Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 5 6 7 8 >  
Reply to this topicStart new topic
> Westfield kitcar po sezonie i trochę
MadeInPoland
post Wed, 16 Jun 2021 - 17:15
Post #121


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





CYTAT(jackkpl @ Wed, 16 Jun 2021 - 15:50) *
Kiedyś chciałem kupić MX5 Nb 146hp. Wsiadłem , przejechałem się i zacząłem myśleć, co jest zepsute, że to nie przyspiesza.
Jak auto na tor jedzie wolniej na prostej niż cywil na codzien , to gdzieś ktoś popełnił błąd smile.gif.


Od czegoś mamy tutaj Ciebie prawda? Skoro przetarles szlak z kompresorem na 300KM to ja nie będę jeździł NA tylko zamawiam u Ciebie zestaw.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 16 Jun 2021 - 17:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackkpl
post Wed, 16 Jun 2021 - 17:28
Post #122


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(tumba @ Wed, 16 Jun 2021 - 16:55) *
Tak przy okazji. W jaki sposób zbierasz dane do telemetrii? I co jesteś w stanie z niej wyciągnąć?

Gps + obd + aplikacja racechrono, dane jak na filmie, czyli przeciążenia wzdłużne i poprzeczne, zachowanie w zakrętach lewo/prawo (są różnice w przeciążeniach maksymalnych), prędkosci w apexach, moment dodania gazu, czasy sektorów,prędkości na prostej, wpływ kontroli trakcji na rozpedzanie.
Można z tego porównywać linie przejazdu, optymalizować fragmenty trasy. Można porównać ustawienia geometrii, różne opony,.wpływ aerodynamiki na przeciążenia (zakręty 50/100/150kmh). Te ostatnie niestety tylko tor Poznań.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Wed, 16 Jun 2021 - 17:34
Post #123


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(jackkpl @ Wed, 16 Jun 2021 - 16:50) *
Kiedyś chciałem kupić MX5 Nb 146hp. Wsiadłem , przejechałem się i zacząłem myśleć, co jest zepsute, że to nie przyspiesza.
Jak auto na tor jedzie wolniej na prostej niż cywil na codzien , to gdzieś ktoś popełnił błąd smile.gif.


E tam, niejedno takie jest, a może faktycznie było popsute, no ale jak mówiłem, po pewnych wrażeniach trudno z nich zrezygnować.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
The Driver
post Wed, 16 Jun 2021 - 18:06
Post #124


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 January 2019





Jako oblatywacz tych wszystkich seryjnych japońskich popierdół, niestety zgadzam się że są słabe na prostych, zwłaszcza na dzisiejsze standardy, i jak gdzieś wspominałem jest to duża zasługa ciężkich kół i długich przełożeń. Nawet mr2 co ma na papierze niezły stosunek koni do masy, jedzie tak sobie na seryjnej skrzyni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tumba
post Wed, 16 Jun 2021 - 18:39
Post #125


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: Rzeszów





CYTAT(jackkpl @ Wed, 16 Jun 2021 - 17:28) *
Gps + obd + aplikacja racechrono, dane jak na filmie, czyli przeciążenia wzdłużne i poprzeczne, zachowanie w zakrętach lewo/prawo (są różnice w przeciążeniach maksymalnych), prędkosci w apexach, moment dodania gazu, czasy sektorów,prędkości na prostej, wpływ kontroli trakcji na rozpedzanie.
Można z tego porównywać linie przejazdu, optymalizować fragmenty trasy. Można porównać ustawienia geometrii, różne opony,.wpływ aerodynamiki na przeciążenia (zakręty 50/100/150kmh). Te ostatnie niestety tylko tor Poznań.

Dzięki, czyli tak naprawdę bez inwestowania dużych pieniędzy w aparaturęsmile.gif


--------------------
306 GTI-6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 16 Jun 2021 - 18:40
Post #126


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



Napisałem że szanuję podejście Jacka, co lepiej - przeglądam jego filmy jak szybko jeździ porównując moje przejazdy do Jego żeby zobaczyć ile lat świetlnych jestem za nim. Może trochę za grubo poszedłem z tą miłością ale jak czytam komentarze po co jeździć i trenować skoro można z kalkulatorem siedzieć i liczyć albo na symulatorze upalać który jest jak seks z anestezjologiem(lożką).....no nie - to się może a nawet powinno uzupełniać czyli - dużo jeżdżenia najlepiej z głową i dużo modyfikacji które mają sens. A nie wykluczać.
Jak mnie ktoś objeżdża to też siedzę i analizuję co robię źle, gdzie można szybciej, patrzę jak jeżdżą moi konkurenci, oglądam moje auto, jego auto co On takiego (poza mocą bo wszyscy są mocniejsi ode mnie laugh.gif) wymyślił zastosował.
No i marzę o jak nawiększym g w zakręcie laugh.gif
A widzisz Jacku MiP - właśnie w Słomczynie na końcu tego dnia otwartego nikt nie wie jaki był czas ale wszyscy doskonale wiedzą kto był najszybszy laugh.gif Przyjedź kiedyś poczuj to na własnej skórze....


