![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#761
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Nie, bo w trasie masa nie będzie miała znaczenia, a 8b skrzynia będzie miała dłuższe max przełożenie i pomoże obniżyć spalanie.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#762
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Przy jezdzie na tempomacie 140 gdzie 8 biegowy automat zbija obroty do 2tys. zgoda. Jesli mowimy o jezdzie normalnej ciagle przyspieszajac zwalniajac po ulicach nie ma szans by automat byl oszczedniejszy. I kwestia czy ktos potrafi jezdzic ze stala predkoscia nawet po drogach szybkiego ruchu.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#763
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
Przecież nowoczesne automaty będą oszczędniejsze od manuali
W trasie, bo dłuższe przełożenia. W mieście wrzucają na luz lub wyłączają silnik. |
|
|
![]()
Post
#764
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
No tak bo w manualu nie masz funkcji wylaczajacej silnik
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#765
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
No tak bo w manualu nie masz funkcji wylaczajacej silnik ![]() Jak puścimy gaz przy np 50kmh to wyłączy się silnik w manualu? O jakim zamulaniu mówisz? Jak jeżdżę po mieście C43 AMG to obroty oscylują między 1200 a 2500, a i tak jestem szybszy od postalego planktonu drogowego. I tak są wyższe obroty, bo jak jeździłem C63 to miałem wrażenie że jeżdżę na obrotach jalowych żeby nadążyć za ruchem w mieście. |
|
|
![]()
Post
#766
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Jak puscisz gaz to silnik pali 0 na manualu.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#767
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#768
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Lexus ls (to samo zawieszenie plyta co camry) vs merc s vs ds9?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#769
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Lexus ls (to samo zawieszenie plyta co camry) Nie LS to płyta GA-L, a Camry to GA-K -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#770
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Nie, bo w trasie masa nie będzie miała znaczenia, a 8b skrzynia będzie miała dłuższe max przełożenie i pomoże obniżyć spalanie. Oczywiście wiem, to było pytanie retoryczne mające poddać w wątpliwość tę śmiałą i nietypową tezę -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#771
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Lexus ls (to samo zawieszenie plyta co camry) vs merc s vs ds9? pewnie drążek kierowniczy poszedł w S klasie i dlatego nie zrobiła 85 km/h ![]() |
|
|
![]()
Post
#772
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#773
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Skoro porównują c5x do v60cc to miałem nadzieje, że citroen też jest AWD, a tu ośka. Trochę odpłynęli.
-------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]()
Post
#774
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
No tekst typowo propagandowy, superb twardy zawias
![]() ![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#775
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Jeździłem tym c5x i zawias w superbie w porównaniu z tym faktycznie twardszy i tłucze na dziurach. Natomiast w cytrynie jak się przejechałem po naprawde tragicznej drodze to owszem zawieszenie ciche i nie trzęsie, ale za to tak mnie rozkołysało że zrobiło mi się niedobrze mimo że sam prowadziłem. Może to efekt tego że coś tam zerkałem na te telewizory, ale rozbujał się ostro jak statek na fali.
|
|
|
![]()
Post
#776
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Kilka dni ![]() Ja mam S4 i GLC na codzień ![]() Zwykle Q5 czy jakiś Kodiaq to faktycznie kibel jeśli chodzi o właściwości jezdne i tutaj ktoś kto lubi czuć się związany z samochodem srogo się zawiedzie. Tylko tych związanych z samochodem potencjalnych kupujących to jest może z 10%. Większość nie jest w stanie niestety docenić świetnego prowadzenia czy naprawdę wyśrubowanych osiągów. Za to wygląd i wyposażenie w rożne gadżety czy systemy (niektóre) już owszem. Wszechogarniająca propaganda przedstawia SUV-y czy crossovery jako wszechstronne i uniwersalne podczas gdy w większości przypadków kombi jest bardziej wszechstronne i bardziej uniwersalne. Bo na uj mi auto z ciaśniejsze, z mniejszym bagażnikiem, gorszymi osiągami, gorszym prowadzeniem i wyższym spalaniem w dodatku tez 2WD? Ale wygląd robi wrażenie i często wyższa pozycja za kierownica jest atutem (choć osobiście to mi się najlepiej w busie siedzi). Duzo kompaktowych SUV-ów jest już wielkościowo ok ale gorzej jak wywalamy ciężką kasę za auto "mniej mobilne" od kompaktowego kombi. Co do elektryków to jak czytam wywody niektórych zwolenników to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Na razie zapowiada się, że proste i względnie tanie w naprawach i względnie niezawodne auta spalinowe mogą w pewnym momencie z roku na rok zyskiwać na wartości a wolnossaca benzyna na LPG w dobrym stanie to będzie prawdziwy rarytas i luksus, za który trzeba będzie niemało zapłacić. Ciekawy tez jestem jak będzie wyglądał rynek wtórny aut elektrycznych bo pierwsze sygnały z Norwegii czy Danii wskazują, że te auta mogą sporo trącić a i tak nie będzie na nie chętnych bo jak kogoś stać to kupi nówkę z salonu a jak kogoś nie stać na nówkę to nie będzie pchał się we względnie świerzego ale drogiego elektryka z baterią do wymiany tylko będzie szukał duzo tańszego auta o konwencjonalnym napędzie możliwie taniego w eksploatacji tj. taniego w naprawach. Będzie jak z exportem aut do Afryki. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#777
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Zobaczymy. Elektryki robia sie dopracowanymi autami i kia ev6 za 230tys zl nie jest juz zlym autem. Bateria fakt starczy tylko na 10 lat czy tam przebieg 300tys km ale koszt naprawy czyli wymiany uszkodzonych blokow w wyspecjalizowanych polskich firmach to nie jest jakis kosmos finansowy. Ale spoko najwazniejszy jest wybor i niech produkt sam sie broni a nie jakies chore niezdrowe dotacje.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#778
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 23 November 2002 Skąd: Słupsk ![]() |
@tomek_evo
Cywilny Suv, względem kombi, ma dla mnie tylko jedną niepodważalną zaletę - wygodniej się wsiada i wysiada. Do miasta, jak robisz kilka punktów na powrocie do domu to faktycznie mniej obciąża kręgosłup niż wbijanie się w kubełek w niskim sedanie ![]() -------------------- S3,
A4 |
|
|
![]()
Post
#779
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
No nie kazdy suv tak ma. Po przysiadce do mazdy cx60 uwazam ze wsiada sie tragicznie jak do szoferki tira (moj wzrost 183; nawet nie chce myslec jak ciezko maja nizsze osoby). Trzeba sie wspinac do gory i nie jest to w zadnym razie wygodne. Wiec nie kazdy suv to wsiadanie wygodne. Ciekawe ile jeszcze suvow ma tak wysoko prog i siedziska siedzen powyzej lini kolan.
A tubtaki test ciekawie opowiedziany. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#780
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Spalanie w trybie hybrudowym przy 120km/h 9,5l. Brawo. Oszczednosc pelna geba. Jeszcze ten pojemny bagaznik i szarpania przy przyspieszeniu. I te cud miod przyspieszenie raz 7,1 raz 6,7 raz 6,3 ![]() Ale troche idac w bok to jednak nie kumam kto moze wybrac bmw majac mazde cx60 szybsza, z wiekszym bagaznikiem, ladniejsza z lepszym zawiasem. Ale dla mnie wylania sie obraz jasny. Nic nie da takiej ekonomi zuzycia paliwa i braku szarpan jak ecvt. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 25 August 2025 - 02:48 |