Thu, 05 August 2021 ![]() |
W końcu udało się skończyć układ wydechowy zostało tylko strojenie i kosmetyczne rzeczy :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ciężko to widzę.
Te stożki kiepsko się sprawdzają, na dodatek odgrodzenia brak. Intercooler tej konstrukcji był wiele razy omawiany i niestety roboty nie robi prawidłowo, lepiej mieć pionowy rdzeń albo wyjście po drugiej stronie i zawijka. A gdzie tu jeszcze LPG dopracować. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Aż się prosi o wymiennik woda/powietrze zamiast 5m rury w dolocie.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
jednym slowem niezle spier... robota.
fakt. przeplywowy intercooler wodny pieknie robilby tu robote. dolot dlugosci pol metra i wio. te icki z wlotem wylotem po jednej stronie maja przedmuchy wewnetrzne bo nikt tego dobrze w srodku nie spawa i cale powietrze zamiast przez chlodnice idzie na skroty i schladzanie jest zadne. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 09:48 |