![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a ja powiem tak, tak to jest pięknie zrobione że szkoda tego na tor, piękne auto! ale to takie auta błyszczą potem na torze. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
na tor nigdy nie ma sensu glaskac auta.
inna kwestia jak ktos robi po prostu ladnie bo inaczej nie umie i tak wychodzi od poczatku za co szacun ![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#363
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
biedne 997 turbo, dlatego moim zdaniem szkoda jest pałować takie drogie auta na torze, jeden błąd i kilka stów w plecy, nie mówiąc o przeciążeniach na silniku który nie kosztuje 10 tysi tylko 100 czy na heblach ktore kosztują koło 8 tysi....jednak to nie auto na pałowanie, wolałbym kupić mx5 i się bawić.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#364
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
biedne 997 turbo, dlatego moim zdaniem szkoda jest pałować takie drogie auta na torze, jeden błąd i kilka stów w plecy, nie mówiąc o przeciążeniach na silniku który nie kosztuje 10 tysi tylko 100 czy na heblach ktore kosztują koło 8 tysi....jednak to nie auto na pałowanie, wolałbym kupić mx5 i się bawić. Mazdę też można skasować. Wszystko zależy od możliwości finansowych właściciela a jednak każdy finalnie chciałby mieć szybsze auto na torze niż wolniejsze ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#365
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
co innego skasować mazde za 30K a nie porsche 997 turbo za 300, nie mówiąc o takich rzeczach ze jak poleci silnik w mazdzie to kosztuje to 5 tys a w 997 turbo może i 100, takie tam małe różnice...ale oczywiscie mozna sie bawić bo klub porsche organizuje cały czas pojezdzawki i jest dużo chętnych na pałowanie aut, mnie np. na taką zabawę po prostu nie stać, na mazde byłoby mnie stać taka różnica.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#366
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
tylko ze Lusitzring jest jutro. co on potestuje. moze jakby dzis wolne wzial to moze cos na drodze udaloby sie kilometrow nabic. ale jakby cos wyszlo nie wiem czy by byl czas na tego naprawe. tam tez jeszcze trzeba dojechac i wiekszosc osob wyjezdza dzisiaj i nocuje w poblizu. Chodziło mi o to że nie _przed_ tym Lusitzring , a _zamiast_ , a na takie duże i szybkie TD jak Trackmasters, już poustawianym, potestowanym ile się da wcześniej jechać. Bez pospiechu w szykowaniu. Przy okazji na drogach by się ładne auto pokazało trochę ![]() Jak nie będzie czasu na naprawę tego co wyjdzie kilka dni wcześniej czy nawet jeden na drodze, to na torze tym bardziej nie będzie. A naprawy torowe wiadomo jak przebiegają, czas, nerwy , brak narzędzi itd itp . -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#367
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
co innego skasować mazde za 30K a nie porsche 997 turbo za 300, nie mówiąc o takich rzeczach ze jak poleci silnik w mazdzie to kosztuje to 5 tys a w 997 turbo może i 100, takie tam małe różnice...ale oczywiscie mozna sie bawić bo klub porsche organizuje cały czas pojezdzawki i jest dużo chętnych na pałowanie aut, mnie np. na taką zabawę po prostu nie stać, na mazde byłoby mnie stać taka różnica. sądzę że kogoś kogo stać na Porsche boili to dokładnie tak kogoś kogo stać na Mazdę. O ile nie mniej. Bo ten z Porsche za ten złom nadal kupi jeszcze ze dwie mazdy ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#368
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
