![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Pamietaj ze seria 3.0 jedzie ale naprawdę jedzie dopiero po programie i kółku
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Wiadomo, że c7 > insignia, kwestia tylko ceny. Za taki hajs kupienie a6 c7 w 3.0 tfsi może być trudnym wyzwaniem.. Teraz w okresie covidu samochody tanieją i bedą jeszcze bardziej taniec, place sa zapchane autami na które nie ma zbytu, szczególnie drogie starsze auta premium trudno sprzedać, bo na nie nikt nie da leasingu. A ludzi z gotówka chcących wydac tyle na auto, coraz mniej. Więc mysle ze w tej kwocie spokojnie autor ustrzeli dobre a6c7. Tematu Insigni nie komentuje, bo porpzednicy juz wyczerpali sprawę. |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 January 2004 Skąd: Choszczno ![]() |
Jako były użytkownik 3.0tfsi pamiętaj żeby w zanadrzu mieć wolne 20k zł na rozrząd i stronica (no chyba że będziesz mieć tiptronica, wtedy awaria mniej prawdopodobna)
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Bardzo podoba mi się porównanie insygni do F10 czy A6. Maciek przejedź się F10(miałem białą, alpejską biel w m paku w białych skórach z grzaną kierą grzaną tylną kanapą czerwonym podświetleniem wewnątrz, podświetlanymi klamkami na biało na zewnątrz, webasto, el kolumna kiery, aktywny tempomat, doświetlanie, świetny automat 8, skóra gdzie tylko popadnie, aluminium, ogromny szyber, m zawieszenie, czarne wszystkie szyby itd. Dupy pod klubami nie wiedziały co ze sobą zrobić z Insygnią niema o tym mowy )
F10 wypasione to fura nie dwa a 3 huje dalej niż jakaś insygnia. serio. tych aut nieda się porównać. Opel to plastik, słabe materiały i ładne podświetlenie wewnątrz. Ja bym go niechciał nawet jakby było szybsze bo to jest sztuczny samochód i z brzydkim, wycudaczonym wyglądem. Audi rzeczywiście troche karykatura. Odpowiednie F10 czyli nie bieda edyszyn to Komfort jak w S klasie albo BMW serii 7. Autko jest spasione, czuć MIĘSO, samo jeździ jest bardzo bezpieczne, ma charakter. Ja do tej pory za nią tęsknie. Musisz się przejechać i Ci przejdzie. serio -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Moje propozycje:
-Audi z 3.0 TFSI -Jaguar XF 3.0 Supercharged -Infinity M generacji IV, silnik 3.7 V6 z Zetki albo 5.6 V8 z Tytana jak masz możliwość ściągnięcia ze stanów auta to warto pomyśleć, w PL bardzo rzadki wóz. |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Maciek przejedź się F10(miałem białą, alpejską biel w m paku w białych skórach z grzaną kierą grzaną tylną kanapą czerwonym podświetleniem wewnątrz, podświetlanymi klamkami na biało na zewnątrz, webasto, el kolumna kiery, aktywny tempomat, doświetlanie, świetny automat 8, skóra gdzie tylko popadnie, aluminium, ogromny szyber, m zawieszenie, czarne wszystkie szyby itd. Dupy pod klubami nie wiedziały co ze sobą zrobić z Insygnią niema o tym mowy ) super post, w zasadzie zamykający dyskusję. Widać, czego oczekują po takich autach potencjalni nabywcy. Jedyną opcją byłoby naklejenie logo BMW na Insignii OPC, żeby miało nie tylko dobry wygląd i osiągi, ale i przyciągały dziewczyny na dyskotekach. F10 wypasione to fura nie dwa a 3 huje dalej niż jakaś insygnia. serio. tych aut nieda się porównać. Opel to plastik, słabe materiały i ładne podświetlenie wewnątrz. Ja bym go niechciał nawet jakby było szybsze bo to jest sztuczny samochód i z brzydkim, wycudaczonym wyglądem. Wyjaśnia to też sposób jazdy takimi autami - muszą wyprzedzać na ciągłej, na zakręcie, czy pasem awaryjnym, bo zwyczajnie brakuje im osiągów. PS. w białych skórach z grzaną kierą grzaną tylną kanapą czerwonym podświetleniem wewnątrz, podświetlanymi klamkami na biało na zewnątrz, webasto, el kolumna kiery, aktywny tempomat, doświetlanie, świetny automat 8, skóra gdzie tylko popadnie, aluminium, ogromny szyber, m zawieszenie naprawdę uważasz, że w 2020 roku, w czasach aktywnych Matrixów, wektorowania ciągu każdego koła osobno, aktywnych zawieszeń, czy autopilotów to wyposażenie komuś zaimponuje? Najstarsze F10 to mają teraz 11 lat...