CYTAT(MadeInPoland @ Mon, 30 Nov 2020 - 11:47)
Porównuję przyspieszenie samochodów o podobnej mocy i momencie obrotowym, to dla Ciebie coś dziwnego? Metodyka pomiarowa KM i Nm z 1.6 turbo i 2.7v6 biturbo jest inna? znasz jakiś przelicznik korygujący jak to można porównać?
Podstaw to audi i sprawdzimy na żywo. Aut o mocy 260-270KM jest całe mnósto - od catherhama po suvy Mercedesa.
Pooglądaj testy i pomiary tego auta, wypluwa po 280KM na hamowaniach i czeszą po 5 sekund do setki - cały czas z 3 cylindrów
CYTAT(MadeInPoland @ Mon, 30 Nov 2020 - 11:47)
Ja bardzo chciałbym zobaczyć jakie samochód robi przeciążenia w trakcie przyspieszania w zakręcie i w trakcie hamowania. Widzę, że tutaj kilka osób posiada ten samochód oraz przyrządy pomiarowe i zastanawiam się w czym tkwi problem w umieszczeniu danych, które są jak rozumiem bardzo dobre. Nie sądzę, żebym był jedynym, którego takie dane interesują. Nie twierdzę, ze yaris skręca jak S4 B5 odniosłem się tylko do papierowych koni.
Pewnie w tym tkwi problem, że tych aut w Polsce aktualnie po drogach jeździ pewnie kilka-kilkanaście sztuk i to dopiero od tygodnia, może dwóch. Więc czasu jeszcze mało, ale Japonia, Australia, Nowa Zelandia i UK już upalają te auta od kilku miesięcy po hamowniach i torach i już coś można wywnioskować z tego co to auto robi.
Ja swoim zrobiłem już ponad 1000km, więc można uznać że auto jest dotarte. Robi mega robotę w zakrętach, trzyma się niesamowicie i im bardziej nierówna nawierzchnia tym zawieszenie lepiej sobie radzi i z przyspieszeniem i z hamowaniem i z prowadzeniem. Kosmicznie to zestroili.