no mnie niby stać na porsche ale na jazde nim po torze mnie nie stać takze nie zgodze się z twoją opinią, szkoda mi tego auta i wiem ile kosztują do niego częśći jak cos się rozwali, nie mówiąc o totalnej rozwalce auta bo to juz byłbym mocno w plecy i bym sobie takiej głupoty nie wybaczył, nie po to pracowałem na to auto tyle lat zeby je rozwalić w minutę..nikt mi tych pieniędzy nie dał ani nie wygrałem na loterii także szkoda by mi było auta i tyle, co do mazdy to mysle ze przy dobrze zrobionej mazdzie fun z jazdy takim autem wcale nie jest mniejszy niz porsche
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#369
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
no mnie niby stać na porsche... I tu pies pogrzebany, jak to stare przysłowie mówi ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#370
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Mam już kilka lat to auto i nie narzekam także się nie przejmuj o moje finanse...a jak nie kumasz o co mi chodzi to zobacz ile kosztuje silnik mezgera jaki siedzi w takim 997 turbo...za sam silnik można by kupić 5 Mazd i je męczyć na torze.. dlatego 100x wolałbym śmigać mazda i się nie przejmowac
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#371
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Wyluzujcie ot
|
|
|
![]()
Post
#372
|
|
User Dołączył: Sat, 03 October 2009 Skąd: Oświęcim ![]() |
Mam już kilka lat to auto i nie narzekam także się nie przejmuj o moje finanse...a jak nie kumasz o co mi chodzi to zobacz ile kosztuje silnik mezgera jaki siedzi w takim 997 turbo...za sam silnik można by kupić 5 Mazd i je męczyć na torze.. dlatego 100x wolałbym śmigać mazda i się nie przejmowac Wiesz, są ludzie, którzy nie zbierają 'jak jakiś Albańczyk' na jazdę Porsche czy tam czym droższym i lepszym po torze... Mając > 1 mln na miesiąc mają w d... czy to auto to jakiś kult, woo-doo czy coś innego. Po prostu mają to wydają. Bez filozofii. To takie proste. |
|
|
![]()
Post
#373
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
To gratki że jesteś w tej grupie. Masz łeb do interesów.
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#374
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Trigger przy strojeniu nie sprawiał problemów odnośnie pływającego zapłonu na WOT?
Ostatnio na filmiku Su2performance był z tym problem. Chociaż z drugiej strony auto strojone w EcuMasterze to sobie poradzą z tym, bo mają wiedzę i możliwości z kosmosu. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#375
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Trigger przy strojeniu nie sprawiał problemów odnośnie pływającego zapłonu na WOT? Ostatnio na filmiku Su2performance był z tym problem. Chociaż z drugiej strony auto strojone w EcuMasterze to sobie poradzą z tym, bo mają wiedzę i możliwości z kosmosu. ![]() Nie było żadnych problemów, sprawdzaliśmy zapłon zaraz po odpaleniu pierwszy raz silnika, póżniej przy przy strojeniu na ulicy i ostatecznie na hamowii, zero problemu z zapłonem. Również oglądałem ten film, znam właściciela niebieskiej s2000 i jestem z nim w kontakcie ponieważ wycięcie zęba nie przyniosło efektu i staram sie mu pomóc... nie chce komentowąc tej sytuacji ani zachowania tunera bo mam za mało wiedzy w tym temacie..... zastanawia mnie tylko kwestia dlaczego mimo wszystko tuner nie zwraca się z problemem do Ecumastera? dlaczego łatwiej jest wypuścić film w neta który mówiąc delikatnie obwinia Ecumastera niż napisać? skoro pod filmem ludzie z Ecumastera piszą że nie trzeba nic wycinać i warto sie zwrócić do pomocy technicznej to WTF ?? dziwne zachowanie .. czyż nie ? (silniki mamy z tych samych roczników przed DBW, ta sama przejsciówka bo jest ona "stworzona" przez Arka na bazie mojego silnika i jeździ to już w kilku samochodach z powodzeniem) ------ wczoraj pogoda pozwoliła na sprawdzenie kilku rzeczy i wygląda na to że udało się usunąć problem z ABS-em i co mnie bardzo cieszy znalałem przyczynę braku wspomagania i podniana na inny moduł przyniosła efekt, poza tym zrobiło się gorąco (25'C) i potwierdziła konieczność robienia nawiewu na miske i zakładania chłodnicy która w sumie byłą już w tym samochodzie przed odbudową ale stwierdziłem ze na razie nie bede się z tym piepszył bo wiadomo utrudnia wymiane oleju a zależało mi żeby pierwsze uruchomienia silnika i spuszczanie oleju z weryfikacją miski były bez dodatkowej roboty.. stay tuned ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#376
