Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 40 41 42 43 44 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Toyota Camry 2018+, Ktos posiada?
Snara
post Wed, 17 May 2023 - 12:45
Post #821


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 February 2016
Skąd: BI





CYTAT(Honada @ Wed, 17 May 2023 - 11:59) *
Dlatego właśnie uważam że Giulia jest tak genialna w prowadzeniu, bo mając napęd 4x4 masz wrażenie na tle BMW, że to RWD.

BTW, co to znaczy papierzak? wink.gif


Pewnie chodzi o wnętrze biggrin.gif lepiej niczego nie dotykać bo jest mało przyjemnie


--------------------
Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 17 May 2023 - 12:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Honada
post Wed, 17 May 2023 - 12:56
Post #822


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





e tam, jak jest wersja po lifice 2020 Ti ze skórzanym kokpitem i boczkami, a do tego pokryta prawdziwym karbonem to jest fajnie. Taka wersja jak ta https://dailydriver.pl/test/test-alfa-romeo...ce-q4-2-2-jtdm/

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 17 May 2023 - 14:33
Post #823


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Papierzak - różnica w samej wadze 300 kg nie wynika znikąd. Wygłuszenie itd., o jakości nie chcę się wypowiadać, choć G20 po F30 to duży plus (ale G20 LCI nie akceptuję przez zje*aną deskę).
BMW ma pakiet szyb, przez które jeszcze bardziej wycisza wnętrze. Różnica w przelocie autostradą nieporównywalna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Wed, 17 May 2023 - 20:40
Post #824


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





No jesli nawet Joker pominął tak wazny aspekt Giulii jak redukcja jej masy, to nie mam wyjścia, muszę to dla Was opisać. Wygluszenia i wyposazenie itd to jedno, ale to jest jakieś max 100 kg. O reszcie popełnię artykuł bo mam dojście do włoskiego inżyniera, który pracował przy Giorgio i obu modelach Stelvio i Giulia. Stay tuned
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Thu, 18 May 2023 - 06:32
Post #825


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





Podziel się jak będzie smile.gif


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 18 May 2023 - 12:48
Post #826


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Honada @ Wed, 17 May 2023 - 20:40) *
No jesli nawet Joker pominął tak wazny aspekt Giulii jak redukcja jej masy, to nie mam wyjścia, muszę to dla Was opisać. Wygluszenia i wyposazenie itd to jedno, ale to jest jakieś max 100 kg. O reszcie popełnię artykuł bo mam dojście do włoskiego inżyniera, który pracował przy Giorgio i obu modelach Stelvio i Giulia. Stay tuned

Nie do końca rozumiem - i nawet nie wiem czy ironię smile.gif Ja nie umniejszam usportowienia Gulii. Piszę tylko, że dla mnie takie M340d to żadne auto na tor i wrażenia z jazdy jednym i drugim są takie jak powyżej - w Alfie czuję się jak w papierzaku przy G20.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Thu, 18 May 2023 - 18:57
Post #827


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





Nie, to nie była ironia. Wiem, że w większości tematów mamy zbieżne poglądy. Po prostu zauważałem, że jednak Alfa fatalnie komunikowała to co zrobiła, aby Giulia była tak lekka. Wydali na to worek kasy i w zasadzie lekko o tym wspomnieli. Nadrobimy cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Fri, 19 May 2023 - 13:34
Post #828


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





W sumie dużo w tym racji. Wał napędowy z włókna węglowego, większość karoserii z aluminium, elementy zawieszenia ze stopu magnezu a nigdzie nie ma takich informacji, chyba że jesteś fanatykiem marki i szukasz w czeluściach internetów wink.gif


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 19 May 2023 - 14:23
Post #829


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





A to ok smile.gif rzeczywiście słabo się z tym afiszują.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ap2
post Fri, 19 May 2023 - 21:43
Post #830


User
Dołączył: Sat, 03 October 2009
Skąd: Oświęcim





CYTAT(srbenda @ Fri, 19 May 2023 - 13:34) *
W sumie dużo w tym racji. Wał napędowy z włókna węglowego, większość karoserii z aluminium, elementy zawieszenia ze stopu magnezu a nigdzie nie ma takich informacji, chyba że jesteś fanatykiem marki i szukasz w czeluściach internetów wink.gif

W obecnych czasach - nikogo to nie obchodzi.
Wał z włókna węglowego - ilu ludzi potrafi ocenić czy to lepiej czy gorzej?
Aluminium - tego nie pomalujesz i to już utkwiło w społeczeństwie...
Magnez - aaaa, taki na tablicy. Spadł mi kiedyś i się pokruszył. Dziadostwo.
Nie te czasy aby tak się 'reklamować'.
Kiedyś na Alfaholikach pisałem, że cena Gulii/Stelvio jest za wysoka bo ludzie (zwykli) nie potrafią docenić 'motoryzacyjnej finezji' a szukają 1000 systemów wspomagania bo po prostu nie ogarniają obecnych warunków drogowych. Nie dotarło...
Dzisiaj to samo jest z Tonale... Przepadnie jak łzy w deszczu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 19 May 2023 - 22:34
Post #831


