Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Toyota Camry 2018+, Ktos posiada?
Type-R
post Thu, 28 Jan 2021 - 13:27
Post #161


Super User
Dołączył: Fri, 03 February 2006





Mi tą informację (o 2-ch autach w wersji podstawowej na stocku, w kolorze granatowym) podali pracownicy dwóch warszawskich dealerów, nie weryfikowałem jej dalej.

A na rabat w formie innej niż komplet dywaników gumowych to w Toyocie bym za bardzo nie liczył.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 28 Jan 2021 - 13:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Maciek1234
post Thu, 28 Jan 2021 - 13:52
Post #162


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(piwo @ Thu, 28 Jan 2021 - 12:44) *
zwlaszcza ze cena 120tys zl jest jak za przecietnie wyposazony hatchback z 1,6t.
1,6 turbo to w roku 2021 podchodzi pod kategorię GTI, albo przynajmniej GT biggrin.gif


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scoobany111
post Thu, 28 Jan 2021 - 18:02
Post #163


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 February 2013
Skąd: Błonie





Wezcie pod uwage ze na przywoływane bmw serii 5 mozna liczyc na 2x% rabatu od cennika wiec patrzac na nowy cennik camry macie prawie to samo wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 28 Jan 2021 - 18:24
Post #164


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Na serwis też?20% zniżki to będzie okolica około 180tys zł.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Thu, 28 Jan 2021 - 19:09
Post #165


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





to co sie dzieje z cennikami w 2021 to po prostu porażka ! Podziękujmy UE smile.gif Myślałem że sam sobie coś na firmę nowego wezme ale do 150 kPLN netto to wgl zapomnij o czymś ciekawym. Zostaje kupowanie 3-5 letnich używek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kinko
post Thu, 28 Jan 2021 - 19:26
Post #166


Forum Killer
Dołączył: Mon, 18 April 2011
Skąd: Gdańsk





W BMW kupujesz albo przejmujesz leasing z pakietem serwisowym na 5 lat i masz w dupie koszt przeglądów. 2.0d po programie łapie okolice 230KM/500nm, do tego masz świetną skrzynię i przyjemność z jazdy tył napędowym zwartym wozem. Gdyby te auta były tak drogie w utrzymaniu to przecież nie jeździło by ich tak dużo po drogach wink.gif Przepraszam za OT, nie traktujcie tego jako gloryfikację marki, chciałem tylko sprostować zaburzony pogląd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Type-R
post Thu, 28 Jan 2021 - 19:58
Post #167


Super User
Dołączył: Fri, 03 February 2006





Do tego możesz mieć kombiaka, i są jakieś możliwości personalizacji tego samochodu (pakiet, jakaś ładna felga). Do Tojki nie ma/nie pasuje nic, auto dla 60-letniego zamożnego (w naszych warunkach) działkowca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scoobany111
post Thu, 28 Jan 2021 - 20:15
Post #168


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 February 2013
Skąd: Błonie





Podstawowy pakiet serwisowy typu oleje filtry masz w cenie(oczywiscie co absurdalne 30kkm)
Serwisu nie musisz robic w Aso byle kupic oryginalne czesci...Biorac nowke to na prawde nie jest wielki koszt..ok camry bedzie pewnie tansze w serwisie ale to tez jest model „premium” toyoty wiec nie spodziewaj sie cen jak do opla astry.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Fri, 29 Jan 2021 - 06:58
Post #169


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(kinko @ Thu, 28 Jan 2021 - 20:26) *
W BMW kupujesz albo przejmujesz leasing z pakietem serwisowym na 5 lat i masz w dupie koszt przeglądów.

Pakiet Service Inclusive Plus - 5 lat / 100.000km - 14 100 zł biggrin.gif

czyli za 3 serwisy płacisz 14 100 brutto. Wychodzi za jeden serwis 4700 pln.

