![]() ![]() |
Fri, 29 Jan 2021 - 19:24
Post
#181
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
powiem tak - w połowie lat 2000-nych, jak wjeżdżałeś na pierwszy serwis, to z automatu miałeś wymieniane klocki hamulcowe, wszystkie filtry, łączniki stabilizatorów etc. Pracowałem w latach 2007-2009 w serwisach kilku marek, w tym tzw. marek premium. W jednym miejscu wymieniało się tarcze jak kolor nie pasował mechanikowi. Lekki fiolet? A może to światło tak pada ze świetlówki? Nieważne, wymieniamy! Klienci łapali się za głowę i narzekali na koszty. To była przesada. Mechanicy niedouczeni i trochę wymienacze, choć bardzo dokładni, nie widziałem niechlujstwa. Klocki hamulcowe wymienią tylko, gdy serwis uzna to za konieczne, jeśli jesteś właścicielem, to zapłacisz i ci wymienią, jeśli jesteś uczestnikiem programu serwisowego, za który zapłaciłeś z góry, to pewnie zmierzą grubość klocka i jak się kwalifikuje do wymiany, do wymiany, a jak zostanie 3 cm grubości, to dojeździsz do następnej wymiany). Pewnie chodzi Ci o 3 mm. Nikt takiej grubości klocka nie zostawia, na to są akurat wytyczne. Ale bardzo dobrze, że wymieniają tylko, gdy to jest konieczne. Moje 10-letnie BMW informuje mnie o grubości klocki i przewidywanym dystansie do wymiany, po co wymieniać klocki przy okazji wizyty na serwis olejowy skoro starczą na kolejne 10 tys? Dla jasności nie mówię tu o jeździe do blachy. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Fri, 29 Jan 2021 - 19:24
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sat, 30 Jan 2021 - 06:43
Post
#182
|
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza |
Taksówkarze przesiadają się na Camry.
Jechalem taką, spalanie średnie pokazywało 6,3l. Tak czytam to wszyscy chcieliby kupić auto używane 3-4 letnie z zastrzeżeniem żeby się nie psuło. Kuoujemy nowe i przyjmujemy na klatę mega utratę wartości. Z perspektywy uzytkowania aut najekonomicznej wychodziły w moim przypadku auta 10-24 miesięczne z przebiegami 20-35 tys km. Ceny były niższe wzgledem cennika sporo. Przykłady: BMW E91 320d katalog 175 tys zl auto roczne 120 tys zl BMW E93 330d katalog 320 tys zl auto 20 miesięczne 178 tys zl BMW E60 530d katalog 310 tys auto roczne 215 tys zł MB C43 katalog 360 tys auto roczne 265 tys Audi A4 B9 2,0tfsi katalog 260 tys auto dwuletnie 140 tys. Wszystkie auta kupione u dealerów z jeszcze obowiązującą gwarancją. Jak kogoś stać, to ok fajnie robić konfig i pierdziec pierwszy w fotel. |
|
|
|
Sat, 30 Jan 2021 - 14:18
Post
#183
|
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków |
#Maciek - jak do Golfa za 5500zl
|
|
|
|
Sat, 30 Jan 2021 - 14:56
Post
#184
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
No koledze po 28 tys km przejechanych zaproponowali wymianę tylnych klocków i tarcz w audi rS5. Koszt 8 tys zł. Także masakra. Dziś się dowiedziałem że bank pekao SA ma na zakup aut hybrydowych pożyczkę eko i wtedy prowizja 0% i łączne rrso 7,2% czyli całkiem nieźle. A powiedzcie dotacje państwowe na hybrydy są w Polsce czy tylko na 5 najgorszych możliwych elektryków w pakiecie zielone auto? We Francji jest na pewno. Można kupić auto we Francji i skorzystać z ich dotacji mimo że nie jestem tam zameldowany?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Sat, 30 Jan 2021 - 17:38
Post
#185
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava |
Można kupić auto we Francji i skorzystać z ich dotacji mimo że nie jestem tam zameldowany? Nie. -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
|
Sat, 30 Jan 2021 - 19:59
Post
#186
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 June 2009 |
