Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Kombi/Sedan na daily 300+ za 50-75tys
Maciek1234
post Tue, 08 Dec 2020 - 10:04
Post #121


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(Sarna1 @ Tue, 08 Dec 2020 - 10:11) *
Ja wspominałem, bo taki samochód nowy kupiłem po przygodach z Reno w wersjach którymi się podniecasz smile.gif
cieszę się, że jesteś zadowolony ze swojego wybory. Widać to auto dla ciebie i o to chodzi, żeby każdy wybierał to, co mu pasuje.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 08 Dec 2020 - 10:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
error.
post Tue, 08 Dec 2020 - 10:43
Post #122


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





CYTAT(Maciek1234 @ Tue, 08 Dec 2020 - 08:59) *
Superb ma aktywne Matrixy od ostatniego liftingu, Insignia od 2017 roku. I mowa tu nie o jakimś doświetlaniu zakrętów, tylko oświetlaniu konkretnych sektorów i nieoślepianiu jadących z przeciwka (z wyjątkiem ciężarówek biggrin.gif ). Włączasz przycisk aktywnych świateł i zapominasz o wachlowaniu dźwignią.


Wynikiem tego, że były dostępne w 2017 roku w Superbie było to, że w A8 pojawiły się 4 lata wcześniej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Tue, 08 Dec 2020 - 10:47
Post #123


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(Sarna1 @ Tue, 08 Dec 2020 - 09:11) *
Ja wspominałem, bo taki samochód nowy kupiłem po przygodach z Reno w wersjach którymi się podniecasz smile.gif i mam swoje porównanie pod moim garażem z Kadjarem i Octavia 4 w spasionej wersji.
Taki MB wygrywa z dowolnym przedstawicielem segmentu środka jak chce - No ale żeby się o tym przekonać to trzeba mieć jedno i drugie smile.gif a nie bazować na internecie.

Dla mnie to te Twoje wywody są na poziomie Rydzyka i jego słowach o pokusie - totalnie bez sensu i nie do obrony smile.gif



Trafienie w samo sedno... biggrin.gif

Ale Maciuś chyba w każdym temacie ma coś do powiedzenia laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 08 Dec 2020 - 10:48
Post #124


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





CYTAT(Tommo @ Tue, 08 Dec 2020 - 10:04) *
Ale przynajmniej ma tyle klasy, że w dyskusji nie obraża personalnie innych, mających odmienne zdanie.

jak widać ma nawet swoich wyznawców co za nim pójdą w ogień, no rydzyk, normalnie rydzyk laugh.gif laugh.gif laugh.gif, mysle ze wiekszosc wyznawców tych pierdół jakie pisze rydzyk na tym forum to osoby które nigdy takim a6 czy a8 po roku 2010 nigdy nie zrobiły nawet 10 tys km, tylko jezdzą swoimi renault czy skodami z zaswiadczeniem ze jak nie ma żadnej róznicy to jezdzać takim superbem jezdze wlaściwie A8...niestety muszę was mocno rozczarować, no niestety nie, jesli coś kosztuje wiecej i ludzie są za to skłonni zapłacić więcej to znaczy ze to coś jest jednak lepsze, może jakiemuś procentowi osób chodzi tylko o zazdrość sąsiada bo przecież żyjemy w PL ale np. ja mam sąsiadów w d...i chodzi mi wyłącznie o przyjemnośc z jazdy, żona ma służbowego xc60 w pełnym ale to pełnym wypasie ze wszystkim co te auto może mieć, rocznik 2020.....ale ja zawsze wole jechać swoim S8 które pali 16/100 zamiast jechać jej autem za darmo...


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Tue, 08 Dec 2020 - 10:51
Post #125


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(Maciek1234 @ Tue, 08 Dec 2020 - 08:59) *
* - nota bene, te oznaczenia, Mercedes C300, BMW X7 40i, Audi A6 45TFSI to też znak typowy dla premium - udawaj coś, czym nie jesteś, udawaj, że masz silnik 3,0, a miej pod maską 2,0. Chyba żaden z popularnych producentów nie stosuje takiego zabiegu.

