Shoutbox 0 nowych PW 


27 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Honda S2000
KarolMR2
post Fri, 11 Aug 2023 - 09:48
Post #401


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Gratuluję projektu.. widać, że poza kasą, władowałeś ogrom serducha i zaangażowania! Ja bym nie miał odwagi cisnąć na limicie takim autem, więc zupełnie podzielam Twoje podejście, zwłaszcza na tak szybkim torze. Easy Easy.. smile.gif Podzielam również wrażenia z Poznania, który również do tej pory omijałem.. jest mega!

Jeszcze raz gratki i do zobaczenia live mam nadzieję smile.gif


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 11 Aug 2023 - 09:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Suseł
post Fri, 11 Aug 2023 - 18:27
Post #402


User
Dołączył: Sat, 26 March 2011
Skąd: Myszków





Ładnie strzelał przy przepięciu biegu na prostej startowej! Piękny projekt!


--------------------
If in doubt, flat out.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Tue, 15 Aug 2023 - 11:09
Post #403


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





CYTAT(Suseł @ Fri, 11 Aug 2023 - 18:27) *
Ładnie strzelał przy przepięciu biegu na prostej startowej! Piękny projekt!


izolacja całego ukłądu ewidentnie zrobiła robote, już po pierwszej sesji pytałem mojego kumpla który wgrywał jeszcze aktualizacje do ecumastera przed sesją czy na pewno coś tam mocniej nie podlał bo non stop strzela laugh.gif , tłumnik końcowy który nie jest zaizolowany, po okrążeniu studzącym, wolnym zjeździe do boxa miał ponad 180'C i trzy razy zmienił kolor podczas imprezy biggrin.gif

CYTAT(KarolMR2 @ Fri, 11 Aug 2023 - 09:48) *
Gratuluję projektu.. widać, że poza kasą, władowałeś ogrom serducha i zaangażowania! Ja bym nie miał odwagi cisnąć na limicie takim autem, więc zupełnie podzielam Twoje podejście, zwłaszcza na tak szybkim torze. Easy Easy.. smile.gif Podzielam również wrażenia z Poznania, który również do tej pory omijałem.. jest mega!

Jeszcze raz gratki i do zobaczenia live mam nadzieję smile.gif


thx!

------------------

przygotowania do wyjazdu na Brno w trakcie, skrzynia wypłukana ale czy to rzeczywiście dizała to nie wiem, przynajmniej placebo może zadizała bo ostatnio na Poznaniu cała ostatnia sesje kończąc prostą startową zamiast redukca 5->4 wbijałem 6 bieg, poza tym dyfer, ogledziny czy coś sie nie poluzowało, dociągnięte przewody od chłodnicy oleju, dodatkowa kierownica wycięta z płyty karbonowej zabezpieczona na styku taśmą termo, mam nadzieje że nie bedzie sie nic topic, opony wyczyszczone itp..


--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Suseł
post Tue, 15 Aug 2023 - 12:33
Post #404


User
Dołączył: Sat, 26 March 2011
Skąd: Myszków





Udało mi się Cię raz ustrzelić wink.gif
https://photos.google.com/share/AF1QipNIY-O...2g5VnJkZ2ROYWpn


--------------------
If in doubt, flat out.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Fri, 25 Aug 2023 - 16:09
Post #405


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





CYTAT(Suseł @ Tue, 15 Aug 2023 - 12:33) *


thx!

--------------

Brno zaliczone, mimo 35'C w cieniu i temp asfaltu sięgającej momentami 58'C samochód nie miał problemów z temp, zero awarii co cieszy mnie mocno, po poprawkach z Poznania samochód na ten moment zakończył jakiś etap eliminowania problemów po złożeniu, dwa wypady na szybie tory bez awarii zaliczone wiec trzeba skoncentrować się na kierowcy bo jestem ewidentnie najsłabszym elelemntem tej układanki laugh.gif laugh.gif najlepszy czas 2:37xxx, słabiutko.., ale fanu z jazdy na takim torze nic nie zastąpi smile.gif

Pozdro dla wszystkich z którymi udało się pogadać i do zobaczenia we wrześniu w Poznaniu wink.gif











--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Mon, 28 Aug 2023 - 09:39
Post #406


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Yaca jak opony u Ciebie pracują w takich temp.?

Masz chyba spory negatyw, czy pomimo tego nie tnie Ci bardziej zewnętrznej strony?