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(ap2 @ Fri, 19 May 2023 - 21:43) *
W obecnych czasach - nikogo to nie obchodzi.
Wał z włókna węglowego - ilu ludzi potrafi ocenić czy to lepiej czy gorzej?
Aluminium - tego nie pomalujesz i to już utkwiło w społeczeństwie...
Magnez - aaaa, taki na tablicy. Spadł mi kiedyś i się pokruszył. Dziadostwo.
Nie te czasy aby tak się 'reklamować'.
Kiedyś na Alfaholikach pisałem, że cena Gulii/Stelvio jest za wysoka bo ludzie (zwykli) nie potrafią docenić 'motoryzacyjnej finezji' a szukają 1000 systemów wspomagania bo po prostu nie ogarniają obecnych warunków drogowych. Nie dotarło...
Dzisiaj to samo jest z Tonale... Przepadnie jak łzy w deszczu...


No to jest coś, czym powinni się chwalić.
Pytanie, czy mit psującej się elektryki został już zatopiony i obecne alfy nie wymagają OC z assistance bez limitu km.

A pytanie z innej beczki. Czy są jakieś ograniczenia czy wymagania , które nie pozwalają zrobić samochodu w postaci ramoklatki? Nie przeszłoby to crash testu?
To by bylo dopiero osiągnięcie, gdyby znowu zeszli z wagą 4 osobowego samochodu w okolice 1000kg.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 20 May 2023 - 08:07
Post #832


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Myslisz ze obecne wysokogatunkowe stalowe nadwozie jest takoe ciezkie? Moim zdaniem to nie nadwozie podwozie jest ciezkie a wszystko poza tym. Wygluszenia, ciezkie komfortowe siedzenia, elektronika silniki na kazdym kroku, wszedzie jakies dodatki wszystko zabudowane drewnem stala aluminium w srodku, grube podwojne szyby wydajne duze klimy. To wszystko wazy w pyte.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sat, 20 May 2023 - 09:59
Post #833


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(jackkpl @ Fri, 19 May 2023 - 22:34) *
A pytanie z innej beczki. Czy są jakieś ograniczenia czy wymagania , które nie pozwalają zrobić samochodu w postaci ramoklatki? Nie przeszłoby to crash testu?
To by bylo dopiero osiągnięcie, gdyby znowu zeszli z wagą 4 osobowego samochodu w okolice 1000kg.

Zasadnicze - opłacalność całej inwestycji.
Mało jest firm na świecie chętnych podjęcia takiego ryzyka. Czyli zaoferowania rynkowi produktu na którym finalnie poniosą finansową klęskę. Łatwiej i pewniej jest zrobić ładnego ,zgrabnego suva i sprzedaż masz niemal murowaną.

CYTAT(ap2 @ Fri, 19 May 2023 - 21:43) *
W obecnych czasach - nikogo to nie obchodzi.
Wał z włókna węglowego - ilu ludzi potrafi ocenić czy to lepiej czy gorzej?
Aluminium - tego nie pomalujesz i to już utkwiło w społeczeństwie...
Magnez - aaaa, taki na tablicy. Spadł mi kiedyś i się pokruszył. Dziadostwo.
Nie te czasy aby tak się 'reklamować'.
Kiedyś na Alfaholikach pisałem, że cena Gulii/Stelvio jest za wysoka bo ludzie (zwykli) nie potrafią docenić 'motoryzacyjnej finezji' a szukają 1000 systemów wspomagania bo po prostu nie ogarniają obecnych warunków drogowych. Nie dotarło...
Dzisiaj to samo jest z Tonale... Przepadnie jak łzy w deszczu...

Trochę demonizujesz. Ostatnie raporty sprzedaży podają że Alfa stoi najmocniej z całego koncernu Stelantis.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drag_op
post Sat, 20 May 2023 - 11:51
Post #834


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 February 2009
Skąd: Oborniki Śląskie





No i tonale nie jest już taka wydumka jak Giulia/Stelvio, tylko mocno korzysta z rozwiązań stellantis.


--------------------
`05 Renault Sport Megane 225 5d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Sat, 27 May 2023 - 13:02
Post #835


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(Tommo @ Sat, 20 May 2023 - 09:59) *
Trochę demonizujesz. Ostatnie raporty sprzedaży podają że Alfa stoi najmocniej z całego koncernu Stelantis.


