![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Obecnie żaden francuz czy opel, nie ma ofercie silnika więcej niż 4 cylindrowego
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
fakty są takie że te auta niemieckie są zawsze krok przed konkurencją..dlatego np. auta typu E63 amg, RS6 czy M5 robią dziś od 3-3,5 sek 0-100 w serii i żadne inne auto spoza tej trójki nawet się nie zbliża do tego typu osiągów +8Obecnie żaden francuz czy opel, nie ma ofercie silnika więcej niż 4 cylindrowego +43![]() coraz lepsze te argumenty, gdy mowa o aucie za 50-75 tysięcy i udowadnianiu, jaka ta Insignia OPC jest wolna ![]() PS. proponuję też nie używać argumentów w stylu: E63 amg, RS6 czy M5 robią dziś od 3-3,5 sek 0-100 w serii i żadne inne auto spoza tej trójki nawet się nie zbliża do tego typu osiągów, bo jak zacznę przeglądać zeperfsa w poszukiwaniu Alfy Gulii, Dodga Chargera, czy McLarena to zacznie się kolejny płacz, a nie o to w tej dyskusji chodzi ![]() -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Alfa, dodge
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
coraz lepsze te argumenty, gdy mowa o aucie za 50-75 tysięcy i udowadnianiu, jaka ta Insignia OPC jest wolna ale sam dałeś linka gdzie słabsze i cięższe Audi jest szybsze do 100km/h od Insigni :V a 40-140km/h to cięższe audi niespecjalnie odstaje od Opla. -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
Ale wywody.
Po przerobieniu Fordów, Francuzów problem aut niepremium jest tzw niewidoczna oszczędność. Dziwnym trafem handlarze lubują się w sprowadzaniu aut premium wielkiej trójki. Dlaczego? Zastosowane materiały powodują, że olbrzymi przebieg jest mało widoczny i wtedy można swobodnie skręcić przebieg. W markach popularnych to nie przejdzie, wnętrze powycierane, w trakcie jazdy efekt jazdy rozklekotanym autem. |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 January 2015 ![]() |
pozatym do porównania dwulitrówek nie użył nawet najmocniejszej 2.0 z a6 która ma właśnie 265koni
![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
+83 W premium kruczki znajdziesz tylko w cenniku, bo płacąc 300 tysiaków masz szansę wyjechać z salonu autem z halogenem, albo na kołpaku. A teraz garść porównań technicznych premium z silnikami 2,0t: https://zeperfs.com/en/duel7101-8219.htm do paki tak samo, potem Opel robi wiatrak. A przy okazji jest tańszy o 15 000 EUR a tu porównanie BMW ze Skodą: https://zeperfs.com/en/duel8349-8767.htm jadą tak samo. I tak dalej. Zagłębiałeś się w te linki? Chyba nie. Skoda jest szybka, bo technologia jest bliżniacza z audi i skaluje się po całej grupie VAG, tną tam koszty ilością produkowanyc aut. Audi A4/A5 w okolicach 250 KM robią średnie 5.x do 100 km/h. Za to opel, któego wrzuciłeś robi 7 sekund ![]() ![]() A tak przy okazji zobacz co się dzieje przy tej samej masie BMW i Opla https://zeperfs.com/en/duel7101-8767.htm - dociera powoli co oznacza ta przewaga technologiczna? Mercedes to nie jest dobry przykład, ale BMW i koncern VAG już tak. Auta są piekielnie szybkie jak na swoją moc i stosunek mocy to masy. Oczywiście Ty zasiadłeś do komputera w niedzielę, poszperałeś na zeperfs (swoją drogą super źródło danych, jeśli wiesz jak z niego korzystać) i wiesz lepiej ![]() PS PS. proponuję też nie używać argumentów w stylu: E63 amg, RS6 czy M5 robią dziś od 3-3,5 sek 0-100 w serii i żadne inne auto spoza tej trójki nawet się nie zbliża do tego typu osiągów, bo jak zacznę przeglądać zeperfsa w poszukiwaniu Alfy Gulii, Dodga Chargera, czy McLarena to zacznie się kolejny płacz, a