![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
1,6 Bseria walczy z 3.7 V6 czyli 2 wiecej pojemności i 2x więcej koni.
Smutne i ekscytujące zarazem ![]() Swoją drogą to co wyprawia Kuba Kurkowski tą Hondą daje wiele do myślenia dla pozostałych. Na ostatnim pucharze TOru Modlin gdyby nie strata wieeelu sekund w wyniku bardzo słabego oznakowania trasy w jednym miejscu to wyjąłby generalkę. Wiadomo - nie było Arka Kubiaka i innych z top topów....ale jednak.... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ale ty chociaz przeliczyles moc na wage z keirowca? dwa nizsza waga lepsze tez hamowanie i skrecanie. nie wiem co w tym smutnego.
te 1,6 wazy pewnie z kierowca 800kg (auto pewnie mniej niz 720kg) i ma moc pod 200koni. nissan ma 370KM i z kierownikiem wazy strzelam 1630kg(samo auto 1550kg) . no sory. nie widze w tym nic nadzwyczajnego ze honda szybsza. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Ekscytujące że 2x cięższy nissan potrafi robić na tak ciasnym torze podobne czasy do wydmuszki.
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
no tu bym sie zgodzil
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Ekscytujące że 2x cięższy nissan potrafi robić na tak ciasnym torze podobne czasy do wydmuszki. pewnie ma 2x więcej powierzchni opony przylegającej do asfaltu ![]() Piwo - ja rozumiem że masa 2x niższa choć bym z tym polemizował bo oglądałem auto Kuby - jest klatka i nie jest wycięte na maksa jak meganka Kubiaka albo honda Sikory. No i B-seria pod maską jest znacząco cięższa niż D-Seria.. Ale raczej chodzi mi o fakt że dwie różne drogi prowadzą do celu. Coś jak te dywagacje na temat SUVa i sedana. Obydwa pojadą 200 ale jeden spali 10 a drugi 20 żeby osiągnąć to samo. Reasumując Nissan jest nieefektywny energetycznie ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Ale tam gdzie nissan zaczyna, tam honda kończy. Tez mozesz zrobic wydmuszke z nissana. Powierzchnia oponie nie razy 2 bo opona pracuje i to nie tak wprost latwo przeliczyć. Ogolnie nissan jest bardzo szybki co tez widac po czasie z Łodzi. Należą sie brawa za taka robote
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Ale tam gdzie nissan zaczyna, tam honda kończy. Tez mozesz zrobic wydmuszke z nissana. Powierzchnia oponie nie razy 2 bo opona pracuje i to nie tak wprost latwo przeliczyć. Ogolnie nissan jest bardzo szybki co tez widac po czasie z Łodzi. Należą sie brawa za taka robote +1 No i na szybkich torach Nissan pojedzie tak szybko jak ta Honda nigdy. Więc naprawdę uniwersalne auto jeżeli jeszcze do tego potrafi być szybkie na gokartowych kręciołko-pachołkach. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
pewnie ma 2x więcej powierzchni opony przylegającej do asfaltu ![]() Piwo - ja rozumiem że masa 2x niższa choć bym z tym polemizował bo oglądałem auto Kuby - jest klatka i nie jest wycięte na maksa jak meganka Kubiaka albo honda Sikory. No i B-seria pod maską jest znacząco cięższa niż D-Seria.. Ale raczej chodzi mi o fakt że dwie różne drogi prowadzą do celu. Coś jak te dywagacje na temat SUVa i sedana. Obydwa pojadą 200 ale jeden spali 10 a drugi 20 żeby osiągnąć to samo. Reasumując Nissan jest nieefektywny energetycznie ![]() Ale Kuba byl przeszlo sekunde wolniejszy od Stana na tak krotkim torze. To duzo. A co do powierzchni opon to nissan powinien miec z 400-500mm opony by to wypadalo ppdobnie do hond. Nissan ma ta przewage se daje niewspolmiernie lepszy komfort jazdy na codzien. Jazda autostrada czy z predkoscia 160km/h jest troszke przyjemniejsza niz wydmuszkami. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Ale Kuba byl przeszlo sekunde wolniejszy od Stana na tak krotkim torze. To duzo. A co do powierzchni opon to nissan powinien miec z 400-500mm opony by to wypadalo ppdobnie do hond. Nissan ma ta przewage se daje niewspolmiernie lepszy komfort jazdy na codzien. Jazda autostrada czy z predkoscia 160km/h jest troszke przyjemniejsza niz wydmuszkami. I o tym właśnie pisałem że rozumiem drogę którą poszedł. Ja też w tym roku ruszyłem na tory serią z klimą radiem nawigacją itd itd. Póki co idzie mi marnie ale wiem już co i jak poprawić żeby zaczęło być dobrze choć mam świadomość że nigdy wydmuszek nie dogonię bo mam dwa razy więcej mocy i tylko 300kg więcej niż w poprzednim 1.4 a po czasach widzę że jestem w czaaaarnej dupie a wrażenie jest takie jakbym prowadził łajbę na morzu gdzie poprzednie auto cięło zakręty z chirurgiczną precyzją -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 13 January 2009 ![]() |
