Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Kombi/Sedan na daily 300+ za 50-75tys
Maciek1234
post Mon, 07 Dec 2020 - 09:18
Post #101


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(prnit @ Mon, 07 Dec 2020 - 09:54) *
Widać ze w salonie trojki to już dawno nie byłeś za połowę + tej kwoty którą powiedzoalesy wyjeżdżasz nowym eresem po rabacie w salonie.
szczerze, to mi absolutnie dymi, czy RS6 wyjedziesz z salonu za 500, czy za 800 tysięcy. To nie ma znaczenia. Natomiast znaczenie ma, że takie Audi A6 z silnikiem TDI 170KM jest ceniona na 206 tysięcy, z tapicerką materiałową, napędem na przód, natomiast Skoda Superb z silnikiem TDI 200KM kosztuje 157 tysiaków, a cała mechanika jest taka sama - widać, ile się przepłaca.

Do Audi dokupujesz pakiet stylistyczny S-Line za 10 tysięcy, lakier perłowy za 5 tysięcy, felgi 20 cali za 15 tysięcy i za 236 tysięcy minus 25% rabat masz auto łudząco podobne do RS6, którym wyjechałbyś z salonu płacąc 3x tyle. Z żadną Skodą, Fordem, VW nie zrobisz takiego numeru laugh.gif Wszystko jest fajnie do momentu, aż na autostradzie nie spotkasz Superba 200KM, Passata 272KM, czy Talismana 225KM. Wtedy zaczyna się karkołomne wyprzedzanie poboczem, a spowalniające TIRy traktuje się jako wroga nr 1 - bo potem ciężko się przyspiesza z 80 do przelotowych 180kph.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 07 Dec 2020 - 09:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hubi91
post Mon, 07 Dec 2020 - 10:04
Post #102


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 07 Dec 2020 - 09:18) *
[...]

Nie podzielam miłość do Insigni, ale też uważam ze kupowanie "marki premium" w nie topowej konfiguracji nie ma sensu. Cała przewaga świętej trójcy polega na tym że możesz tam mieć v8 700 koni i to lata. Co w przypadku 2.0 litrowych klekotow traci przewagę nawet jak będzie celownik na masce. Oczywiście pozostaje jeszcze kwestia preferencji marki oraz wygląd...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Mon, 07 Dec 2020 - 10:15
Post #103


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(Rufios @ Sun, 06 Dec 2020 - 18:56) *
Ale wywody.
Po przerobieniu Fordów, Francuzów problem aut niepremium jest tzw niewidoczna oszczędność.
Dziwnym trafem handlarze lubują się w sprowadzaniu aut premium wielkiej trójki.
Dlaczego?
Zastosowane materiały powodują, że olbrzymi przebieg jest mało widoczny i wtedy można swobodnie skręcić przebieg.

W markach popularnych to nie przejdzie, wnętrze powycierane, w trakcie jazdy efekt jazdy rozklekotanym autem.


Ten argument jest bardzo trafiony jak chodzi o auta z lat 90-tych, czy powiedzmy trochę po 2000 roku, może tak do 2010 roku.
Nowsze produkcje wielkiej trójki mechanicznie nie wytrzymują przebiegów wiele większych niż peugeot opel czy ford. Wnętrza może mają troche lepsze i troche trwalsze, ale to też nie jest wielka róznica. Ale to nie jest taka róznica jak była kiedys, w czasach Mercedes W124 kontra Renault Safrane czy Peugeot 605.

A nowszych aut klasy premium wielkiej trójki sprowadza się dużo, bo one sie dobrze i szybko sprzedają, jest na nie popyt w Polsce. I jest na nich dość wysoki zarobek.
Na zachodzie zuzyte f10 czy a6c7 są bardzo tanie a w Polsce to nadal symbol prestiżu i powodzenia życiowego co winduje ceny.
Trwałość podstawowego diesla z f10, a6c7 wcale nie jest wyzsza od 2,0 HDI Peugeota.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Mon, 07 Dec 2020 - 10:20
Post #104


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(rwtnt @ Sun, 06 Dec 2020 - 15:48) *
Obecnie żaden francuz czy opel, nie ma ofercie silnika więcej niż 4 cylindrowego wink.gif i tym smutnym akcentem możemy zakończyć te wywody.


Z tymże to nie wina tych firm, a przepisów pro-ekologicznych.
Nie opłaca się produkować aut, których sprzedaż byłaby minimalna, wręcz pewnie trzeba by do nich dopłacać.

Wśród BMW, Audi , Mercedesa sprzedaż aut 6 i 8 cylindrowych to jakies 1% ich całkowitego obrotu.

