Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 36 37 38 39 40 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Toyota Camry 2018+, Ktos posiada?
Andrzejsr
post Thu, 07 Jul 2022 - 10:35
Post #741


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Kurcze, ja mam 190+ / 100 kg, synowie już praktycznie niewiele mniej, no nie tak grubi fakt, ale stopy- buty zimowe wielgachne , jeżdżą też z tyłu, w tym za mną i jeszcze czasem pies między nimi bez problemu.
Faktrycznie kombi ma chyba z 10cm mniej miejsca z tyłu niż sedan 6tka, ale dzięki temu jakoś wygląda , nawet bardziej niż jakos a przestrzein i tak hoho.
Od któregoś tam liftu są też grubsze fotele faktycznie (w tym oparacia), ale to niuanse).
Ja za sobą koło 240mm wiozę na sztorc między oparcie i kanapę i wygodnie na trackday i z powrotem jadę.
Auto dla singla wielgachne kombi smile.gif


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 07 Jul 2022 - 10:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Malisz
post Thu, 07 Jul 2022 - 10:39
Post #742


Frequent User
Dołączył: Sun, 03 November 2013
Skąd: Warszawa





CYTAT(Frolik @ Thu, 07 Jul 2022 - 08:54) *
Ludzie BMW X3, co tam nawet BMW X5 często kupowali z napędem na jedną oś.
A X3 bardzo często się sprzedawało w manualu, gdzie przecież automat w nim montowany 8-biegowy jest rewelacyjny.

Bo był tańszy od automatu. X3 F25 była bardzo dobre wyceniona w manualu. Niestety cięzko sprzedać taką po latach, bo popyt jest niski. Podaż w sumie też, bo jest ich 7-8x mniej od automatów patrząc na otomoto czy inne allegro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
velkurczak
post Sun, 17 Jul 2022 - 22:14
Post #743


Rookie
Dołączył: Wed, 23 July 2014





Przeczytałem 38 stron i gdzieś od 20, z pasją wyczekuję czy @piwo kupił Camry?
Ogólnie sam się zastanawiam nad Camry, chyba dziadzieje i szukam czegoś możliwie bezobsługowego i oszczędnego. Do zabawy mam inne auto, póki co, jako daily w tej cenie i 3 letnich autach, alternatywy nie widzę.
Myślałem jeszcze na superbem, ale mam wątpliwości co do "możliwie bezobsługowego".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 17 Jul 2022 - 23:31
Post #744


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Mnie tez superb sie podoba i jakby mial naped z camry na ecvt pewnie wolalbym skode.a tak to tam nie ma silnika ktory mozna by brac w uzywce. Tfsi bierze 1l/1000oleju po 200tys km przejechanych, osprzet pada, diesle to taka loteria czy za dwa lata wpuszcza do centrum miasta plus adblue chore.

A co do mnie to camry za droga i coraz drozsza i coraz bardziej odlegla. Najblizsza mi byla w promcji za 121tys zl na poczatku 2021 roku. Obecnie to dla mnie fantastyka. Nowe za 170tys a uzywki najtansze 3 letnie po 120tys zl. Zostaje z mazda 3 na kolejne 5 lat.

A odnosnie mazdy.

https://namasce.pl/mazda-cx-60-2022-cennik-...01-900-zlotych/

Ciekawe czy slabszy diesel bedzie sie chipowal prosto do mocniejszej wersji. 200tys zl za 5,3s do setki i naped na tyl brzmia ciekawie.
Wydake sie ze bedzie to prosty i tani zapierdalacz jak na dzisiejsze badziewio czasy


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 20 Jul 2022 - 07:56
Post #745


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Kuwa. Accord Passat mazda 6 teraz insignia?
https://autogaleria.pl/opel-insignia-koniec-2022
Maciek sie zaplacze.
Producenci pozbywaja sie z portfolio tanich ( 120tys zl ) duzych luksusowych aut na rzecz tandetnych i drogich (180tys zl+) suvow. Klienci tego chca. Tak samo jak elektryki.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roswell89
post Wed, 20 Jul 2022 - 15:26
Post #746


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 July 2013





No bez przesady, Insignia to 160 tys+, Passat najcześciej w przedziale 150-200 tys.
Passat Combi a Tiguan Allspace z tym samym silnikiem/skrzynią to jakieś 20 tys róznicy.