To rzeczywiscie jest żałosne strasznie z ich strony i wnerwia niemiłosiernie. 330i jako oznaczenie dla 4 cylindrowej dwulitrówki, albo 540i dla trzylitrówki. Albo 525d dla zwykłego czterocylindrowca, tyle ze z dwiema turbinami. Wprowadza w bład i udaje coś czym nie jest i nie bedzie.
Uczciwsze już było 325d lub 525d jako trzylitrówka z obniżoną mocą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Tue, 08 Dec 2020 - 11:11
Post #126


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(Maciek1234 @ Tue, 08 Dec 2020 - 08:59) *
Superb ma aktywne Matrixy od ostatniego liftingu, Insignia od 2017 roku. I mowa tu nie o jakimś doświetlaniu zakrętów, tylko oświetlaniu konkretnych sektorów i nieoślepianiu jadących z przeciwka (z wyjątkiem ciężarówek biggrin.gif ). Włączasz przycisk aktywnych świateł i zapominasz o wachlowaniu dźwignią.


Czyli Opel jest 4 lata po Mercu - gdzie Opel od Insigni chce aspirowac do premium.

W momencie jak Opel to Wprowadził to, jeśli dobrze pamietam, Merc miał już 2 updaty tej technologii.

CYTAT(error. @ Tue, 08 Dec 2020 - 10:43) *
Wynikiem tego, że były dostępne w 2017 roku w Superbie było to, że w A8 pojawiły się 4 lata wcześniej.

+1


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Tue, 08 Dec 2020 - 11:11
Post #127


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(prnit @ Tue, 08 Dec 2020 - 11:48) *
renault czy skodami z zaswiadczeniem ze jak nie ma żadnej róznicy to jezdzać takim superbem jezdze wlaściwie A8...
jak Audi A8 zestawisz z innymi przedstawicielami segmentu, to tej różnicy nie zauważysz. Europejczycy z wyjątkiem 3 marek z tego segmentu już dawno się wycofali, bo nie widzieli sensu rozwijania takich samochodów, ale Koreańczycy są wciąż aktywni - jest Hyundai Genesis, czy Kia K900. Oba porównywalne z Audi A8.

CYTAT(Bio @ Tue, 08 Dec 2020 - 12:11) *
Czyli Opel jest 4 lata po Mercu - gdzie Opel od Insigni chce aspirowac do premium.
jakby Opel aspirował do premium, to mielibyśmy Opla Insignię 50i z silnikiem 2,0 260KM biggrin.gif Na szczęście nie aspiruje, więc nazywa swoje modele normalnie smile.gif Albo Opla Astrę 25i z silnikiem 1,4.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Tue, 08 Dec 2020 - 11:21
Post #128


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(Maciek1234 @ Tue, 08 Dec 2020 - 11:11) *
jakby Opel aspirował do premium, to mielibyśmy Opla Insignię 50i z silnikiem 2,0 260KM biggrin.gif Na szczęście nie aspiruje, więc nazywa swoje modele normalnie smile.gif Albo Opla Astrę 25i z silnikiem 1,4.

Chyba zlewałeś całkowicie komunikację Opla z tak... 10 lat przynajmniej :V

W skrócie - chociażby taka Insignia zawsze była komunikowana jako Samochód rodzinny klasy Premium.


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A d a m
post Tue, 08 Dec 2020 - 11:30
Post #129


Super User
Dołączył: Sat, 26 November 2016
Skąd: Poznan





Zejdźmy może na ziemie z porównywaniem co niektórych samochodów np. Superb do A8. Porównajmy coś co oferuje podobny silnik skrzynie, gabaryt auta, bo jak się rozpędzimy to zachwalę będzie tekst że skoda to to samo co Rolls Royce Ghost.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Tue, 08 Dec 2020 - 11:36
Post #130


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(prnit @ Tue, 08 Dec 2020 - 10:48) *
.niestety muszę was mocno rozczarować, no niestety nie, jesli coś kosztuje wiecej i ludzie są za to skłonni zapłacić więcej to znaczy ze to coś jest jednak lepsze,


Uważam że tak było i to zdanie miało sens, ale w czasach Merca W201 i BMW e36. Wtedy wiedziałeś za co płaciłeś i np te 2 auta to był mega przeskok w stosunku do VW Renault Peugeota nie mówiąc o Fordzie czy innej konkurencji.
Dzisiaj dużo doplaca się za znaczek i markę. Niestety, takie czasy.
Nie przeczę że BMW 5 jest lepsze niz Insignia, ani że Audi A6 jest lepsze niż Skoda. To oczywiste.
Z tymże takie BMW jest 10% lepsze a kosztuje 50% więcej, lub nawet wiecej.


Po prostu kiedyś róznice miedzy autami premium a zwykłymi były dużo bardziej widoczne. Merc W124 a Peugeot 605 czy Safrane po przebiegu 300 tys km to były inne swiaty.