nie o to w tej dyskusji chodzi ![]() Dajmy spokój z Mclarenami, ale Giulia - auto segmentu premium (wnętrze im nie wyszło) zespół napędowy to kopia BMW, tylko moce silników trochę inne, lekkie auto i optymistycznie podane osiągi (nie mówię o QV), skrzynia niemiecka ZF 8HP, to samo co w BMW. Zgadnij jaka siedzi w tych szybkich Dodge'ach? Tak jest, niemieckie ZF 8HP, to samo co w BMW i wielu Audi ![]() -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Niewiem jak Dodge ale giulia QV jest porównywalna osiągami do germancow Z TEJ SAMEJ KLASY. giulia jest fajna szczególnie ta co ma silnik z ferrarki, tyle ze w PL warunkach napęd RWD i zrobienie poniżej 5 sek do 100 jest możliwa 4 miesiące w roku, czyli znowu to nie jest żadna konkurencja do niemieckiej trójki...i dalej czekam na auto które robi 3 sek do 100 jak nowe M5 czy E63amg S, niestety RS6 odstaje od tej dwójki bo jest o 300kg za ciężka i robi 3,5..nie ma tutaj żadnej limuzyny włoskiej, francuskiej, japońskiej czy amerykańskiej...w uesiej są natomiast te dodge czy inne cuda co mają 600,700 czy 800KM i tak..są one cholernie szybkie..ale tylko na dragstripach których w PL nie ma, w normalnej jezdzie wszystkie te 800konne bestie dostają od seryjnego M5, E63 czy RS6, to jest właśnie ta niemiecka technologia...o 911 turbo też mozna wspomnieć jak wyżej, gdzie jest konkurencja dla tego auta? no nie ma. Tu jest najlepsze porównanie niemieckiej technologii i USA hehehe bo przeciez to lambo to tak naprawdę audi RS6C7/C8 czy S8...oto jak działa w normalnych warunkach te amerykańskie 800KM, a to jeszcze na suchym lotnisku, w PL warunkach to będzie wyglądać jeszcze śmieszniej.. KLIK -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
Prnit dla uściślenia Giulia QV to klasa m3/rs4/camg.
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
no wiem i co w związku z tym? m3 już wychodzi 4x4 zaraz, merc chyba też, dalej żadna alfa nie ma 3.0 sek do 100 i raczej mieć nie będzie bo nikt nie chce kupować najmocniejszej alfy...a szkoda bo to fajne auto i mega się prowadzi..ale alfa za 500 tys..sorry ale to nie miało prawa działać...spadek wartości tych aut też jest masakryczny, 100 tys PLN rocznie w dół, dwa razy szybciej niż niemieckie odpowiedniki..znowu pudło.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
W związku z tym chodzi o to żeby porównywać auta ten samej klasy. A anii m4 ani rs4 ani camg AKTUALNE MODELE nie robią 3 sekund do setki jak twierdzisz.
I żeby nie było nie neguje tego że te 3 germanskie auta są świetne, ale akurat W TEJ KLASIE taka alfa pokazuje ze ktoś może zrobić im konkurencje. Może Ci się nie spodoba ale niestety nie spudłowałem. A ze alfa jest można powiedzieć niszowym autem to już jest inna kwestia. |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
https://youtu.be/nblX2ppbtF8?t=16 pierwszy lepszy test rs4 i co nie łamie 4 sekund?
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
https://youtu.be/nblX2ppbtF8?t=16 pierwszy lepszy test rs4 i co nie łamie 4 sekund? Brakuje Ci jeszcze bmw i merca. A alfa też łamie 4 sekundy. |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Ten temat przypomniał mi jeden z odcinków Top Gear w którym Clarkson drapał się po głowie i stękał jak uzasadnić, że testowane Ferrari (nie pamiętam modelu) jest ponad dwa razy droższe od Corvette C6 Z06. Osiągi, dźwięk, prowadzenie, materiały i wykończenie, żaden miarodajny i merytoryczny argument tego nie potwierdzał. Tu jest trochę podobnie i muszę pójść w obronę Maćka z którym w większości argumentów się zgodzę.
