Shoutbox 0 nowych PW 


27 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Honda S2000
tonku
post Tue, 27 Oct 2020 - 06:56
Post #81


User
Dołączył: Thu, 14 June 2007





Gumy możesz na bank jakieś dobrać:
Pierwszy lepszy sklep

Co do smaru, to można spróbować smaru do łańcuchów:
Przykładowy smar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 27 Oct 2020 - 06:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Yaca
post Tue, 27 Oct 2020 - 07:15
Post #82


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





o czymś takim właśnie myśle - dzięki!! wink.gif


--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 27 Oct 2020 - 12:07
Post #83


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT([Yossarian] @ Mon, 28 Sep 2020 - 13:05) *

To wiem, pytanie było bardziej ogólne smile.gif Bo szukam sposobów na wywalenie trochę kg z rajdówki, ale moje auto czasem jakieś zimowe imprezy będzie jeździc smile.gif Widać bedę musiał zrobić jak w Oplu, czyli akumulator 24Ah z waga ~8 kg. To przynajmniej dało rady zimą odpalić smile.gif Alternatywnie dwa akumulatory - zwykły na zimę i taki maluch jak wyżej na lato ;) Wtedy tylko wykombinować jak go zimą przechować żeby nie padł smile.gif

A żeby nie było tak zupełnie nie w temacie, to S2000 jest na prawdę imponujące jeśli chodzi o dopracowanie! smile.gif

używane 18Ah i 12Ah w autach na codzień radio klima itp żadnegp odłączania na noc. Zero prpblemów z odpalaniem zimą, raz padł mi moduł zapłonowy i w takie zimy co w dzień było po -15 st kręciłem auto baaaardzo długo próbując odpalić potem jeszcze kolega mnie holował parę km na światłach. I nie wyładowałem aku wtedy. Także naprawdę mało widzę sens wielkich aku w nowoczesnych autach.
W rajdówce jak jadę na Modlinie próbę 5km to wogóle nie mam ładowania - wyłączam je na starcie a włączam jak już zjeżdżam do depo i natychmiast gaszę. Wentylator często chodzi jeszcze przez parę minut i nigdu nie mam problemów z odpaleniem. Rozwiązanie tymczasowe - docelowo odłączenie będzie tylko na WOT.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Tue, 27 Oct 2020 - 16:23
Post #84


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(kontrolm @ Tue, 27 Oct 2020 - 12:07) *
używane 18Ah i 12Ah w autach na codzień radio klima itp żadnegp odłączania na noc. Zero prpblemów z odpalaniem zimą, raz padł mi moduł zapłonowy i w takie zimy co w dzień było po -15 st kręciłem auto baaaardzo długo próbując odpalić potem jeszcze kolega mnie holował parę km na światłach. I nie wyładowałem aku wtedy. Także naprawdę mało widzę sens wielkich aku w nowoczesnych autach.


Tak z ciekawości, jakiemodele aku i jakich firm? Jakimi silnikami muszą kręcić?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 27 Oct 2020 - 19:34
Post #85


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



18Ah Varta pasujący do jakiegoś GoldWinga (swoją drogą silnik B6 1600 pojemności odpala w serii taki akumulatorek) w 1.4 doprężonym do CR 11:0 a 12Ah Yuasa motocyklowa również w 1.6 16v.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Thu, 29 Oct 2020 - 23:40
Post #86


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(Dziku @ Sun, 25 Oct 2020 - 20:44) *
Tak bez żadnych osłon te uniballe? Ja rozumiem że track only, ale tam też występuje wilgoć(albo i deszcz) i kurz/brud...


Warto na etapie projektowym przewidzieć np. gniazda na simmeringi(jeśli ruch jest typowo obrotowy lub odchylenie to nie więcej niż ~2 stopnie):







CYTAT([Yossarian] @ Mon, 28 Sep 2020 - 08:32) *

4Ah jak widzę po danych tego akumulatora. Jest w ogóle szansa, że to zimą odpali? Bo rozważam czy u siebie takiego nie zamontować smile.gif

Bez problemu, jeśli silnik odpala normalnie, a nie trzeba dusić 30sekund na rozruszniku; ale warto dorobić sobie takie szybkozłącze wysokoprądowe, żeby łatwo zdemontować na czas dłuższego postoju:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 30 Oct 2020 - 04:17
Post #87


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Ziuzio @ Thu, 29 Oct 2020 - 23:40) *
Bez problemu, jeśli silnik odpala normalnie, a nie trzeba dusić 30sekund na rozruszniku; ale warto dorobić sobie takie szybkozłącze wysokoprądowe, żeby łatwo zdemontować na czas dłuższego postoju:

co to za złącze ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Linarr
post Fri, 30 Oct 2020 - 06:02
Post #88


