![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Gratuluję projektu.. widać, że poza kasą, władowałeś ogrom serducha i zaangażowania! Ja bym nie miał odwagi cisnąć na limicie takim autem, więc zupełnie podzielam Twoje podejście, zwłaszcza na tak szybkim torze. Easy Easy..
![]() Jeszcze raz gratki i do zobaczenia live mam nadzieję ![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 26 March 2011 Skąd: Myszków ![]() |
Ładnie strzelał przy przepięciu biegu na prostej startowej! Piękny projekt!
-------------------- If in doubt, flat out.
|
|
|
![]()
Post
#403
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Ładnie strzelał przy przepięciu biegu na prostej startowej! Piękny projekt! izolacja całego ukłądu ewidentnie zrobiła robote, już po pierwszej sesji pytałem mojego kumpla który wgrywał jeszcze aktualizacje do ecumastera przed sesją czy na pewno coś tam mocniej nie podlał bo non stop strzela ![]() ![]() Gratuluję projektu.. widać, że poza kasą, władowałeś ogrom serducha i zaangażowania! Ja bym nie miał odwagi cisnąć na limicie takim autem, więc zupełnie podzielam Twoje podejście, zwłaszcza na tak szybkim torze. Easy Easy.. ![]() Jeszcze raz gratki i do zobaczenia live mam nadzieję ![]() thx! ------------------ przygotowania do wyjazdu na Brno w trakcie, skrzynia wypłukana ale czy to rzeczywiście dizała to nie wiem, przynajmniej placebo może zadizała bo ostatnio na Poznaniu cała ostatnia sesje kończąc prostą startową zamiast redukca 5->4 wbijałem 6 bieg, poza tym dyfer, ogledziny czy coś sie nie poluzowało, dociągnięte przewody od chłodnicy oleju, dodatkowa kierownica wycięta z płyty karbonowej zabezpieczona na styku taśmą termo, mam nadzieje że nie bedzie sie nic topic, opony wyczyszczone itp.. -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#404
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 26 March 2011 Skąd: Myszków ![]() |
-------------------- If in doubt, flat out.
|
|
|
![]()
Post
#405
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
thx! -------------- Brno zaliczone, mimo 35'C w cieniu i temp asfaltu sięgającej momentami 58'C samochód nie miał problemów z temp, zero awarii co cieszy mnie mocno, po poprawkach z Poznania samochód na ten moment zakończył jakiś etap eliminowania problemów po złożeniu, dwa wypady na szybie tory bez awarii zaliczone wiec trzeba skoncentrować się na kierowcy bo jestem ewidentnie najsłabszym elelemntem tej układanki ![]() ![]() ![]() Pozdro dla wszystkich z którymi udało się pogadać i do zobaczenia we wrześniu w Poznaniu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#406
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Yaca jak opony u Ciebie pracują w takich temp.?
Masz chyba spory negatyw, czy pomimo tego nie tnie Ci bardziej zewnętrznej strony? -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#407
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
to mój pierwszy kontakt z A052, zrobiłęm na nich ok. 300km na torze i raczej to nie jest najlepszy wybór na temp 34'C w cieniu
![]() obecne ustawienia : KWSZ: 6*45' Camber przód: 3*20' Camber tył: 2*45' zbierzność przód na zero, tył 20' na strone ciśnienie 1.6 na zimno, na ciepło ok. 2 - 2,1 to moje bazowe ustawienia jakie sobie założyłem pod semi opone, na pewno będą zmiany bo mam kilka pomysłów ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#408
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 30 January 2019 ![]() |
Przy takim KWSZ nie za dużo tego pochylenia z przodu ? ciekawe jaki camber robi się na ciasnych zakrętach.