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 16 Jun 2021 - 20:05
Post #127


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(tumba @ Wed, 16 Jun 2021 - 18:39) *
Dzięki, czyli tak naprawdę bez inwestowania dużych pieniędzy w aparaturęsmile.gif

Racechrono 100, GPS 300, OBD 30. Myślę, że ciężko znaleźć argument za nie używaniem takiego sprzętu smile.gif.

CYTAT(kontrolm @ Wed, 16 Jun 2021 - 18:40) *
Napisałem że szanuję podejście Jacka, co lepiej - przeglądam jego filmy jak szybko jeździ porównując moje przejazdy do Jego żeby zobaczyć ile lat świetlnych jestem za nim. Może trochę za grubo poszedłem z tą miłością ale jak czytam komentarze po co jeździć i trenować skoro można z kalkulatorem siedzieć i liczyć albo na symulatorze upalać który jest jak seks z anestezjologiem(lożką).....no nie - to się może a nawet powinno uzupełniać czyli - dużo jeżdżenia najlepiej z głową i dużo modyfikacji które mają sens. A nie wykluczać.
Jak mnie ktoś objeżdża to też siedzę i analizuję co robię źle, gdzie można szybciej, patrzę jak jeżdżą moi konkurenci, oglądam moje auto, jego auto co On takiego (poza mocą bo wszyscy są mocniejsi ode mnie laugh.gif) wymyślił zastosował.
No i marzę o jak nawiększym g w zakręcie laugh.gif
A widzisz Jacku MiP - właśnie w Słomczynie na końcu tego dnia otwartego nikt nie wie jaki był czas ale wszyscy doskonale wiedzą kto był najszybszy laugh.gif Przyjedź kiedyś poczuj to na własnej skórze....


Ja napisałem, że jeżdżenie przez 3 lata i poprawa o 0.5s na minucie to strata czasu. Zakładam tak 8-12 imprez rocznie. Przez 24-36 wizyt na jednym torze, który znasz jak własną kieszeń jest to po prostu nudne. Co innego pojechać na nowy tor, inni ludzie i tam rywalizować.

Symulator czy kalkulator pozwala oszczędzić pieniądze i zainwestować je gdzie indziej. Zobacz, pojechałem w zeszłym roku na Poznań , poza awarią sprzętu i tak czasu bym nie zrobił - zła opona na taki tor. To akurat brak doświadczenia nie pozwolił uniknąć niepotrzebnych wydatków. W tym roku opony mam inne. A żeby mieć inne opony, to od razu poszły inne hamulce. Ktoś podchodzący bez refleksji pojechałby na tych oponach jeszcze parę razy i później narzekał, że slicki używane są be. A na tych slickach robiłem najlepsze czasy do tej pory, tylko że na małych obiektach.

Wiedząc, że samochód (nie kierowca) jest obecnie szybszy o 2-3s na okrążeniu, gdzie ja szukam 10-15s mija się z celem. A wyjazd do Poznania to jest jakieś 1500zł z noclegiem. Jak mam być szczery, to wolę za te pieniądze pojechać 5x tu koło mnie na testy, najeździć się do oporu i wyciągnąć wnioski. I tak właśnie robię.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
The Driver
post Wed, 16 Jun 2021 - 21:15
Post #128


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 January 2019





CYTAT(kontrolm @ Wed, 16 Jun 2021 - 18:40) *
Napisałem że szanuję podejście Jacka, co lepiej - przeglądam jego filmy jak szybko jeździ porównując moje przejazdy do Jego żeby zobaczyć ile lat świetlnych jestem za nim. Może trochę za grubo poszedłem z tą miłością ale jak czytam komentarze po co jeździć i trenować skoro można z kalkulatorem siedzieć i liczyć albo na symulatorze upalać który jest jak seks z anestezjologiem(lożką).....no nie - to się może a nawet powinno uzupełniać czyli - dużo jeżdżenia najlepiej z głową i dużo modyfikacji które mają sens. A nie wykluczać.
Jak mnie ktoś objeżdża to też siedzę i analizuję co robię źle, gdzie można szybciej, patrzę jak jeżdżą moi konkurenci, oglądam moje auto, jego auto co On takiego (poza mocą bo wszyscy są mocniejsi ode mnie laugh.gif) wymyślił zastosował.
No i marzę o jak nawiększym g w zakręcie laugh.gif
A widzisz Jacku MiP - właśnie w Słomczynie na końcu tego dnia otwartego nikt nie wie jaki był czas ale wszyscy doskonale wiedzą kto był najszybszy laugh.gif Przyjedź kiedyś poczuj to na własnej skórze....


