![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
I jeszcze w tym wątku zanim ten temat Westfielda się zbiorę założyć - po pospawaniu przez speców od offroaru ferelnego ucha wahacza, oraz moim spawaniu (sic!
![]() ![]() ![]() Ma b mocną sprężynę centrującą więc pchając z 2ki w przód wskakuje automatycznie 3ka . Tak samo z 3 na 4 trzeba by się postarać żeby zrović 3->2 . Jednak gdzie plusy tam i minusy - trzeba więcej siły i nauki ruchu nowego z 3 na 2 gdy to zamierzona redukcja, choć pod koniec treningu jakoś zaczynały mi się te ruchy automatyzować to na początku tak sobie to szło . Pod koniec i w górę bez sprzęgła zacząłem łapać jak zmieniać (nacisk ręką na drążek w porządanym kierunku i przy odjęciu gazu sam przeskakuje nieco mocniej i szybciej wtedy pchając drążek jednocześnie) . Ale chodzi fajnie i można pewniej nim operować niż poprzednim luźnym kitkarowym. Na filmie jakoś płynniej , w wozie miałem wrażenie trochę jakby młotem waliło . https://www.youtube.com/watch?v=ezckHUP16PE edit - a i jest sytuacja nierzadka ciasnego nawrotu na Kielcach, gdzie można 1kę wykorzystać, choć faktycznie mogłaby ciut dłuższa być może. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Jeszcze jeden film Westfielda w tym wątku wrzucę, swojego wciąż nie mam ale zima blisko i założę.
Niespodziewana niespodzianka - runda RaceDay na moim ulubionym Jastrzębiu, bo coś Modlin ( ten "tor" ze stosami opon po bokach) nawalił, a porządny ośrodek Autodrom Jastrząb pokombinował i zwolnił termin dla trackdayowców amatorów . Trasa dziwna trochę , jeden zakręt szybki ( już wiem że niepotrzebnie odejmowalem tam gazu...), ale kurcze z instynktem nie wygram, reszta sporo kręcenia, z szykanami jak jeszcze tam chyba nie było, i co sesja inaczej powywracane słupki i separatory ![]() ![]() W końcu lepiej słychać silnik i dolot bo mikrofon zewn założyłem pod deską, choć jakieś od elektryki zakłócenia łapał. Telemetria z kamery GoPro 7 i oprogramowania racetechnology goproonly. https://youtu.be/qGt56rq4WJE -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Ten szybki zakręt na początku to nie tylko Ty miałeś obawy przejechać z gazem w podłodze. Ja się odważyłem, ale u mnie zdecydowanie mniejsze prędkości to i łatwiej
![]() Fajnie ten westfield jedzie. Aż miałem obawy widząc go w swojej grupie czy nie będziesz mnie dublował ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
O widzę ,że trochę bokami latałeś na gazie, TCS chyba wyłączony , bo przeszkadza
![]() No i nadkole prawe w stylu meva , czyli brak ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Tak, po rozmowie o błotnikach (chyba w temacie WarneraR4) zapytałem Westfieldowców czemu w zasadzie z tymi przednimi jeźdżą - tylko dlatego że bez byliby klasyfikowanii w ichnich zawodach w klasach z formułami . A te błłotniki to kilka kłopotów : ciasno przy zapinaniu pasów, jak się zrobi miejsce między koło a błotnik to znów za bardzo korzystne aerodynamicznie to nie jest, felgi jakie mam mają ciut inne ET i przy zmianie kół musiałem odkręcać i w nowych otworach mocować, no i ważą (sam błotnik mało ale wspornik to stal gruba bo z kolei lubią się łamać, no i co przeaważyło - złamała mi się śruba mocująca stelaż błotnika do zwrotnicy i została w niej, prędko nie wyjmę a na 2 zamiast 3 śrubach mocujących po prostu się boję - że się urwie i wleci w wahacze, przewód hamulcowy itp. Na TAP już miałem zdjęte. Ale muszę tą zwrotnicę naprawić bo w deszczu (może kiedyś
![]() Co do TCS - to z początkiem sezonu Ci raportowałem na gorąco z trackday'a jakie miałem z nim kłopoty. Less is more ![]() Yossarian a Ty byłeś w tej Hondzie z 2go w FWD 1600 ? to raczej nie groziło Ci dublowanie ![]() Co do tego zakrętu to ktoś na parkingu mówił że wiadoma pomarańczowa Meganka miała w nim w tym zakręcie 170km/h (!) nie wiem na ile to plotka ile prawda, choć to niby właśnie na szybkich zakrętach się najwięcej traci / zyskuje. Na onboardzie hondy z k24 widzę że miała coś ponad 140 odpuszczając z około 150ciu, ja odpuszczając z ok 145 - >120/125 jakoś tak. