![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#901
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Co Ty ledzia nie znasz - na konkretną odpowiedź nie licz ![]() Nie zrozumiałeś czegoś w tym co napisałem ? I niby nie zrozumiałeś ale tak właściwie zrozumiałeś : w mieście jest bardzo spoko, więc wszystko zależy od potrzeb Tak, w trasie cvt to totalny "killer"... ale frajdy z jazdy, No tak substytut diesla/beny o podobnych parametrach zabija fun-em w trasie. Mało że się człowiek nie zeszcza jak jedzie takim dieslem ![]() Tak jedzie tą trasą i się cieszy i cieszy i tak ciągle cieszy ![]() Znamy się trochę i wiem jak z jak szeroką "paletą" aut miałeś do czynienia, więc też mnie śmieszą takie insynuacje ![]() Łał i pewnie wszystkie auta podobnej klasy do camry z tej "palety nie killują przyjemności z jazdy ![]() No i działają w systemie on/of w którym camry wyje a te nie wyją ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#902
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Użytkuje hybrydowego Lexusa już kilka lat i powiem tak. Rozumiem ludzi których irytuje rozciągana guma przy mocnym przyspieszaniu. Mi to nie przeszkadza. Natomiast jest to bzdura przy ogromnych zaletach tego rozwiązania. W zasadzie toyotowa e-cvt jest całkowicie niezawodna i idioto odporna. To w dzisiejszych czasach totalnego badziewia jakie zewsząd nas otacza i kosztów jakie niesie użytkownika jest bezcenne. Efektywność i ogólna sprawność tej przekładni również jest na poziomie nieosiągalnym dla konkurencyjnych rozwiązań
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#903
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Tobie się po prostu dobrze tym jeździ, mi nie, nie lubię tego rozwiązania.
Na tym można skończyć, bez pitolenia głupot o zaczynaniu przygód z motoryzacją i przekonywaniu do swojej, najmojszej racji. |
|
|
![]()
Post
#904
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Tobie się po prostu dobrze tym jeździ, mi nie, nie lubię tego rozwiązania. No widzisz jednak jest kwestia upodobań a nie rozwiązań tech. więc na górze mamy Twoją wypowiedź a na dole mamy inną wypowiedź od której się zaczęło. Widzisz różnicę ? A ja szukając auta tego segmentu za ok 250k przejechałem się ta Camry pod wpływem tego tematu. To wycie jest nie do wytrzymania, trzeba chyba nie lubić jeździć samochodem żeby czerpać radość z jazdy samochodem z taka skrzynia. Arteon czy nawet superb biją ten wyrób samochodopodobny na głowę. Na tym można skończyć, bez pitolenia głupot o zaczynaniu przygód z motoryzacją i przekonywaniu do swojej, najmojszej racji. Sorki kolego ale jeżeli czerpiesz przyjemność z przyśpieszania w trasie autami z półki camry to jakie możesz mieć doświadczenie motoryzacyjne ? Dla przyśpieszania biorę nad ranem v8 700nm i 1400kg i czuje to co mi sprawia frajdę a nie wpadł bym na pomysł żeby mając mocne awd i mocne rwd podniecać się czymś co ma 200km i waży pewnie 1700kg.i to w trasie. Więc zamiast wielce się oburzać napisz że drażni Cię sposób przenoszenia na koła momentu przyspieszania w eCVT i tyle w temacie wtedy stawiasz sprawę jasno i klarownie ![]() |
|
|
![]()
Post
#905
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
ledziu, o moje obeznanie z motoryzacją nie musisz się martwić. Widzę, że bardzo zabolała cię moja opinia o skrzyni cvt skoro zarzucasz mi bycie początkującym. Nie pasuje mi to rozwiązanie i tyle. Po wielu jazdach próbnych (w tym wielotygodniowych w delegacjach z wypożyczonym samochodem) stwierdzam, że nawet jak by takie camry czy es palił 2l/100km to bym go nie chciał. Obaj dobrze wiemy, że tyle nie pali, w trasie takie zestawienie przy normalnej jeździe będzie palić 8-9l. Rzucisz pewnie zaraz, że w mieście mniej - po co taka kolumbryna w mieście?