Dzisiaj zarówno BMW f10, jak i Insignia po 300 tys km prezentują w miarę podobny stan i zmęczenie podzespołów.


Kupujac BMW czy Audi dostajesz auto lepsze i nowoczesniejsze niz konkurencji, ale i tak dopłacasz dużo za duzo - własnie za znaczek.
Jedni sie na to godzą i ich stać, inni nie i tyle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sarna1
post Tue, 08 Dec 2020 - 11:49
Post #131


Super User
Dołączył: Sat, 23 November 2002
Skąd: Słupsk





Najfajniejsze jest to że w „biznesie” jestem długo i takie dyskusje nie maja końca smile.gif

No czasami mają - jak ktoś kto broni swojego zdania na temat jednakowości aut różnych „jakości” w końcu się przełamie i kupi świeże auto premium albo nowe i skonfiguruje je pod siebie - tak jak chce.
Ja długo się broniłem i kupowałem np te Renówki bo nie ma co ukrywać - są wygodne, ładne, dobrze wyposażone i rozsądnie wycenione a przez to łatwo zbywalne (ogłoszenie i po 2-3 dniach wozu nie ma) ale w takim małym MB Bklasie mojej małżonki siedzi się wygodniej, zawieszenie pozwala na więcej, multimedia są dopracowane jak należy, nie ma rzeczy która denerwuje, nic nie cyka, nie puka stelarz fotela itp - niby pierdoly ale jak wydajesz swój grosz to chcesz mieć święty spokój. A to tylko mały minivan klasy premium w cenie Octavii.

Opla też miałem, to auto klasy Reno i Forda. A teraz po mariażu z PSA to już w ogóle dziwny twór i z premium ma tyle wspólnego co nowy 508 SE z klasą szybkich małych sedanów premium - którego pewnie cała sprzedaż to będzie to co wsadzą dilerom na demo smile.gif


--------------------
S3,
A4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Tue, 08 Dec 2020 - 13:50
Post #132


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





CYTAT(Bio @ Tue, 08 Dec 2020 - 07:14) *
Tak samo teraz - mamy w Premium adaptacyjne oświetlenie, pozwalające praktycznie jechac 100% czasu na długch światłach. Kiedy to wejdzie do takiego Superba? Za 3 lata? Wtedy Premiumy już będą miały 3-cią generację tego systemu.

Za to się m.in. dopłaca do premium. Za to, że w Skodzie będziesz miał elektronikę z Audi... po 3++ latach (bo wcześniej i tak trafi odpowiednio do VW > Seata, a na końcu do Skody).


Adaptacyjne oświetlenie jest już nie tylko od lat w Insignii, ale i w Astrze, a teraz weszło do Corsy.

PS. swoją drogą warto zwrócić uwagę na fakt, że te Premium nie jest Premium równe. Jak ktoś nazywa np. poprzedniego Mercedesa CLA premium, to znaczy że jeździł nim przez góra tydzień. Wykończenie tragedia (plastiki gorsze niż Toyotach), montaż tragedia (słupki B trzeszczące aż do I liftingu, to samo listwa na kokpicie przy podszybiu), nawigacje i multimedia naprawdę słabe (na ówczesne czasy nawet PSA miało więcej do zaoferowania), wygoda i praca zawieszenia do bani (zwłaszcza z tzw. "sportowym" zawieszeniem). Oświetlenie kiepskie. Mocną stroną był układ napędowy i kierowniczy. Skóra na fotelach też lepsza niż w popularnych markach. Ale reszta? Litości.... wink.gif

Także Audi A6 C7 z 3-litowym motorem TFSI i napędem na torsenie T3 to jak najbardziej auto warte grzechu, ale dorabianie ideologii o kosmicznej technologii i wykończeniu w najniższych modelach Premium jest przesadą. Owszem, nowa Klasa A zrobiła przeciąg pod względem techniki, ale poprzedniczka to koło Premium stała w salonie. Na każdy model trzeba patrzeć indywidualnie. Bo jeszcze zaraz się dowiem, że Mercedes Citan to technologicznie wyprzedza konkurencję o 5-7 lat wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Tue, 08 Dec 2020 - 14:46
Post #133


