Witam, dość długo zbierałem się do opisu samochodu ale w końcu się zmobilizowałem
S2000 mam od kilku lat, jestem fanem tego modelu od wielu juz lat i mimo ze nie jest to dzis konkurencyjna konstrukcja w motosporcie to nadal bardzo lubie ten wóz i nie zamierzam go zmieniać. Samochód kupiony typowo pod naukę jazdy RWD i upalanie na torze w czym spełnia się idealnie. Niestety dwa lata temu plany pokrzyżowała awaria która w konsekwencji przyspieszyła wprowadzenie większych zmian typu np. wspawanie klatki. Samochód jest obecnie po zakończeniu wszelkich tematów blacharskich i ostatniem etapie lakierowania wiec może kogoś zainteresuje składanie starego japończyka
Opis postaram się uzupełniać przy okazji składania samochodu wiec proszę o wyrozumiałość. Licze na konstruktywną krytyke
MODEL: HONDA S2000, ROK 2002
Silnik: seria
Modyfikacje głowicy:
Seria
Modyfikacje bloku:
Seria
Układ dolotowy:
Seria
Układ wydechowy:
Seria
Układ wtryskowy:
Seria
Elektronika:
Seria
Układ chłodzenia:
Seria
Układ napędowy:
Seria
Zawieszenie:
Seria
BODY KIT:
Nadwozie poszerzone o około 80mm, klatka FIA zgodna z załącznikiem wykonana w IRECO Motorsport, buda obstawana, wycięte niepotrzebne elementy, usunięta antena, elektryczne lusterka, nagłośnienie, soft top, wycięty bagażnik, klimatyzacja, OEM nagrzewnica, poduszki i całe okablowanie SRS, zamek maski + linka, seryjny roll bar dla kierowcy i pasażera, centralny zamek, zbiornik spryskiwaczy z okablowaniem, oświetlenie wnętrza i bagażnika i pewnie jeszcze sporo rzeczy o których już zapomniałem
przedni zderzak APR, przednie błotniki J’s Racing + customowe wyloty powietrza, maska karbonowa z dodatkowym chłodzeniem, seryjne drzwi odchudzone, dach karbonowy, lusterka karbonowe APR Formula GT3, tylne błotniki poszerzone i przebudowane pod większe koła z niskim ET, karbonowe skrzydło na klapie, tylny zderzak wycięty i przygotowany pod większy dyfuzor, reszte uzupełnie przy montażu.
obecnie - maj 23'
Na początek trochę zdjęć z rozbiórki i przygotowania pod zakratkowanie:
niestety limit to 50 zdjeć...