-------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo podoba mi się porównanie insygni do F10 czy A6. Maciek przejedź się F10(miałem białą, alpejską biel w m paku w białych skórach z grzaną kierą grzaną tylną kanapą czerwonym podświetleniem wewnątrz, podświetlanymi klamkami na biało na zewnątrz, webasto, el kolumna kiery, aktywny tempomat, doświetlanie, świetny automat 8, skóra gdzie tylko popadnie, aluminium, ogromny szyber, m zawieszenie, czarne wszystkie szyby itd. Dupy pod klubami nie wiedziały co ze sobą zrobić z Insygnią niema o tym mowy ) F10 wypasione to fura nie dwa a 3 huje dalej niż jakaś insygnia. serio. tych aut nieda się porównać. Opel to plastik, słabe materiały i ładne podświetlenie wewnątrz. Ja bym go niechciał nawet jakby było szybsze bo to jest sztuczny samochód i z brzydkim, wycudaczonym wyglądem. Audi rzeczywiście troche karykatura. Odpowiednie F10 czyli nie bieda edyszyn to Komfort jak w S klasie albo BMW serii 7. Autko jest spasione, czuć MIĘSO, samo jeździ jest bardzo bezpieczne, ma charakter. Ja do tej pory za nią tęsknie. Musisz się przejechać i Ci przejdzie. serio W którym to było roku? Dyskoteki w samych Siedlcach czy powiaty ościenne? Panny z tych depilujących się? Gratuluję, tak trzeba żyć. Zdecydowanie należy szukać F10, białego w M pakiecie, może być z UK. |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 ![]() |
Laski pod dyskoteką lecące na m-pakietową betę jako definitywny i kończący dyskusję argument wyższości jednego auta nad drugim
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
![]() Spokojnie na audi siksy też lecą, miałem kiedyś incydent na zlocie po którym żona zapowiedziała że sam już po zlotach nie będę jeździl, co prawda to tylko stare audi więc pewnie były jakieś ślepe i wybrakowane... Nawet nie chce sobie wyobrażać co by było gdym zajechal takim "a6 c7 że sprężynami w dół, felgami 19, nowymi fotelami , kierownica i listwami z hydrografiką w carbon" ![]() ![]() -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
nie wyobrażaj sobie bo przecież ty na zloty to Insignią będziesz smigał bo jak to napisałeś "ogólnie to auto ma jakiś charakter, nie jest kolejnym zwykłym audi na drodze"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
t Zastosowane rozwiązania i inżynieria (skrzynia, napęd, straty na tym napędzie itd.) mają przecież przełożenie na osiągi. Wbrew temu co uważasz, moim zdaniem wyższa cena za Audi nie wynika z tego, że pod spodem są bebechy Insigni z przyczepionym znaczkiem Audi. Wyższa cena wynika m.in. z tego, że jest to lepiej zaprojektowane auto, bo dysponując podobną mocą, wykorzystuje ją efektywniej... Moim zdaniem technologia, którą Opel włożył do środka Insigni jest gorsza niż to, co w środku ma porównywalne Audi. Dlatego pomimo podobnej mocy, masy, powierzchni czołowej oraz ciepłoty ciała kierowcy, Audi przyspiesza lepiej. Panie, to jest funboyowy bełkot. Ta "super" technika jest w 80-90% brana z półek koncernu i mają je auta z kurą na masce jak i VW, nie jest to jakaś super technologia zrobiona dla Audi. Szybciej można tak napisać o MB czy BMW, które same opracowują rozwiązania do aut klasy premium, choć szczerze coraz mniej dziś jest tego "premium" patrząc na trwałość i porównując do aut z niższych segmentów. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Prnit Jeszcze z 10lat i może kupię, teraz za młode
![]() Jak narazie z opla to szukam kadetta e gsi, i będę spełniony motoryzacyjnie ![]() ![]() -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Ja bym chciał oryginalną astre 1 gsi. Fajny oldtimer.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
a Wy śmiejecie się z opla
![]() ![]() ![]() https://www.o2.pl/informacje/radzymin-wiern...83063114086976a Ps. Mialem kiedyś taka ori asterke c20xe w ładniutkim stanie https://youtu.be/X8Tu--xRwgU -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Jeden konkret z mojej strony i na tym zakończę, bo to nie ma sensu. W Insygni siedzi skrzynia Aisin AW TF-81SC. Skrzynia która powstała w 2005 roku. W przywołanym tu Audi C7 znajdziesz albo konwencjonalny automat ZF 8HP45 lub dwusprzęgłowy S-tronic. Obie skrzynie z Audi są technologicznie nowsze i działają szybciej / lepiej. Spodziewam się jednak, że ponieważ koncepcja budowy skrzyni też jest wszędzie taka sama (zębatki, śrubki i te sprawy), to