Nikt nie powiedział po co jeździć skoro można siedzieć z kalkulatorem. To raczej chodzi o to że jak masz konkretne cele, tutaj np. jak najlepszy czas okrążenia, to samą jazdą w kółko po torze będzie to żmudne i czasochłonne, o ile w ogóle możliwe będzie wyciśnięcia prawie maxa z danego setupu. I takie zabawy z telemetrią będą bardzo pomocne i jak wspomniano to zaoszczędzone kupe czasu i pieniędzy na testy itd.

W ogóle zarzuty że ktoś chce być najszybszy i wyciskać na torze wszystko co się da, są na Racing forum chyba trochę nie na miejscu wink.gif To jest esencja tego wszystkiego i są to najciekawsze tematy. Ja bym chętnie poczytał więcej od Jacka co i jak robi, ale to już jego wola czy zechce mu się o tym gadać biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 16 Jun 2021 - 21:18
Post #129


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(The Driver @ Wed, 16 Jun 2021 - 21:15) *
W ogóle zarzuty że ktoś chce być najszybszy i wyciskać na torze wszystko co się da, są na Racing forum chyba trochę nie na miejscu wink.gif To jest esencja tego wszystkiego i są to najciekawsze tematy. Ja bym chętnie poczytał więcej od Jacka co i jak robi, ale to już jego wola czy zechce mu się o tym gadać biggrin.gif

Jak zrobię te 1:30 na poznaniu, które jest przez wielu wyśmiewane, to wtedy będzie onboard smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 17 Jun 2021 - 06:20
Post #130


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(The Driver @ Wed, 16 Jun 2021 - 21:15) *
Nikt nie powiedział po co jeździć skoro można siedzieć z kalkulatorem. To raczej chodzi o to że jak masz konkretne cele, tutaj np. jak najlepszy czas okrążenia, to samą jazdą w kółko po torze będzie to żmudne i czasochłonne, o ile w ogóle możliwe będzie wyciśnięcia prawie maxa z danego setupu. I takie zabawy z telemetrią będą bardzo pomocne i jak wspomniano to zaoszczędzone kupe czasu i pieniędzy na testy itd.

W ogóle zarzuty że ktoś chce być najszybszy i wyciskać na torze wszystko co się da, są na Racing forum chyba trochę nie na miejscu wink.gif To jest esencja tego wszystkiego i są to najciekawsze tematy. Ja bym chętnie poczytał więcej od Jacka co i jak robi, ale to już jego wola czy zechce mu się o tym gadać biggrin.gif

podsumowując - ja marzę, Ty dzialasz laugh.gif Musiała mnie spotkać kara za mój niewyparzony język bo wychodzi że i jeździsz więcej niż ja i liczysz więcej niż Ja laugh.gif
Czas wziąć się do roboty a nie pisać na SR...
Dzięki za rzeczową dyskusję.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Thu, 17 Jun 2021 - 10:26
Post #131


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Nie wiem przez kogo wyśmiewane.
Nie wiem czemu Jacek nie możesz przyjąć że można szanować i doceniać zwłaszcza wiedząc ile wiedzy, zaangażowania, wyrzeczeń wymagają osiągane czasy rekordów, ale _jednocześnie_ nie być samemu nimi zainteresowanym i wciąż czerpać frajdę z jazdy możliwie szybkiej przy możliwym indywidualnie akceptowalmym (a to zmienne jest ) zaangażowaniu.

