![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#501
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
zawias na nowo ustatniony, wstępnie wystrojone na niemieckiej autostradzie
![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#502
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
lipa ta honda
![]() -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#503
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
S2000 wystrojone w nowym specu, trzeba było naciągnąć pasek bo jednak zbyt słabo go wstępnie ustawiłęm ale poza tym wszystko przebiegło bez problemów, zrobione ponad 20 przejazdów i to co dla mnie najważniejsze zostało osiągnięte czyli brak fuck up-a, wynik to sprawa drugorzędna, zimą planuje przeglądnąć głowice i wymienić sprężynki a w szczególności talerzyki bo są one słabym punktem ... poza tym jeździć, jeździć .. i jeździć!
Ogromne podziękowania dla mojego tunera Arka, jak zwykle profi robota.... oraz dla całej ekipy ECUMASTER! W szczególności pozdrowienia dla Artura i Maxa za mega pomoc, świetni ludzie! ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#504
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
na jakim to doładowaniu ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#505
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 21 October 2010 ![]() |
doładowanie narasta liniowo do ok. 0,7b przy 8500 rpm
|
|
|
![]()
Post
#506
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
liniowo bo tak ten kompresor i kółko daje czy liniowo bo tak to ktoś jakimś zaworem wystroił ?
I dlaczego nie więcej ? Motor do bara pewnie spokojnie przyjmie ![]() ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#507
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 21 October 2010 ![]() |
Tak dmucha kompresor z tym kółkiem, nie ma żadnych zaworów do kontroli doładowania
|
|
|
![]()
Post
#508
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Wow 350 koni ? Nie będzie wymówek
![]() Żartuje ![]() To już na długie szybkie tory nie jakiś Biłgoraj...o ile faktycznie powstanie. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#509
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
liniowo bo tak ten kompresor i kółko daje czy liniowo bo tak to ktoś jakimś zaworem wystroił ? I dlaczego nie więcej ? Motor do bara pewnie spokojnie przyjmie ![]() ![]() na ten moment nie ma to dla mnie większego sensu, zależało mi na zachowaniu charaterystyki wolnossącego motoru i myśle że wyszło całkiem fajnie, "dlaczego nie wiecej?"... założenie jest takie że samochód ma wyjęzać na trening lub dłuższą sesje i dostawać chłoste bez żadnego zająknięcia, wszystkie temperatury, dyfer, skrzynia mają iść w parze z większą mocą, do tej pory przy wolnossącym silniku mogłem spokojnie wyjżedzać przy 35'C w cieniu w upalny sierpiony dzięń i nie martwiłęm sie że coś się grzeje i jest na granicy, wiec jeśli wszystko będzie przetestowane z pełnym aero i wszystkie parametry bedą w normie .. dorzucimy też mocy ![]() ![]() ![]() Wow 350 koni ? Nie będzie wymówek ![]() Żartuje ![]() To już na długie szybkie tory nie jakiś Biłgoraj...o ile faktycznie powstanie. thx! nie moge się doczekać testów .... może niedziela i Silesia ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#510
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
niestety spóźniłem sie na Silesie wiec nic nie potestowałem.... ale sporo czasu poświęciłem na inne tematy, zmniejszony kąt dyfuzora (12'), nowe end-plate na skrzydle, nowe mocowania splittera i całość obniżona o 45mm i inne pierdoły.. kusi poupalać jak cholera!
![]() ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#511
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Kurcze jak już takie aero i tak szczegółowo podchodzisz do auta, to może zechcesz pomiary porobić - ten gość opisuje jak łatwo i tanio można pomierzyc co z aero działa faktycznie a co nie (ja sobie kiedyś elementy zacząłem kompletować, ale kurcze nie mam cierpliwości do takich pomiarów) :
https://youtu.be/pFi1BIJwYtA?t=484 -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#512
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Dzięki Andrzej! dorzucam do listy filmów na zimowe wieczory
![]() ---- po ponad roku od ostatniej jazdy udało mi się zaliczyć w piątek Poznań z MiataChallenge, idealna pogoda, b. fajni ludzie, brak tłoku, idealna opcja na sprawdzenie czy wszystko dobrze poskładałem ![]() nie mam żadnych obiektywnych czasów bo samochód mimo nowego cichego układu nadal jest za głośny ![]() ![]() aaaa... na ostatnią sesje założyłem też pierwszy raz pełnego slicka, tanią używkę Hankooka C52 w średniej mieszance, 260/660 R18 all around, jest ciekawie. ps. pozdrawiam wszystkich z którymi udało się pogadać! ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#513
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Jak za głośny to pojeździłeś czy nie ? czy na MMC dają już radę z 'normami' ?
