Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 370Z Nismo, Time Attack / Clubsport
Andrzejsr
post Tue, 18 Apr 2023 - 10:15
Post #121


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(Mis @ Tue, 18 Apr 2023 - 09:53) *
Bo ludzie mieliby pretensje za wjazd na trackday droższy 2x przez takie sprzęty do wyciągania aut po dzwonach (ich zakup, serwis i obsługa kosztują). smile.gif


Patrzac na cennik Trackmasters to faktycznie drożej , czy tylko za dźwigi to nie wiem : Poznań i Silesia 190euro, Most 300/320 , Slovakiaring 300, Brno 360

Z drugiej strony wyciąganie generujące kolejne uszkodzenia auta też kosztuje, spalony wóz do cna (i jeszcze opłata za spalony pod nim asfalt ) bo nie ma straży kosztuje, czy zatrzymany trackday na czas ściągania jakimś pickupem na holu kosztuje pozostałych stracone sesje .




--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 18 Apr 2023 - 10:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
StanZee
post Tue, 18 Apr 2023 - 10:59
Post #122


User
Dołączył: Wed, 15 September 2021





CYTAT(Andrzejsr @ Mon, 17 Apr 2023 - 22:16) *
O kurcze, dobrze że w wolnym przejeździe !
Ta śrubka niewiele grubsza niż w o tonę czy pól tony lżejszym kitkarze , a jeszcze z mocą i z przyczepnymi oponami wszystko kilka razy bardziej obrywa przecież.
Tak patrząc po amatorskich "projektach" to urwanie mocowania czy częsci wahacza dość częsta sprawa w modyfikowanych zawieszeniach.
Z drugiej strony jak ogladałem Formulę Renault kiedyś z bliska , to się dziwiłem troche jak drobne śrubki na końcach wahaczy ma, a przecież tam docisk i slicki i do wyścigów a nie timeattacków auto przeznaczone.

Ale służby na torze Most widać konkretne! , na Poznaniu jeden kierowca po dachowaniu na HHC musiał sam sobie kogoś do wyciągania z krzaków i ich karczowania znajdować, gdzie jakiś dźwig w ogóle taki profi :-/ ciekawe jakby mu się coś stało, to co auto zostaje w krzakach aż wyzdrowieje?

Wydaje mi się, że to nie o tyle problem grubości śruby, co spawanej konstrukcji wahacza.

Silverproject ma przyspawaną główkę do mocowania i to właśnie ten spaw puścił:




Z koleji wahacze które teraz zamówiłem mają jednoczęściowe ramie i główkę wkręconą na tytanowej śrubie we wyfrezowane aluminium, bez spawów. To rozwiązanie już powinno spokojnie przyjąć zdecydowanie większe siły i nie puszczać



A co do obsługi na torze, to byłem pod mega wrażeniem. Pełna profeska, szybki załadunek, miła atmosfera i oczywiście bezpłatnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Tue, 18 Apr 2023 - 12:51
Post #123


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





Na Most nie jeździłem, ale kilka razy byłem na Brnie i właśnie atmosfera jest najlepsza. (Tor też dużo fajniejszy niż Poznań.) Ludzie są jacyś "normalniejszy" i bardziej przyjaźni. Kosztowo też wychodziło korzystniej.


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 18 Apr 2023 - 15:26
Post #124


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(kontrolm @ Tue, 18 Apr 2023 - 09:58) *
przecież wjazd na Silesię tudzież Poznań często wcale nie jest tani. Tak prawdę mówiąc na żaden znany tor u nas nie jest tanio i jeszcze jak coś uszkodzisz to płacisz z własnej kieszeni. Ale na co drugim torze stoją wypaśnięte fury właścicieli tudzież toru, do tego chyba każdy skorzystał mocno z dotacji przy budowie toru a pewnie też i później więc jak ktoś napisał te parędziesiąt tysi za jakiś używany sprzęt to nie wydatek ?

Nikt nie broni Ci wybudować własnego toru i wtedy napisać jak wrażenia/doświadczenia. wink.gif

Dla mnie to narzekanie brzmi cebulacko i tyle, brzmi jak wchodzenie komuś do kieszeni nie mając bladego pojęcia nadal jak wygląda posiadanie/zarządzanie/dysponowanie/rozwijanie toru wyścigowego. tongue.gif

Pojęcie taniości jest względne. Drogo/odpowiednio to jest na Nurbie, polecam zapoznać się z cenami (wjazd, okrążenie, rozbicie, uszkodzenie toru, hds, nocleg, parking). smile.gif

A kto ma płacić za szkody, które zrobisz na torze? Właściciel toru czy państwo? Może jeszcze Ci mają w gratisie furkę odbudować i psychologa zapewnić na ukojenie stresu po wypadku? ohmy.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 18 Apr 2023 - 15:37
Post #125


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



Cebulancko to jest nie mieć potrzebnego sprzętu na torze laugh.gif
Ja nie narzekam że muszę za szkody zapłacić uczciwą kwotę.
Choć na Modinie i Słomce aktywnie pomagają przy rozbitkach i mają swój sprzęt do holowania i jeszcze nie słyszałem żeby ktoś za to zapłacił.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Tue, 18 Apr 2023 - 16:13
Post #126


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





CYTAT(kontrolm @ Tue, 18 Apr 2023 - 15:37) *
Cebulancko to jest nie mieć potrzebnego sprzętu na torze laugh.gif


Dokładnie. Niechby i kosztowało więcej (i tak nie jest tanio), ale niech to spełnia jakiś standard i w razie czego niech będzie pomoc, a nie zwalanie wszystkiego na użytkownika.


