![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Wszystko już w zasadzie padło, jeszcze tylko dodam, że Opel to od dawna marka premium, a sama Insignia to auto klasy GT i autor tematu może zaczynać poszukiwania.
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Maciek1234 Ty naprawdę wierzysz w to co piszesz?
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
polecam
![]() ![]() Co do tematu, jeśli nie boisz się przebiegu około 150 tkm w 2.0 tfsi to może warto sprawdzić superba 3 z silnikiem 2.0 280 KM. 535i i S4/A6 3.0 TFSI to fajne auta, nie są jakieś super usterkowe, ale trzeba być gotowym na ewentualną wtopę kosztową podczas użytkowania ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Maciek1234 Ty naprawdę wierzysz w to co piszesz? ![]() ![]() ![]() ![]() 5 sekund do paki, 18 sekund do 200kph, faktycznie, powolny ten Opel. Można nawet powiedzieć, że w ogóle nie jedzie ![]() a tu porównanie seryjnego OPC i 535i F10 w zakresie 0-200 strasznie wolna ta Insignia. Strach wyprzedzać, bo nie wiadomo, czy wystarczy miejsca ![]() -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
skoro możesz z USA to może jakiegoś Caddliaca CTS(V)?
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
proponuję porównać jeszcze przekłamanie na zegarach z gps. Jeżeli insignia przekłamuje tak samo jak inne ople, to przy 160 na zegarach masz realne 142-145. Pokaż osiągi z draggy, racelogic
![]() F10 jest oparte na serii 7, do sportu teoretycznie minus, do codziennego podróżowania spory plus. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
proponuję porównać jeszcze przekłamanie na zegarach z gps. Jeżeli insignia przekłamuje tak samo jak inne ople, to przy 160 na zegarach masz realne 142-145. fantastyczny argument, żeby dowieść, że Insignia OPC jest wolna. Pewnie jak na liczniku ma 2 paki, to w rzeczywistości jest 170 ![]() tu idzie równo z 535iX F10. A jak ktoś narzeka na masę Insignii, to Beemka waży 100kg więcej ![]() https://zeperfs.com/en/duel3005-8197.htm gabarytowo to są identyczne auta - 4,9 długość, 1,85 szerokość, 1,5 wysokość. Jak się okazuje, osiągi też identyczne. A skoro są identyczne, to po co kupować auto dużo bardziej zużyte? -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 13 July 2004 ![]() |
To też pozwolę sobie wtrącić 3 słowa
![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 January 2015 ![]() |
https://zeperfs.com/en/duel3005-3815.htm 2 tony to normalna waga dla auta klasy E z silnikiem 6-cylindrowym z początku lat 2010. 5 gwiazdek NCAP plus grube wyciszenie swoje waży. Do tego masz stabilność i niewrażliwość na podmuchy wiatru. W tym budżecie, Insignia OPC będzie miała 6 lat i 100kkm przelotu, zwykle polski salon i udokumentowana przeszłość, natomiast Audi, czy BMW to 8-10 lat i 200 tysięcy niepewnego przelotu. Nie wiem, jak wy widzicie tu porównywalne koszty utrzymania? Jeździłem po torze i Vectrą, i Insignią - jak ktoś pisze, że te auta słabo się prowadzą (jak na auto drogowe), to pewnie nigdy tych aut nie prowadził agresywnie i efektywnie. Pod względem wnętrza Insignię porównywałem z Audi, BMW i Volvo. Materiały takie same, w najnowszej wersji Opel w niektórych miejscach faktycznie poskąpił, ale są to miejsca tak zaskakujące i niewidoczne dla użytkownika, że ja mniej więcej po roku użytkowania poznałem kilka z tych miejsc. W 'premium' płacisz +50% za znaczek. Kiedyś Audi próbowało sprzedawać A4 pod logo Seata - i mimo, że był to dokładnie ten sam samochód, to nikt nie chciał go kupować. Bo takie jest właśnie 'premium' - kupa kasy włożone w marketing, a jak porównujesz ten produkt z Fordem, Skodą, czy Oplem, to się okazuje, że to jest dokładnie to samo, tylko 50% droższe. Moim zdaniem trochę odleciałeś... Vectra... tor... dobre prowadzenie?! jak to na ulicy się kiepsko prowadzi. O insigni się nie wypowiem jeśli chodzi o prowadzenie, nie miałem takiewgo auta tylko z 3 czy 4 razy jechałem, z czego raz jako kierowca dieslem, rocznik jakoś 2013, ale wnętrza... od BMW i Audi wyraźnie odstaje... i to widać odrazu. Może roczniki bieżące to inna bajka, nie wiem, nie miałem okazji porównać nowinek (ale w tą terię też nie chce mi się wierzyć) ale jak weźmiemy auta 2010-2015 to jednak czuć różnice za co płacisz. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 29 October 2005 Skąd: z Poznania ![]() |
5 sekund do paki Ale obejrzales film, ktory sam wkleiles, czy wziales za dobra monete to ze jego autor sobie od czapki wyswietlil losowa liczbe "5.1"? ![]() Jesli nie obejrzales, to jednak obejrzyj i powiedz jeszcze raz bez rozesmiania sie ze tam bylo 5s 0-100 km/h. Ile bym sie nie staral uwierzyc, to jednak film pokazuje ok 7s. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Fri, 13 December 2019 ![]() |
Wiadomo, że c7 > insignia, kwestia tylko ceny. Za taki hajs kupienie a6 c7 w 3.0 tfsi może być trudnym wyzwaniem..
