![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
jak tesle mozna obśmiewać na tym forum to suvy też
![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
A ty nie możesz zrozumieć, że ogromna część potencjalnych nabywców SUV'ów ma w dupie, że odpowiedniki w postaci limuzyny czy sportowego coupe będą szybsze sekundę do setki czy pojadą 300 a nie 270. Po prostu. I fakt że ludzie chcą tym jeździć, co potwierdzają statystyki sprzedaży, powoduje że jest to udana konstrukcja bo spełnia oczekiwania klientów.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
a czy ja gdzies napisałem ze ma znaczenie ile to ma do 100? czy ze jedzie 300? wskaz prosze gdzie to napisałem bo chyba cos masz z oczami, niech sobie kupują suvy ludzie, nie mam z tym problemu, uwazam jednak ze te auta są kompletnie bezsensu i do niczego, aha jeszcze zapomniałem o najwazniejszym..parkowanie
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
a czy ja gdzies napisałem ze ma znaczenie ile to ma do 100? czy ze jedzie 300? wskaz prosze gdzie to napisałem bo chyba cos masz z oczami, niech sobie kupują suvy ludzie, nie mam z tym problemu, uwazam jednak ze te auta są kompletnie bezsensu i do niczego, aha jeszcze zapomniałem o najwazniejszym..parkowanie ![]() ![]() ![]() ![]() To nie do ciebie było. Z tobą nie dyskutuję bo szkoda czasu... -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
uff....
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
A ty nie możesz zrozumieć, że ogromna część potencjalnych nabywców SUV'ów ma w dupie, że odpowiedniki w postaci limuzyny czy sportowego coupe będą szybsze sekundę do setki czy pojadą 300 a nie 270. Po prostu. I fakt że ludzie chcą tym jeździć, co potwierdzają statystyki sprzedaży, powoduje że jest to udana konstrukcja bo spełnia oczekiwania klientów. Jednocześnie 4 posty wcześniej wrzucasz link o suvach na torze, jako argument, że suv to coś tam coś tam. Ciekawe jaki wynik miałoby np M3 w tym porównaniu ![]() Swoją drogą czy ktoś kiedyś widział na torze suva? W końcu w nazwie sport, to ludzie powinni je upalać ![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Widziałem RSQ3 na Jastrzębiu, ale to takie dźwignięte RS3. Hamulce mu płonęły cały czas
![]() -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Jednocześnie 4 posty wcześniej wrzucasz link o suvach na torze, jako argument, że suv to coś tam coś tam. Ciekawe jaki wynik miałoby np M3 w tym porównaniu ![]() Swoją drogą czy ktoś kiedyś widział na torze suva? W końcu w nazwie sport, to ludzie powinni je upalać ![]() To już sobie sam dośpiewałeś. Nigdy nie twierdziłem że suv jest odpowiedzią na wszystkie potrzeby... A znasz lepszy (bardziej obiektywny) test samochodu pod względem jego prowadzenia w zakrętach, jak nie próba na zamkniętym obiekcie z pomiarem czasu? Chętnie się dowiem. SUV ma kupe wad podobnie jak każde inne auto. Nie ma idealnego samochodu i nigdy nie będzie. Ludzie piszący, że suvy się nie nadają do niczego i to jest pomyłka żyją w zaszufladkowanym świecie i nie potrafią otworzyć szerzej horyzontów myśleniowych. Bo fizyka i fizyka... ![]() ![]() Tego jeździ już po drogach miliony. Producenci sukcesywnie wycofują sedany a nawet hatchbacki zastępując je Suvami i Crossoverami bo tak chcą klienci. Trzeba być ślepym na fakty, żeby tego nie zauważać. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
... Swoją drogą czy ktoś kiedyś widział na torze suva? W końcu w nazwie sport, to ludzie powinni je upalać ![]() Ja widziałem i to nie jednego. Choćby na Poznaniu jeździła kiedyś ateca, a na treningu na Ułężu jak był śnieg to kilka stelvio i tiguana. Był też ford f150 ale to nie SUV. ![]() Także jak widać ludzie próbują. ![]() |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
CYTAT Producenci sukcesywnie wycofują sedany a nawet hatchbacki zastępując je Suvami i Crossoverami bo tak chcą klienci. To jak z elektrykami. Tez ich klienci chca dlatego sie je proponuje i wprowadza takie renault megane bez mozliwosci wyboru wersji spalinowej ... ![]() ![]() Jak dla mnie sprawa jest jasna i firmy zastepuja sedany kombi suvami bo zarabiaja na tym wiecej a nie ze klienci tego chca. W przypadku elektrykow firmy i tak zarabiaja dwa razy wiecej wiec suvow juz nie musza oferowac. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Jak dla mnie elektrycznych suvów jest w opór i ludziom się nic nie odmieniło. No może jakaś część nie idzie za modą, a inna z kolei zauważyła że zasięg w 3 tonowym kolosie gorszy mimo dużej baterii , w domu nie idzie jej naładować przez noc i trzeba na tych płatnych.
Ale większość i tak to łyka bo tak jest modnie i somsiad zazdrości. |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Jak dla mnie sprawa jest jasna i firmy zastepuja sedany kombi suvami bo zarabiaja na tym wiecej a nie ze klienci tego chca. A to dobre jest ![]() ![]() ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
No właśnie nie produkuje się małych aut - zauważyłeś?