Ja zaczynając te zabawy to miałem w jakiejś wizji taką sytuację że stoi sobie auto jakieś torowe, przygotowane ale nie wysilone, lawetka, narzędzia, opony na kołach kilka kpl żeby nie jeździć po wulkanizatorach czy latać po serwisach na torze i okazuje się że - o mam wolną sobotę, o jest akurat trackday to kanapka, kawa i jadę i mam wyniki nie z ogona stawki.
No niestety już wiem że nie da się żeby auto sobie tak stało i czekalo smile.gif , może jeden-dwa sezony, jednak generalnie jak jeździ to obrywa, minimalizować to można lekkością - lekkie mniej obrywa, i mniejszą mocą właśnie też mniej obrywa , i mniejszą komplikacją - mniej do popsucia. Kłoci się to z rekordami niestety. I kompromis ile tego ile tego to już indywidualna sprawa.
A jak nie obrywa to jakiś czort siedzi za uchem i plecie - a weź tam zrób "tylko" to ...., i jeszcze "tylko" tamto itp smile.gif trzeba go w pewnym momencie odganiać smile.gif

I jako że temat to foto i film to jeszcze jedno (trochę jakieś AMG się wkradło ale... wink.gif ) :



--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 17 Jun 2021 - 13:34
Post #132


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(kontrolm @ Thu, 17 Jun 2021 - 06:20) *
podsumowując - ja marzę, Ty dzialasz laugh.gif Musiała mnie spotkać kara za mój niewyparzony język bo wychodzi że i jeździsz więcej niż ja i liczysz więcej niż Ja laugh.gif
Czas wziąć się do roboty a nie pisać na SR...
Dzięki za rzeczową dyskusję.

No czasem mi te obliczenia wychodzą wink.gif. Przed Łodzią w zeszłym roku pisałem paru znajomym, że 55s jest do zrobienia no i było smile.gif.Gdzie wcześniej jechałem tym autem 58s na innej oponie i mając 100 koni mniej.
Napisałem sobie prosty program, wprowadziłem matematycznie tor (proste i zakręty o danym promieniu), parametry samochodu i wszystko jest na tacy. Pozostaje mieć cohones, żeby to pojechać na limicie.

@Andrzej - jak wyglądają zderzenia boczne westfieldami? Nie ma sytuacji, gdzie klatka deformuje łokieć?
U mnie jest podobnie, łokieć blisko klatki i w sumie chyba nadzieja w oponach i wahaczach, że przyjmą na siebie trochę impetu.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 17 Jun 2021 - 13:37
Post #133


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(jackkpl @ Thu, 17 Jun 2021 - 13:34) *
No czasem mi te obliczenia wychodzą wink.gif. Przed Łodzią w zeszłym roku pisałem paru znajomym, że 55s jest do zrobienia no i było smile.gif.Gdzie wcześniej jechałem tym autem 58s na innej oponie i mając 100 koni mniej.
Napisałem sobie prosty program, wprowadziłem matematycznie tor (proste i zakręty o danym promieniu), parametry samochodu i wszystko jest na tacy. Pozostaje mieć cohones, żeby to pojechać na limicie.

a RaceChrono jaki najlepszy czas Ci podaje w Łodzi bo ono tam przelicza po swojemu i prognozuje co by mogło być jakbyś pojechał idealnie ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 17 Jun 2021 - 13:39
Post #134


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(kontrolm @ Thu, 17 Jun 2021 - 13:37) *
a RaceChrono jaki najlepszy czas Ci podaje w Łodzi bo ono tam przelicza po swojemu i prognozuje co by mogło być jakbyś pojechał idealnie ?

W tamtym roku chyba nie miałem takiego dobrego gpsa, ale w tym 54.63 best lap a optimal 54.31. Jak jest dobry (dokładny) gps, to te optimale już nie są och i ach wink.gif.
Natomiast jechałem na gorszej oponie i tylko ~240hp. To, co auto robiło na 2-ce obecnie robi na 3-ce. 53s jest do zrobienia.

@Andrzej - zglos do admina forum kradzież tematu tongue.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Thu, 17 Jun 2021 - 13:55
Post #135


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(jackkpl @ Thu, 17 Jun 2021 - 13:34) *
...prosty program, wprowadziłem matematycznie tor (proste i zakręty o danym promieniu), parametry samochodu i wszystko jest na tacy. ...


A nie no, luzik smile.gif program matematyczny tor, no przy śniadaniu pyk smile.gif I się dziwisz że telemetrii nie mam po co zbierać, mowy o takich rzeczach nie ma smile.gif

CYTAT(jackkpl @ Thu, 17 Jun 2021 - 13:34) *
@Andrzej - jak wyglądają zderzenia boczne westfieldami? Nie ma sytuacji, gdzie klatka deformuje łokieć?
U mnie jest podobnie, łokieć blisko klatki i w sumie chyba nadzieja w oponach i wahaczach, że przyjmą na siebie trochę impetu.


Aeororace te do wyścigów mają dodatkowy boczny pałąk :

http://www.westfieldcup.nl/wp-content/uplo...09/DSC07377.jpg

Mój niestety tego nie miał . Torowe hillclimbowe i trackdayowe w uk nie widzę żeby miały.