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Tak, po rozmowie o błotnikach (chyba w temacie WarneraR4) zapytałem Westfieldowców czemu w zasadzie z tymi przednimi jeźdżą - tylko dlatego że bez byliby klasyfikowanii w ichnich zawodach w klasach z formułami . A te błłotniki to kilka kłopotów : ciasno przy zapinaniu pasów, jak się zrobi miejsce między koło a błotnik to znów za bardzo korzystne aerodynamicznie to nie jest, felgi jakie mam mają ciut inne ET i przy zmianie kół musiałem odkręcać i w nowych otworach mocować, no i ważą (sam błotnik mało ale wspornik to stal gruba bo z kolei lubią się łamać, no i co przeaważyło - złamała mi się śruba mocująca stelaż błotnika do zwrotnicy i została w niej, prędko nie wyjmę a na 2 zamiast 3 śrubach mocujących po prostu się boję - że się urwie i wleci w wahacze, przewód hamulcowy itp. Na TAP już miałem zdjęte. Ale muszę tą zwrotnicę naprawić bo w deszczu (może kiedyś ![]() Co do TCS - to z początkiem sezonu Ci raportowałem na gorąco z trackday'a jakie miałem z nim kłopoty. Less is more ![]() Yossarian a Ty byłeś w tej Hondzie z 2go w FWD 1600 ? to raczej nie groziło Ci dublowanie ![]() Co do tego zakrętu to ktoś na parkingu mówił że wiadoma pomarańczowa Meganka miała w nim w tym zakręcie 170km/h (!) nie wiem na ile to plotka ile prawda, choć to niby właśnie na szybkich zakrętach się najwięcej traci / zyskuje. Na onboardzie hondy z k24 widzę że miała coś ponad 140 odpuszczając z około 150ciu, ja odpuszczając z ok 145 - >120/125 jakoś tak. Jak zobaczę czyjeś dane telemetryczne, ile miał km/h i przeciążenie , to można oszacować vmax w apexie. Oczywiście jest też skill kierowcy i odpowiednia linia przejazdu. TE błotniki mocowane do zwrotnicy to jest jakiś chory wymysł. Ja niedługo będę miał nadkola do ramy. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Tak też robią, ten 350cio kilogramowy Westfield o którym nieraz rozmawialiśmy kiedyś takie ma:
https://forum.wscc.co.uk/forum/uploads/mont...77f5a68dc63.jpg Choć aero za bardzo to to nie jest, no ale oni tam deszcz mają ciagle no i regulaminy wymagjące ich. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Yossarian a Ty byłeś w tej Hondzie z 2go w FWD 1600 ? to raczej nie groziło Ci dublowanie ![]() Nie, ja byłem w tej Hondzie co wygrała FWD1600 (o 0,004s ![]() ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Tak też robią, ten 350cio kilogramowy Westfield o którym nieraz rozmawialiśmy kiedyś takie ma: https://forum.wscc.co.uk/forum/uploads/mont...77f5a68dc63.jpg Choć aero za bardzo to to nie jest, no ale oni tam deszcz mają ciagle no i regulaminy wymagjące ich. zrobię swoje, to wrzucę fotkę, ale u mnie będą aero pełne, a nie jakieś gówna ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Nie, ja byłem w tej Hondzie co wygrała FWD1600 (o 0,004s ![]() A tak bo zmieniałem grupy z nieb na czerw i mi się te auta mieszają. Miałeś 1:29 ja w dużej części przejazdów też w tej okolicy czasy, te 1:26 z haczykiem tylko 2-3 razy jak się zgrało moje wyczucie, zagrzane opony, wolny tor i brak pachołków na trasie porozrzucanych ![]() Ta wasza różnica czasowa to przejdzie do historii ![]() Jastrząb ma swoje kostki i pomiar pod asfaltem ale tylko 40 sztuk. Trzeba by się wymieniać , zamieszanie... choć raz na Silesii jak byłem tak właśnie się to odbywało i dało się (też wysiałd pomiar chyba n a tej samej zasadzie co protimer oparty) . Przydałaby się petycja do Organizatorów Raceday'ów, TAP'ów itp o może zrzucenie się na dokupienie ich dla Jastrzębia. Jacek, znasz ideę tamtego Westfielda - prostota i co pod ręką. Błotniki z tego co pod ręką akurat miał wiem że robił. Czyli dwupłat taki zrobisz - jedno skrzydło to co jest a błotniki górne skrzydło. No to zaleta kitcarów, można dospawać dokręcić co się chce gdzie się chce. Ja w każdym razie jak pogoda będzie pozwalać to mam zamiar jeździć bez tych błotników - względów praktycznych tyle że nie ma co się zastanawiać. Ewentualnie myślałem czy by nie zrobić coś jak w crosskartach - łatwo demontowalne mocowanie na zawleczki, ale póki co ten temat jest odfajkowany. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
przy mojej mizernej mocy ten winkiel szło się na wklepanym. niestety nie miałem tym razem race chrono, ale licząc z obrotomierza to powinno być jakieś 130-140
-------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
przy mojej mizernej mocy ten winkiel szło się na wklepanym. niestety nie miałem tym razem race chrono, ale licząc z obrotomierza to powinno być jakieś 130-140 No , jak Pucharówką jeździłem to czasem była taka konfiguracja i pamiętam że powoli do tego dochodziłem żeby nie odpuszczać. W RHD chyba łatwiej taki prawy zakręt - i fizycznie i psychicznie - trochę więcej dzieli od budki i słupa ![]() Jacek, po tym jak o dwupłacie pisałem to trafiłem na takiego westfuielda timeattackowego : ![]() Toto to ma jakieś V8 i turbo (!) , a wcześniejszy co i tak sporo best lapów torów porobił miał dwupłat z przodu wlaśnie. Pod sł kluczowymi "Andy Forest Weatfield " więcej zdj można znaleźć , absurdalnie wielgachne te skrzydła, no ale rekordy robi a gdzieś gościa zdjęcie widiałem to młody nie jest ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Tym razem jechałem LHD
![]() -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Aaa, no to odważniej
![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:26 |