powiem tak - w połowie lat 2000-nych, jak wjeżdżałeś na pierwszy serwis, to z automatu miałeś wymieniane klocki hamulcowe, wszystkie filtry, łączniki stabilizatorów etc. Dzisiaj, jak auto wjeżdża na pierwszy serwis, to wymieniany jest tylko olej. Filtr kabinowy trzymany jest 2 lata, nikt nie zagląda w zawieszenie, ani hamulce, chyba, że klient naciska. Pierwszy przegląd przy 30k, drugi przy 60k (to jest pseudorozszerzony serwis, gdzie wymienią wszystkie filtry, płyn hamulcowy i świece. Klocki hamulcowe wymienią tylko, gdy serwis uzna to za konieczne, jeśli jesteś właścicielem, to zapłacisz i ci wymienią, jeśli jesteś uczestnikiem programu serwisowego, za który zapłaciłeś z góry, to pewnie zmierzą grubość klocka i jak się kwalifikuje do wymiany, do wymiany, a jak zostanie 3 cm grubości, to dojeździsz do następnej wymiany). Czynności serwisowe zalecane przez producenta są bardzo skromne, taki 3-letni wóz, tuż po gwarancji, tuż po programie serwisowym producenta wymaga grubego serwisu, płatnego z kieszeni użytkownika (producent traktuje olej w skrzyni biegów, czy mechanizmach 4x4 jako niewymienny i dożywotni, więc wymienia go tylko na życzenie klienta, za co zapłaci klient). Różnica między nowym autem, a 3-letnim jest kolosalna, ale to polityka producentów, którzy wypracowali taką strategię działania - pierwszy, najważniejszy (no bo jest płatnikiem koncernu) ma autem jeździć przez 3 lata, serwis zapewnia producent, więc czynności są ograniczone do minimum. Po trzech latach klient ma oddać auto i nabyć nowe. Nie chcę pisać, że 'kiedyś to były serwisy', takie są po prostu fakty. Ktoś to przekalkulował, widocznie się to koncernom opłaca. Już minęły czasy, gdy auto kupowało się na 10-15 lat. Pierwszego klienta nie powinno interesować, co się dzieje z autem przy przelocie +200kkm i w wieku kilku lat. Macieju, mam wrażenie, że trochę głupoty opowiadasz. Chcesz powiedzieć, że nowy samochód wymagał wymiany tylu elementów po 15tys. km? Oczywiście, że producenci mają wszystko wykalkulowane żeby zarabiać a nie tracić (dziwne, nie?), ale też technika idzie do przodu i sporo elementów jest po prostu lepszej jakosci. Nasze drogi też trochę się zmieniły przez ostatnie 20 lat, więc nie dziwne, że 100kkm nie oznacza kapitalnego remontu zawieszenia. Pierwszego "premium" użytkowałem gdzieś w okolicach 2008-2010 (bmw e61) i nie przypominam sobie takich cudów żeby przy każdym serwisie była zmiana klocków albo coś wymieniali w zawieszeniu. Samochód przelatał u nas 250kkm bez praktycznie żadnych napraw w zawieszeniu. Kolejne piątki użytkujemy mniej więcej 3-5 lat i do 180kkm, też bez żadnych problemów w zawieszeniu. Mam budżetowego Aurisa hsd, którym natłukłem 130kkm przez 5,5 roku - bez żadnych wymian w zawieszeniu. Kolega sprowadza poleasingowe auta z DE, zazwyczaj 3-5 lat i okolice 150-180kkm, marki różne, zazwyczaj bmw, audi, vw i w tych samochodach serio nie ma dramatu jeśli chodzi o stan techniczny. Dlatego mam wrażenie, że snujesz spiskową teorię dziejów. |
|
|
|
Sun, 31 Jan 2021 - 14:37
Post
#187
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Fajne dwa filmiki
I jeszcze taka opinia użytkownika z forum camry "2. Przeglady sa w miare ok. Za 1200zl to Ci nawet dywaniki wytrzepia. 3. Jak wsiadam i wysiadam z Camry ciagle mam banana juz od prawie dwoch lat. 4. Do 160km/h to bedzie 8 liteow. Jak walisz maksa to okolo 10. Czasem A2 jak sie spieszylem to mialem 9.5 ale predkosci maksymalne. Nigdy nie przekrodzylem 10. 5. To nie jest samochod wyscigowy. Nie zauwazylem co ucieka. Ale w zakretach jest bardzo stabilnie. W koncu to TNGA. 6. Przydaloby sie ogrzewanie kierownicy. Mam podgrzewanie foteli wiec Ci nie powiem. Mozesz spokojnie wymienic fotele albo dolozyc podgrzewanie tam gdzie zakladaja skory. 7. Nie zauwazylem problemow z klima. Dla mnie dziala wysmienicie. Nie ma ostrego walenia po oczach. Zawsze jest lekka bryza. 8. Nikt nie znalazl sposobu na to lusterko. Problem opisywany od 2017 roku. ( Szum z okolic lewego lusterka) 9. Tak. Camry bardzo szybko nagrzewa wnetrzne. Jestem po wrazeniem. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Sun, 31 Jan 2021 - 18:10
Post
#188
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 13 February 2016 Skąd: BI |
3. Prawda, ale dopiero 2 miesiace mam