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StanZee
post Thu, 27 Apr 2023 - 09:48
Post #127


User
Dołączył: Wed, 15 September 2021





Wczorajszy personal best na Torze Łódź

Best Lap 0:57.608
Optimal Lap 0:57.350

Hankook C52 280/660 R18 (końcówka, górne 56 sekund w zasięgu na czymś świeższym)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 27 Apr 2023 - 11:08
Post #128


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



gratulacje bardzo ładny czas patrząc że to ponad 1.5 tonowy czołg.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 27 Apr 2023 - 13:31
Post #129


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





graty. super. jednym slowem tor lodz zaczyna kleic i mozna upalac. do tej pory same jakies czasy gnioty byly i ponizej 1 minuty jednostkowe czasy sie zdarzaly. pacholkow nawalili chyba wszedzie od wewnetrznej po zwnetrzna.
szybko wahacz ogarneles.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StanZee
post Mon, 15 May 2023 - 16:10
Post #130


User
Dołączył: Wed, 15 September 2021





Spotkałem ciekawą maszynę na torze w sobotę, więc pochwalę się onboardem tongue.gif Podrzucam pościg za wyścigowym Audi RS3 LMS TCR. Finalnie byłem szybszy o ponad 2 sekundy na okrążeniu, lecz myślę to zasługa trochę większego doświadczenia od kierowcy Audi (deklarowany przez właściciela spec to 400hp i 1260kg)

Przy okazji dwa słowa o nowym zawieszeniu (Thunderlane 3-way), bo jestem już po 3 miesiącach klikania i eksperymentów z nastawami. Pomimo, że z początku byłem sceptyczny, bo Thunderlane to dość niszowym temat, to finalnie zawieszenie przeszło moje oczekiwania. W każdych warunkach mam odczuwalnie więcej gripu i precyzja prowadzenia weszła na nowy poziom. Trzeba poświęcić trochę czasu, żeby nauczyć się obsługiwać potrójną regulacją, lecz jak już się to ogarnie, to po każdym kliknięciu jest znacząca różnica w prowadzeniu. Mam już swój uniwersalny set up na wolną i szybką kompresję i tych ustawień już prawie nie dotykam. Operuje już głównie samym reboundem. Na ulice odkręcam rebound na najmiększe ustawienie i mam komfort jak w limuzynie, a na tor skręcam prawie na maksa i mam tyle sztywności ile akurat potrzebuje na slicka. Bez żadnych poprawek trafiliśmy w punkt z twardością sprężyn i charakterystyką pracy amortyzatorów. Szczerze polecam wszystkim zainteresowanym zmianą zawieszenia.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 15 May 2023 - 16:20
Post #131


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Mozesz cos wiecej napisac za co odpowiada szybka i wolna kompresja i jak to ustawiales?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StanZee
post Mon, 15 May 2023 - 16:37
Post #132


User
Dołączył: Wed, 15 September 2021





CYTAT(piwo @ Mon, 15 May 2023 - 16:20) *
Mozesz cos wiecej napisac za co odpowiada szybka i wolna kompresja i jak to ustawiales?

Ogólnie dużo eksperymentowałem z nastawami, skręcałem skrajnie każde z ustawień i obserwowałem jak się później auto zachowywało. Jak miałem skręcona szybką i wolną kompresje na maksa, auto nie prowadziło się fajnie. Byłem w stałym kontakcie z Łukaszem i wytłumaczył mi, że przy max skręconym high i low speedzie, krzywa dla sił kompresji (te wykresy z hamownii zawieszeń są ważne dla zrozumienia szybkiej i wolnej kompresji) robi się zbyt degresywna, a efekt jaki chcieliśmy uzyskać to na początku liniowo, a później progresywnie. Łukasz zarekomendował zostawić high speed na maxa i zejść z low speed do połowy regulacji. I faktycznie automatycznie po tej zmianie auto zaczęło się znacznie bardziej neutralnie prowadzić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 15 May 2023 - 19:12
Post #133


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



To ten RaceDay gdzie klasę AWD wygrało ledwie 240KM audi A4 w Quattro ważące 1320kg i rozsniosło w pył praktycznie wszystkie poza jednym Jarkiem GR ? laugh.gif
Masz gdzieś jakiś link do wyników ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex_R53
post Mon, 15 May 2023 - 19:33
Post #134


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 March 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(kontrolm @ Mon, 15 May 2023 - 19:12) *
To ten RaceDay gdzie klasę AWD wygrało ledwie 240KM audi A4 w Quattro ważące 1320kg ? laugh.gif
Masz gdzieś jakiś link do wyników ?


https://protimer.pl/bio/export/results_online/1071/11542


--------------------
KZ Kart Łódź 54.1
MX5 Łódź 58.3 / Poznań 1:47.0 / Silesia 1:54.3
Vette C5 Silesia 1:54
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 15 May 2023 - 20:25
Post #135


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





To RS3 to jest ośka 2.0?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 15 May 2023 - 21:21
Post #136


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(siewcu @ Mon, 15 May 2023 - 20:25) *
To RS3 to jest ośka 2.0?

Tak choć brzmi to wręcz absurdalnie czytając "Audi RS3"


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinwrxsti
post Wed, 17 May 2023 - 00:35
Post #137


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 April 2009
Skąd: Łódź





Kubiak i jego Megane nie rdzewiejąsmile.gif


Brawo Stan. Cały czas progres!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 21 May 2023 - 09:44
Post #138


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ulez z innej perspektywy


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sun, 21 May 2023 - 13:40
Post #139


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





ta beemka to nie jest zbudowana przez pawłą chojnackiego z konstancina?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 24 Jun 2023 - 11:30
Post #140


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Jest walka na modlinie
https://www.protimer.pl/bio/export/results_online/1087/11657


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 05:03