Ale niektóre kitcary mają - dokręcany - jak MNR:

https://racecarsdirect.com/content/UserImag.../459304.jpg?v=0

też mnie to frapuje.



--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Thu, 17 Jun 2021 - 17:19
Post #136


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT(Andrzejsr @ Thu, 17 Jun 2021 - 13:55) *



o mamusiu, jaki brzydki ryj, ile by to mocy/lepszych osiagow itp nie dawalo to bym nie zalozyl tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Thu, 17 Jun 2021 - 17:48
Post #137


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(flapjck1 @ Thu, 17 Jun 2021 - 17:19) *
o mamusiu, jaki brzydki ryj, ile by to mocy/lepszych osiagow itp nie dawalo to bym nie zalozyl tongue.gif


ekmh... ekhm...



--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 17 Jun 2021 - 18:00
Post #138


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(flapjck1 @ Thu, 17 Jun 2021 - 17:19) *
o mamusiu, jaki brzydki ryj, ile by to mocy/lepszych osiagow itp nie dawalo to bym nie zalozyl tongue.gif

rzecz gustu a może zły kąt - dla mnie wporzo.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Thu, 17 Jun 2021 - 21:16
Post #139


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(kontrolm @ Thu, 17 Jun 2021 - 18:00) *
rzecz gustu a może zły kąt - dla mnie wporzo.


Nie no, obiektywnie brzydal nie ma co, są auta obiektywnie wstrętne, nijakie i piękne niezależnie od gustów, ale MNR ma klika zalet , też obiektywnych.


Ale , Jacek napisał dziś o matematycznym cośtasm toru , otwieram skrzynkę a tam w cotygodniowym mailu od YDD w takie coś :


Hello Andrzej,


"I want to learn to code a lap time simulator using mathematical modelling. Can you tell me what I need to learn and from where. Also which software is good for this?"
This is a question I had recently so in this weeks article I share my suggestions.

Setting up a racecar is complicated and time consuming.

Whilst you hope every setup change will make you faster, in practise this is never the case.

With many types of setup changes taking an age (“lets change the diff again!”) and with track time limited, what you are after is to eliminate as many setup dead ends as possible.

Racecar lap simulation can seem like the answer to assist your learning but what is available at club level?

Here is a short overview of what the pro's do and a few options for you to consider (including a free option):

​https://www.yourdatadriven.com/using-racecar-lap-simulation-for-setup-guidance/​

Some of the people behind the codes have also been on the podcast. You might find it interesting what they have to say so I've also linked to the shows.

Keep your questions coming and I will do my best to help you too!

Best wishes

Samir

p.s. "Biohacks" ... no I'd never heard of them either! According to this RedBull article, they are techniques pro athletes are using to make themselves quicker, fitter, and pursue a longer professional career. You might not be into these things - and I'm really no football fan - but you might also find some of the ideas worth considering. The tints for better sleep for example.


Przypomniało mi się , że robiłem kilka podejść do OptimuG wspomianego tu w wym linku, próbując zmian masy auta (aż tak strrasznie dużo według OprimumG nie dawała, czy przełożeń itp . Ale nie dało się dlużej bo lubił się zawiesić.
Jeszcze jedno ale to do post-procesu : Circuit Tools , to się nie zawieszało, ale zgrać video + dane z racechrono do tego, przez jakieś konwersje pliku racechrono do akceptowalnego przez Circuit tools to było mocno zniechęcające .
Jeszcze myślę spróbować jednego podejścia - racetechnology (znają się na analizach danych z przejazdów itp) zrobiło oprogramowanie które bazuje na danych z GoPro (i to ponoć najlepiej 7 lub 8 więc nie trzeba hiper drogich nowych) , a że aktualna kamera coś w tym roku nagrywa mi 1 przejazd z TD to i tak muszę nową to jak będzie czym jeździć jeszcze jedną szansę tej telemetrii post-procesowej może dam, jak i tak nie trzeba żadnego dodatkowego urządzenia, kabelka, ładowarki i przekonwertowywania plików to może nie będzie tak zniechęcające .


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Batorer
post Thu, 17 Jun 2021 - 21:26
Post #140


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2021





CYTAT(flapjck1 @ Thu, 17 Jun 2021 - 17:19) *
o mamusiu, jaki brzydki ryj, ile by to mocy/lepszych osiagow itp nie dawalo to bym nie zalozyl tongue.gif

Ja bym zakładał jak szalony, dla mnie zawsze osiągi na pierwszym miejscu nie licząc finansów xD
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 5 6 7 8 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 04:04