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Moim zdaniem trochę odleciałeś... Vectra... tor... dobre prowadzenie?! jak to na ulicy się kiepsko prowadzi. tylko ja miałem wersję usportowioną, która m.in. miała wielowahaczowe zawieszenie tylne, ważyła około 1200kg w standardzie i miała silnik C20XE. Taka Astra GSI 16V, tylko z dużym bagażnikiem. Jeśli chciałbyś ją porównać z Vectrą 1,7d to pewne różnice dałoby się zauważyć zapewne.OPC od Insignii w dieslu różni się mniej więcej tym, czym A4 TDI od RS4. Dlatego niektórzy narzekają na drogie części. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 01 March 2007 ![]() |
Ale obejrzales film, ktory sam wkleiles, czy wziales za dobra monete to ze jego autor sobie od czapki wyswietlil losowa liczbe "5.1"? ![]() Jesli nie obejrzales, to jednak obejrzyj i powiedz jeszcze raz bez rozesmiania sie ze tam bylo 5s 0-100 km/h. Ile bym sie nie staral uwierzyc, to jednak film pokazuje ok 7s. dla ułatwienia: https://youtu.be/9tDqqKf5V9c?t=337 start 5:37, 100 km/h 5:44, racelogic to to nie jest, ale zdecydowanie bliżej 7 sekund a nie 5. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Jak już się bawimy w takie pomiary za przeproszeniem z dupy, to z ciekawości wrzuciłem to na timeline-a do Premiere Pro i zakładając, że licznik nie przekłamuje, to wychodzi 6.93 do 100, czyli realnie pewnie ponad 7.
W sumie to taka nieduża różnica między ponad 5, a ponad 7 jak między A6, a Insignia. ![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Uczepiliscie się tej Insigni, a to ciekawie wyglądające auto, niestety ale przy kolejnym A6 w Sline, wręcz jeszcze ciekawiej. Na swoje konie jedzie słabo, ale to główny zarzut do wersji z Automatem (ten sam problem mają Saaby z tym zestawem napedowym).
Jak ma być coś ciekawego to 9-5NG |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Dobra insignia wygrała, jest najszybsza, najlepsza i ogólnie to mega fura
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 January 2015 ![]() |
tylko ja miałem wersję usportowioną, która m.in. miała wielowahaczowe zawieszenie tylne, ważyła około 1200kg w standardzie i miała silnik C20XE. Taka Astra GSI 16V, tylko z dużym bagażnikiem. Jeśli chciałbyś ją porównać z Vectrą 1,7d to pewne różnice dałoby się zauważyć zapewne. OPC od Insignii w dieslu różni się mniej więcej tym, czym A4 TDI od RS4. Dlatego niektórzy narzekają na drogie części. halo!!!! wracamy na ziemie! mamy XXI wiek, nie omawiamy tu zabytków. A vectry z jakimi miałem stycznośc to miałem VB (posiadałem nawet takie cudo, 2.5, zawias irmschera, auto bardzo średnie) a jeździłem VC w polifcie 2.0T i wole nawet A6 C5 od tego wynalazku. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
dla ułatwienia: https://youtu.be/9tDqqKf5V9c?t=337 jak już bawimy się z czasy z youtuba, to 5:56 i są 2 paki. Jeśli matematyka nas nie oszukuje, to 100-200 jest 12 sekund, a cytując:start 5:37, 100 km/h 5:44, racelogic to to nie jest, ale zdecydowanie bliżej 7 sekund a nie 5. pewnie koło 12 sek 100-200 albo i bliżej 11 sek..to jest BARDZO szybkie daily no tak jak to w końcu jest - jak Audi po czipie ma 12 sekund 100-200 to jest BARDZO szybkim daily, a jak Insignia po czipie ma 12 sekund 100-200 to już jest BARDZO wolnym daily. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
Uwielbiam tematy o Insigni
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 01 March 2007 ![]() |
jak już bawimy się z czasy z youtuba, to 5:56 i są 2 paki. Jeśli matematyka nas nie oszukuje, to 100-200 jest 12 sekund, a cytując: no tak jak to w końcu jest - jak Audi po czipie ma 12 sekund 100-200 to jest BARDZO szybkim daily, a jak Insignia po czipie ma 12 sekund 100-200 to już jest BARDZO wolnym daily. Insignia 0-200 manual 346koni robi 100-200 na poziomie 18 sekund - wynik z aplikacji Draggy. Nie wierzę w 12 sekund 100-200 z tego wcześniejszego filmu. Posługiwanie się niezweryfikowanymi pomiarami nie ma sensu. Nie znalazłem 100-200 dla automatu, ale jest wynik 0-100 wg. racelogic Insignia 0-100 racelogic. Wyszło 6,9 sekundy. Jeżeli jest gdzieś zweryfikowany pomiar 100-200 na poziomie 12 sekund to z chęcią się zapoznam i jednocześnie poproszę mądrzejszych ode mnie o wytłumaczenie, jak to możliwe? Skrzynia ma jakieś abstrakcyjne przełożenia pierwszych trzech biegów stąd słaby czas 0-100? Napęd 4x4 rozłącza się po osięgnięciu 100? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 05:18 |