Dodajmy, że w skład tego pakietu nie wchodzą takie atrakcje, jak wymiana amortyzatorów, czy wymiana oleju w skrzyni biegów, a jedynie obejmuje płyny (olej silnikowy, filtry, wycieraczki, świec) i tarcze plus klocki wg uznania producenta.

Oczywiście mowa o 320d automat, bo w mocniejszych wariantach koszt pakietu jest inny.

Sorry, ale w biznesie samochodowym nie ma nic za darmo. Nikt ci do przeglądów nie dopłaci, nie ma wróżki dokładającej z własnej kieszeni do najmów terminowych, nie ma darmowych leasingów.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 29 Jan 2021 - 07:20
Post #170


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





czyli jednym slowem bardzo drogo. w leksusie przeglad to tez kolo 4500zl. wiec ogolnie wole zostac przy toyocie i trzymac sie ich kosztow. jest wysyp polizingowych aut wiec takie 2-3 letnie auto za 90tys zl bedzie idealne. nie ma co sie pchac w nowy model camry ktory ma wiecej najebane elektroniki.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Fri, 29 Jan 2021 - 07:38
Post #171


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





Maciek , Może i tak jest, ale aż trudno uwierzyć że nie ma tańszej opcji. Jeśli ktoś nie szuka, nie pyta to może zostać złojony przez każdy serwis. Nowe auta wg mnie są dla naprawdę zamożnych firm. Używki 2-3 letnie wcale nie jeżdżą gorzej, a czasem nawet lepiej, bo im nawsze auto tym więcej często bzdurnych systemów.

piwo ,Po co Ci nowe auto? Niech tą ogromną utratę wartości weźmie na siebie jakaś dziana firma, a Ty weź używkę i wcale nie musi to być kosztowne w serwisowaniu.

Ja mam auto z końca 2017 z gwarancją 5 lat i dokupionym za 1.700 zł (tak, to nie pomyłka) pakietem przeglądów Used Cars na 40.000/2 lata. Czyli w moim aucie do przebiegu 125.000km. Pakiet obejmuje obowiązkowe przeglądy + materiały: filtry, świece, oleje. Także duży, drogi serwis na 120.000 złapie się też w tym pakiecie.

Za tydzień jadę ma wymianę oleju. Pytam: Ile zapłacę? Nic. Darmowy serwis w ramach pakietu biggrin.gif

Dziękuję cool.gif


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 29 Jan 2021 - 08:20
Post #172


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Nieźle. Ten duży serwis w audi to pewnie grubo ponad 5tys zł?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
monev
post Fri, 29 Jan 2021 - 09:44
Post #173


Frequent User
Dołączył: Wed, 19 August 2015





CYTAT(scoobany111 @ Thu, 28 Jan 2021 - 18:02) *
Wezcie pod uwage ze na przywoływane bmw serii 5 mozna liczyc na 2x% rabatu od cennika wiec patrzac na nowy cennik camry macie prawie to samo wink.gif


Od golasa chyba 20% nie dostaniesz wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Fri, 29 Jan 2021 - 10:18
Post #174


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(_adams_ @ Fri, 29 Jan 2021 - 08:38) *
Maciek , Może i tak jest, ale aż trudno uwierzyć że nie ma tańszej opcji. Jeśli ktoś nie szuka, nie pyta to może zostać złojony przez każdy serwis. Nowe auta wg mnie są dla naprawdę zamożnych firm. Używki 2-3 letnie wcale nie jeżdżą gorzej, a czasem nawet lepiej, bo im nawsze auto tym więcej często bzdurnych systemów.

w dzisiejszych czasach, to 2-3 letnie auto wcale nie jest takie fajne. Zwykle to są auta z przelotem 120kkm, gdzie do wymiany masz dużo części eksploatacyjnych (tarcze, klocki, amorki to w aucie klasy średniej z mocniejszym silnikiem koszt kilkunastu tysięcy, dorzuć jeszcze oponki 18-20 cali, bo zwykle wytrzymują 3 lata, jakiś akumulator i się robi okrągła sumka). Jednocześnie te auta 2-3-letnie są na tyle młode, że nie ma do nich zamienników, albo żal stosować coś niepewnego do drogiej i szybkiej fury. Jak ktoś szuka oszczędności, to lepiej mimo wszystko kupić nówkę, albo taki 5-7-letni samochód, gdzie już wszystko dostaniesz w rozsądnym zamienniku.