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
No właśnie nie produkuje się małych aut - zauważyłeś? Peugeot 208 Toyota yaris Dacia Sandero Fiat 500 Wymieniać więcej? Zaraz się dowiem, że to nie są małe auta ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
to jest ulamek oferty producentow, i rzeczywiscie, kiedys wszystkie auta byly mniejsze
![]() ![]() problem z malymi autami jest taki ze sa niewiele tansze niz auta 2 klasy wieksze, stad popyt spada, plus upowszchenienie sie suvów ( aczkolwiek nie na kazdym rynku, nawet w europie ) |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
A to dobre jest ![]() ![]() ![]() Mozesz jakies wymienic w kwocie 35tys zl? 5 lat temu kiedy suwy mialy duzo mniejszy rynek taki aut bylo sporo. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Chyba 10, a nawet 15 temu bo wtedy też producenci ubijali duże kombiaki kosztem suvów i raczej bliżej 70k bo inflacja
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
To co...na siłę ludziom wciskają te SUVy a ci cierpią jeżdżąc nimi latami? Co za podłe czasy nastały
![]() ![]() ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Jak dla mnie elektrycznych suvów jest w opór i ludziom się nic nie odmieniło. No może jakaś część nie idzie za modą, a inna z kolei zauważyła że zasięg w 3 tonowym kolosie gorszy mimo dużej baterii , w domu nie idzie jej naładować przez noc i trzeba na tych płatnych. Ale większość i tak to łyka bo tak jest modnie i somsiad zazdrości. ostatnio mikiciuk powiedział ze elektryka z 220v ładuje się 5 dni, to ja nie wiem jaki to elektryk bo mój się ładuje od 10-80% z gniazdka 220V w ciągu 20 godzin, przyjechałem nad morze o 17, podłączyłem go do 220v i o 11 był naładowany, nie korzystam z płatnych ale to widocznie wiesz lepiej bo jezdzisz takim autem i ładujesz 5 dni, jak mikiciuk. P.S oczywiscie trzeba tez pamietac ze to ładowanie od 10-80 to tak rzadko bo np. na 100km z gniazdka 220v ładuje się w 6 godzin także mozna spokojnie z elektryka korzystać mając tylko 220V, oczywiscie tam gdzie mozna lepiej założyć siłe i wtedy np. moje auto łąduje się w 5 godzin 10-80% -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
chyba suvem nie jeździłeś bo z racji tego że to ciężie krowy z ogromnymi ciężkimi kołami to komfort tam został obcięty o połowę względem niższego lżejszego auta z lżejszymi kołami. A już wjechanie szybciej na dziurawą drogę to katastrofa dla kierowalności i przyczepności takimi autami - koła robią co chcą co nie jest dziwne jak jedno koło potrafi ważyć ponad 30kg. Fizyki nie oszukasz. W którym normalnym nieprzerobionym sedanie oprócz jakiś niemieckich kondonów które w serii urywają miski gdzie się da waliłeś miską w krawężnik ? Co do wczołgiwania się już dawno nie robi się naprawdę niskich sedanów/kombi. Wszystkie auta poszły z linią dachu do góry 5-10cm. Wręcz to poszło w drugą stronę gdzie do auta trzeba wchodzić na palcach to jak w XC90 gdzie wszyscy dupą urywają plastik z przyciskami od ustawienia fotela a kobiety to najlepiej jakby ze stołka tam wchodziły ![]() Zresztą lubię to pierdolenie o tym wygodnym/niewygodnym wsiadaniu - zazwyczaj narzekają na to CI z wielkimi bebechami co najpierw sę w domu obżerają a potem szukają diet cud żeby to zrzucić bo na siłke nie pójdzie na rowerze nei pojeździ do niskiego auta nie wejdzie bo by się musiał schylić a z tą dupą wie że potem może nie wysiąść. To mam jakieś dziwne doświadczenia, że ciężkim samochodem z wysokim i miękkim zawieszeniem mniej odczuwam dziury i wyboje niż lekkim, niskim i twardym. Jak patrze na niektóre krawężniki to niczym poza suvem albo terenówką nie wjedziesz, sedanami nie jeżdżę, ale większość normalnych samochodów ma trochę ponad 100mm prześwitu. Jak odejmiesz od tego trochę na prace zawieszenia(żeby nie uderzyć w ten krawężnik przy zjeżdżaniu) i nie zdemontujesz dokładki ze zderzaka to może się okazać że rzadko który krawężnik dasz radę pokonać. Już nie wspominam o samochodach, których poprzedni właściciel miał chore pomysły typu wkładanie jeszcze niższego niż fabrycznie zawieszenia. Ludzie lubią wygodę niezależnie od obwodu w pasie, grubi tez potrzebują samochodów, poza tym są też tacy, którzy mają już ograniczoną sprawność ze względu na wiek, mając już trójkę z przodu nie wszystko jest takie proste i fajne, a konieczność kucania za każdym wsiadaniem do samochodu potrafi uprzykrzyć życie. Zależy też od wzrostu, jak ktoś ma 150cm to faktycznie może być mu wygodniej w niskim hb niż w suv. Peugeot 208 Toyota yaris Dacia Sandero Fiat 500 Wymieniać więcej? Zaraz się dowiem, że to nie są małe auta ![]() Bo nie są ![]() Tak. Dał mi pojeździć 5 lat. A co do krawężników i tych terenowych właściwości to sobie w Tesli ustawiam zawieszenie na high i mam prześwit jak w małym suvie, tak samo zresztą miałem w audi A8 to samo. Raczej nikt normalny nie będzie dopłacać do 5x droższego samochodu tylko dla jednej funkcji którą użyje tylko raz w życiu-podniesie do max i tak zostawi. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 10:30 |