4. czyli nie 15 jak ktoś pisał, też mi sie w to nie chcialo wierzyć skoro przy 145 pali 7, przy 160 jak pali te 8 to tez super 5. Prawda 8. Nie wystepuje cos takiego w moim 9. Prawda -------------------- Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
|
|
|
|
Sun, 31 Jan 2021 - 18:14
Post
#189
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Podobno z tym lusterkiem to modele na rok 2020 już tej wady nie mają. Tak ktoś napisał.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Sun, 31 Jan 2021 - 19:35
Post
#190
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica |
producent traktuje olej w skrzyni biegów, czy mechanizmach 4x4 jako niewymienny i dożywotni, więc wymienia go tylko na życzenie klienta, za co zapłaci klient) Znów pitolisz głupoty albo zatrzymałeś się na danych serwisowych z lat 2000+. Olej w nowoczesnych skrzyniach i napędzie 4x4 jest wpisany jako obowiązkowa czynność przy określonym przebiegu. Chyba że użyszkodnik olewa serwis to potem owszem, następny może mieć ciężko. Czyli ten kupujący 5-latka Hamulce w każdym aucie można skończyć w 10-20kkm. Czy to oznacza że każdy kupujący nowe auto jest takim narwańcem? Bierzecie skrajne przykłady i na nich budujecie mity. Pitolenie o koniecznej wymianie amorów /zawieszenia oraz przebiegach rzędu 120kkm w 2-3 lata to jakieś dyrdymały i skrajności. Wystarczy spojrzeć na ofertę aut używanych u dealerów. Jakie przebiegi mają 2-3latki? Myślę sobie że zanim piwo kupi ten dziadkowóz to nadejdzie koniec roku i będzie wyprzedaż rocznika, bo z 2020 już chyba wszystkie sprzedali -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
|
Mon, 01 Feb 2021 - 05:43
Post
#191
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
no niestety pieniedzmi nie sram i decyzje podejmuje bardzo ostroznie. tak na prawde sytuacja na swiecie tez nie jest jakas zachecajaca do wydawania kasy na glupoty. nie wiadomo kiedy stopy procentowe podniosa o 10% i nagle raty podrozeja o 500zl. to nie jest wszystko takie piekne jak w latach do 2019. teraz trzeba mocno myslec z wyprzedzeniem bo zapowiada sie ze idzie wielki kryzys finansowy i banki zaczna upadac jeden za drugim rzadu dymisjonowac a ludzie tracic prace na potege i wychodzic na ulice blokujac zycie codzienne. kwestia moze pol roku. nie jest latwo w takich czasach podejmowac decyzje czy wiazac sie z bankiem na 5 lat kredytem.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Mon, 01 Feb 2021 - 09:12
Post
#192
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 23 November 2002 Skąd: Słupsk |
Dlatego kup jakieś auto w wynajmie ze stała ratą a gotówkę zainwestuj w bank - ziemski
Jak się sytuacja zesra to auto oddasz i tyle, kupisz coś do jeżdżenia i po problemie. -------------------- S3,
A4 |
|
|
|
Mon, 01 Feb 2021 - 13:27
Post
#193
|
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 September 2012 |
Dlatego kup jakieś auto w wynajmie ze stała ratą a gotówkę zainwestuj w bank - ziemski Jak się sytuacja zesra to auto oddasz i tyle, kupisz coś do jeżdżenia i po problemie. Musze kiedys dobrze przeanalizować te wynajmy, bo na razie sa one wg mnie sensowne dla zamoznych osob, ktore chca jezdzic drogim i trudno zbywalnym autem o wysokim RV. Zastanawialem sie nad Leonem w sredniej wersji i koszt jazdy przez 3 lata byl ok 50tys, wiec wzialem uzywana Mazde 3, ktora mam nadzieje, za 3 lata bedzie miala jakas wartosc jeszcze xD |
|
|
|
Mon, 01 Feb 2021 - 15:07
Post
#194
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 23 November 2002 Skąd: Słupsk |
Nowe samochody kupowane za gotówkę na własność z zasady są dla zamożnych, bez względu na klasę i model.
Nowe auto , jakie byś nie kupił, straci 40-60% wartości w te pełne 3 lata. Czyli taki Leon kosztujący 50 koła za 3 lata to właśnie utrata wartości - prezentów nikt nie robi. -------------------- S3,
A4 |
|
|
|
Tue, 02 Feb 2021 - 11:34
Post
#195
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 13 February 2016 Skąd: BI |
Jeśli chodzi o jazdę typowo miejską, od zatankowania do pełna do zapalenia sie rezerwy 773km, zatanowane pod korek i weszło 43l paliwa czyli realne spalanie zimą po mieście 5.5/100km.
