![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Bo ludzie mieliby pretensje za wjazd na trackday droższy 2x przez takie sprzęty do wyciągania aut po dzwonach (ich zakup, serwis i obsługa kosztują). ![]() Patrzac na cennik Trackmasters to faktycznie drożej , czy tylko za dźwigi to nie wiem : Poznań i Silesia 190euro, Most 300/320 , Slovakiaring 300, Brno 360 Z drugiej strony wyciąganie generujące kolejne uszkodzenia auta też kosztuje, spalony wóz do cna (i jeszcze opłata za spalony pod nim asfalt ) bo nie ma straży kosztuje, czy zatrzymany trackday na czas ściągania jakimś pickupem na holu kosztuje pozostałych stracone sesje . -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
O kurcze, dobrze że w wolnym przejeździe ! Ta śrubka niewiele grubsza niż w o tonę czy pól tony lżejszym kitkarze , a jeszcze z mocą i z przyczepnymi oponami wszystko kilka razy bardziej obrywa przecież. Tak patrząc po amatorskich "projektach" to urwanie mocowania czy częsci wahacza dość częsta sprawa w modyfikowanych zawieszeniach. Z drugiej strony jak ogladałem Formulę Renault kiedyś z bliska , to się dziwiłem troche jak drobne śrubki na końcach wahaczy ma, a przecież tam docisk i slicki i do wyścigów a nie timeattacków auto przeznaczone. Ale służby na torze Most widać konkretne! , na Poznaniu jeden kierowca po dachowaniu na HHC musiał sam sobie kogoś do wyciągania z krzaków i ich karczowania znajdować, gdzie jakiś dźwig w ogóle taki profi :-/ ciekawe jakby mu się coś stało, to co auto zostaje w krzakach aż wyzdrowieje? Wydaje mi się, że to nie o tyle problem grubości śruby, co spawanej konstrukcji wahacza. Silverproject ma przyspawaną główkę do mocowania i to właśnie ten spaw puścił: ![]() ![]() Z koleji wahacze które teraz zamówiłem mają jednoczęściowe ramie i główkę wkręconą na tytanowej śrubie we wyfrezowane aluminium, bez spawów. To rozwiązanie już powinno spokojnie przyjąć zdecydowanie większe siły i nie puszczać ![]() A co do obsługi na torze, to byłem pod mega wrażeniem. Pełna profeska, szybki załadunek, miła atmosfera i oczywiście bezpłatnie. |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Na Most nie jeździłem, ale kilka razy byłem na Brnie i właśnie atmosfera jest najlepsza. (Tor też dużo fajniejszy niż Poznań.) Ludzie są jacyś "normalniejszy" i bardziej przyjaźni. Kosztowo też wychodziło korzystniej.
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
przecież wjazd na Silesię tudzież Poznań często wcale nie jest tani. Tak prawdę mówiąc na żaden znany tor u nas nie jest tanio i jeszcze jak coś uszkodzisz to płacisz z własnej kieszeni. Ale na co drugim torze stoją wypaśnięte fury właścicieli tudzież toru, do tego chyba każdy skorzystał mocno z dotacji przy budowie toru a pewnie też i później więc jak ktoś napisał te parędziesiąt tysi za jakiś używany sprzęt to nie wydatek ? Nikt nie broni Ci wybudować własnego toru i wtedy napisać jak wrażenia/doświadczenia. ![]() Dla mnie to narzekanie brzmi cebulacko i tyle, brzmi jak wchodzenie komuś do kieszeni nie mając bladego pojęcia nadal jak wygląda posiadanie/zarządzanie/dysponowanie/rozwijanie toru wyścigowego. ![]() Pojęcie taniości jest względne. Drogo/odpowiednio to jest na Nurbie, polecam zapoznać się z cenami (wjazd, okrążenie, rozbicie, uszkodzenie toru, hds, nocleg, parking). ![]() A kto ma płacić za szkody, które zrobisz na torze? Właściciel toru czy państwo? Może jeszcze Ci mają w gratisie furkę odbudować i psychologa zapewnić na ukojenie stresu po wypadku? ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Cebulancko to jest nie mieć potrzebnego sprzętu na torze
![]() Ja nie narzekam że muszę za szkody zapłacić uczciwą kwotę. Choć na Modinie i Słomce aktywnie pomagają przy rozbitkach i mają swój sprzęt do holowania i jeszcze nie słyszałem żeby ktoś za to zapłacił. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Cebulancko to jest nie mieć potrzebnego sprzętu na torze ![]() Dokładnie. Niechby i kosztowało więcej (i tak nie jest tanio), ale niech to spełnia jakiś standard i w razie czego niech będzie pomoc, a nie zwalanie wszystkiego na użytkownika. -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
Wczorajszy personal best na Torze Łódź
Best Lap 0:57.608 Optimal Lap 0:57.350 Hankook C52 280/660 R18 (końcówka, górne 56 sekund w zasięgu na czymś świeższym) |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
gratulacje bardzo ładny czas patrząc że to ponad 1.5 tonowy czołg.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
graty. super. jednym slowem tor lodz zaczyna kleic i mozna upalac. do tej pory same jakies czasy gnioty byly i ponizej 1 minuty jednostkowe czasy sie zdarzaly. pacholkow nawalili chyba wszedzie od wewnetrznej po zwnetrzna.