CYTAT 1,6 Bseria walczy z 3.7 V6 czyli 2 wiecej pojemności i 2x więcej koni. Smutne i ekscytujące zarazem laugh.gif Swoją drogą to co wyprawia Kuba Kurkowski tą Hondą daje wiele do myślenia dla pozostałych. Na ostatnim pucharze TOru Modlin gdyby nie strata wieeelu sekund w wyniku bardzo słabego oznakowania trasy w jednym miejscu to wyjąłby generalkę. Wiadomo - nie było Arka Kubiaka i innych z top topów....ale jednak.... Zostałem przywołany do tablicy, to pozwolę sobie odpowiedzieć ![]() Na wstępie trzeba napisać jasno, że na pucharze toru Modlin zabrakło paru szybkich driverów oraz samochodów. Ja gdyby nie kosztowna pomyłka na pierwszym przejeździe, gdzie po prostu nie wiedziałem gdzie jechać i musiałem czekać na następnego zawodnika, to i tak bym nie wyjął generalki ![]() CYTAT ale ty chociaz przeliczyles moc na wage z keirowca? dwa nizsza waga lepsze tez hamowanie i skrecanie. nie wiem co w tym smutnego. te 1,6 wazy pewnie z kierowca 800kg (auto pewnie mniej niz 720kg) i ma moc pod 200koni. nissan ma 370KM i z kierownikiem wazy strzelam 1630kg(samo auto 1550kg) . no sory. nie widze w tym nic nadzwyczajnego ze honda szybsza. Akurat mój bobek do totalnych wydmuszek nie należy. 890 KG + 92 kg kierowca ![]() ![]() CYTAT Dla mnie wyniki Stana so naprawdę mega, bo to nie jest samochód, który łatwo Ale Kuba byl przeszlo sekunde wolniejszy od Stana na tak krotkim torze Też się zgadzam, że sekunda to naprawdę dużo, nie mówiąc o tym, że mój czas nie był jakiś rewelacyjny ( racechrono pokazywało, że optimal jest na poziomie 1.01.40 ).Nie da się porównać mojego bobka, to samochodu z totalnie innej ligi oraz przeznaczenia ![]() Jestem zdania, że jak na taką masę to wyniki, które Stan osiąga są naprawdę godne podziwu !. Szczególnie ten na łodzi. Myślę, że na takim jastrzębiu, czy ułęży byłby naprawdę zawodnikiem, który by uciekał konkurencji -------------------- Honda Civic B16
Poznań 1,47:97 www.youtube.com/watch?v=MFBRW5FYYaI |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
210KM - pięknie....
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jest to pierwsza Zetka, która robi czasy poziomie mojej byłej RX8. Gratulacje za udane mody i skill.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
Cześć, dawno nie zaglądałem na forum, a tu widzę sporo o sobotnim vtecu. Dzięki za miłe słowa, a co do tego, że mnie dwudziestoletnie Hondy objeżdżają, to akurat jestem przyzwyczajony. Teraz i tak było zaskakująco blisko
![]() Jeszcze nawiązując do tego, o czym rozmawiacie wyżej, sam czasem się zastanawiam, jakby Zetka zaczęła jeździć, gdybym trochę bardziej radykalnie podszedł do tematu i zrzucił 200 kg. To spokojnie jest do zrobienia, lecz wiadomo, kosztem wszystkich udogodnień, i nie wiem, czy jestem gotów na takie posunięcie. Wiem, że wtedy automatycznie znacznie mniej bym jeździł, bo już każdy wyjazd to organizacja z lawetą, a nie np. spontaniczna decyzja, że po pracy atakuje Łódź (swoją drogą, poprawiłem ostatnio w upale o grosze na 57.5, ale opona bardzo mocno płynęła). Dodatkowo, mając takie auto, mam zupełnie inne podejście do wyjazdów na te zagraniczne tory, wiedząc, że mam opcję dojazdu dobrym tempem i w komforcie na kołach. A co najlepsze auto jest do tego stopnia niezawodne, że praktycznie z każdej imprezy udaje się wrócić też o własnych siłach. Dlatego też na razie raczej odpuszczam redukcję masy, a bardziej będę chciał coś delikatnie ugrać pod względem mocy i zrobić wolnossące 410-420 KM z odcinką na 8300 obr./min. Wtedy nie muszę rezygnować z ulicy, a z aktualnego set up'u i prowadzenia jestem zadowolony. Przepaść względem serii. Pomimo tak dużej masy, precyzja jest wręcz niesamowita. Tutaj na pewno duża zasługa nowego zawieszenia, które jakoś sprytnie tę masę ukrywa i tego, że finalnie mam już wszystkie tuleje wymienione na uniball. Co ciekawe, mimo że spring rate jest spory (19 kg przód, 8 kg tył), to zawieszenie rewelacyjnie spisuje się też na ulicy, a aluminiowe tuleje praktycznie wcale nie odbiły się na komforcie (może poza jedynie tulejami sanek, gdzie rozważam powrót na poli). Podsumowując, auto jest aktualnie naprawdę fajnie zbalansowane, i nie chcę tego tracić, bo rzadko kiedy to się udaje zrobić. |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
to twoje czasy>?
https://tor-lodz.pl/pliki/subpages/5c8ddd32...33c564f8672.pdf jesli tak to mega powtarzalnosc. az dwanascie czasow 57,5- 57,... -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
to twoje czasy>? chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://tor-lodz.pl/pliki/subpages/5c8ddd3228d20d00c760a67f18e8833c564f8672.pdf jesli tak to mega powtarzalnosc. az dwanascie czasow 57,5- 57,... Nie otwiera mi się ten PDF, ale załączam screen'a z racechrono. To był ten krótki trackday 2.5h. Jechałem na Michelinie Cup N2 27/68-18. Fajna oponka, ale na tak ciasnym torze trochę brakowało precyzji przez wysoki profil plus przydałaby się twardsza mieszanka na taki upał. Myślę spokojnie 56 sekund na Łodzi pęknie w tym roku, potrzebna tylko właściwa kombinację opon i pogody. ![]() |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
poprawilem link. ta to samo.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
56 takim autem to już będzie grubo. WIdać to już skill kierowcy.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
trzymam kciuki za tą ciężką krowę
![]() Pamiętam trochę Twoich początków na Modlinie i widać że progres jest ogromny. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:46 |