![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
szkoda było by nie upalać ![]() Tym większy szacun-auto, zwłaszcza TAKIE, powinno jeździć a nie turlać się tylko od jednego do drugiego zlotu stance. Wciąż jestem pod wrażeniem tego projektu, może i mało widziałem, ale to co jest tutaj zaspokaja moją motoryzacyjną próżność ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Z fluro motosportu uważaj. Dają bardzo krótkie gwinty dużo krótsze niż seryjne końcówki a dwa gwinty są jakieś luźne i jak końcówka unibala jest na np m12 (fluro po zewnętrznej ma tylko 11,7mm) najlepiej niech tokarz dotoczy drazek z pasowanym gwintem pod te ich luźne m12 bo jak walek gwintowany spod gwintownika m12 to te fluro latają w tym wałku i mają straszne luzy wyczuwalne mocno w ręku a co dopiero na ulicy pod obciazeniem. Dwa co za pomysł by dawać tylko 25mm gwintu który możemy wkręcić w drążek zamiast conajmniej 50. W drazku aluminiowym to prosznie się o wyrwanie z gwintu i wypadek na czołówkę. Ja byłem szczerze zniesmaczony fluro motosport. Włoska tandeta.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Średnica zewnętrzna gwintu nie ma takiego znaczenia jak średnica podziałowa, ba wieksze znacznie ma wykonanie promienia dna... Sprawdziłeś w ogole jaka jest tolerancja wykonania takiego gwintu czy zwyczajnie dla Ciebie ma byc na "zero"?? Toczenie gwintu wewnętrznego z zaniżoną średnicą zewnętrzną (która wychodzi z płytki tokarskiej do gwintu - tj kształtowej) to też kolejna abstrakcja, a może z gwintownika ma jedna średnica wyjść inna?
Kolejna sprawa musisz jeszcze poczytać co to są zwoje czynne i ile z nich jest obciążone w połączeniu gwintowanym. Klasycznie kolejny przykład 'nie znam sie to się wypowiem'. -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
dla mnie jak lata na gwincie w reku to jest cos nie halo. i nie musze szukac wiedzy tajemnej by stwierdzic ze tak sie jezdzic nie da. i nie mowie ze ma byc pasowane na zero. moze byc i 0,1mm luzu wazne zeby na tych 25mm gwintu ktore daje fluro nie latalo w walku a lata. to ze gwint drobnozwojny to ok. szkoda tylko ze fabryka takiego gwintu daje i 100mm a fluro 25-30mm po odjeciu na tym gwincie jeszcze jakiejs sruby kontrujacej coby luz skasowac to zostaje w walku tyle co nic gwintu. a gdzie tu miejsce na jakas regulacje (wysuniecie)?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
CYTAT Włoska tandeta. przecież to niemiecka firma ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
no fakt. wydawalo mi sie ze to sprawdzalem i byly wlochy ale patrze teraz ze faktycznie niemcy.
mi chodzi tylko o wymiar gl glowek ciegiel https://www.fluro.de/images/main/kataloge/HK16Katalog_P.pdf -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
... nowy aku też już doszedł i jestem miło zaskoczony bardzoooo niską wagą 4Ah jak widzę po danych tego akumulatora. Jest w ogóle szansa, że to zimą odpali? Bo rozważam czy u siebie takiego nie zamontować ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
generalnie z opinii i doświadczeń kilku znajomych osób sens takiego aku jest ale nie można go zostawiac np. w zimnym garażu w zimie bo zdechnie b. szybko - jest szansa że wytrzyma 2 lata pod warunkiem że będzie zawsze odłączany żeby nie było nawet minimalnego poboru prądu no i czasem trzbea go bedzie dołądować żeby się nie rozłądował przy dłuższych przerwach .. ale to chyba jest oczywista sprawa
![]() waga 880 gram -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
4Ah jak widzę po danych tego akumulatora. Jest w ogóle szansa, że to zimą odpali? Bo rozważam czy u siebie takiego nie zamontować ![]() ten samochód chyba nie będzie miał problemu z odpalaniem zimą ![]() -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
ten samochód chyba nie będzie miał problemu z odpalaniem zimą ![]() To wiem, pytanie było bardziej ogólne ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A żeby nie było tak zupełnie nie w temacie, to S2000 jest na prawdę imponujące jeśli chodzi o dopracowanie! ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
pomysł z 2 aku jest ciekawy
![]() |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła ![]() |
Do odpalania powerbanki sobie weźcie
![]() Co do tematu, chętnie zobaczę co wyjdzie z tych customowych uniballi. A nóż jakiś pomysł podkradne ![]() |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 April 2017 ![]() |
To wiem, pytanie było bardziej ogólne ![]() ![]() ![]() ![]() ja mam chyba 3 sezon jedna szt i w sumie auto jest rzadko odpalane i większych problemów nie ma ![]() ![]() Yaca, po raz kolejny KOSMOS! |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła ![]() |
Sama przyjemnośc to składać
![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Tak bez żadnych osłon te uniballe? Ja rozumiem że track only, ale tam też występuje wilgoć(albo i deszcz) i kurz/brud...
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
Rozmach przy budowie tego samochodu powala, ale nie moge się powstrzymać z pytaniem jaki to ma sens(z pełną świadomością mówie sens, bo sens w tej branży to pojęcie względne)? Biorąc pod uwagę czas który w to poszedł, kase itd. problem przy odbudowie jak o coś zahaczysz vs. sam zysk z zmian które wprowadziłeś wydaje się to co najmniej interesujace.
-------------------- E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Tak bez żadnych osłon te uniballe? Ja rozumiem że track only, ale tam też występuje wilgoć(albo i deszcz) i kurz/brud... wilgoć/deszcz nie powinny być dużym problemem biorąc pod uwage użytą nerdzewke i alu, z kurzem i syfem bedzie gorzej, niesety osłon nie mam, nie ma ich w zestawie i ciężko coś dobrac choć nie ukrywam że chchiałbym to jakoś zabezpieczyć, na pewno chce dobrać odpowiedni smar wypierajacy wode kótry pozwoli maksymalnie zabezpieczyć wszystkie tuleje a moze z czasem znajde tez rozwiazanie na syf, może wydrukuje sie coś z elastycznego filamentu na drukarce albo dobiore jakiś mieszek gumowy z czegos innego - temat do rozważenia na pózniej jaki to ma sens tak na prawde nie wiem co mam napisać, nie ma tutaj dobrej odpowiedzi, sensu to wszystyko nie ma bo każdy kto buduje coś do upalanmia liczy sie że opcierki o opony i tffu tfuu jakieś fakupy są naturalną czescią tego sportu, z drugiej strony lepeij robić wszystko na tytyrytkach? "składać na sztuke" żeby tylko sie jakos trzymało kupy? upalac fure ze zgnitą podłogą, naddkolami żeby nie było szkoda? zawsze bedzie szkoda nie zaleznie jaki miałbym samochód, zwłąszcza jak sie poswieci tyle czasu i $$$, staram sie to jakoś wyważyć choć nie jest to łatwe, ale nie można o tym non stop rozmyślać bo człowiek by zwariował ![]() ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła ![]() |
Zawsze można z PLA machnąć negatyw i zrobić jakiś odlew silikonowy skarpety na unibale.
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Smaru bym nie pchal bo tylko brud zlapie i sie zatrze
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
W rolniczych jest od groma gumek na swożnie do wyboru. MisioLBN +1 też uważam że smar będzie łapał syf z drogi....
Podoba mi się dbałość o szczegóły przy tworzeniu tej s2000. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 12:12 |