Pracując w Skodzie było widać jak przy premierze np. Kodiaqa, Superb stawał się niewidoczny, więc absolutnie mnie ta polityka nie dziwi.
Ba, dla zdecydowanej większości klientów Suv będzie wygodniejszym i praktyczniejszym rozwiązaniem.
Zupełnymi wyjątkami byli tacy, którzy po zakupie wyższego auta wracali do sedanów/kombi.

I mówię to samemu bedąc przeciwnikiem Suvów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 20 Jul 2022 - 16:31
Post #747


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





A jaka jest roznica w wysokosci superba kombi 1,5tsi od tiguana 1,5tsi? Oba w podobnej cenie..czy oba maja tyle samo miejsca na przednich i tylnich siedzeniach? Pewnie te wyzsze ma go duzo wiecej...


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Wed, 20 Jul 2022 - 21:10
Post #748


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Tu nie chodzi o żadne miejsce nad głową, po bokach. Czy tym bardziej w bagażniku. Nic z tych rzeczy.
Psychologia od dawna tłumaczy przyczyny popularności SUV ów . To tak pierwotne instynkty, sprytnie wykorzystane, że nic tu racjonalizm nie zmieni. Będą "szły" i nie ma bata na to.

Miałem niedawno na kilka dni SUV a. Okazuje się że nawet argument o starym bolącym kręgosłupie jest mocno przesadzony. A akurat mnie nap... bolał porządnie . W niczym stołek suva lepszy od niskiego wsiadania nie był w praktyce. Ale do racjonalizowania jak najbardziej się nadaje.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sarna1
post Thu, 21 Jul 2022 - 00:15
Post #749


Super User
Dołączył: Sat, 23 November 2002
Skąd: Słupsk





Kilka dni smile.gif testu.

Ja mam S4 i GLC na codzień smile.gif suv to mega wygoda wsiadania. Jeżeli ktoś akceptuje gorsze właściwości jezdne (chociaż glc 63 na pneumatyce ma genialne) to w pełni rozumiem czemu suvy są tak popularne.

Zwykle Q5 czy jakiś Kodiaq to faktycznie kibel jeśli chodzi o właściwości jezdne i tutaj ktoś kto lubi czuć się związany z samochodem srogo się zawiedzie.


--------------------
S3,
A4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Thu, 21 Jul 2022 - 07:13
Post #750


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(piwo @ Wed, 20 Jul 2022 - 07:56) *
...
Producenci pozbywaja sie z portfolio tanich ( 120tys zl ) duzych luksusowych aut na rzecz tandetnych i drogich (180tys zl+) suvow. Klienci tego chca. Tak samo jak elektryki.


Ciekawe czy ludzie by kupowali elektryki gdyby nie przywileje jak darmowe parkowanie w mieście i jazda bus pasem. O dopłatach "rządowych" (tak na prawdę wszyscy się dokładają dla bogaczy co kupują elektryki).
Od jesieni cena prądu dla kowalskiego leci w górę 3-4 krotnie (z ok 0,50 zł/kWh do 1,70 zł/kWh). Zobaczymy czy nadal ludziska będą się chwalić jak tanio się jeździ elektrykiem...


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris309
post Thu, 21 Jul 2022 - 09:15
Post #751


User
Dołączył: Wed, 28 December 2011
Skąd: Rybnik





CYTAT(yotomeczek @ Thu, 21 Jul 2022 - 07:13) *
Ciekawe czy ludzie by kupowali elektryki gdyby nie przywileje jak darmowe parkowanie w mieście i jazda bus pasem. O dopłatach "rządowych" (tak na prawdę wszyscy się dokładają dla bogaczy co kupują elektryki).
Od jesieni cena prądu dla kowalskiego leci w górę 3-4 krotnie (z ok 0,50 zł/kWh do 1,70 zł/kWh). Zobaczymy czy nadal ludziska będą się chwalić jak tanio się jeździ elektrykiem...


