![]() ![]() |
Thu, 28 Jan 2021 - 13:27
Post
#161
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 03 February 2006 |
Mi tą informację (o 2-ch autach w wersji podstawowej na stocku, w kolorze granatowym) podali pracownicy dwóch warszawskich dealerów, nie weryfikowałem jej dalej.
A na rabat w formie innej niż komplet dywaników gumowych to w Toyocie bym za bardzo nie liczył. |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 28 Jan 2021 - 13:27
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 28 Jan 2021 - 13:52
Post
#162
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
zwlaszcza ze cena 120tys zl jest jak za przecietnie wyposazony hatchback z 1,6t. 1,6 turbo to w roku 2021 podchodzi pod kategorię GTI, albo przynajmniej GT -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
|
Thu, 28 Jan 2021 - 18:02
Post
#163
|
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 February 2013 Skąd: Błonie |
Wezcie pod uwage ze na przywoływane bmw serii 5 mozna liczyc na 2x% rabatu od cennika wiec patrzac na nowy cennik camry macie prawie to samo
|
|
|
|
Thu, 28 Jan 2021 - 18:24
Post
#164
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Na serwis też?20% zniżki to będzie okolica około 180tys zł.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Thu, 28 Jan 2021 - 19:09
Post
#165
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
to co sie dzieje z cennikami w 2021 to po prostu porażka ! Podziękujmy UE
|
|
|
|
Thu, 28 Jan 2021 - 19:26
Post
#166
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk |
W BMW kupujesz albo przejmujesz leasing z pakietem serwisowym na 5 lat i masz w dupie koszt przeglądów. 2.0d po programie łapie okolice 230KM/500nm, do tego masz świetną skrzynię i przyjemność z jazdy tył napędowym zwartym wozem. Gdyby te auta były tak drogie w utrzymaniu to przecież nie jeździło by ich tak dużo po drogach
|
|
|
|
Thu, 28 Jan 2021 - 19:58
Post
#167
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 03 February 2006 |
Do tego możesz mieć kombiaka, i są jakieś możliwości personalizacji tego samochodu (pakiet, jakaś ładna felga). Do Tojki nie ma/nie pasuje nic, auto dla 60-letniego zamożnego (w naszych warunkach) działkowca.
|
|
|
|
Thu, 28 Jan 2021 - 20:15
Post
#168
|
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 February 2013 Skąd: Błonie |
Podstawowy pakiet serwisowy typu oleje filtry masz w cenie(oczywiscie co absurdalne 30kkm)
Serwisu nie musisz robic w Aso byle kupic oryginalne czesci...Biorac nowke to na prawde nie jest wielki koszt..ok camry bedzie pewnie tansze w serwisie ale to tez jest model „premium” toyoty wiec nie spodziewaj sie cen jak do opla astry. |
|
|
|
Fri, 29 Jan 2021 - 06:58
Post
#169
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
W BMW kupujesz albo przejmujesz leasing z pakietem serwisowym na 5 lat i masz w dupie koszt przeglądów. Pakiet Service Inclusive Plus - 5 lat / 100.000km - 14 100 zł czyli za 3 serwisy płacisz 14 100 brutto. Wychodzi za jeden serwis 4700 pln. Dodajmy, że w skład tego pakietu nie wchodzą takie atrakcje, jak wymiana amortyzatorów, czy wymiana oleju w skrzyni biegów, a jedynie obejmuje płyny (olej silnikowy, filtry, wycieraczki, świec) i tarcze plus klocki wg uznania producenta. Oczywiście mowa o 320d automat, bo w mocniejszych wariantach koszt pakietu jest inny. Sorry, ale w biznesie samochodowym nie ma nic za darmo. Nikt ci do przeglądów nie dopłaci, nie ma wróżki dokładającej z własnej kieszeni do najmów terminowych, nie ma darmowych leasingów. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
|
Fri, 29 Jan 2021 - 07:20
Post
#170
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
czyli jednym slowem bardzo drogo. w leksusie przeglad to tez kolo 4500zl. wiec ogolnie wole zostac przy toyocie i trzymac sie ich kosztow. jest wysyp polizingowych aut wiec takie 2-3 letnie auto za 90tys zl bedzie idealne. nie ma co sie pchac w nowy model camry ktory ma wiecej najebane elektroniki.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Fri, 29 Jan 2021 - 07:38
Post
#171
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica |
Maciek , Może i tak jest, ale aż trudno uwierzyć że nie ma tańszej opcji. Jeśli ktoś nie szuka, nie pyta to może zostać złojony przez każdy serwis. Nowe auta wg mnie są dla naprawdę zamożnych firm. Używki 2-3 letnie wcale nie jeżdżą gorzej, a czasem nawet lepiej, bo im nawsze auto tym więcej często bzdurnych systemów.