|
|
|
![]()
Post
#409
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
3:20 to duzo na muekkie a052? U mnie przy 3:30 zciachiwalo zewnetrzna krawedz
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#410
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
zawsze bedzie cos ciachac, pytanie ile trakcji bedziesz mial, negatywy pogarszaja hamowanie, na napedzanej osi pogarszaja trakcje,
ps: zbieznosc tez ma wplyw na zbieranie krawedzi |
|
|
![]()
Post
#411
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Jestem w szoku, jak u ciebie nawet mocowania chodnicy oleju tak sa wykończone-obrobione ze wow, lubie jak każdy detal pasuje do siebie i wyglada fajnie
|
|
|
![]()
Post
#412
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
3:20 to duzo na muekkie a052? U mnie przy 3:30 zciachiwalo zewnetrzna krawedz 3 stopnie cambera, 3 stopniom cambera odpowiada tylko jeśli porównujesz 2 wozy z tą samą geometrią zawieszenia. KWSZ, Cambergain z ugięciem zawiasu pracują nad tym, że w tym samym miejscu na torze i z tą samą prędkością, 2 wozy z różnymi geometriami, będą miały spore różnice w camberze -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#413
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 30 January 2019 ![]() |
Piwo pokazywał ostatnio i ma o 2 stopnie mniej KWSZ, a nawet 3 na lewym kole bo coś tam jest krzywo. Więc i cambergain pewnie mniejszy niż w Hondzie
|
|
|
![]()
Post
#414
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
to mój pierwszy kontakt z A052, zrobiłęm na nich ok. 300km na torze i raczej to nie jest najlepszy wybór na temp 34'C w cieniu ![]() obecne ustawienia : KWSZ: 6*45' Camber przód: 3*20' Camber tył: 2*45' zbierzność przód na zero, tył 20' na strone ciśnienie 1.6 na zimno, na ciepło ok. 2 - 2,1 to moje bazowe ustawienia jakie sobie założyłem pod semi opone, na pewno będą zmiany bo mam kilka pomysłów ![]() Mam podobne odczucia i wnioski. Bardzo uniwersalna opona, aczkolwiek na bardzo mokrym Poznaniu nie dawała już rady. W takie upały jak ostatnio niestety dość szybko płynie, max dwa kółka i trzeba chłodzić, natomiast na okres wiosenno-jesienny, przesychające tory jest genialna. Szybko schodzi, ale przy lekkim aucie nie ma dramatu. U mnie niestety duży camber na mokrym torze, powoduje mega problemy z trakcją i podczas hamowania. Dodatkowo przód rozbieżny. Muszę sprawdzić w końcu jak w moim zawieszeniu wpłynie zmiana (zmniejszenie) cambera na przodzie, na zbieżność. Jeśli pójdzie w kierunku zbieżności to mogę się tym bawić na torze. Jeśli będzie pogłębiała rozbieżność, to sam tego nie ogarnę. Jedyny ratunek na okres jesienny zmienie geo na mniej agresywną. Wracając do opony, zastanawiam się, czy nie przejść na Direzze 03G + zestaw WETów po prostu. Podobno jest szybsza, ale trzeba ją dogrzać, no i nieco twardsza, więcej znosi, wolniej schodzi, i można ją przekładać prawa/lewa i wyrównać tym samym zużycie zew. strony. -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#415
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
bazując na charakterystyce najbardziej agresywnych fabrycznych ustawień (tzn. UK Spec), swoim skromnym doświadczeniu ale również sporej ilości infomracji z neta myśle ze ani camber ani KWSZ nie są przesadzone dla tego wozu, sporo osób jeździ na ustawieńiach takich jak Rob który ciekawie opisał swoje doświadczenia z geometrią (jeśli ktoś nie widizał to polecam https://robrobinette.com/S2000Alignment.htm ) :
Front -3.5 degrees camber, 7 degrees caster, 0 toe Rear -3.0 camber (the maximum I can get), 0.25 inch total toe-in, u mnie sa mniej agresywne ustawienia i nie widze na razie jakiś problemów z brakiem gripu, podsterownością itd.. ale mam w głowie że na razie to pierwsze bardzo wolne kółka i ogólne szukanie wyczucia wiec pewnie jak już zacznie się jazda bliżej limitu to zaczną wychodzić potrzeby zmian, nie che sie ciągle powtarzać ale oceniając wolne czasy z tych dwóch wypadów warto rozgraniczyć że IMO nie wynikają one ze złego zestrojenia zawieszenia w tym wozie ale z nieogarnięcia kierownika, myślałem nawet nad tym żeby odddać kierownice na jedną sesje ogarniętemu instruktorowi żeby mięć konkretny feedback i benchmark dla siebie ale przyjdzie na to jeszcze czas, na ten moemnt chce sie wjeździć w samochód bez ciśninienia, chce skorygować wysokość zawieszenia i opuścić jeszcze 6-8mm w dół, zweryfikować rake, ale to znów, wagi i rozbieranie zawieszenia a jest zrobione na ten moemnt już dośc dużo i trzeba korzystać sezonu.. jest przedni bump steer kit, jest skorygowany roll center długimi sworzniami, jest wszędzie uniball.. i sporo innych zmian w stosunku do konfiguracji w jakiej jeździęłm kilka lat temu, podsumowując: na ten moment analizujac logi najwiecej moge zyskać na wjeźdzeniu i przełąmaniu się na hamowaniach, hamuje bardzo wcześnie, często na dwa razy bo po pierwzszym skutecznym dochamowaniau odpuszcam bo wychamowałem znacznie wczęnij niż pierwotnie myślaęłm a to psuje juz całe kółko, oczywiście koncetruje się na tabliczkach 100 i innych punktach odniesienia przed zakrętem ale to łątwo napisać a gorzej wykoanć, mój mózg nadal nie ogarnia że skutecznośc hamulca i gripu w zakręcie , wiec trzeba jeździć i jeszcze raz jeździć a wnioski przyjdą z czasem, -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#416
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Jasne! ja największe zyski czasowe miewam jak nic nie zmieniam, tylko na chwilę zamknę oczy, albo strasznie się pilnuję aby nie zdejmować nogi z gazu
![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#417
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Czasy czasami, ale pytanie jakie robisz max g na hamulcu i w zakręcie.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#418
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
foty z Brna
![]() ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#419
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
foty robią robotę
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#420
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Poza Modelką która ma na to niemaly
![]() A np Drivecup coś ostatnio pustkami na listach zgłoszeń świeci , ale zero fotografii po zawodach, o filmach nie mówiąc :-/ -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 11:17 |