To prawda, ale głównie dlatego że robi piękne samochody z dobrymi, bezawaryjnymi i mocnymi silnikami. W dość rozsądnej cenie względem konkurencji, która robi auta brzydsze (Audi, BMW) do których w dodatku przylgnęła w ostatnich latach opinia awaryjnych i mało trwałych.
Mało kto zachwyci się prowadzeniem i sztuką inżynierską Alfy, zważywszy na to że większość Stelvio kupują kobiety do wozenia dzieci do przedszkola i jazdy na zakupy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Sat, 27 May 2023 - 13:11
Post #836


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(ap2 @ Fri, 19 May 2023 - 21:43) *
Kiedyś na Alfaholikach pisałem, że cena Gulii/Stelvio jest za wysoka bo ludzie (zwykli) nie potrafią docenić 'motoryzacyjnej finezji' a szukają 1000 systemów wspomagania bo po prostu nie ogarniają obecnych warunków drogowych. Nie dotarło...
Dzisiaj to samo jest z Tonale... Przepadnie jak łzy w deszczu...

A czemu Tonale ma przepasc? To auto zrobione dobrze pod współczesnego nabywce: mały SUV udający wielkie auto, ładne wewnątrz, piękne w środku, silnik nie za mocny (diesel 130 koni który ma 11 sekund do setki), wszystko w przystępnej na obecne czasy cenie 160 tys zł.
Sądzę że na Tonale Alfa jednostkowo będzie zarabiać najwięcej ze wszystkich swoich modeli a i sprzedaż będzie wysoka. Moze nie koniecznie w Polsce bo tu musi być coś ze świętej trójcy Audi, BMW, Mercedes żeby pokazac się przed sąsiadem, ale przecież to nie jest auto pod polski rynek zrobione...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Mon, 29 May 2023 - 08:09
Post #837


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(piwo @ Sat, 20 May 2023 - 08:07) *
Myslisz ze obecne wysokogatunkowe stalowe nadwozie jest takoe ciezkie? Moim zdaniem to nie nadwozie podwozie jest ciezkie a wszystko poza tym. Wygluszenia, ciezkie komfortowe siedzenia, elektronika silniki na kazdym kroku, wszedzie jakies dodatki wszystko zabudowane drewnem stala aluminium w srodku, grube podwojne szyby wydajne duze klimy. To wszystko wazy w pyte.

Masz w 100% rację, to te wszystkie dodatki, klimy, siedzenia, wygłuszenia, elektroniki, to wszystko ma swoją masę.
Miałem kiedys wiele lat taki samochód jak Hyundai Pony, kompakt wielkości golfa 3. On wg dowodu ważył 920 kg, a kiedyś gdy go zważyłem miał na wadze 895kg. Tylko że to właśnie była uboga wersja, z wyposażenia miała jedynie radio. Wszystko proste, ale przemyślane... gdzie dzisiaj taka waga w aucie tej wielkości?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Mon, 29 May 2023 - 11:27
Post #838


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(Frolik @ Mon, 29 May 2023 - 08:09) *
Masz w 100% rację, to te wszystkie dodatki, klimy, siedzenia, wygłuszenia, elektroniki, to wszystko ma swoją masę.
Miałem kiedys wiele lat taki samochód jak Hyundai Pony, kompakt wielkości golfa 3. On wg dowodu ważył 920 kg, a kiedyś gdy go zważyłem miał na wadze 895kg. Tylko że to właśnie była uboga wersja, z wyposażenia miała jedynie radio. Wszystko proste, ale przemyślane... gdzie dzisiaj taka waga w aucie tej wielkości?

Nie tylko akcesoria. Zobacz co dzieje się z nadwoziem z lat 80-90 przy wypadku a jak to wygląda obecnie.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Mon, 29 May 2023 - 11:56
Post #839


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(Frolik @ Mon, 29 May 2023 - 09:09) *
Masz w 100% rację, to te wszystkie dodatki, klimy, siedzenia, wygłuszenia, elektroniki, to wszystko ma swoją masę.
Miałem kiedys wiele lat taki samochód jak Hyundai Pony, kompakt wielkości golfa 3. On wg dowodu ważył 920 kg

Peugeot 208 jest wielkości Hyundaia Pony (no dobra, jest 15 cm szerszy, 7 cm wyższy i rozstaw osi 15 cm większy biggrin.gif ). Z silnikiem 75KM waży 980 kg.

Po prostu kiedyś auta były bardzo małe, stąd mogły ważyć mniej.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
The Driver
post Mon, 29 May 2023 - 12:07
Post #840


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 January 2019





Mnie już ktoś na prostował co do masy tego peugeota, coś ponad 1100kg ważył diesel to 200kg będzie ciężko tu urwać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 40 41 42 43 44 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 12:17