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Mon, 28 Aug 2023 - 15:16
Post #407


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





to mój pierwszy kontakt z A052, zrobiłęm na nich ok. 300km na torze i raczej to nie jest najlepszy wybór na temp 34'C w cieniu rolleyes.gif z drugiej strony nic złęgo im się nie stało (zużycie jest równomierne po całej szerokości), dało sie odczuć że po dwóch kółku rozgrzewkowym i dwóch szybkich opona już płyneła ale i tak uważąm że całkiem dobrze wytrzymały takie temeratury, chiałem w miare uniwersalną opone, mam jeden komplet 18" (drugi pod slicka w drodze) i w przypadku mokrego toru, chłodniejszych temp i przesychających warunków ta opona bedzie dobrym wyborem a ciepłe dni też przetrwa

obecne ustawienia :

KWSZ: 6*45'
Camber przód: 3*20'
Camber tył: 2*45'
zbierzność przód na zero, tył 20' na strone

ciśnienie 1.6 na zimno, na ciepło ok. 2 - 2,1

to moje bazowe ustawienia jakie sobie założyłem pod semi opone, na pewno będą zmiany bo mam kilka pomysłów rolleyes.gif



--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
The Driver
post Mon, 28 Aug 2023 - 15:54
Post #408


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 January 2019





Przy takim KWSZ nie za dużo tego pochylenia z przodu ? ciekawe jaki camber robi się na ciasnych zakrętach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 28 Aug 2023 - 18:13
Post #409


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





3:20 to duzo na muekkie a052? U mnie przy 3:30 zciachiwalo zewnetrzna krawedz


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Mon, 28 Aug 2023 - 21:18
Post #410


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





zawsze bedzie cos ciachac, pytanie ile trakcji bedziesz mial, negatywy pogarszaja hamowanie, na napedzanej osi pogarszaja trakcje,

ps: zbieznosc tez ma wplyw na zbieranie krawedzi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Tue, 29 Aug 2023 - 08:36
Post #411


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Jestem w szoku, jak u ciebie nawet mocowania chodnicy oleju tak sa wykończone-obrobione ze wow, lubie jak każdy detal pasuje do siebie i wyglada fajnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Tue, 29 Aug 2023 - 08:44
Post #412


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(piwo @ Mon, 28 Aug 2023 - 18:13) *
3:20 to duzo na muekkie a052? U mnie przy 3:30 zciachiwalo zewnetrzna krawedz

3 stopnie cambera, 3 stopniom cambera odpowiada tylko jeśli porównujesz 2 wozy z tą samą geometrią zawieszenia.
KWSZ, Cambergain z ugięciem zawiasu pracują nad tym, że w tym samym miejscu na torze i z tą samą prędkością, 2 wozy z różnymi geometriami, będą miały spore różnice w camberze


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
The Driver
post Tue, 29 Aug 2023 - 09:01
Post #413


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 January 2019





Piwo pokazywał ostatnio i ma o 2 stopnie mniej KWSZ, a nawet 3 na lewym kole bo coś tam jest krzywo. Więc i cambergain pewnie mniejszy niż w Hondzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Tue, 29 Aug 2023 - 09:19
Post #414


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





CYTAT(Yaca @ Mon, 28 Aug 2023 - 15:16) *
to mój pierwszy kontakt z A052, zrobiłęm na nich ok. 300km na torze i raczej to nie jest najlepszy wybór na temp 34'C w cieniu rolleyes.gif z drugiej strony nic złęgo im się nie stało (zużycie jest równomierne po całej szerokości), dało sie odczuć że po dwóch kółku rozgrzewkowym i dwóch szybkich opona już płyneła ale i tak uważąm że całkiem dobrze wytrzymały takie temeratury, chiałem w miare uniwersalną opone, mam jeden komplet 18" (drugi pod slicka w drodze) i w przypadku mokrego toru, chłodniejszych temp i przesychających warunków ta opona bedzie dobrym wyborem a ciepłe dni też przetrwa

obecne ustawienia :

KWSZ: 6*45'
Camber przód: 3*20'
Camber tył: 2*45'
zbierzność przód na zero, tył 20' na strone

ciśnienie 1.6 na zimno, na ciepło ok. 2 - 2,1

to moje bazowe ustawienia jakie sobie założyłem pod semi opone, na pewno będą zmiany bo mam kilka pomysłów rolleyes.gif


Mam podobne odczucia i wnioski. Bardzo uniwersalna opona, aczkolwiek na bardzo mokrym Poznaniu nie dawała już rady. W takie upały jak ostatnio niestety dość szybko płynie, max dwa kółka i trzeba chłodzić, natomiast na okres wiosenno-jesienny, przesychające tory jest genialna. Szybko schodzi, ale przy lekkim aucie nie ma dramatu. U mnie niestety duży camber na mokrym torze, powoduje mega problemy z trakcją i podczas hamowania. Dodatkowo przód rozbieżny. Muszę sprawdzić w końcu jak w moim zawieszeniu wpłynie zmiana (zmniejszenie) cambera na przodzie, na zbieżność. Jeśli pójdzie w kierunku zbieżności to mogę się tym bawić na torze. Jeśli będzie pogłębiała rozbieżność, to sam tego nie ogarnę. Jedyny ratunek na okres jesienny zmienie geo na mniej agresywną.