![]() -------------------- Na codzień - Camry 2020' Corolla 2020'
|
|
|
|
Tue, 02 Feb 2021 - 12:10
Post
#196
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
na forum camry jest temat o spalaniu
https://forum.toyotaklub.org.pl/index.php/t...c,48073.90.html jak ktos sie zaloguje moze zobaczyc ile komu pali Ok ja już po jeździe testowej. Klamki przy głowie za drugim razem już nie wkurwialy. Jest ok miejsca nad głową. Zamontowałem fotelik z przodu i z tyłu za nim i obok z tyłu siedziały obok fotelika dwie dorosłe osoby i było w miarę z miejscem ale jednak dwójka dorosłych z tyłu miały problemy z ramionami i barkami. Na pewno nie do końca komfortowo dla siedzących z tyłu ale bez tragedii i luźniej niż w mojej mazdzie 3. Wrażenia z jazdy. Wszyscy piszą że nie ma laga i auto startuje gwałtownie. Ja czułem za każdym razem z pół sekundy laga zanim auto startowało. Subiektywnie nie jest to torpeda ale nie jest też jakoś wolno. Ot normalnie choć reakcja na gaz mogła by być szybsza. W maździe 3 dwulitrowej wolnossącej jest gwałtowniejsza reakcja na dodanie powiedzmy połowę gazu mimo braku elektryka a tu pół sekundy lag i dopiero reakcja. Dodam tylko że jechałem autem z 2019 już z jakimś tam nalotem. Przy kazdej reakcji większej na gaz kiedy załączał się silnik benzynowy czuć było delikatne wibracje i poszarpywanie. W tym aucie co jechałem czułem też delikatnie zwichrowane tarcze, bicie na pedale hamulca chyba że tak działa odzysk energii. Co do głośności. Po dodaniu gazu czuć te obroty silnika i faktycznie chciałoby się by te pare decybeli ten silnik wyciszyć. Ogólnie nie przeszkadzało mi to jakoś ale jakby wyciszyli komorę silnika bardziej nie pogniewał bym się. Zawieszenie dość sztywne tak jak układ kierowniczy choć przy ostrzejszym skręcie koła napędowe po wciśnięciu nawet nie do końca gazu gubiły strasznie trakcje. Ale opony to był Continental wielosezonowy więc powiedzmy zwale to na opony. Ogólnie układ kierowniczy i zawieszenie wydaje się sztywne ale jeździłem z 10 minut ale rondko zaliczyłem i parę zakrętów jechane szybciej i auto jest fajne w prowadzeniu. Napęd też wydaje się w porządku a już ruszanie z ciszą... Mega fajne uczucie Ogólnie nie uważam by było jakoś wybitnie cicho i że auto jest super wytłumione jadac 140km/h na odpuszczonym gazie. Poziom raczej podobny do Mazdy 3 która jeżdżę. Wnętrze obszerne, bagażnik duży, silnik bezobsługowy, niskie koszty eksploatacji. No auto dla Kowalskiego. Co do serwisu. Koszt jaki usłyszałem 800zl z częściami za przegląd okresowy. Nie ma czegoś takiego jak duży serwis. Przy większym gdzie tam świece jeszcze wymieniają 1200zl. Czyli ogólnie mega mega tanio. Więc to nie jest BMW Lexus Mercedes. Myślę że na camry jest zupełnie inna docelowa grupa kupujących. Dziadów bez kasy takich jak ja którzy szukają większej ilości miejsca w środku i nie oczekują luksusów a zwykłej jakości z hathbacków i kosztów z nich ale przestrzeni dużo większej. Ogólnie świetne autko. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Tue, 02 Feb 2021 - 19:34
Post
#197
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Wszyscy piszą że nie ma laga i auto startuje gwałtownie. Ja czułem za każdym razem z pół sekundy laga zanim auto startowało. Subiektywnie nie jest to torpeda ale nie jest też jakoś wolno. Ot normalnie choć reakcja na gaz mogła by być szybsza. W maździe 3 dwulitrowej wolnossącej jest gwałtowniejsza reakcja na dodanie powiedzmy połowę gazu mimo braku elektryka a tu pół sekundy lag i dopiero reakcja. Jestem ciekaw Twojej opinii na temat hybrydowej RAV4, ale musi być w wersji AWD, bo tam wtedy jest dodatkowy silnik z tyłu. Podejrzewam, że w tym cały 'pic' - tylny silnik napędza bez zwłoki. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
|
Tue, 02 Feb 2021 - 19:50
Post
#198
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Mozliwe. Rav4 nie jestem zainteresowany bo jest mniej miejsca na tylnej kanapie i to wyższe auto więc nie dla mnie.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Tue, 02 Feb 2021 - 20:42
Post
#199
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 03 February 2006 |
"Wrażenia z jazdy.