M.in. przez to że kosztują jakieś absurdalne pieniądze.


No ale tu jest temat o autach za 50-75 tys, a tam można jeszcze wybierac wśród 6 cylindrówek na szczęście smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Mon, 07 Dec 2020 - 11:23
Post #105


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(Frolik @ Mon, 07 Dec 2020 - 11:20) *
Z tymże to nie wina tych firm, a przepisów pro-ekologicznych.
Nie opłaca się produkować aut, których sprzedaż byłaby minimalna, wręcz pewnie trzeba by do nich dopłacać.
koncern PSA ostro poszedł w hybrydy Plug-In. Ich zespół hybrydowy Hybryd4 300KM 4x4 jest przynajmniej generację do przodu względem hybryd niemieckich (i właśnie w aspekcie hybryd można mówić o technicznych kruczkach, niuansach, czy koncepcjach, których nie widać, a realnie wpływają na sprawność zespołu napędowego).

Silniki V6 i V8 to już dawno przeszłość, jeśli mowa o autach osobowych w Europie Zachodniej, dlatego koncerny już ich nie rozwijają, a koncerny uważające się za premium są na nie jeszcze skazane z powodów, o których pisałem wcześniej. Po prostu muszą utrzymywać w gamie wielkie, paliwożerne i mocne silniki, by móc windować ceny tańszych modeli.

Hybrydy, pełne elektryki - nie ma już od tego odwrotu, a my zyskujemy super szybkie samochody, które jednocześnie mało palą i mogą być ekologiczne. A dźwięk V6/V8 można sobie po prostu puścić z transmitera - użytkownik zadowolony, bo słyszy rasowy dźwięk, a sąsiedzi i przechodnie również zadowoleni, bo nie muszą słuchać rasowego dźwięku biggrin.gif


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sarna1
post Mon, 07 Dec 2020 - 12:02
Post #106


Super User
Dołączył: Sat, 23 November 2002
Skąd: Słupsk





Kur....a tylu specjalistów od motoryzacji premium i nie premium, a w Polsce już nawet Arineirra upadła. Cuda, dziwy.

Jestem bardzo mocno związany z branża motoryzacyjną - rynek OE. Farmazony o tym że A6 to SuperB w przebraniu to hit dzisiejszego dnia smile.gif.
Rynek środka dostaje technologie premium po ok 3-5 latach od premiery wynalazków w marce premium danego producenta, rynek Marek budżetowych 7-9 lat. Nie wspominam o tym że niektórzy z nas pracują po to żeby się pobawić motoryzacja i zmienić auto co 2 -3 lata lub częściej na nowiutkie właśnie po to żeby zobaczyć jaki ogromny postęp robi motoryzacja - a widać to najdobitniej w markach premium.

Dla przykładu Od 2015 kupowałem żonie nowe Reno <Megane, Captur, Kadjar>, łącznie 4 modele zawsze w najbardziej spasionych wersjach Bose z najmocniejszym silnikiem benzynowym. .
Teraz kupiłem jej też gwiazdkę na masce (nie za dużą bo tylko MB B klasa wcale nie w hiper wersji smile.gif. Sory ale jak ktoś się podnieca segmentem nazwę to quality (Reno, Ford, Mazdy i inne) to znaczy że nie miał przyjemności jeżdżenia własnym nowym samochodem Marek premium i wypowiada się tylko na podstawie tego co gdzieś tam przeczyta lub zobaczy przez szybę salonu. Zrób takim autem segmentu premium 10-20 tys km to już nie będziesz chciał wsiąść w nic innego.


--------------------
S3,
A4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 07 Dec 2020 - 14:48
Post #107


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Niestety jak ktos jezdzi fiatem stilo a swoją wiedze o motoryzacji czerpie ze strony zeperfs czy cos to nigdy tego nie zrozumie i będzie pisał te farmazony....


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Mon, 07 Dec 2020 - 14:53
Post #108


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





CYTAT(rwtnt @ Mon, 07 Dec 2020 - 09:10) *
Ostatnio miałem okazję złapać się seryjną s3 2019 vs mustang po lifcie v8 450 koni z automatem 10 biegowym, zgadnij co było szybsze do 100? i to nawet bez lc. Temperatura 4-6 stopni i mustang dostawał baty od 300 konnego seryjnego kompakta.