Wracając do opony, zastanawiam się, czy nie przejść na Direzze 03G + zestaw WETów po prostu. Podobno jest szybsza, ale trzeba ją dogrzać, no i nieco twardsza, więcej znosi, wolniej schodzi, i można ją przekładać prawa/lewa i wyrównać tym samym zużycie zew. strony.


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Tue, 29 Aug 2023 - 14:22
Post #415


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





bazując na charakterystyce najbardziej agresywnych fabrycznych ustawień (tzn. UK Spec), swoim skromnym doświadczeniu ale również sporej ilości infomracji z neta myśle ze ani camber ani KWSZ nie są przesadzone dla tego wozu, sporo osób jeździ na ustawieńiach takich jak Rob który ciekawie opisał swoje doświadczenia z geometrią (jeśli ktoś nie widizał to polecam https://robrobinette.com/S2000Alignment.htm ) :

Front -3.5 degrees camber, 7 degrees caster, 0 toe
Rear -3.0 camber (the maximum I can get), 0.25 inch total toe-in,

u mnie sa mniej agresywne ustawienia i nie widze na razie jakiś problemów z brakiem gripu, podsterownością itd.. ale mam w głowie że na razie to pierwsze bardzo wolne kółka i ogólne szukanie wyczucia wiec pewnie jak już zacznie się jazda bliżej limitu to zaczną wychodzić potrzeby zmian,

nie che sie ciągle powtarzać ale oceniając wolne czasy z tych dwóch wypadów warto rozgraniczyć że IMO nie wynikają one ze złego zestrojenia zawieszenia w tym wozie ale z nieogarnięcia kierownika, myślałem nawet nad tym żeby odddać kierownice na jedną sesje ogarniętemu instruktorowi żeby mięć konkretny feedback i benchmark dla siebie ale przyjdzie na to jeszcze czas, na ten moemnt chce sie wjeździć w samochód bez ciśninienia,

chce skorygować wysokość zawieszenia i opuścić jeszcze 6-8mm w dół, zweryfikować rake, ale to znów, wagi i rozbieranie zawieszenia a jest zrobione na ten moemnt już dośc dużo i trzeba korzystać sezonu.. jest przedni bump steer kit, jest skorygowany roll center długimi sworzniami, jest wszędzie uniball.. i sporo innych zmian w stosunku do konfiguracji w jakiej jeździęłm kilka lat temu,

podsumowując:
na ten moment analizujac logi najwiecej moge zyskać na wjeźdzeniu i przełąmaniu się na hamowaniach, hamuje bardzo wcześnie, często na dwa razy bo po pierwzszym skutecznym dochamowaniau odpuszcam bo wychamowałem znacznie wczęnij niż pierwotnie myślaęłm a to psuje juz całe kółko, oczywiście koncetruje się na tabliczkach 100 i innych punktach odniesienia przed zakrętem ale to łątwo napisać a gorzej wykoanć, mój mózg nadal nie ogarnia że skutecznośc hamulca i gripu w zakręcie , wiec trzeba jeździć i jeszcze raz jeździć a wnioski przyjdą z czasem,



--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 29 Aug 2023 - 14:27
Post #416


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Jasne! ja największe zyski czasowe miewam jak nic nie zmieniam, tylko na chwilę zamknę oczy, albo strasznie się pilnuję aby nie zdejmować nogi z gazu wink.gif


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Tue, 29 Aug 2023 - 15:28
Post #417


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Czasy czasami, ale pytanie jakie robisz max g na hamulcu i w zakręcie.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yaca
post Mon, 11 Sep 2023 - 14:59
Post #418


Super User
Dołączył: Mon, 10 January 2011





foty z Brna








--------------------
insta: @blackcartel.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 11 Sep 2023 - 19:05
Post #419


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



foty robią robotę


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 12 Sep 2023 - 11:58
Post #420


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Poza Modelką która ma na to niemaly wink.gif wpływ, to na TMC/HHC/MMC zawszwe jest masa świetnych zdjęć dobrych fotografów, po części pewnie to też wpływa na frekwencję na tych zawodach czy Classicauto / Racecup.
A np Drivecup coś ostatnio pustkami na listach zgłoszeń świeci , ale zero fotografii po zawodach, o filmach nie mówiąc :-/



--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 11:17