Wszyscy piszą że nie ma laga i auto startuje gwałtownie. Ja czułem za każdym razem z pół sekundy laga zanim auto startowało. Subiektywnie nie jest to torpeda ale nie jest też jakoś wolno. Ot normalnie choć reakcja na gaz mogła by być szybsza. W maździe 3 dwulitrowej wolnossącej jest gwałtowniejsza reakcja na dodanie powiedzmy połowę gazu mimo braku elektryka a tu pół sekundy lag i dopiero reakcja. Dodam tylko że jechałem autem z 2019 już z jakimś tam nalotem. Przy kazdej reakcji większej na gaz kiedy załączał się silnik benzynowy czuć było delikatne wibracje i poszarpywanie. W tym aucie co jechałem czułem też delikatnie zwichrowane tarcze, bicie na pedale hamulca chyba że tak działa odzysk energii. Co do głośności. Po dodaniu gazu czuć te obroty silnika i faktycznie chciałoby się by te pare decybeli ten silnik wyciszyć. Ogólnie nie przeszkadzało mi to jakoś ale jakby wyciszyli komorę silnika bardziej nie pogniewał bym się. Zawieszenie dość sztywne tak jak układ kierowniczy choć przy ostrzejszym skręcie koła napędowe po wciśnięciu nawet nie do końca gazu gubiły strasznie trakcje. Ale opony to był Continental wielosezonowy więc powiedzmy zwale to na opony. Ogólnie układ kierowniczy i zawieszenie wydaje się sztywne ale jeździłem z 10 minut ale rondko zaliczyłem i parę zakrętów jechane szybciej i auto jest fajne w prowadzeniu. Napęd też wydaje się w porządku a już ruszanie z ciszą... Mega fajne uczucie Nie wszyscy. Pisałem, że jest lag, ale przez forumowego Włodzia Zientarskiego zostało to odebrane jako personalny afront. Moje wrażenia z, również krótkiej jazdy były zgoła odmienne - zawias komfortowy, trakcja zaskakująco dobra jak na fwd (temp. ok 0, lekko prószący śnieg, 18-calowe zimówki). Ogólnie, auto dla (w polskich realiach) zamożnego działkowca/grzybiarza 50+ :-) Nie jestem ani jednym, ani drugim, ale jako dupowóz rozważę (bo zabawki od podnoszenia adrenaliny na szczęście są). |
|
|
|
Wed, 03 Feb 2021 - 05:58
Post
#200
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
znaczy ja nie pisze ze zawias nie jest komfortowy. bron boze. przejezdzalem przez spiacych policjantow i bylo cicho i przyjemnie. ale uwazam ze zawias jest zwarty i sztywny w odczuciu na zakretach. trakcji moglem nie miec przez te opony wielosezonowe. ciezko mi tutaj sie wypowiedziec. no i jazde mialem bardzo krotka wiec to tez moze zaklamywac rzeczywistosc. no na pewno camry to nie jest auto do podnoszenia adrenaliny
widocznosc ze srodka na boki tez jest ok i wymiarow auta nie czuc wiec tez fajnie. a i obsluga mediow. no i tu troszke smiech z mojej strony bo nie bylem nawet w stanie zmienic sobie wyswietlania na odczyt aktualnego zuzycia paliwa. przewijalem tymi strzalkami na kierownicy i nie bylem w stanie tego znalesc. nawet przycisku mute by sciszyc radio to szuklaem dobra minute, przyciski nie podswietlone nie wiadomo gdzie szukac. jakos tak to wszystko malutkie nieintuicyjne ciezko trafic palcem no ale ja zawsze toporny bylem do nowych technologi i nie nawidze sie przyzwyczajac do nowego (z windowsem mam tak samo, wole 98). wiec jak dla mnie moze to nie wada ale jakos ciezko mialem przebranc przez ten temat. choc pewnie dla ludzi jezdzacych toyotami na codzien to nie problem. ale dla mnie jako auto camry jest ok. spelnia zakladane oczekiwania. oprocz ceny oczywiscie bo przydaloby sie by mozna bylo 3 letnie autko juz kupic za te 80tys zl. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 15:58 |