OT: chciało Ci się jechać w 5 sekundowym wyścigu? Przecież w takim s3 to nawet nie czuć takiej setki. Szkoda auta na coś krótszego niż cwiartka. Żadnych emocji nie ma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nikosnikos
post Mon, 07 Dec 2020 - 17:08
Post #109


Rookie
Dołączył: Tue, 13 July 2004





Od 13 lat jeżdzę na co dzień autami marki Renault - były to Megane/Laguny/Talizmany (prosto z salonu) od prostszych wersji po intense - zrobiłem nimi w sumie z 600-700 tysięcy kilometrów i nawet sekundy nie musiałbym się zastanawiać czy w drogę wolałbym się wybrać nowym talismanem czy moim, teraz już 7-letnim, prywatnym A6 - moim zdaniem nie ma porównania. M. in. potęga plastiku - wprawdzie takie A3/A4/A5 też nie grzeszą nie wiadomo czym, ale już A6 czy A8 w dobrej wersji to już zupełnie inne auto. No ale każdy ma oczywiscie prawo do własnego zdania biggrin.gif


--------------------
9d7115a1fd]http://www.fordprobe.pl/upload/files/probe.jpeg[/]
http://www.fordprobe.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Mon, 07 Dec 2020 - 20:31
Post #110


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(Tommo @ Mon, 07 Dec 2020 - 06:51) *
Ja tu widzę praktycznie ida łeb w łeb. Dla mnie i pewnie dla każdego innego użytkownika parametr 80-120 jest znacznie ważniejszy niż 0-100.

To się nazywa widzienie tunelowe smile.gif
https://zeperfs.com/en/duel7101-8767.htm
1.2 s szybciej do 100 km/h to masakra przy tych czasach, to nadal najważniejszy parameter w przemyśle motoryzacyjnym przytaczany w innych postach.

Za to w istotnym dla Ciebie 80-120 km/h BMW robi to 0.4 s (10%) szybciej, mając 4 KM mniej i będąc odrobinę cięższym autem. Być może wygląda to na nieistotną różnicę, ale inżyniera potrzebna by odjąć 0.4 s do 100 km/h przy takich warunkach jest niebagatelna i opiera się na technologii skrzyni i jej oprogramowania i responsywności silnika i jego krzywej momentu obrotowego. Przypominam moc i masa ze wskazaniem na insignię.

A na deser... 500 kg różnicy, ale to już półżartem, bo to jest komedia smile.gif
https://zeperfs.com/en/duel8650-7172.htm


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomad66
post Mon, 07 Dec 2020 - 21:25
Post #111


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 March 2015





jeżeli zaczniemy porównywać podstawowe 10-letnie f10 do nowego superb-a wynik jest oczywisty. Cena, awaryjność, ilość gadżetów. Osobiście jednak nie czuję się w nowym superb tak pewnie jak w starej wypierdzianej bmw. To nie jest ten sam typ prowadzenia, jednemu bliżej do napompowanego kompakta, BMW do usportowionej limuzyny.
Premium nie zobaczysz gołym okiem w wykończeniu wnętrza, nie zmierzysz stoperem. To co jest premium nie jest widoczne, trzeba zaglądnąć tam, gdzie nie widoczne dla oczu (ale bełkot marketingowy, co?)
Większość aut z klasy niższej oferuje jakąś część klasy premium, ale tylko część. Premium potrafi za odpowiednie pieniądze mieć wszystkie cechy.
Jeden będzie zachwycony insignią opc, chińskimi oponami bo są tanie i dobre, drugi będzie przepłacał i będzie kupował auta czy opony premium. Jeden nie zauważy różnicy w jeździe, inny będzie płakał jakie sobie dziadostwo kupił. Zależy od wymagań. Każdy na szczęście jest inny wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A d a m
post Mon, 07 Dec 2020 - 22:55
Post #112


Super User
Dołączył: Sat, 26 November 2016
Skąd: Poznan





Co do porównania aut premium do niższych segmentów to moim zdaniem różnice zaczęły się zacierać. Auta niższych segmentów zaczęto oferować z wyposażeniem niegdyś zarezerwowanych dla aut premium:

-podwójne klejone szyby dostępne są nawet w Skodzie
-koncern VW poprzez skrzynie DSG zaczął oferować sensowny "automat" w przeciętnym aucie
-doładowane silniki spowodowały że 2.0 oferuje lepsze osiagi niż dużo większe motory sprzed dekady
-aktywne tempomaty z radarem, aktualnie można mieć to w prawie każdym aucie, wiem że Mercedes oferował to w w220 prawie 20lat temu
-nawigacje, markowe nagłośnienie, elektryczne fotele z pamięciami itp. niegdyś tylko premium aktualnie można mieć to wszędzie
-adaptacyjne zawieszenie kładą to wszędzie, niegdyś zarezerwowane było dla sportowych samochodów
I wiele wile więcej.