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 01 October 2021 Skąd: Józefosław ![]() |
O proszę, nie wiedziałem, że jesteś na racingforum, w końcu będę mógł się dowiedzieć czegoś więcej niż z instagrama
![]() Też celowałem w Slovakie, ale jak zwykle plany się zmieniają, a auto dalej nie gotowe. W końcu na którejś rundzie się spotkamy ![]() Przepiękne jest to auto, detale, gadżety i graty wsadzone... Coś wspaniałego ![]() |
|
|
![]()
Post
#377
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
O proszę, nie wiedziałem, że jesteś na racingforum, w końcu będę mógł się dowiedzieć czegoś więcej niż z instagrama ![]() Też celowałem w Slovakie, ale jak zwykle plany się zmieniają, a auto dalej nie gotowe. W końcu na którejś rundzie się spotkamy ![]() Przepiękne jest to auto, detale, gadżety i graty wsadzone... Coś wspaniałego ![]() Dzięki! Szkoda że nie udało się spotkac ale na pewno bedzie jeszcze okazja ![]() ![]() skoro wspomniałeś o Slovakia Ring to musze napisać kilka słów, był to kolejny wyjazd gdzie prace wtwały do ostatnich godzin, ok. 20 wieczorem siedziałem jeszcze w kanale ustawiając geometrie następnie cała noc samotnej jazdy i w sumie spałęm 30min zanim wsiadłem do wozu ![]() generalnie samochód zrobił 2 pełne sesje a w trzeciej na pierwszy pomiarowym kółku doszło do otwarcia się maski na prostej startowej przy ok. 200km/h (weryfikowałem zapięcie sie maski przed każdą sesją), na szczęście bez dużych konsekwencji, pękła szyba czołowa, maska połamana, zawiasy lekko pogięte ale sa to stosunkowo małe straty biorąc pod uwagę że sytuacja dośc niebezpieczna, nie ufałem tym zapinkom do końca, pamiętam ze nawet byłem przez kogoś przestrzegany ale teraz już wiem ze był to błąd. dwie pierwsze sesje to nadal było badanie samochodu czy wszystko pracuje włąścicwie, poza 1 kółkiem na Silesii był to pierwszy mocny chrzest dla tego wozu, temperatura 30'C też dawała mocno w kość, zdemontowałem podłoge i splitter bo brak odizolowanego ukł. wydechowego powodował szybkie nagrzewanie się oleju - generalnie nie było usterek, wycieków, ani nic niepokojącego... tylko jeździć i zbierać doświadczenie, tor świetny, 6km, baaardzo szybki, sporo wymagających zakrętów, szkoda że zrobiłem może 10 kółek i trzeba było wracać ![]() stan na dziś - zdemontowany jest cąły układ wydechowy ze względu na izolacje, szyba powinnna być jutro, maska może uda się uratować, wzmocnić węglem plus dodatkowa wentylacja ![]() stay tuned -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#378
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
grubo z tą maską - nie zazdroszczę.
Czym zaizolujesz wydech ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#379
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Dlatego zapinki jak mają być ładne, to się daje aerocatch, byle ori, a nie podróby
![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#380
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Jezeli chodzi o nizsza temperature w lozyskach kol to moim doswiadczeniem najlepiej jest uzywac wysokotemperaturowego smaru firmy Kluber Librication
Czasami tarcza potrafi sie swiecic a piasta sie nie zatrze Bylo tu juz o tym pisane a ja robie na tej firmie i jestem zachwycony. Fakt, sa ekstremalnie drogie ale i rownie dobre. Swietny jest bialy smar do czopow walow https://www.klueber.com/pl/pl/ -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:08 |