![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
https://youtu.be/qaBdwQOTWdA?t=63
Nie ma tragedii. 100-200 mysle, ze tutaj opory napedu robia swoje. TypeR jest bardzo dobrym samochodem, naprawde. Skrecanie ma wybitne. Silnik tez jest zajebisty. A spalanie nawet 6-7l da sie zrobic. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 ![]() |
piwo ~15-16s 100-200 dla 260-konnego auta to chyb normalny czas. Które auto z taką mocą robi znacząco szybciej 100-200?
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Ja mówię to co dostajemy za jaką cenę a nie za jaką moc.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 ![]() |
No racja Civic stosunek osiągów do ceny ma ciężki do przebicia. Dodając jeszcze dostępność jednego i drugiego, a o spekulacyjnych cenach Yarisa nie wspominając to już w ogóle kierując się tylko i wyłącznie portfelem Civic jest lepszym dealem.
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
IMO nie ma sensu porównywać CTR-a czyli FWD do Yarisa, nawet biorąc pod uwagę co mamy dizs za oknem CTR nie ma podejścia do AWD biorac pod uwagę całoroczne użytkowanie/okazjonalne upalanie itd.
-------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
CTR o tyle ma sens, ze da sie go kupic i nim jezdzic nawet w obecnych warunkach. I to nie naped przeszkadza najbardziej. Mnie w IX rozdupca zawieszenie, ktory jest dramatyczne na zimnym i przy zamarznietym sniegu, komfort jazdy 0.
Yaris to typowa zabawka, prawie niedostepna. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
IMO nie ma sensu porównywać CTR-a czyli FWD do Yarisa, nawet biorąc pod uwagę co mamy dizs za oknem CTR nie ma podejścia do AWD biorac pod uwagę całoroczne użytkowanie/okazjonalne upalanie itd. Jak widać i na wilgotnej nawierzchni type r też szybszy. A to seria gdzie zrobienie z tych 320 na 380 to nie jest wielki problem. Mamy więcej komfortu więcej miejsca lepsze osiagi przy bardzo podobnej cenie. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
da sie go kupic i nim jezdzic nawet w obecnych warunkach oczywiscie da się ale w taką pogode za oknem oboje wybierzemy Yarisa GR ![]() Jak widać i na wilgotnej nawierzchni type r też szybszy. A to seria gdzie zrobienie z tych 320 na 380 to nie jest wielki problem. Mamy więcej komfortu więcej miejsca lepsze osiagi przy bardzo podobnej cenie. nie maiłęm okazji jeździć GR-em ..... ale nie do końca zgadzam się z opinią że CTR zapewnia więcej komfortu czy lepsze osiągi, jeżeli patrzymy w kategoriach samochodu na co dzień i okazjonalnych wypadów na tor kilka razy w roku to imo GR wygrywa ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Test wygrywa ST... współczynnik value to money najlepszy z prezentowanych. Toytoyka ma swoisty rajdowy, utylitarny klimacik, gardzi miejscem w bagażniku i na tylnych siedzeniach, r-type jest jak koleżanka poznana w Manieczkach, fajnie ciągnie ale trochę wstyd przy kolegach.
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Pees, list otwarty: j...ć komfort, j...ć miejsce na rowery, jebać Eco drajwing, dać ku...e miodu!!!
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Dobre. Iks de.
![]() ![]() ![]() -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
A w gr yarisie niby dobre? Też takie sobie. Zawias będzie podobny silnik napęd też. Tyle że dostaniemy większe auto i pewnie nie tak 0-1 Napęd nie, GR Corolla ma być FWD. EDIT: Widzę, że w Twoim źródle jest wzmianka o 4x4, ja dzisiaj rano gdzie indziej czytałem, że ma być FWD. I obstawiam, że tak będzie. -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Nie znam się ale się wypowiem. Temat w zasadzie powinien siedzieć w dziale projekty i modyfikacje, bo GR to w zasadzie prototyp wypuszczony w ilości 40-tysi. Biorąc koszty opracowania projektu, przygotowania produkcji, osobnej fabryki i to, że ilość części wspólnych ze zwykłym Yarisem jest na poziomie promila, to Toytoyka nie okradła klientów. Którego producenta stać dziś na uhonorowanie B i A-grupy? Obcowanie z GR daje poczucie wyjątkowości mechanicznej, silnik, napęd, short shifter, sztywne nadwozie, pływające tarcze, klasyczne zegary, ciasne wnętrze, kompozytowy dach, aluminiowe panele nadwozia, niezauważalna ingerencja elektroniki. Macie to w domach? Czy S1, S4, T16 woziły dzieci do przedszkola?