I bez pomiarów to aero w komplecie wygląda poważnie ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#514
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Jak za głośny to pojeździłeś czy nie ? czy na MMC dają już radę z 'normami' ? niestety musiałem odpuszczać wyjście i całą prostą bo pomiar był robiony praktycznie cały czas, w zeszłym sezonie byłem dwa razy na TP.. pierwszym razem nie było problemu , zero,(na dużo głośniejszym wydechu i wolnossącym silniku\, za drugim był ogromny problem i nic nie pojeździłęm.... chcąc mieć ten problem z głowy zrobiłem nowy układ specjalnie na Poznań, dwa tłumniki z czego końcowa puszka bardzoo duża.....jak się okazuje nadal jest za głośno i to sporo bo miałem niby 110dB :/ Kusiło mnie dodać jeszcze na końcu kolanko 90' w przeciwną strone do murku gdzie mierzą ale stwierdziliśmy z Patrykiem/StacekRacing że ten ukłąd już na pewno bedzie cichy.,.. na wolnych obrotach kompletnie nie słychac wydechu, kompletna cisza... ale jednak pod obciążeniem nadal jest problem :/ ... myśle że tor Poznań odpowiada za znaczacy % przychodów firm budujących ukł. wydechowe w Polsce ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#515
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a jaką masz średnicę rury ostatniego tłumika i jakie wymiary puchy ?
u kogo robiony ten wydech ? Może DB killer albo elektryczna przepustnica uruchamiana w miejscu pomiaru ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#516
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
"To się nadaje do prasy" cytując 40 latka kurcze .
Co do firm robiących ukl wydechowe to jakaś reklamująca się "nasz wydech ZAWSZE przechodzi pomiar na Poznaniu - gwarancja zwrotu realnych kosztów wyjazdu i uczestnictwa w razie odrzucenia" faktycznie miałaby wzięcie to fakt. Ale chyba żadna nie lubi loterii. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#517
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
a jaką masz średnicę rury ostatniego tłumika i jakie wymiary puchy ? u kogo robiony ten wydech ? Może DB killer albo elektryczna przepustnica uruchamiana w miejscu pomiaru ? wszystko opisze dokładniej bo jest ciekawy pomysł w planie ![]() ---------- Tor Poznań, fot. Bartosz Słomiński ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#518
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Calkiem niedawno mialem okazje sie przejechac S2000. Zmiotła mnie z planszy. Odczucia sa takie, ze wydaje sie byc duzo mocniejszy niz w rzeczywistosci. Hamuje tez jakby w miejscu mial stanac.
Bede nudny bo juz to mowilem, projekt mega zajebisty. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#519
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Tom-Lee, dzięki bardzo! S2000 to już wiekowy samochód i może wiele osób rozczarować zwłaszcza jeśli przejedziemy się jakimś wątpliwym /zmęczonym egzemplarzem... ale dobrze wiedzieć że nie tylko w tylko mi daje sporo fanu i analogowych odczuć
![]() ![]() -------------- btw. w zeszły weekend w sumie pierwszy raz pojeździłem na Silesii, Poznan był jeźdzony z odpuszczaniem wiec nowy setup nie był mocno naciskany ale ttutaj mogłem w końcu pojeździć - nitka toru w realu jest ciekawsza niż się spodziewałem, jestem miło zaskoczony, po raz kolejny sprzęt przejeździł wszystkie sesje bez problemów i to cieszy najbardziej, mam sporo wniosków i planów na zime ... ale nie bede mocno ingerował i rozbierał pół samochodu... trzeba wjeźdzać się w obecny setup bo potencjał jest spory tylko... "łacznik" ![]() Pozdrowienia dla Wszystkich z którymi udało się pogadać! Ekipa Miata Challenge zajebista i na pewno podepne się pod ich rundy w następnym sezonie! ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#520
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Silesia Ring & Miata Challange
fot.Bartosz Słomiński ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 16:14 |