piwo ,Po co Ci nowe auto? Niech tą ogromną utratę wartości weźmie na siebie jakaś dziana firma, a Ty weź używkę i wcale nie musi to być kosztowne w serwisowaniu. Ja mam auto z końca 2017 z gwarancją 5 lat i dokupionym za 1.700 zł (tak, to nie pomyłka) pakietem przeglądów Used Cars na 40.000/2 lata. Czyli w moim aucie do przebiegu 125.000km. Pakiet obejmuje obowiązkowe przeglądy + materiały: filtry, świece, oleje. Także duży, drogi serwis na 120.000 złapie się też w tym pakiecie. Za tydzień jadę ma wymianę oleju. Pytam: Ile zapłacę? Nic. Darmowy serwis w ramach pakietu Dziękuję -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
|
Fri, 29 Jan 2021 - 08:20
Post
#172
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Nieźle. Ten duży serwis w audi to pewnie grubo ponad 5tys zł?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Fri, 29 Jan 2021 - 09:44
Post
#173
|
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 |
|
|
|
|
Fri, 29 Jan 2021 - 10:18
Post
#174
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
Maciek , Może i tak jest, ale aż trudno uwierzyć że nie ma tańszej opcji. Jeśli ktoś nie szuka, nie pyta to może zostać złojony przez każdy serwis. Nowe auta wg mnie są dla naprawdę zamożnych firm. Używki 2-3 letnie wcale nie jeżdżą gorzej, a czasem nawet lepiej, bo im nawsze auto tym więcej często bzdurnych systemów. w dzisiejszych czasach, to 2-3 letnie auto wcale nie jest takie fajne. Zwykle to są auta z przelotem 120kkm, gdzie do wymiany masz dużo części eksploatacyjnych (tarcze, klocki, amorki to w aucie klasy średniej z mocniejszym silnikiem koszt kilkunastu tysięcy, dorzuć jeszcze oponki 18-20 cali, bo zwykle wytrzymują 3 lata, jakiś akumulator i się robi okrągła sumka). Jednocześnie te auta 2-3-letnie są na tyle młode, że nie ma do nich zamienników, albo żal stosować coś niepewnego do drogiej i szybkiej fury. Jak ktoś szuka oszczędności, to lepiej mimo wszystko kupić nówkę, albo taki 5-7-letni samochód, gdzie już wszystko dostaniesz w rozsądnym zamienniku. piwo ,Po co Ci nowe auto? Niech tą ogromną utratę wartości weźmie na siebie jakaś dziana firma, a Ty weź używkę i wcale nie musi to być kosztowne w serwisowaniu. utrata wartości jest na poziomie 15-20% rocznie. Nie ma znaczenia, czy auto jest nowe, czy kilkuletnie, zawsze się liczy procentowo. W nowych autach masz pominięty etap leżenia pod samochodem, oglądania lakieru, szukania śladów farb na śrubkach, generalnie jesteś w 99% pewny historii auta. Piszę 99%, bo w moim byłym Golfie okazało się, że coś tam malowali i 'zapomnieli' o tym poinformować mnie, a auto z salonu Ja mam auto z końca 2017 z gwarancją 5 lat i dokupionym za 1.700 zł (tak, to nie pomyłka) pakietem przeglądów Used Cars na 40.000/2 lata. Czyli w moim aucie do przebiegu 125.000km. Pakiet obejmuje obowiązkowe przeglądy + materiały: filtry, świece, oleje. Także duży, drogi serwis na 120.000 złapie się też w tym pakiecie. wymiana oleju to kosztuje w ASO grosze. Jak będzie trzeba zapłacić za klocki hamulcowe, wahacze, łączniki stabilizatorów, to płacisz z własnej kieszeni. Te pakiety serwisowe to naprawdę nie jest taka świetna sprawa. Wystarczy zadzwonić do ASO i poprosić o koszt przeglądu. I zawsze przy przeglądzie zawsze się jakiś rabacik na koniec dostanie, a jak zapłaciłeś z góry, to sorry, nic nie ponegocjujesz, co najwyżej ceny części zamiennych i ich wymianę, bo te pakiety w gruncie rzeczy to obejmują tylko olej i filtry.Za tydzień jadę ma wymianę oleju. Pytam: Ile zapłacę? Nic. Darmowy serwis w ramach pakietu Dziękuję -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
|
Fri, 29 Jan 2021 - 12:41
Post
#175
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica |
piwo, serwis na 120tys to w Audi ok 3.500 netto.