Może ja nie ludź, ale matematyka robi swoje, i to mimo braku u nas buspasów i braku potrzeby parkowania na mieście - byłe auto żony spalało paliwa po dzisiejszych cenach za ok. 6tys na rok. Sprzedałem złomka, dopłaciłem 19tys, i śmiga Peugeotem iOn, 10 lat, aktualnie ładuje sie co 2 dni i jest spora rezerwa, w zimie bedzie raczej codziennie. Idzie 11kWh/100km. Nawet po te 1,70zł/kWh o których piszesz to grubo poniżej połowy tego co do tej pory. A że mamy FV z nadwyżką produkcji, to sam wiesz.
A kobieta zadowolona bo cicho, jest moc (przedtem był Matiz), i autko ładne. Są przeznaczenia do których elektryk jest optymalny, do innych znowu jest tragiczny. Wszystko zależy od przeznaczenia auta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Thu, 21 Jul 2022 - 09:42
Post #752


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(Sarna1 @ Thu, 21 Jul 2022 - 00:15) *
Kilka dni smile.gif testu.

Ja mam S4 i GLC na codzień smile.gif suv to mega wygoda wsiadania. Jeżeli ktoś akceptuje gorsze właściwości jezdne (chociaż glc 63 na pneumatyce ma genialne) to w pełni rozumiem czemu suvy są tak popularne.

Zwykle Q5 czy jakiś Kodiaq to faktycznie kibel jeśli chodzi o właściwości jezdne i tutaj ktoś kto lubi czuć się związany z samochodem srogo się zawiedzie.


A ile niby mam "testować" ? Całe życie ? Bo kilka miesięcy czy lat to też uśmieszek, cóż to wobec życia.
Wiadomo dlaczego idą suvy. I ile racjonalizacji do tych prawdziwych powodów jest dopisywane. Tu bardziej ten uśmieszek pasuje.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Thu, 21 Jul 2022 - 10:04
Post #753


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





CYTAT(piwo @ Thu, 07 Jul 2022 - 05:27) *
Manual to minus 30kg i minus 10tys zl. Moim zdaniem warto. Czy ktos kupuje? Pewnie bardzo malo osob skoro z tego co wiem tylko 1 osoba w Polsce zdecydowala sie na cx60 w podstawie na kilka tysiecy zamawiajacych. Chore.


W zakupie 10 tys tańsze, a po wyjeździe z salonu straci od razu 50 tys więcej niż ten w automacie bo nikt nie będzie go chciał biggrin.gif Ja wiem, że pewnie planujesz auto na dłużej, ale takie auto jest po prostu niesprzedawalne. Z resztą nic dziwnego - naprawdę mało kto woli w typowo użytkowym aucie manual, a już napewno mało kto kieruje się oszczednością rzedu 10k za manual przy cenie auta 200++


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 21 Jul 2022 - 12:54
Post #754


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Pokaz mi golasy 40tys tansze od pelnej wersji. Np camry. Jest wrecz na odwrot i czy wersja bieda czy top ceny uzywek spadaja dopodobnego poziomi plus minus 5tys zl. Czyli wersje bogate po wyjezdzie z salonu traca najbardziej bo liczy sie wielkosc auta a nie jakies zabawki w srodku nikomu niepotrzebne.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Fri, 22 Jul 2022 - 00:24
Post #755


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





CYTAT(piwo @ Thu, 21 Jul 2022 - 12:54) *
Pokaz mi golasy 40tys tansze od pelnej wersji. Np camry. Jest wrecz na odwrot i czy wersja bieda czy top ceny uzywek spadaja dopodobnego poziomi plus minus 5tys zl. Czyli wersje bogate po wyjezdzie z salonu traca najbardziej bo liczy sie wielkosc auta a nie jakies zabawki w srodku nikomu niepotrzebne.


100% zgody. Bogata wersja traci procentowo zdecydowanie więcej, niż ta uboga. Ale to się nie tyczy akurat skrzyni biegów, bo tego typu auto w manualu jest praktycznie niesprzedawalne. Z resztą jest to czysto hipotetyczna dyskusja bo przecież wiadomo, że nawet producent nie będzie sprzedawał takiego auta w manualu smile.gif

A jeśli już pytasz o przykłady - zobacz sobie np. na otomoto Superb w dieslu roczniki 20-21. W automacie ceny nieuszkodzonych 150-190k, w manualu są 2 szt - jedna za 119 a druga za 130.

Kupujący brak praktycznie każdego możliwego elementu wyposażenia: fotele z pamięcią, skóra, szyberdach, nawigacja itp. - przełknie, jeśli wszystko inne będzie pasowało. Ale jeśli szuka automatu to w 99% na manual nawet nie spojrzy. Ja z resztą mimo bycia kompletnym freakiem samochodowym nie wyobrażam sobie jeździć autem w manualu na co dzień. Wolałbym gołego Golfa w automacie, niż full wypas Passata w manualu (o ile w ogóle takie robią?).