wg. Ciebie skrzynia w Oplu działa tak samo jak w Audi i tylko ja mam zlasowany mózg przez dział marketingu marki premium. A dostrzegany przez niektórych postęp polegający na tym, że dziś Golf R potrafi zrobić 0-100 w czasie, który 20 lat temu zarezerwowany był dla Ferrari i innych egzotyków, to manipulacja. Wszakże "rozwiązania są takie same od lat - silnik, kilka przekładni (skrzynia biegów, mechanizmy różnicowe) i moc trafia na koła." +1 Liczba kruczków w autach premium, szczególnie Audi/BMW powoduje, że są bardzo szybkie i sedany z mocą 250 KM klepią 5.x do paki. To nie tylko moc/masa, ale wiele innych elementów zespołu napędowego i podwozia odejmuje kolejne dziesiąte czasu 0-100 km/h, a konkurencja jest sekundę w tyle. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
+1 +83Liczba kruczków w autach premium, szczególnie Audi/BMW powoduje, że są bardzo szybkie i sedany z mocą 250 KM klepią 5.x do paki. To nie tylko moc/masa, ale wiele innych elementów zespołu napędowego i podwozia odejmuje kolejne dziesiąte czasu 0-100 km/h, a konkurencja jest sekundę w tyle. W premium kruczki znajdziesz tylko w cenniku, bo płacąc 300 tysiaków masz szansę wyjechać z salonu autem z halogenem, albo na kołpaku. A teraz garść porównań technicznych premium z silnikami 2,0t: https://zeperfs.com/en/duel7101-8219.htm do paki tak samo, potem Opel robi wiatrak. A przy okazji jest tańszy o 15 000 EUR a tu porównanie BMW ze Skodą: https://zeperfs.com/en/duel8349-8767.htm jadą tak samo. I tak dalej. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
i tak siedzisz na tym zeperfs i tak porównujesz tego opla jaki to nie jest idealny, ale insignia do audi C8 to tak jakbys porownywał seicento to vw golfa, tak około jakościowo i techniczne są te auta blisko...kolego zajmij sie czyms bardziej pozytecznym niz pisanie tych bzdur.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
osoba, którą zacytowałem stwierdziła, że 2,0 turbo od BMW i Audi są szybsze od nie-premium, bo zastosowano w nich, tu cytat wiele innych elementów zespołu napędowego i podwozia odejmuje kolejne dziesiąte czasu 0-100 km/h, a konkurencja jest sekundę w tyle. No to wziąłem z zeperfsa pierwsze z brzegu doładowane dwulitrówki i jakoś nie widzę tych urywanych sekund. Przyznam, że kusiło mnie jeszcze porównanie Mercedesa E300 z Talismanem, ale w Talismanie siedzi tylko 1,8 turbo, więc mógłby pojawić się niepotrzebny zarzut, że to nie jest dwulitrówka
![]() Powiem szczerze, że naprawdę nie chcę się pastwić nad Wielką Trójką, ale te auta mają naprawdę mocno przeciętne osiągi i rozwiązania techniczne. Takie są fakty, a że wiara niektórych osób jest inna - cóż, każdy ma prawo wierzyć, w co mu się podoba. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
nie wiem ile masz lat i jakimi autami jezdziłeś dotychczas ale jesli porównujesz markę auta tylko poprzez stronę zeperfs i jego osiągi to znaczy ze nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz..jaki talisman? jaka insignia? wrzuciłeś swoje cyferki nie patrząć ze insignie i audi a6 dzieli ponad 200kg wagi poprzez....klasę auta, Insignia to klasa audi A4 a nie Audi A6, to inna jakość, waga, rozmiar auta..nie masz zupełnie pojęcia o czym piszesz a swoje teorie czerpiesz z jednej strony z jakimis cyferkami....a co do wielkiej trójki to widać że masz do tych aut jakiś uraz, nie wiem może finansowy że kosztują więcej..ale sorry fakty są takie że te auta niemieckie są zawsze krok przed konkurencją..dlatego np. auta typu E63 amg, RS6 czy M5 robią dziś od 3-3,5 sek 0-100 w serii i żadne inne auto spoza tej trójki nawet się nie zbliża do tego typu osiągów, to samo tyczy się najnowszego 911 turbo które pozamiatało rynek super aut bo robi w serii 10,2 na 1/4 mili, to jest własnie ta niemiecka technika wielkiej trójki z której tak sie smiejesz a prawda jest taka że ta technika daje przewagę w temacie mega szybkich skrzyń, n przeniesienia napedów i wszystkiego co było napisane wcześniej...marka opel obecnie renualt nigdy się zbliżyła do tego typu osiągów a ich najszybsze auto obecnie czyli alpine robie setke w 4,5 sek...kolejna przepaść.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 22:39 |