![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 14 June 2007 ![]() |
Gumy możesz na bank jakieś dobrać:
Pierwszy lepszy sklep Co do smaru, to można spróbować smaru do łańcuchów: Przykładowy smar |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
o czymś takim właśnie myśle - dzięki!!
![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
To wiem, pytanie było bardziej ogólne ![]() ![]() ![]() ![]() A żeby nie było tak zupełnie nie w temacie, to S2000 jest na prawdę imponujące jeśli chodzi o dopracowanie! ![]() używane 18Ah i 12Ah w autach na codzień radio klima itp żadnegp odłączania na noc. Zero prpblemów z odpalaniem zimą, raz padł mi moduł zapłonowy i w takie zimy co w dzień było po -15 st kręciłem auto baaaardzo długo próbując odpalić potem jeszcze kolega mnie holował parę km na światłach. I nie wyładowałem aku wtedy. Także naprawdę mało widzę sens wielkich aku w nowoczesnych autach. W rajdówce jak jadę na Modlinie próbę 5km to wogóle nie mam ładowania - wyłączam je na starcie a włączam jak już zjeżdżam do depo i natychmiast gaszę. Wentylator często chodzi jeszcze przez parę minut i nigdu nie mam problemów z odpaleniem. Rozwiązanie tymczasowe - docelowo odłączenie będzie tylko na WOT. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
używane 18Ah i 12Ah w autach na codzień radio klima itp żadnegp odłączania na noc. Zero prpblemów z odpalaniem zimą, raz padł mi moduł zapłonowy i w takie zimy co w dzień było po -15 st kręciłem auto baaaardzo długo próbując odpalić potem jeszcze kolega mnie holował parę km na światłach. I nie wyładowałem aku wtedy. Także naprawdę mało widzę sens wielkich aku w nowoczesnych autach. Tak z ciekawości, jakiemodele aku i jakich firm? Jakimi silnikami muszą kręcić? |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
18Ah Varta pasujący do jakiegoś GoldWinga (swoją drogą silnik B6 1600 pojemności odpala w serii taki akumulatorek) w 1.4 doprężonym do CR 11:0 a 12Ah Yuasa motocyklowa również w 1.6 16v.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Tak bez żadnych osłon te uniballe? Ja rozumiem że track only, ale tam też występuje wilgoć(albo i deszcz) i kurz/brud... Warto na etapie projektowym przewidzieć np. gniazda na simmeringi(jeśli ruch jest typowo obrotowy lub odchylenie to nie więcej niż ~2 stopnie): ![]() ![]() ![]() 4Ah jak widzę po danych tego akumulatora. Jest w ogóle szansa, że to zimą odpali? Bo rozważam czy u siebie takiego nie zamontować ![]() Bez problemu, jeśli silnik odpala normalnie, a nie trzeba dusić 30sekund na rozruszniku; ale warto dorobić sobie takie szybkozłącze wysokoprądowe, żeby łatwo zdemontować na czas dłuższego postoju: ![]() |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Bez problemu, jeśli silnik odpala normalnie, a nie trzeba dusić 30sekund na rozruszniku; ale warto dorobić sobie takie szybkozłącze wysokoprądowe, żeby łatwo zdemontować na czas dłuższego postoju: ![]() co to za złącze ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
https://allegro.pl/oferta/zlacze-kpl-wtyk-g...-xoCfM8QAvD_BwE
takie coś, stosowane np do podłączania baterii w wózkach widłowych elektrycznych |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
https://allegro.pl/oferta/zlacze-kpl-wtyk-g...-xoCfM8QAvD_BwE takie coś, stosowane np do podłączania baterii w wózkach widłowych elektrycznych chyba wolę odkręcić dwie śrubki i dodatkowo nie zastanawiać się czy styk już zaczął stawiać opór... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 April 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Montaż uniballi to najlepsza modyfikacja, jaką zrobiłem. Efekt przerósł moje oczekiwania. Inne auto.
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Montaż uniballi to najlepsza modyfikacja, jaką zrobiłem. Efekt przerósł moje oczekiwania. Inne auto. możesz coś wiecej napisać o swoich doświadczeniach ? jaki przebieg masz na uniballach? -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 April 2009 Skąd: Łódź ![]() |
możesz coś wiecej napisać o swoich doświadczeniach ? jaki przebieg masz na uniballach? Około 15 tysiecy km. Raz na pół roku wymieniam, któryś z uniballi. Za 200, 300 PLN. Słychać że uniball się zużywa, stuka delikatnie a później bardziej. Mam uniballe od 2 lat. Ja nie jeżdżę autem na codzień. Służy tylko do upalania. Po montażu samochód stał się "ostry", jak skalpel. Idzie za ręką, reaguje od razu na ruch kierownicą. Na kierownicy brak jest luzu. W połączeniu ze zwiększeniem kąta wyprzedzenia s. Z. Jest to inne auto. |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
dzięki za podzielenie się swoimi dośiwadczeniami
![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 April 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Tak , mam z tej serii. Jeżdżę po torach. Raz w roku wyryp na warszawskim KWC Służewiec. Nie mam osłon (jak pewnie wiesz są różne teorie na ich temat). Nie zauważyłem istotnych wad tej modyfikacji, oprócz braku komfortu i potrzeby wymiany części. Zalet jest za to wiele.