szybko wahacz ogarneles. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
Spotkałem ciekawą maszynę na torze w sobotę, więc pochwalę się onboardem
![]() Przy okazji dwa słowa o nowym zawieszeniu (Thunderlane 3-way), bo jestem już po 3 miesiącach klikania i eksperymentów z nastawami. Pomimo, że z początku byłem sceptyczny, bo Thunderlane to dość niszowym temat, to finalnie zawieszenie przeszło moje oczekiwania. W każdych warunkach mam odczuwalnie więcej gripu i precyzja prowadzenia weszła na nowy poziom. Trzeba poświęcić trochę czasu, żeby nauczyć się obsługiwać potrójną regulacją, lecz jak już się to ogarnie, to po każdym kliknięciu jest znacząca różnica w prowadzeniu. Mam już swój uniwersalny set up na wolną i szybką kompresję i tych ustawień już prawie nie dotykam. Operuje już głównie samym reboundem. Na ulice odkręcam rebound na najmiększe ustawienie i mam komfort jak w limuzynie, a na tor skręcam prawie na maksa i mam tyle sztywności ile akurat potrzebuje na slicka. Bez żadnych poprawek trafiliśmy w punkt z twardością sprężyn i charakterystyką pracy amortyzatorów. Szczerze polecam wszystkim zainteresowanym zmianą zawieszenia. |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Mozesz cos wiecej napisac za co odpowiada szybka i wolna kompresja i jak to ustawiales?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
User Dołączył: Wed, 15 September 2021 ![]() |
Mozesz cos wiecej napisac za co odpowiada szybka i wolna kompresja i jak to ustawiales? Ogólnie dużo eksperymentowałem z nastawami, skręcałem skrajnie każde z ustawień i obserwowałem jak się później auto zachowywało. Jak miałem skręcona szybką i wolną kompresje na maksa, auto nie prowadziło się fajnie. Byłem w stałym kontakcie z Łukaszem i wytłumaczył mi, że przy max skręconym high i low speedzie, krzywa dla sił kompresji (te wykresy z hamownii zawieszeń są ważne dla zrozumienia szybkiej i wolnej kompresji) robi się zbyt degresywna, a efekt jaki chcieliśmy uzyskać to na początku liniowo, a później progresywnie. Łukasz zarekomendował zostawić high speed na maxa i zejść z low speed do połowy regulacji. I faktycznie automatycznie po tej zmianie auto zaczęło się znacznie bardziej neutralnie prowadzić. |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
To ten RaceDay gdzie klasę AWD wygrało ledwie 240KM audi A4 w Quattro ważące 1320kg i rozsniosło w pył praktycznie wszystkie poza jednym Jarkiem GR ?
![]() Masz gdzieś jakiś link do wyników ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
To ten RaceDay gdzie klasę AWD wygrało ledwie 240KM audi A4 w Quattro ważące 1320kg ? ![]() Masz gdzieś jakiś link do wyników ? https://protimer.pl/bio/export/results_online/1071/11542 -------------------- KZ Kart Łódź 54.1
MX5 Łódź 58.3 / Poznań 1:47.0 / Silesia 1:54.3 Vette C5 Silesia 1:54 |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
To RS3 to jest ośka 2.0?
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
To RS3 to jest ośka 2.0? Tak choć brzmi to wręcz absurdalnie czytając "Audi RS3" -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 April 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Kubiak i jego Megane nie rdzewieją
![]() Brawo Stan. Cały czas progres! |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ulez z innej perspektywy
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
ta beemka to nie jest zbudowana przez pawłą chojnackiego z konstancina?
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Jest walka na modlinie
https://www.protimer.pl/bio/export/results_online/1087/11657 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 05:03 |