CYTAT(_adams_ @ Fri, 29 Jan 2021 - 08:38) *
piwo ,Po co Ci nowe auto? Niech tą ogromną utratę wartości weźmie na siebie jakaś dziana firma, a Ty weź używkę i wcale nie musi to być kosztowne w serwisowaniu.
utrata wartości jest na poziomie 15-20% rocznie. Nie ma znaczenia, czy auto jest nowe, czy kilkuletnie, zawsze się liczy procentowo. W nowych autach masz pominięty etap leżenia pod samochodem, oglądania lakieru, szukania śladów farb na śrubkach, generalnie jesteś w 99% pewny historii auta. Piszę 99%, bo w moim byłym Golfie okazało się, że coś tam malowali i 'zapomnieli' o tym poinformować mnie, a auto z salonu biggrin.gif Generalnie jakaś kosmetyka po transporcie, ale jednak.

CYTAT(_adams_ @ Fri, 29 Jan 2021 - 08:38) *
Ja mam auto z końca 2017 z gwarancją 5 lat i dokupionym za 1.700 zł (tak, to nie pomyłka) pakietem przeglądów Used Cars na 40.000/2 lata. Czyli w moim aucie do przebiegu 125.000km. Pakiet obejmuje obowiązkowe przeglądy + materiały: filtry, świece, oleje. Także duży, drogi serwis na 120.000 złapie się też w tym pakiecie.

Za tydzień jadę ma wymianę oleju. Pytam: Ile zapłacę? Nic. Darmowy serwis w ramach pakietu biggrin.gif

Dziękuję cool.gif
wymiana oleju to kosztuje w ASO grosze. Jak będzie trzeba zapłacić za klocki hamulcowe, wahacze, łączniki stabilizatorów, to płacisz z własnej kieszeni. Te pakiety serwisowe to naprawdę nie jest taka świetna sprawa. Wystarczy zadzwonić do ASO i poprosić o koszt przeglądu. I zawsze przy przeglądzie zawsze się jakiś rabacik na koniec dostanie, a jak zapłaciłeś z góry, to sorry, nic nie ponegocjujesz, co najwyżej ceny części zamiennych i ich wymianę, bo te pakiety w gruncie rzeczy to obejmują tylko olej i filtry.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Fri, 29 Jan 2021 - 12:41
Post #175


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





piwo, serwis na 120tys to w Audi ok 3.500 netto.

CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 29 Jan 2021 - 10:18) *
te pakiety w gruncie rzeczy to obejmują tylko olej i filtry.


I usługę, która w ASO jest najdroższa.

Widzę Maciek że używasz argumentów stosownie do sytuacji. Zawsze piszesz że 5-7 letnie auto to już właściwie złom wymagający -nastu tys nakładu, aż tu nagle dziś objawiasz nam że 7-latka lepiej kupić niż 3-latka ohmy.gif Bo można nabyć zamienniki laugh.gif

Opony 4 nowe zimówki Barum 18' kosztowały mnie 1640 zł z montażem. Czy to jakaś drożyzna?

Tarcze i klocki z przodu założyli mi nowe jak brałem auto. Gdzie te kosmiczne koszty serwisu auta o przebiegu 95.000 pytam się?


Nowa Toyota na pewno nie będzie droższa w utrzymaniu. Ale ja bym nie brał tego rumpla jeśli ktoś lubi zapitalać tak jak piwo, w tych PLN brałbym inne używane.