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
InnyLogin
post Fri, 22 Jul 2022 - 03:04
Post #756


Super User
Dołączył: Thu, 02 April 2020





CYTAT(Andrzejsr @ Wed, 20 Jul 2022 - 21:10) *
Psychologia od dawna tłumaczy przyczyny popularności SUV ów . To tak pierwotne instynkty, sprytnie wykorzystane, że nic tu racjonalizm nie zmieni. Będą "szły" i nie ma bata na to.

Możesz jaśniej, bo mi nic prócz wielkości nie przychodzi na myśl?

Wygoda wsiadania? Choćby miejskie, pudełkowe auto, a jak wyżej to coś nie będące SUVem na pneumatyce, hydraulice i podnosimy przed wysiadaniem inny poziom komfortu i wygody. Zdarzały się SUVy do których obniżonych (guziczkiem, nie gwint) musiałem się względnie wspinać, a blisko mi do 190.
Ból pleców a SUV tu chyba nie ma zależności? Wystarczą porządne, wygodne siedzenia i miękkie zawieszenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 22 Jul 2022 - 06:45
Post #757


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





No ja jezdzilem teraz cx60 (4,8m suv) i wsiadanie wysiadanie to dramat. Trzeba sie wspinac jak do szoferki tira. Nie powiedzialbym ze to przyjemne a mam 183. Siedzi sie jakos wysoko, miejsca w srodku jakos nie widac ( jedynie na szerokosc jest fajnie). Jedyne co najlepsze to bagaznik do ktorego nie trzeba sie schylac. Moim zdaniem kombi w d klasie jest optymalne wysokosciowo i praktycznie. Passat superb wzor. Ale napedow tam brak dobrych niestety.
A co do automatu ok. Ja pamietam sytuacje wrecz przeciwna ze jak ktos szuka auta uzywanego to tylko w manualu, czy to bmw e39 4,4 manual, czy 1,9tdi w pasku czy audi a4 to tez tylko manual czy mondeo diesel i szukanie tylko manual.
Ale rozumiem ze czasy sie zmieniaja i ludzie i preferencje tez.
Dla mnie obecnie seryjne auta sa za bogato wyposazane i podstawa to za bogata wersja. Chetnie zrezygmowalbym z 10 poduszek, systemu call, assystentow pasa i innych, skory i innych pierdol w imie nizszej wagi.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drag_op
post Fri, 22 Jul 2022 - 08:29
Post #758


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 February 2009
Skąd: Oborniki Śląskie





CYTAT(piwo @ Fri, 22 Jul 2022 - 06:45) *
bmw e39 4,4 manual, czy 1,9tdi w pasku czy audi a4 to tez tylko manual czy mondeo diesel i szukanie tylko manual.


Samochody które z automatami wspominasz nie dość, że w porównaniu do manuali były mniej dynamiczne to jeszcze więcej paliły. Dzisiejsze automaty powodują dokładnie odwrotne skutki. Człowiek od zawsze był wygodny, ale technologia nie była idealna. Pamiętam peugeota 407 2.0 hdi AT 4 bieg, jazda po małym miasteczku to był istny dramat, do ok 40-50kmh non stop na uślizgu konwertera, finalnie palił dyche jeżdżac po większej wiosce.


--------------------
`05 Renault Sport Megane 225 5d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 22 Jul 2022 - 09:35
Post #759


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Automat bedzie zawsze palil wiecej bo wa,y wiecej. To ze dzisiejsze automaty bywaja oszczedne to tylko wynik oprogramowania kastracji osiagow i wymuszania jak nakdluzszej jazdy na niskich obrotach. Jesli przelaczymy na sport i bedziemy tylko w tym trybie jezdzic uzywajac obrotow jak w manualu musza palic wiecej bo auto o 30-50kg jest ciezsze.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Fri, 22 Jul 2022 - 10:00
Post #760


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Czyli np. auto z automatem 8b podczas jazdy w trasie spali więcej, niż w manualu 6b, ponieważ waży o 30 kg więcej? Tak wiem, porównuję 6b vs 8b, ale tak właśnie zwykle jest.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 36 37 38 39 40 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 20:05