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 January 2015
Skąd: Żyrardów





https://allegro.pl/oferta/zlacze-kpl-wtyk-g...-xoCfM8QAvD_BwE

takie coś, stosowane np do podłączania baterii w wózkach widłowych elektrycznych
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 30 Oct 2020 - 11:03
Post #89


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Linarr @ Fri, 30 Oct 2020 - 06:02) *
https://allegro.pl/oferta/zlacze-kpl-wtyk-g...-xoCfM8QAvD_BwE

takie coś, stosowane np do podłączania baterii w wózkach widłowych elektrycznych

chyba wolę odkręcić dwie śrubki i dodatkowo nie zastanawiać się czy styk już zaczął stawiać opór...


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinwrxsti
post Mon, 02 Nov 2020 - 21:46
Post #90


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 April 2009
Skąd: Łódź





Montaż uniballi to najlepsza modyfikacja, jaką zrobiłem. Efekt przerósł moje oczekiwania. Inne auto.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Wed, 04 Nov 2020 - 06:26
Post #91


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





CYTAT(marcinwrxsti @ Mon, 02 Nov 2020 - 21:46) *
Montaż uniballi to najlepsza modyfikacja, jaką zrobiłem. Efekt przerósł moje oczekiwania. Inne auto.


możesz coś wiecej napisać o swoich doświadczeniach ? jaki przebieg masz na uniballach?


--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinwrxsti
post Wed, 04 Nov 2020 - 07:33
Post #92


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 April 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(Yaca @ Wed, 04 Nov 2020 - 06:26) *
możesz coś wiecej napisać o swoich doświadczeniach ? jaki przebieg masz na uniballach?


Około 15 tysiecy km. Raz na pół roku wymieniam, któryś z uniballi. Za 200, 300 PLN. Słychać że uniball się zużywa, stuka delikatnie a później bardziej. Mam uniballe od 2 lat.

Ja nie jeżdżę autem na codzień. Służy tylko do upalania.
Po montażu samochód stał się "ostry", jak skalpel. Idzie za ręką, reaguje od razu na ruch kierownicą. Na kierownicy brak jest luzu.

W połączeniu ze zwiększeniem kąta wyprzedzenia s. Z. Jest to inne auto.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Wed, 04 Nov 2020 - 09:14
Post #93


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





dzięki za podzielenie się swoimi dośiwadczeniami wink.gif - jeśli to nie tajemnica to napisz jeszcze czy używasz serii Fluro MS (motorsport ) bo na to wskazywała by podana przez Ciebie cena przy wymianaach - jeździsz z osłonami ? masz jakoś dodatkowo zabezpieczone uniballe? rozumiem że latasz po torach a nie rajdowo/kjs ? poza plusami dot. większej precyzji w prowadzeniu nie doszukałeś się minusów typu większa nerwowość przy dużych prędkościach, dochamowaniach ? niestety u mnie sporo zmian bedzie zaadoptowanych do samochodu w tym samoym momencie dlatego będe miał trudniej odczuć (zwłaszcza jako amator) która część jakie przyniosła korzyści lub co gorsza pogorszyła prowadznie itp..



--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinwrxsti
post Wed, 04 Nov 2020 - 10:42
Post #94


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 April 2009
Skąd: Łódź





Tak , mam z tej serii. Jeżdżę po torach. Raz w roku wyryp na warszawskim KWC Służewiec. Nie mam osłon (jak pewnie wiesz są różne teorie na ich temat). Nie zauważyłem istotnych wad tej modyfikacji, oprócz braku komfortu i potrzeby wymiany części. Zalet jest za to wiele.

Tak, była nerwowość w zachowaniu się auta. Ale mam wrażenie , że wynikała ona z braku doświadczenia w szybkiej jeździe a nie z zasady. Auto jest czułe i trzeba ostrożnie kręcić kierownicą. Szczególnie jeśli jesteś na trasie i np masz krótki magiel. Ale można się do tego przyzwyczaić. (po za tym ja nie tylko okazjonalnie jeżdże w ruchu)

Subaru z zasady prowadzi się źle. To nie jest auto wyścigowe:) Montaż uniballi plus regulacje sprawiły, że jest konkurencyjne w mocniejszej stawce( Evo , Rs, z mocami często większymi o 100 ps i więcej). Nawet przy pozostawieniu seryjnego zawieszenia.

U Ciebie modyfikacji jest więcej i pewnie ta różnica będzie mniejsza lub trudniejsza do określenia.