Kiedyś (jakieś 20-30 lat temu wstecz) porównując taką Asconę do W123 w każdym aspekcie czułeś różnicą i co to jest klasa premium. Komfort jazdy, wykończenie wnętrza, wyciszenie, użyte materiały, to wszystko potwierdzało w nabywcy wyższą kwotę jaką musiał położyć w salonie. W obecnych czasach, prawie w ogóle tego nie czuć. Różnice o których pisałem praktycznie się zatarły. Robiąc eksperyment polegający na tym, że jadą z zasłoniętymi oczami ci wszyscy obrońcy wielkiej trójki w samochodach typu Mondeo, Insignia, Talisman, Superb i naprzemiennie w analogicznych markach premium Audi BMW, Jaguar, Mercedes mieli by wielki problem odróżnić czym aktualnie jadą. Jedyną namacalną różnicą jest to, że wielka trójka jest w stanie sprzedać absurdalnie drogie serie modeli M, AMG, RS gdzie pozostałe marki muszą ustąpić ale nie dlatego, że nie potrafią zbudować takich samochodów. I to jest dowód że w markach premium w dużej części płacimy za znaczek a nie realne, mierzalne atrybuty. A tak przy okazji zobacz co się dzieje przy tej samej masie BMW i Opla https://zeperfs.com/en/duel7101-8767.htm - dociera powoli co oznacza ta przewaga technologiczna? Ja tu widzę praktycznie ida łeb w łeb. Dla mnie i pewnie dla każdego innego użytkownika parametr 80-120 jest znacznie ważniejszy niż 0-100.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Proponuje przejść się do salonów i samodzielnie porównać sobie auta wielkiek trojki i np. mondeo czy opla czy renault, porownac multimedia, wyglad środka, jakość...bez tematu osiągów... Wiekszych bzdur nie czytałem że te auta niczym się nie różnią
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Proponuje przejść się do salonów i samodzielnie porównać sobie auta wielkiek trojki i np. mondeo czy opla czy renault, porownac multimedia, wyglad środka, jakość...bez tematu osiągów... Wiekszych bzdur nie czytałem że te auta niczym się nie różnią Ty też zajzyj np do takiego salonu Kia, marki dla pospólstwa. I zapytaj co dostaniesz w cenie golasa premium. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Proponuje przejść się do salonów i samodzielnie porównać sobie auta wielkiek trojki i np. mondeo czy opla czy renault, porownac multimedia, wyglad środka, jakość...bez tematu osiągów... Wiekszych bzdur nie czytałem że te auta niczym się nie różnią byłem, widziałem, dotykałem, jeździłem. W Talismanie wnętrze ocieka naturalną skórą Nappa, w Mondeo Vigniale cała deska obszyta skórą, w Oplu mega fotele OPC-AGR w skórze naturalnej oczywiście. W premium trzeba położyć naprawdę solidne pieniądze, żeby się zbliżyć do takich materiałów. Jedyna zaleta premium, to te mocne silniki - kupując BMW serii 3 z 3-cylindrowym silnikiem 1,5 można dokupić M-Pakiet i przed dyskoteką udawać M3. Tak, tego nie da się zrobić Fordem, czy Renaultem. I chyba właśnie to siedzi w głowach nabywców tych tzw. premium - chęć udawania prawdziwego auta premium (bo RS6, AMG, M5 to prawdziwy segment premium - spasione wnętrze, gigantyczne osiągi, ale i cena ocierająca się o milion złotych. Te auta nie mają nic wspólnego ze zwykłym A6 2,0TSI oprócz bryły nadwozia - co jak widać pozwala windować ceny zwykłych Audi, BMW, Mercedesów w absurdalne poziomy i ludzie kupują Skodę przepłacając kilkadziesiąt tysięcy złotych). -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Widać ze w salonie trojki to już dawno nie byłeś za połowę + tej kwoty którą powiedzoalesy wyjeżdżasz nowym eresem po rabacie w salonie. Ta dyskusja już dawno przestała mieć sens, kupujcie Insignie czy mondeo bo jest jak premium i sobie to wmawiajcie
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
alfa qv na mokrym, sniegu, slabym asfalcie, czy zimnym tzn 80-90% warunków w Polsce nie zrobi nawet 5.... ale ok
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 00:35 |