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(Honada @ Tue, 08 Dec 2020 - 13:50) *
PS. swoją drogą warto zwrócić uwagę na fakt, że te Premium nie jest Premium równe. Jak ktoś nazywa np. poprzedniego Mercedesa CLA premium, to znaczy że jeździł nim przez góra tydzień. Wykończenie tragedia (plastiki gorsze niż Toyotach), montaż tragedia (słupki B trzeszczące aż do I liftingu, to samo listwa na kokpicie przy podszybiu), nawigacje i multimedia naprawdę słabe (na ówczesne czasy nawet PSA miało więcej do zaoferowania), wygoda i praca zawieszenia do bani (zwłaszcza z tzw. "sportowym" zawieszeniem). Oświetlenie kiepskie. Mocną stroną był układ napędowy i kierowniczy. Skóra na fotelach też lepsza niż w popularnych markach. Ale reszta? Litości.... wink.gif


To oczywiste o czym piszesz. Ale warto o tym przypominac ludziom.
Premium nie zawsze jest takie mega premium. Kilka lat równolegle miałem okazję jeździć wiele tysięcy kilometrów Peugeotem 607 i BMW e39, oba z tego samego rocznika, oba na full wypasie, oba z silnikami benzynowymi 6 cylindrów i skrzyniami automat.
I w wielu aspektach ten Peugeot był lepszy od e39. Lepsza skóra, lepiej wyposażony, lepsze oświetlenie, cichszy przy dużych prędkościach.
Trwałością i bezawaryjnością również zdecydowanie wygrywał Peugeot.

W innych rzeczach z kolei lepsze było BMW. Na jazdy po miescie i krotkie kręte drogi wolałem e39, ale na dalsze wyjazdy zdecydowanie 607.
Ale nie było w żadnym wypadku tak, że auto marki premium jaką jest BMW było ewidentnie we wszystkim lepsze niż auto PSA. W sumie nawet delikatnie lepsze było auto PSA.

Potem miałem M5 to wiadomo ze inna bajka inna historia i tu konkurencji nie było, ale wśród aut klasy E 6 cylindrów benzyna, marka teoretycznie tania i popularna jak Peugeot nie była wcale gorsza od produktu niby premium.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Tue, 08 Dec 2020 - 15:18
Post #134


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Sarna1 @ Tue, 08 Dec 2020 - 10:11) *
Dla mnie to te Twoje wywody są na poziomie Rydzyka i jego słowach o pokusie - totalnie bez sensu i nie do obrony smile.gif


Raczej Gracjana Roztockiego, czekam na piosenkę jak bardzo premium jest Insignia OPC, OPC, hopsa sa, OPC, tralala...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Tue, 08 Dec 2020 - 15:37
Post #135


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(Honada @ Tue, 08 Dec 2020 - 13:50) *
Adaptacyjne oświetlenie jest już nie tylko od lat w Insignii, ale i w Astrze, a teraz weszło do Corsy.

Aj przepraszam. W domyśle chodziło mi o poziom "Matrix LED".


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Tue, 08 Dec 2020 - 17:15
Post #136


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





W sensie? smile.gif no te lampy Opla to właśnie lampy matrycowe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 08 Dec 2020 - 19:15
Post #137


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(Maciek1234 @ Tue, 08 Dec 2020 - 07:59) *
ad. 330ix vs Insignia - Insignia jest większym samochodem, ma większe rozmiary zewnętrze, powierzchnię czołową i długość, więc generuje większy opór aerodynamiczny. Jak porówna się ją z odpowiednikiem względem rozmiarów, 530iX, to różnic w dynamice nie ma. Tu po prostu działa fizyka, a nie magia znaczka.

ad. Insignia OPC vs X7 - Insignia jest z 2011, BMW z 2019 - 8 lat to dużo w motoryzacji, bardziej sprawiedliwe byłoby porównywać OPC z X5 z 2011 roku, albo X7 z Oplem z 2019 roku, np. Grandlandem X:

https://zeperfs.com/en/duel8650-8463.htm

W przypadku 3er, oczywiście, że różnica nie jest masakrycznie, bo skąd ma być. Masa i moc podobna. BMW ugrało kilka dziesiątych na niuansach, a to bardzo trudne, aero nie zabierze 0.4 s z 80-120 km/h.

Z Grandlandem to jest inny niuans - auto to hybryda, duża maszyna elektryczna z tylu pomaga na starcie. No i znów kilkaset kg mniej. A dlaczego robi tak dobry czas w teście w porównaniu do deklarowanego? Osiągi hybryd są uzależnione od stopni naładowania baterii, można wyciągnąć w miarę pewny wniosek, że opel konserwatywnie zadeklarował czas przy niskich %.