Premium moim zadaniem nadal się wyróżnia ale już nie tak jak przed laty mamy w nim:
-mocne silniki
-o wiele lepsze zawieszenia
-napędy RWD, AWD
-lepsze wyciszenie
-lepsze materiały wykończeniowe we wnętrzu

Więc w tym temacie nie dziwie się że zdania są podzielone. Dla mnie auta premium są super ale mają pewną wadę, o której dżentelmeni nie rozmawiają. Najłatwiej przekonać się że premium nie widać gołym okiem jest przesiadka na segment niżej, wtedy człowiek dostrzega dość dużo takich pierdółek, które w codziennym użytkowaniu jednak są bardzo ważne. Najważniejsze żeby porównywać sensowne egzemplarze a nie takie odkupione od Turka na placu pod Berlinem.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Tue, 08 Dec 2020 - 07:14
Post #113


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





Trzeba dodać, że Premium to też najnowsza technologia.

Kiedy Premium miało już podwójne szyby, a kiedy SuperB?
Kiedy Premium miało aktywne tempomaty, radary, markowe nagłośnienia, nawigacje i tak dalej, a kiedy nie-premium?
Tak samo teraz - mamy w Premium adaptacyjne oświetlenie, pozwalające praktycznie jechac 100% czasu na długch światłach. Kiedy to wejdzie do takiego Superba? Za 3 lata? Wtedy Premiumy już będą miały 3-cią generację tego systemu.

Za to się m.in. dopłaca do premium. Za to, że w Skodzie będziesz miał elektronikę z Audi... po 3++ latach (bo wcześniej i tak trafi odpowiednio do VW > Seata, a na końcu do Skody).


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Tue, 08 Dec 2020 - 08:32
Post #114


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





Tutaj rzeczywiście w punkt, oświetlenie to dobry przykład.
W modelach ze środka stawki, jeszcze trochę czasu będą się jarać zapalającym się halogenem przy zjeździe z ronda. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Tue, 08 Dec 2020 - 08:59
Post #115


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(Bio @ Tue, 08 Dec 2020 - 08:14) *
Tak samo teraz - mamy w Premium adaptacyjne oświetlenie, pozwalające praktycznie jechac 100% czasu na długch światłach. Kiedy to wejdzie do takiego Superba? Za 3 lata? Wtedy Premiumy już będą miały 3-cią generację tego systemu.
Superb ma aktywne Matrixy od ostatniego liftingu, Insignia od 2017 roku. I mowa tu nie o jakimś doświetlaniu zakrętów, tylko oświetlaniu konkretnych sektorów i nieoślepianiu jadących z przeciwka (z wyjątkiem ciężarówek biggrin.gif ). Włączasz przycisk aktywnych świateł i zapominasz o wachlowaniu dźwignią.


CYTAT(kompot @ Mon, 07 Dec 2020 - 21:31) *
To się nazywa widzienie tunelowe smile.gif
https://zeperfs.com/en/duel7101-8767.htm
1.2 s szybciej do 100 km/h to masakra przy tych czasach, to nadal najważniejszy parameter w przemyśle motoryzacyjnym przytaczany w innych postach.

Za to w istotnym dla Ciebie 80-120 km/h BMW robi to 0.4 s (10%) szybciej, mając 4 KM mniej i będąc odrobinę cięższym autem. Być może wygląda to na nieistotną różnicę, ale inżyniera potrzebna by odjąć 0.4 s do 100 km/h przy takich warunkach jest niebagatelna i opiera się na technologii skrzyni i jej oprogramowania i responsywności silnika i jego krzywej momentu obrotowego. Przypominam moc i masa ze wskazaniem na insignię.

A na deser... 500 kg różnicy, ale to już półżartem, bo to jest komedia smile.gif
https://zeperfs.com/en/duel8650-7172.htm

cieszy mnie, że starasz się używać obiektywnych kryteriów do oceny, to się chwali.

ad. 330ix vs Insignia - Insignia jest większym samochodem, ma większe rozmiary zewnętrze, powierzchnię czołową i długość, więc generuje większy opór aerodynamiczny. Jak porówna się ją z odpowiednikiem względem rozmiarów, 530iX, to różnic w dynamice nie ma. Tu po prostu działa fizyka, a nie magia znaczka.

ad. Insignia OPC vs X7 - Insignia jest z 2011, BMW z 2019 - 8 lat to dużo w motoryzacji, bardziej sprawiedliwe byłoby porównywać OPC z X5 z 2011 roku, albo X7 z Oplem z 2019 roku, np. Grandlandem X:

https://zeperfs.com/en/duel8650-8463.htm

Opel robi z Beemki śmigło, mimo, że do paki mają taki sam deklarowany czas. To tak na marginesie oczywiście, bo nikt zainteresowany X7 40i* nie będzie rozpatrywał kupna GrandlandaX, ani odwrotnie.