Tak, była nerwowość w zachowaniu się auta. Ale mam wrażenie , że wynikała ona z braku doświadczenia w szybkiej jeździe a nie z zasady. Auto jest czułe i trzeba ostrożnie kręcić kierownicą. Szczególnie jeśli jesteś na trasie i np masz krótki magiel. Ale można się do tego przyzwyczaić. (po za tym ja nie tylko okazjonalnie jeżdże w ruchu) Subaru z zasady prowadzi się źle. To nie jest auto wyścigowe:) Montaż uniballi plus regulacje sprawiły, że jest konkurencyjne w mocniejszej stawce( Evo , Rs, z mocami często większymi o 100 ps i więcej). Nawet przy pozostawieniu seryjnego zawieszenia. U Ciebie modyfikacji jest więcej i pewnie ta różnica będzie mniejsza lub trudniejsza do określenia. Mogę wysłać jakieś zdjęcia na tel kom , bo tu nie potrafię. |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
User Dołączył: Thu, 28 March 2019 ![]() |
Tak , mam z tej serii. Jeżdżę po torach. Raz w roku wyryp na warszawskim KWC Służewiec. Nie mam osłon (jak pewnie wiesz są różne teorie na ich temat). Nie zauważyłem istotnych wad tej modyfikacji, oprócz braku komfortu i potrzeby wymiany części. Zalet jest za to wiele. Tak, była nerwowość w zachowaniu się auta. Ale mam wrażenie , że wynikała ona z braku doświadczenia w szybkiej jeździe a nie z zasady. Auto jest czułe i trzeba ostrożnie kręcić kierownicą. Szczególnie jeśli jesteś na trasie i np masz krótki magiel. Ale można się do tego przyzwyczaić. (po za tym ja nie tylko okazjonalnie jeżdże w ruchu) Subaru z zasady prowadzi się źle. To nie jest auto wyścigowe:) Montaż uniballi plus regulacje sprawiły, że jest konkurencyjne w mocniejszej stawce( Evo , Rs, z mocami często większymi o 100 ps i więcej). Nawet przy pozostawieniu seryjnego zawieszenia. U Ciebie modyfikacji jest więcej i pewnie ta różnica będzie mniejsza lub trudniejsza do określenia. Mogę wysłać jakieś zdjęcia na tel kom , bo tu nie potrafię. Uniballe masz tylko na tyle, czy przód też? Zastanawiam się nad zrobieniem wahaczy do imprezy gc poprzecznych na tył, bo to mega prosta sprawa, reszta to już większa zabawa i na razie myślałem tylko nad nimi i nie wiem czy faktycznie odczuje cokolwiek z tej modyfikacji. |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 21 November 2020 Skąd: Bytów ![]() |
Śledzę fanpage na fejsie. mega projekt !!
dobra inspiracja ![]() |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Tak , mam z tej serii. Jeżdżę po torach. Raz w roku wyryp na warszawskim KWC Służewiec. Nie mam osłon (jak pewnie wiesz są różne teorie na ich temat). Nie zauważyłem istotnych wad tej modyfikacji, oprócz braku komfortu i potrzeby wymiany części. Zalet jest za to wiele. Tak, była nerwowość w zachowaniu się auta. Ale mam wrażenie , że wynikała ona z braku doświadczenia w szybkiej jeździe a nie z zasady. Auto jest czułe i trzeba ostrożnie kręcić kierownicą. Szczególnie jeśli jesteś na trasie i np masz krótki magiel. Ale można się do tego przyzwyczaić. (po za tym ja nie tylko okazjonalnie jeżdże w ruchu) Subaru z zasady prowadzi się źle. To nie jest auto wyścigowe:) Montaż uniballi plus regulacje sprawiły, że jest konkurencyjne w mocniejszej stawce( Evo , Rs, z mocami często większymi o 100 ps i więcej). Nawet przy pozostawieniu seryjnego zawieszenia. U Ciebie modyfikacji jest więcej i pewnie ta różnica będzie mniejsza lub trudniejsza do określenia. Mogę wysłać jakieś zdjęcia na tel kom , bo tu nie potrafię. dzieki jeszcze raz za info! Śledzę fanpage na fejsie. mega projekt !! dobra inspiracja ![]() thx ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
User Dołączył: Fri, 19 November 2010 ![]() |
Gdzie ogarniasz cynkowanie?
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
lokalne firmy z Mielca (np. Galmet) ale uprzedzam że generalnie jest problem żeby przyjeli takie małe zlecenie na drobnice, poza tym dostarczyłem ostatnio wszystkie elementy już po wyczyszczeniu w myjce ultradzwiękowej i kąpieli w kwasie w temp 85'C
![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Glupio bylo chlopu Lego Technix kupic to sobie Honde sklada
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 12:10 |