![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
Wybaczcie, że Wam wchodzę w słowo ale szybkie pytanie. Totalnie amatorska jazda po torach, po prostu dla funu. Co byście wybrali, e46 325/328/330i czy Clio 2 Sport?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Wybaczcie, że Wam wchodzę w słowo ale szybkie pytanie. Totalnie amatorska jazda po torach, po prostu dla funu. Co byście wybrali, e46 325/328/330i czy Clio 2 Sport? to pytanie z serii lubisz blondynki czy brunetki ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Dozbierac na M3
![]() ![]() A tak serio, jakies klasy Cie interesuja? |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Dozbierac na M3 ![]() ![]() A tak serio, jakies klasy Cie interesuja? M3 też grzebią bo mocy cały czas mało. Niestety jak zaczniesz się przejmować czasami to sie okaże że przyjedzie pogrzebane 330 i zrobi Cię na szaro. I tak można bez końca. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
Dozbierac na M3 ![]() ![]() A tak serio, jakies klasy Cie interesuja? Tylko do swoich obliczeń na pewno musisz dodać to, że owe M3 to nie będzie auto, do którego zalejesz paliwka i zapomnisz o reszcie. Też stare auta, masa potencjalnych awarii a utrzymanie na pewno sporo droższe od "zwykłych" modeli. Nawet się nie zastanawiam nad klasami, chciałbym sobie po prostu raz na czas pojechać na track day, pobawić się, podszkolić umiejętności. Na pewno mnie ciągnie do RWD ale z kolei wiem, że do E46 choćby z szperami jest problem. Z tego co slyszałem, że ruskie szpery i inne wydumki nie wytrzymują sezonu jazdy... |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
No to Megane 3 RS, serio. Tak jak sie naszukalem, jest to chyba jedyne auto w cenach powiedzmy do 50k-60k PLN, gdzie nie musisz praktycznie nic robic, oprocz wrzucenia dobrych tarcz i klockow i opony, by robic niskie 8min BTG.
Fotele w serii, szpera, tanio mozna podniesc lekko moc. Jak obejrzysz onboardy, to auto wydaje sie mega wolne i nudne, a na koncu czas pokazuje cos innego. Dla mnie entuzjasty RWD, przyznanie ze ten FWD francuz robi mega czasy na takim Nurbie jest trudne ![]() |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Tylko do swoich obliczeń na pewno musisz dodać to, że owe M3 to nie będzie auto, do którego zalejesz paliwka i zapomnisz o reszcie. Też stare auta, masa potencjalnych awarii a utrzymanie na pewno sporo droższe od "zwykłych" modeli. Nawet się nie zastanawiam nad klasami, chciałbym sobie po prostu raz na czas pojechać na track day, pobawić się, podszkolić umiejętności. Na pewno mnie ciągnie do RWD ale z kolei wiem, że do E46 choćby z szperami jest problem. Z tego co slyszałem, że ruskie szpery i inne wydumki nie wytrzymują sezonu jazdy... To bierz Meśka i baw się dobrze. Jakie tory Cię interesują bo tu kremator odnosi wszystko do Nurba a tam faktycznie potrzeba maszyny ale może Ty chcesz w PL się pobawić. I sądzę po podanych modelach że nie chcesz strasznie dużo wydać a wtedy Clio Sport, CTR i inne tego typu zabawki dają radę a jak RWD to jak nie BMW to Mesiek albo któraś Nysa Z -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#228
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
To bierz Meśka i baw się dobrze. Jakie tory Cię interesują bo tu kremator odnosi wszystko do Nurba a tam faktycznie potrzeba maszyny ale może Ty chcesz w PL się pobawić. I sądzę po podanych modelach że nie chcesz strasznie dużo wydać a wtedy Clio Sport, CTR i inne tego typu zabawki dają radę a jak RWD to jak nie BMW to Mesiek albo któraś Nysa Z Z Nurbem to będę miał tyle wspólnego co obejrzę na YT. Polskie tory, zwykłe track daye to jest cel. |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
tak wogóle na Nurbie chłopak lata Citroenem AX-em w dieslu całe 58 KM i świetnie się bawi i objeżda sporo mocniejszych fur wiec nie zawsze M3 albo RS żeby była zabawa
![]() Spójrz na Meśki pogadaj z MadeInPoland on ma to w jednym palcu a jak widziałem co wyprawia zwykłym C350 w Łodzi to zabawy jest masa. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Też stoję przed podobnym dylematem. Tylko ja bardziej do e46 porównywałem Clio 3 RS. Zdecydowałem, że trochę poczekam (zobaczymy co tam na świecie się będzie działo) i finalnie celuje w Megane 3 RS, ewentualnie jak się trafi warte grzechu żelazko RS to pomyślę.
-------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
To bierz RWD, bedzie wiecej funu niezaleznie od czasu. Uniwersalnie e46 330i, nie trzeba kola wymyslac na nowo.
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
To bierz RWD, bedzie wiecej funu niezaleznie od czasu. Uniwersalnie e46 330i, nie trzeba kola wymyslac na nowo. Był pomysł również na E87 z racji, że zawieszenie już z innej epoki niż E46 i przede wszystkim fakt, że cały tylny wózek wraz z dyfrem można wrzucić z M3 E90. Ale tutaj z kolei silniki są problemem... |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Tez na to patrzylem jak mialem na oku e46 czy juz nie lepiej wlasnie serie 1, nowsza, swiezsza itp. Nie slyszalem o jakis problemach tego 3l silnika z wersji 130i.
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Tak patrzę Mesiek C350 kontra BMW 330i no zdecydowanie osiągi przemawiają za Meśkiem:
https://zeperfs.com/en/duel93-3516.htm A za widziałem nawet 35 tysi można kupić C32 AMG 354KM które osiągami nawet w automacie jest tożsame z M3 w manualu a ile trzeba dać za zdrowe M3 nie skatowane przez młodego gniewnego ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Tak patrzę Mesiek C350 kontra BMW 330i no zdecydowanie osiągi przemawiają za Meśkiem: https://zeperfs.com/en/duel93-3516.htm A za widziałem nawet 35 tysi można kupić C32 AMG 354KM które osiągami nawet w automacie jest tożsame z M3 w manualu a ile trzeba dać za zdrowe M3 nie skatowane przez młodego gniewnego ? C32 też raczej skatowane śmietniki ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
Niegłupio to wygląda
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-3...y-ID6EQLXt.html |
|
|
![]()
Post
#237
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
przyjeżdża jeden kompot na Słomczyn i bardzo dobrze sobie radzi.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
Orientuje się ktoś może ile mniej więcej wybebeszony kompot może ważyć? Nie biorę tutaj pod uwagę laminatów itp, goły środek z dwoma kubłami, brak tapicerki w bagaju, wygłuszeń w drzwiach itp
|
|
|
![]()
Post
#239
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Niegłupio to wygląda https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-3...y-ID6EQLXt.html Z VINu wynika, że to 316ti była. Więc trzeba być lekko czujnym, ale też cena całkiem inna jak za ori 325ti. -------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 10:43 |