O porównaniu piwo gdzie porównujemy 218km zespół napędowy ze 150km dieslem nie będę nawet wspominał, bo patrząc na czasy - i znowu dupohamownię - taki 2.0 tsi 190km zjada 2.5 hybrydę. Do tego wszyscy co mówią, że dsg laguje to chyba nigdy nie dotarli do trybu S. Żeby było jasne, nie idealizuję dsg, ale jest po prostu lepsza w moim przekonaniu i zastosowaniu. Poza tym ledziu jak się możesz spodziewać zakup Arteona 2.0 tsi 190 za 250k jest efektem pewnego rodzaju kompromisu. Bo jak bym patrzył tylko na osiągi i wydajność to za taką kasę kupiłbym S3, gdzie żadne cvt nie sięga. Ciekawe czemu? Taki ekspert motoryzacyjny jak ty powinien chyba wiedzieć? -------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
![]()
Post
#906
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
ledziu, o moje obeznanie z motoryzacją nie musisz się martwić. Widzę, że bardzo zabolała cię moja opinia o skrzyni cvt skoro zarzucasz mi bycie początkującym. Nie pasuje mi to rozwiązanie i tyle. Po wielu jazdach próbnych (w tym wielotygodniowych w delegacjach z wypożyczonym samochodem) stwierdzam, że nawet jak by takie camry czy es palił 2l/100km to bym go nie chciał. Obaj dobrze wiemy, że tyle nie pali, w trasie takie zestawienie przy normalnej jeździe będzie palić 8-9l. Rzucisz pewnie zaraz, że w mieście mniej - po co taka kolumbryna w mieście? O porównaniu piwo gdzie porównujemy 218km zespół napędowy ze 150km dieslem nie będę nawet wspominał, bo patrząc na czasy - i znowu dupohamownię - taki 2.0 tsi 190km zjada 2.5 hybrydę. Do tego wszyscy co mówią, że dsg laguje to chyba nigdy nie dotarli do trybu S. Żeby było jasne, nie idealizuję dsg, ale jest po prostu lepsza w moim przekonaniu i zastosowaniu. Poza tym ledziu jak się możesz spodziewać zakup Arteona 2.0 tsi 190 za 250k jest efektem pewnego rodzaju kompromisu. Bo jak bym patrzył tylko na osiągi i wydajność to za taką kasę kupiłbym S3, gdzie żadne cvt nie sięga. Ciekawe czemu? Taki ekspert motoryzacyjny jak ty powinien chyba wiedzieć? ja osobiście w życiu nie wybrałbym ponownie 2.0 tdi czy 2.0 tsi zwłaszcza z obrzydliwym DSG które z płynnością działania ma niewiele wspólnego, pozatym i silnik i skrzynia to specjalnej troski. Nigdy nie wiesz kiedy p_erdolnie. Ps. jaka to kolumbryna? Cinguecento jeździsz że Camry to kolumbryna? xd Camry to średni rozmiar auta. -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#907
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
sredni nie sredni. 4,8m czyli klasa D. czy to sredni rozmiar? no w sumie mazda 3 sedan czy wiele innych obecnie aut kompaktowych to juz 4,7m. wiec moze i fakt sredniak. za to duzych aut czyli z tego wynika 5,5 metrowych i wiecej (bo jak 4,8m to srednie auto to 5metrow to tez raczej srednie bo co to jest 20cm w ta czy we wta) w takim razie jest jak na lekarstwo.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#908
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Camry to bardziej 4,9 niż 4,8 ale w USA mówią na to mid size, czyli w USA jest średni.
![]() |
|
|
![]()
Post
#909
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
ledziu, o moje obeznanie z motoryzacją nie musisz się martwić. Ja się o nic nie martwię co wiązałoby się z Twoja motoryzacją. Widzę, że bardzo zabolała cię moja opinia o skrzyni cvt skoro zarzucasz mi bycie początkującym. Nie rozumiem czemu ma mnie boleć opinia o cvt ? Dla mnie jak ktoś głosi takie ostre werdykty przy zwykłym aucie do normalnej jazdy jest początkujący i tyle. Zresztą chyba to zrozumiałeś bo już dalej piszesz tak: Nie pasuje mi to rozwiązanie i tyle. Więc jak to się ma do tego co było wcześniej : A ja szukając auta tego segmentu za ok 250k przejechałem się ta Camry pod wpływem tego tematu. To wycie jest nie do wytrzymania, trzeba chyba nie lubić jeździć samochodem żeby czerpać radość z jazdy samochodem z taka skrzynia. Arteon czy nawet superb biją ten wyrób samochodopodobny na głowę. Widzisz różnicę ? O porównaniu piwo gdzie porównujemy 218km zespół napędowy ze 150km dieslem nie będę nawet wspominał, bo patrząc na czasy - i znowu dupohamownię - taki 2.0 tsi 190km zjada 2.5 hybrydę. Do tego wszyscy co mówią, że dsg laguje to chyba nigdy nie dotarli do trybu S. Żeby było jasne, nie idealizuję dsg, ale jest po prostu lepsza w moim przekonaniu i zastosowaniu. Hmm o czym Ty piszesz ? O jakim zjadaniu w ruchu ulicznym dwóch podobnie napędzających się aut ? I dla Ciebie jest to dorosłe ? Tak pisze człowiek z doświadczeniem jeżdżący duze ilości km ? Następny temat lagowanie Używałem trybu S i płynności jazdy trzeba zapomnieć, do tego szarpanie też pewnie jest Ci obce a na sam koniec pojęcie "skrzyni specjalnej troski" też jest odległe ? Potem dopisujesz "w moim przekonaniu" ![]() Poza