te pakiety w gruncie rzeczy to obejmują tylko olej i filtry. I usługę, która w ASO jest najdroższa. Widzę Maciek że używasz argumentów stosownie do sytuacji. Zawsze piszesz że 5-7 letnie auto to już właściwie złom wymagający -nastu tys nakładu, aż tu nagle dziś objawiasz nam że 7-latka lepiej kupić niż 3-latka Opony 4 nowe zimówki Barum 18' kosztowały mnie 1640 zł z montażem. Czy to jakaś drożyzna? Tarcze i klocki z przodu założyli mi nowe jak brałem auto. Gdzie te kosmiczne koszty serwisu auta o przebiegu 95.000 pytam się? Nowa Toyota na pewno nie będzie droższa w utrzymaniu. Ale ja bym nie brał tego rumpla jeśli ktoś lubi zapitalać tak jak piwo, w tych PLN brałbym inne używane. -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
|
Fri, 29 Jan 2021 - 13:41
Post
#176
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
Widzę Maciek że używasz argumentów stosownie do sytuacji. Zawsze piszesz że 5-7 letnie auto to już właściwie złom wymagający -nastu tys nakładu, aż tu nagle dziś objawiasz nam że 7-latka lepiej kupić niż 3-latka bo tak jest Tarcze i klocki z przodu założyli mi nowe jak brałem auto. Gdzie te kosmiczne koszty serwisu auta o przebiegu 95.000 pytam się? do 320d G20 klocki + tarcze na przód tył kosztują 8 000 pln. Przy 100-120kkm klocki będą do wymiany na pewno, czy tarcze, nie wiem, ale Beemka lubi robić fuckupy i tam po 15kkm już klientom proponują wymianę tarcz Co do opon, to jest nieco łatwiejsza sprawa, bo rozmiary są uniwersalne i można wybierać w markach, więc każdy dopasuje cenę wg własnych potrzeb. No chyba, że ktoś się wygłupi z zakupem Volvo na 22-calowych oponach -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
|
Fri, 29 Jan 2021 - 16:31
Post
#177
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 |
Maciek, nie wiem czy mogę porównywać 15letnią bmkę do 3 letniej, nie mniej moja ma 15 lat i 440 tkm, ori amorki mają 65-75% sprawności
|
|
|
|
Fri, 29 Jan 2021 - 16:44
Post
#178
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 03 February 2006 |
"2-3 letnie auto wcale nie jest takie fajne. Zwykle to są auta z przelotem 120kkm"
Ile?! Nie każdy pracuje jako przedstawiciel handlowy. |
|
|
|
Fri, 29 Jan 2021 - 18:05
Post
#179
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto |
Moja 330E z 2019 ma 14tys nalotu
Wracajac do Camry to widzac jak sie sypia nowe Superby ciesze sie ze zdecydowałem sie na Beemke mimo ze jakosc i trwalosc to juz tylko w koncernie BMW pieśń przeszłości. DLatego bralem przedluzona gwarancje Ostatnio naszło mnie by jednak 330e sprzedac i poszukac czegos tanszego i bardziej rodzinnego (mimo ze wnetrze w G20 jest spore to bagaznik w hybrydzie....masakra) wiec jako glowne auto rodzinne na wyjazdy odpada a do zabawy mam inne auta. Moze wlasnie dosc prosta nudna i bezpłciowa Toyota (oprocz Yarisa GR Chyba sie starzeje |
|
|
|
Fri, 29 Jan 2021 - 18:13
Post
#180
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
Maciek, nie wiem czy mogę porównywać 15letnią bmkę do 3 letniej, nie mniej moja ma 15 lat i 440 tkm, ori amorki mają 65-75% sprawności powiem tak - w połowie lat 2000-nych, jak wjeżdżałeś na pierwszy serwis, to z automatu miałeś wymieniane klocki hamulcowe, wszystkie filtry, łączniki stabilizatorów etc. Dzisiaj, jak auto wjeżdża na pierwszy serwis, to wymieniany jest tylko olej. Filtr kabinowy trzymany jest 2 lata, nikt nie zagląda w zawieszenie, ani hamulce, chyba, że klient naciska. Pierwszy przegląd przy 30k, drugi przy 60k (to jest pseudorozszerzony serwis, gdzie wymienią wszystkie filtry, płyn hamulcowy i świece. Klocki hamulcowe wymienią tylko, gdy serwis uzna to za konieczne, jeśli jesteś właścicielem, to zapłacisz i ci wymienią, jeśli jesteś uczestnikiem programu serwisowego, za który zapłaciłeś z góry, to pewnie zmierzą grubość klocka i jak się kwalifikuje do wymiany, do wymiany, a jak zostanie 3 cm grubości, to dojeździsz do następnej wymiany). Czynności serwisowe zalecane przez producenta są bardzo skromne, taki 3-letni wóz, tuż po gwarancji, tuż po programie serwisowym producenta wymaga grubego serwisu, płatnego z kieszeni użytkownika (producent traktuje olej w skrzyni biegów, czy mechanizmach 4x4 jako niewymienny i dożywotni, więc wymienia go tylko na życzenie klienta, za co zapłaci klient). Różnica między nowym autem, a 3-letnim jest kolosalna, ale to polityka producentów, którzy wypracowali taką strategię działania - pierwszy, najważniejszy (no bo jest płatnikiem koncernu) ma autem jeździć przez 3 lata, serwis zapewnia producent, więc czynności są ograniczone do minimum. Po trzech latach klient ma oddać auto i nabyć nowe. Nie chcę pisać, że 'kiedyś to były serwisy', takie są po prostu fakty. Ktoś to przekalkulował, widocznie się to koncernom opłaca. Już minęły czasy, gdy auto kupowało się na 10-15 lat. Pierwszego klienta nie powinno interesować, co się dzieje z autem przy przelocie +200kkm i w wieku kilku lat. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 13:59 |