CYTAT(Tommo @ Tue, 08 Dec 2020 - 08:30) *
To jest widzenie pragmatyczne. Wziąłeś najnowszy produkt BMW z tego segmentu, znacznie droższy od leciwej (w porównaniu) już konstrukcji Opla a różnica 0,4 w praktyce jest nieistotna. Ja tu nie widzę tej kolosalnej przewagi a nie uwzględniamy nawet wyposażenia w cenie, gdzie Opel (tak sądzę) przy BMW wypadnie o niebo lepiej.
Każdy ma prawo do swojej opinii. Ja uważam ze różnice po za wyjątkami między ogólnie wszystkimi samochodami danego segmentu sie zacierają. Kiedyś wsiadając do mercedesa czy Audi od razu czuć było przepaść. Dzisiaj jak dotykam deski czy kierownicy takiego BMW, czuję zażenowanie.

Już nie pamiętam kto to napisał, ale padło stwierdzenie, że fizyka jest ta sama niezależnie od rocznika, więc celowo przeoczyłem ten "detal" wink.gif osiągi X7 40i to w głównej mierze zasługa skrzyni.
Plus mój komentarz powyzej o 3er.

Ja piszę i kończę na osiągach (czyli tam gdzie zacząłem), i nie chce mieszać czasu 0-100 km/h z jakością wnętrza, bo to nie ma nic wspólnego. Po prostu BMW i Audi dobrze wykorzystują swoje silniki i robią dobre czasy jak na moc lub moc/masę. Poprzednie 3er wzbudza u mnie uśmiech politowania w temacie wnętrza, a czasy kręci nieźle (a obecna 3er jeszcze lepsze).

I jeszcze małe wyjaśnienie co mam na myśli mówiąc Premium - to jest w głównej mierze pozycjonowanie marki i modelu. Wspomniany wcisnietej CLA gen1 to jest auto Premium, niezależnie od tego czy im to wyszło (np. we wnętrzu) czy nie. Dacia z kolei, to nie jest segment Premium wink.gif


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 08 Dec 2020 - 20:16
Post #138


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(Honada @ Tue, 08 Dec 2020 - 17:15) *
W sensie? smile.gif no te lampy Opla to właśnie lampy matrycowe.

Ale w Audi napewno są lepsze, muszą być lepsze biggrin.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Tue, 08 Dec 2020 - 21:05
Post #139


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





No pewnie są lepsze, tylko raczej nie o tyle, o ile są droższe wink.gif ale teraz w Premium to hitem są laserowe lampy. Tyle, że nadal dostępne tylko dla wybranych modeli.

Ale co do oświetlenia. Byłem jakiś czas temu w Aachem w siedzibie Philipsa. Tam są projektowane lampy do wielu modeli aut. Pamiętam jak kierownik pokazywał nam w specjalnym studiu różnice między lampami. Pokazywał wtedy FullLED w Mercedesie CLS i to ... co im się nie udało w tym lampach. Udowadniał, że pod wieloma względami są gorsze od biksenonów. Ale dostali zamówienie od Merca że mają byc FullLED-y w opcji i już. Oczywiście technologia się poprawiała, ale wiem że do tej pory, dobry ksenon potrafi dawać lepsze światło dla ludzkiego oka niż fulledy.

Drugi przykład - hołota vs premium. Gość pokazał nam lampy Audi A4 B6 po czym powiedział, że klasa auta nie zawsze odzwierciedla jakość w lampach. Włączył lampy Golfa IV i wszystkich zszokowało jak pięknie oświetlona była droga, a linia odcięcia wręcz doskonała na tle A4. Ale powiedział, że tak to jest, jak projektuje się lampę pod wygląd opracowany przez stylistów, a nie przez inżynierów. Powiedział wprost, że te lampy im się nie udały.

Osobiście czuję różnicę między Premium, a trumnami dla plebsu wink.gif i uwielbiam ruszać w trasę za sterami czegoś co wręcz lata, a nie jeździ. Ale za dużo widziałem, aby nie odróżniać marketingu, którym przesiąknięci są przedstawiciele branży, od faktycznej jakości czy zaawansowania technicznego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Wed, 09 Dec 2020 - 07:58
Post #140


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(Honada @ Tue, 08 Dec 2020 - 17:15) *
W sensie? smile.gif no te lampy Opla to właśnie lampy matrycowe.

A nie są one dopiero od obecnej generacji? Najwcześniejszą datę jaką znalazłem to 2017 - 4 lata po mercu. Na premierę 2-gena.

1-szy gen z LED'ów to miał dzienne, a nie zaawansowane doświetlanie strefowe. Tam były tylko skrętne bebechy reflektora na ksenonie.


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 16:31