tym ledziu jak się możesz spodziewać zakup Arteona 2.0 tsi 190 za 250k jest efektem pewnego rodzaju kompromisu. Bo jak bym patrzył tylko na osiągi i wydajność to za taką kasę kupiłbym S3, gdzie żadne cvt nie sięga. Ciekawe czemu? Taki ekspert motoryzacyjny jak ty powinien chyba wiedzieć? Ja nie jestem żadnym ekspertem motoryzacyjnym. Zachowuje się jak dorosły człowiek i dla mnie w motoryzacji są różne półki aut stworzone do innych celów. I hasełka pt. "kupiłbym s3 gdzie żadne cvt nie sięga" są dziecinadą bo są auta gdzie s3 nie sięga i to oznacza że są najlepsze na świecie? Obaj dobrze wiemy, że tyle nie pali, w trasie takie zestawienie przy normalnej jeździe będzie palić 8-9l. Rzucisz pewnie zaraz, że w mieście mniej - po co taka kolumbryna w mieście? Nie, nie wiemy obaj bo 2,5h w różnych konfi zjeździłem całą Polskę + trochę EU i wiem ile mi pali natomiast nie wiem co dla Ciebie jest normalną jazdą bo na drodze widuje rózne sytuacje i każdy mówi że jedzie normalnie. A hasło kolubryna w mieście względem spalania zostawię bez komentarza ![]() |
|
|
![]()
Post
#910
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
To że w Europie zaparkować to w mieście też może być średnio to już inna sprawa. nie ma żadnej różnicy, czy masz 4,5 metra długości, czy 5 metrów. Jak znajdziesz lukę w mieście, to jest taka, że i spokojnie 5,5-metrową limuzynę zaparkujesz, jeśli potrafisz parkować równolegle tyłem (a że większość tego nie potrafi, to parkują na strusia, albo krążą po mieście szukając miejsca jak na ciężarówkę - co tym bardziej powinno być bodźcem, by nauczyć się tej w sumie prostej umiejętności).Problem to jest w parkingach podziemnych, bo ktoś wymyślił, że standardowe miejsca parkingowe mają 2,5 metra szerokości, gdzie nawet małe SUVy mają 1,80m szerokości, więc zostaje na stronę 35 centymetrów. Dlatego parkuje się albo na dwóch miejscach, albo na inwalidach, albo na miejscach dla rodzin. A w Ikei najlepiej w miejscach do szybkiego załadunku. A patrząc na to, co się dzieje, jak matki przyjeżdżają pod szkoły po dzieciaki, to gabaryty auta nie mają najmniejszego znaczenia przy procesie parkowania. I tak podjeżdżają jak najbliżej wejścia, przy czym trawnik, czy płotek drewniany nie stanowią żadnej bariery. A wpasowywanie się w miejsca parkingowe na szkolnych parkingowych nawet dla matek prowadzących Fiaty 500, jest umiejętnością nieznaną... -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#911
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#912
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Jak nie ma różnicy to jak tu wstawić te 5.5 metra zamiast skody? normalnie - albo na strusia, albo po prostu stawiasz na ulicy. Nie wygląda na to, żeby między tą Skodą, a siatką zostawione zostało 1,5-metra przestrzeni dla pieszych. PS. i tak na maginesie - wątpię, żeby baba w Seacie Ateca była w stanie zaparkować w miejscu tej Skody ![]() -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#913
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Myślę że tam było ponad 2 metry do siatki i na dodatek na całej ulicy jak szedłem wszyscy zaparkowali normalnie wzdłuż na chodniku.
![]() Żadne strusie nie występowały. ![]() |
|
|
![]()
Post
#914
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#915
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 23 November 2002 Skąd: Słupsk ![]() |
Czyli wszystko o czym piszemy od lat. Super wóz do miasta na taxi
![]() Przyjemności z jazdy nie ma, galareta z ujową pseudo skrzynią. Ale co to kto lubi ![]() -------------------- S3,
A4 |
|
|
![]()
Post
#916
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
moze cena z dupy. ktos pokupowal za 120tys a teaz 3 latki plubuje za tyle splzedac
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#917
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Nastepca juz gotowy do kopania i ponizania. Ecvt sie klania grzecznie
![]() https://auto.dziennik.pl/premiery/artykuly/...dzie-hitem.html ![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#918
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 03 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
skąd info o 4x4 w standardzie? w artykule coś jest? bo nie znalazłem. Jeśli tak będzie to okaże się jednym z najrozsądniejszych sedanów na rynku. Jeżdżę camry 2022 i fwd mnie mało przekonuje, ale takie 4x4 to byłoby coś..
|
|
|
![]()
Post
#919
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Tez nie widzialem informacji, zeby to byl naped na wszystkie kola.
-------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#920
|
|
Super User Dołączył: Fri, 03 February 2006 ![]() |
Nie będzie w Europie żadnego 4x4.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 03:40 |