* - nota bene, te oznaczenia, Mercedes C300, BMW X7 40i, Audi A6 45TFSI to też znak typowy dla premium - udawaj coś, czym nie jesteś, udawaj, że masz silnik 3,0, a miej pod maską 2,0. Chyba żaden z popularnych producentów nie stosuje takiego zabiegu.


PS. ktoś tam wspomniał o Mercedesie klasy B w kontekście premium - proszę, szanujmy się dry.gif


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sarna1
post Tue, 08 Dec 2020 - 09:11
Post #116


Super User
Dołączył: Sat, 23 November 2002
Skąd: Słupsk





Ja wspominałem, bo taki samochód nowy kupiłem po przygodach z Reno w wersjach którymi się podniecasz smile.gif i mam swoje porównanie pod moim garażem z Kadjarem i Octavia 4 w spasionej wersji.
Taki MB wygrywa z dowolnym przedstawicielem segmentu środka jak chce - No ale żeby się o tym przekonać to trzeba mieć jedno i drugie smile.gif a nie bazować na internecie.

Dla mnie to te Twoje wywody są na poziomie Rydzyka i jego słowach o pokusie - totalnie bez sensu i nie do obrony smile.gif


--------------------
S3,
A4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 08 Dec 2020 - 09:30
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(kompot @ Mon, 07 Dec 2020 - 20:31) *
To się nazywa widzienie tunelowe smile.gif
https://zeperfs.com/en/duel7101-8767.htm
1.2 s szybciej do 100 km/h to masakra przy tych czasach, to nadal najważniejszy parameter w przemyśle motoryzacyjnym przytaczany w innych postach.

Za to w istotnym dla Ciebie 80-120 km/h BMW robi to 0.4 s (10%) szybciej, mając 4 KM mniej i będąc odrobinę cięższym autem. Być może wygląda to na nieistotną różnicę, ale inżyniera potrzebna by odjąć 0.4 s do 100 km/h przy takich warunkach jest niebagatelna i opiera się na technologii skrzyni i jej oprogramowania i responsywności silnika i jego krzywej momentu obrotowego. Przypominam moc i masa ze wskazaniem na insignię.

To jest widzenie pragmatyczne. Wziąłeś najnowszy produkt BMW z tego segmentu, znacznie droższy od leciwej (w porównaniu) już konstrukcji Opla a różnica 0,4 w praktyce jest nieistotna. Ja tu nie widzę tej kolosalnej przewagi a nie uwzględniamy nawet wyposażenia w cenie, gdzie Opel (tak sądzę) przy BMW wypadnie o niebo lepiej.
Każdy ma prawo do swojej opinii. Ja uważam ze różnice po za wyjątkami między ogólnie wszystkimi samochodami danego segmentu sie zacierają. Kiedyś wsiadając do mercedesa czy Audi od razu czuć było przepaść. Dzisiaj jak dotykam deski czy kierownicy takiego BMW, czuję zażenowanie.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A d a m
post Tue, 08 Dec 2020 - 09:32
Post #118


Super User
Dołączył: Sat, 26 November 2016
Skąd: Poznan





Dla mnie przykładowa taka B klasa w żaden sposób nie jest premium, przy czym ja nigdy nie podniecałem się wykończeniem środka, wyposażeniem itp. na pewno taki mały Mercedesik jest fajnie zrobiony ale ja markę Mercedes kojarzę głównie jako użytkownik V8. Przerobiłem kilka S, E, CLS jako auta prywatne i służbowe i to co mi osobiście się podobało to mega bezstresowa jazda w ciszy przy autostradowych prędkościach, zawsze były pneumatyczne zawieszenia, auta stworzone do pokonywania tysięcy km. Moje zdanie jest taki że premium zaczyna się od wyższych modeli marki z przyzwoitymi silnikami, zawieszeniami, wyposażeniem, w przypadku 2 litrowego silnika jakoś nie widzę sensu przepłacać za znaczek, konkurencja z niższych segmentów aktualnie oferuje już na prawdę dużo za mniejsze pieniądze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 08 Dec 2020 - 09:38
Post #119


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Sarna w punkt, Maciek to taki rydzyk tego forum laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 08 Dec 2020 - 10:04
Post #120


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(prnit @ Tue, 08 Dec 2020 - 09:38) *
Sarna w punkt, Maciek to taki rydzyk tego forum laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ale przynajmniej ma tyle klasy, że w dyskusji nie obraża personalnie innych, mających odmienne zdanie.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 22:38