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Fri, 29 Jan 2021 - 13:41
Post #176


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(_adams_ @ Fri, 29 Jan 2021 - 13:41) *
Widzę Maciek że używasz argumentów stosownie do sytuacji. Zawsze piszesz że 5-7 letnie auto to już właściwie złom wymagający -nastu tys nakładu, aż tu nagle dziś objawiasz nam że 7-latka lepiej kupić niż 3-latka ohmy.gif Bo można nabyć zamienniki laugh.gif
bo tak jest biggrin.gif tylko jak już pisałem - do 5-7-latka, znajdziesz fajne zamienniki za nieduże pieniądze, w świeżych autach jesteś skazany na części oryginalne i bardzo często na korzystanie z ASO, bo wioskowi nie ogarniają młodych fur, albo się ich dopiero uczą. Jak miałem Golfa 7, który był wtedy świeżym autem, to instalacja haka w ASO kosztowała 5500pln, w lokalnych warsztatach nawet nie chcieli widzieć tego auta, bo raz, że Hakpol nie robił takich haków, a dwa, że nie wiedzieli jak się tam podpiąć. Teraz pewnie 1000 złotych i po sprawie.



CYTAT(_adams_ @ Fri, 29 Jan 2021 - 13:41) *
Tarcze i klocki z przodu założyli mi nowe jak brałem auto. Gdzie te kosmiczne koszty serwisu auta o przebiegu 95.000 pytam się?
do 320d G20 klocki + tarcze na przód tył kosztują 8 000 pln. Przy 100-120kkm klocki będą do wymiany na pewno, czy tarcze, nie wiem, ale Beemka lubi robić fuckupy i tam po 15kkm już klientom proponują wymianę tarcz biggrin.gif (wiem, że pewnie przykład jednostkowy, ale dzięki temu poznałem cenę takich fanaberii). Do tego masz amorki DCC, tysiaczek/sztuka to jest tak budżetowo, jak dla Opla, a BMW to Premium, więc pewnie x2 laugh.gif Znając życie, to większość poleasingowych 3-latków jeździ na zużytych amorkach, wyjechanych heblach, starym akumulatorze, bo zwykle te auta są już po gwarancji, zamienników jeszcze nie ma, a nowy nabywca niechętnie zobaczy rachunek +10 tysięcy za obsługę swojego auta w ASO. Dlatego, patrząc na sprawę ekonomicznie, lepiej będzie kupić nieco starszy wóz, ale z większym wyborem części i warsztatów serwisujących.

Co do opon, to jest nieco łatwiejsza sprawa, bo rozmiary są uniwersalne i można wybierać w markach, więc każdy dopasuje cenę wg własnych potrzeb. No chyba, że ktoś się wygłupi z zakupem Volvo na 22-calowych oponach laugh.gif


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomad66
post Fri, 29 Jan 2021 - 16:31
Post #177


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 March 2015





Maciek, nie wiem czy mogę porównywać 15letnią bmkę do 3 letniej, nie mniej moja ma 15 lat i 440 tkm, ori amorki mają 65-75% sprawności biggrin.gif Nowe nie są ale dalej przyzwoite wink.gif Nie demonizujmy, że auto które ma 120 tkm najechane od razu ma wszystko do wymiany. Jeżeli wyjdziemy z założenia, że nie jest nowe, to tak, można wymienić całe auto, ale patrząc na to czy jest sprawne, bez wątpienia można uznać, że większość rzeczy jest sprawna w takim aucie. Tarcze czy klocki często pasują w obrębie marki, można podbierać z innych modeli i zwykle wtedy już są zamienniki które czynią eksploatacje równie ekonomiczną co inne auta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Type-R
post Fri, 29 Jan 2021 - 16:44
Post #178


Super User
Dołączył: Fri, 03 February 2006





"2-3 letnie auto wcale nie jest takie fajne. Zwykle to są auta z przelotem 120kkm"

Ile?! Nie każdy pracuje jako przedstawiciel handlowy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob555
post Fri, 29 Jan 2021 - 18:05
Post #179