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Wiesz nie o to chodzi. Bo można zrobić taniego Nissana GT-R który na początku wejścia w 2008r na rynek polski kosztował nowy koło 300tys zł lub w tym samym czasie sprzedawać ferrari f430 który kosztował ponad 800 a dostawał łomot od gtra. To że coś kosztuje drogo i jest wyjątkowe i wszyscy robią lal nie znaczy że ma właściwą budowę. Gr jest wyjątkowy ale cenę/ performance nie daje najwyższej.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Sądzę, że opracowały go mądre głowy, znaczenie mądrzejsze od mojej i naprawdę znające się na rajdowej robocie. W dniu wczorajszym miałem stosunek z GR kolegi który w posiadaniu miał STI, EVO, Golfy R-ki, obecnie ma i30n i stwierdzam u niego silne podniecenie. Chuje wieszał na haldexy od VW.
GR można jednak umieścić w kategorii tanich aut "sportowych" do 150tysi pamiętając, że baza to 140tysi jak ktoś nie chce dopłacać do pakietu sport. Tu nie ma konkurencji jeśli chodzi cenę/performance. Rynek odpowiedział: "nie chcemy taniego GR'a"? |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Z czystej ciekawości. Ten silnik to autorski twór toyoty czy coś na bazie 1.5 R3 BMW? Pytam, ze względu na to, że w suprze zarówno R4 jak i R6 to odpowiednio b48 i b58 z BMW.
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Yaris 1618ccm
Bmw 1499ccm -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
Wiesz nie o to chodzi. Bo można zrobić taniego Nissana GT-R który na początku wejścia w 2008r na rynek polski kosztował nowy koło 300tys zł lub w tym samym czasie sprzedawać ferrari f430 który kosztował ponad 800 a dostawał łomot od gtra. To że coś kosztuje drogo i jest wyjątkowe i wszyscy robią lal nie znaczy że ma właściwą budowę. Gr jest wyjątkowy ale cenę/ performance nie daje najwyższej. Przecież cena Yarisa to nie jest kwestia widzi mi się Toyoty bo skoro nalypka GR to musi być drogo. Wypuścili prototyp żeby homologować nadwozie w FIA dla WRC po czym ich FIA wydymało i Yaris nowych przepisów prawdopodobnie nie spełni więc bazą pod WRC będzie nijaką. Ze sprzedaży karoserii homologowanej nie zarobią ani grosza tak jak Ford zarabia miliony na sprzedaży Fiest. Pracuje obok polskiego oddziału M-Sportu i gołe Fiesty przyjeżdżają non stop, cały plac nimi jest zawalony. Tak się odzyskuje pieniądze z projektowania homologowanego nadwozia. Toyota tego nie zrobi więc zarabia na sprzedaży aut ulicznych, wyjścia nie mają. Poza tym, gdyby cena była nie do przyjęcia to by stały w salonach a tymczasem ich brakuje. Po co w ogóle doktoryzować się nad kwestią Type R vs GR. Który klient idzie do salonu i pokazuje sprzedawcy tabelkę mówiąc "panie widzisz pan? Tutaj lepsze 0-100, tutaj więcej miejsca w środku, tutaj 4x4, tutaj fwd, no kalkulacja mi wychodzi jasna". Domniemam, że 99% klientów idzie tam gdzie zadowalają go warunki finansowe i jego własny gust. |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
https://wrc.net.pl/mz-subaru-i-toyota-wspol...jak-impreza-sti
Według doniesień japońskiego Best Car Web, Subaru i Toyota wspólnie opracowują nową „maszynę WRC”, która zadebiutuje jesienią 2022 r. W publikacji podano, że będzie ona miała rozmiar nadwozia podobny do modelu Impreza. Pojazd otrzyma silnik typu boxer oraz symetryczny napęd na cztery koła, znak rozpoznawczy Subaru |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Ciekawe jaka marka będą ją promować? Toyota-Subaru? Chora sytuacja
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 22:07 |