Mogę wysłać jakieś zdjęcia na tel kom , bo tu nie potrafię.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barbapapa11
post Wed, 11 Nov 2020 - 00:53
Post #95


User
Dołączył: Thu, 28 March 2019





CYTAT(marcinwrxsti @ Wed, 04 Nov 2020 - 10:42) *
Tak , mam z tej serii. Jeżdżę po torach. Raz w roku wyryp na warszawskim KWC Służewiec. Nie mam osłon (jak pewnie wiesz są różne teorie na ich temat). Nie zauważyłem istotnych wad tej modyfikacji, oprócz braku komfortu i potrzeby wymiany części. Zalet jest za to wiele.

Tak, była nerwowość w zachowaniu się auta. Ale mam wrażenie , że wynikała ona z braku doświadczenia w szybkiej jeździe a nie z zasady. Auto jest czułe i trzeba ostrożnie kręcić kierownicą. Szczególnie jeśli jesteś na trasie i np masz krótki magiel. Ale można się do tego przyzwyczaić. (po za tym ja nie tylko okazjonalnie jeżdże w ruchu)

Subaru z zasady prowadzi się źle. To nie jest auto wyścigowe:) Montaż uniballi plus regulacje sprawiły, że jest konkurencyjne w mocniejszej stawce( Evo , Rs, z mocami często większymi o 100 ps i więcej). Nawet przy pozostawieniu seryjnego zawieszenia.

U Ciebie modyfikacji jest więcej i pewnie ta różnica będzie mniejsza lub trudniejsza do określenia.

Mogę wysłać jakieś zdjęcia na tel kom , bo tu nie potrafię.


Uniballe masz tylko na tyle, czy przód też? Zastanawiam się nad zrobieniem wahaczy do imprezy gc poprzecznych na tył, bo to mega prosta sprawa, reszta to już większa zabawa i na razie myślałem tylko nad nimi i nie wiem czy faktycznie odczuje cokolwiek z tej modyfikacji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wymaxclinowany
post Sun, 22 Nov 2020 - 20:16
Post #96


Rookie
Dołączył: Sat, 21 November 2020
Skąd: Bytów





Śledzę fanpage na fejsie. mega projekt !!
dobra inspiracja smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Sun, 06 Dec 2020 - 14:28
Post #97


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





CYTAT(marcinwrxsti @ Wed, 04 Nov 2020 - 10:42) *
Tak , mam z tej serii. Jeżdżę po torach. Raz w roku wyryp na warszawskim KWC Służewiec. Nie mam osłon (jak pewnie wiesz są różne teorie na ich temat). Nie zauważyłem istotnych wad tej modyfikacji, oprócz braku komfortu i potrzeby wymiany części. Zalet jest za to wiele.

Tak, była nerwowość w zachowaniu się auta. Ale mam wrażenie , że wynikała ona z braku doświadczenia w szybkiej jeździe a nie z zasady. Auto jest czułe i trzeba ostrożnie kręcić kierownicą. Szczególnie jeśli jesteś na trasie i np masz krótki magiel. Ale można się do tego przyzwyczaić. (po za tym ja nie tylko okazjonalnie jeżdże w ruchu)

Subaru z zasady prowadzi się źle. To nie jest auto wyścigowe:) Montaż uniballi plus regulacje sprawiły, że jest konkurencyjne w mocniejszej stawce( Evo , Rs, z mocami często większymi o 100 ps i więcej). Nawet przy pozostawieniu seryjnego zawieszenia.

U Ciebie modyfikacji jest więcej i pewnie ta różnica będzie mniejsza lub trudniejsza do określenia.

Mogę wysłać jakieś zdjęcia na tel kom , bo tu nie potrafię.


dzieki jeszcze raz za info!

CYTAT(wymaxclinowany @ Sun, 22 Nov 2020 - 20:16) *
Śledzę fanpage na fejsie. mega projekt !!
dobra inspiracja smile.gif


thx wink.gif



--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mati0618
post Sun, 06 Dec 2020 - 15:12
Post #98


User
Dołączył: Fri, 19 November 2010





Gdzie ogarniasz cynkowanie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Mon, 07 Dec 2020 - 16:06
Post #99


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





lokalne firmy z Mielca (np. Galmet) ale uprzedzam że generalnie jest problem żeby przyjeli takie małe zlecenie na drobnice, poza tym dostarczyłem ostatnio wszystkie elementy już po wyczyszczeniu w myjce ultradzwiękowej i kąpieli w kwasie w temp 85'C wink.gif


--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FOOR!4
post Mon, 07 Dec 2020 - 17:41
Post #100


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 December 2006
Skąd: 3CITY





Glupio bylo chlopu Lego Technix kupic to sobie Honde sklada wink.gif ! ZAJEBISTA ROBOTA !
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 12:10