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Trojmiasto





Moja 330E z 2019 ma 14tys nalotu tongue.gif
Wracajac do Camry to widzac jak sie sypia nowe Superby ciesze sie ze zdecydowałem sie na Beemke mimo ze jakosc i trwalosc to juz tylko w koncernie BMW pieśń przeszłości. DLatego bralem przedluzona gwarancje smile.gif
Ostatnio naszło mnie by jednak 330e sprzedac i poszukac czegos tanszego i bardziej rodzinnego (mimo ze wnetrze w G20 jest spore to bagaznik w hybrydzie....masakra) wiec jako glowne auto rodzinne na wyjazdy odpada a do zabawy mam inne auta. Moze wlasnie dosc prosta nudna i bezpłciowa Toyota (oprocz Yarisa GR tongue.gif ) to bedzie nastepne auto na jakie zmienie beemke smile.gif
Chyba sie starzeje biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Fri, 29 Jan 2021 - 18:13
Post #180


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(nomad66 @ Fri, 29 Jan 2021 - 17:31) *
Maciek, nie wiem czy mogę porównywać 15letnią bmkę do 3 letniej, nie mniej moja ma 15 lat i 440 tkm, ori amorki mają 65-75% sprawności biggrin.gif Nowe nie są ale dalej przyzwoite wink.gif Nie demonizujmy, że auto które ma 120 tkm najechane od razu ma wszystko do wymiany. Jeżeli wyjdziemy z założenia, że nie jest nowe, to tak, można wymienić całe auto, ale patrząc na to czy jest sprawne, bez wątpienia można uznać, że większość rzeczy jest sprawna w takim aucie.
powiem tak - w połowie lat 2000-nych, jak wjeżdżałeś na pierwszy serwis, to z automatu miałeś wymieniane klocki hamulcowe, wszystkie filtry, łączniki stabilizatorów etc. Dzisiaj, jak auto wjeżdża na pierwszy serwis, to wymieniany jest tylko olej. Filtr kabinowy trzymany jest 2 lata, nikt nie zagląda w zawieszenie, ani hamulce, chyba, że klient naciska. Pierwszy przegląd przy 30k, drugi przy 60k (to jest pseudorozszerzony serwis, gdzie wymienią wszystkie filtry, płyn hamulcowy i świece. Klocki hamulcowe wymienią tylko, gdy serwis uzna to za konieczne, jeśli jesteś właścicielem, to zapłacisz i ci wymienią, jeśli jesteś uczestnikiem programu serwisowego, za który zapłaciłeś z góry, to pewnie zmierzą grubość klocka i jak się kwalifikuje do wymiany, do wymiany, a jak zostanie 3 cm grubości, to dojeździsz do następnej wymiany). Czynności serwisowe zalecane przez producenta są bardzo skromne, taki 3-letni wóz, tuż po gwarancji, tuż po programie serwisowym producenta wymaga grubego serwisu, płatnego z kieszeni użytkownika (producent traktuje olej w skrzyni biegów, czy mechanizmach 4x4 jako niewymienny i dożywotni, więc wymienia go tylko na życzenie klienta, za co zapłaci klient). Różnica między nowym autem, a 3-letnim jest kolosalna, ale to polityka producentów, którzy wypracowali taką strategię działania - pierwszy, najważniejszy (no bo jest płatnikiem koncernu) ma autem jeździć przez 3 lata, serwis zapewnia producent, więc czynności są ograniczone do minimum. Po trzech latach klient ma oddać auto i nabyć nowe.

Nie chcę pisać, że 'kiedyś to były serwisy', takie są po prostu fakty. Ktoś to przekalkulował, widocznie się to koncernom opłaca. Już minęły czasy, gdy auto kupowało się na 10-15 lat. Pierwszego klienta nie powinno interesować, co się dzieje z autem przy przelocie +200kkm i w wieku kilku lat. laugh.gif


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 13:59