![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 09 January 2017 Skąd: wałcz ![]() |
kto w mielcu posiada laser którym czyściłeś alternator itp? radzi sobie z korozją?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Glupio bylo chlopu Lego Technix kupic to sobie Honde sklada ![]() thx! ![]() kto w mielcu posiada laser którym czyściłeś alternator itp? radzi sobie z korozją? poszło pw ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 April 2020 ![]() |
Dobra robota robione auto jak być powinno.
Jak zobaczyłem foty zawieszenia na uniballach poczułem ból kręgosłupa ![]() Dobrze zauważyłem że pozostawiłeś stare uszczelki pompy hamulcowej? Wloty na błotnikach to chińszczyzna? W którymś miejscu na fotach co wzmocnienia konstrukcji robisz z przetłoczeniami. Zauważyłem że przesadziłeś z siłą uderzenia w stempel i obwódka nierobocza matrycy odcisnęła się na materiale. W tym przypadku praktycznie niezauważalnie zmniejsza to sztywność ale w porównaniu do całego projektu ta niezgodność ze sztuką tu nie pasuję ![]() |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
CYTAT Dobra robota robione auto jak być powinno. dzięki ![]() CYTAT Dobrze zauważyłem że pozostawiłeś stare uszczelki pompy hamulcowej? nie do końca wiem o jakich uszczelkach piszesz, jeśli chodzi o uszczelkę między pompą a serwem to tak została założona stara w tej samej pozycji ale stan był b.dobry CYTAT Wloty na błotnikach to chińszczyzna? tak, kupione z ali, ![]() ![]() większość osób montuje to "od góry" na zwykłych nitach ale mi zależały na takim efekcie finalnym: ![]() ![]() ![]() CYTAT W którymś miejscu na fotach co wzmocnienia konstrukcji robisz z przetłoczeniami. Zauważyłem że przesadziłeś z siłą uderzenia w stempel i obwódka nierobocza matrycy odcisnęła się na materiale. W tym przypadku praktycznie niezauważalnie zmniejsza to sztywność ale w porównaniu do całego projektu ta niezgodność ze sztuką tu nie pasuję ![]() zgadza się, przyznam że robiłem to pierwszy raz i nie było czasu na poprawki, troche eksperymentowałem z drubością blachy i wiem już gdzie zrobiłęm błędy i myśle że w przyszłości kolejne elelemnty będa dużo lepiej wykonane, poza tym prasa hydraluliczna PHM-ka 160t która nie miała opcji "zwolnienia" to dużo za dużo ![]() ------ btw. przednie zwrotnice "prawie" gotowe ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Ten nawiew to jest na powierzchnię cierną tarczy czy tylko tak wygląda? Wedle sztuki chyba robi się nawiew do "wnęterza" tarczy, bo tak chłodzisz tylko jedną stronę, chyba że planujesz jeszcze coś w stylu bbs turbofan'ów...
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
nawiew nie jest tylko na strone cierną ale umożliwia również chłodzenie tarczy od środka, niestety nie mam dokłądniejszych zdjęć
![]() ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Jaki rozmiar maja śruby trzymające zacisk do adaptera?
Piękna robota! -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 09 January 2017 Skąd: wałcz ![]() |
w jaką mase celujesz finalnie jak auto będzie poskladane?
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Jaki rozmiar maja śruby trzymające zacisk do adaptera? Piękna robota! thx! sprawdze jak bede na garażu bo nie jestem pewien czy M10 w jaką mase celujesz finalnie jak auto będzie poskladane? ciężkie pytanie, niestety mimo że jest to raczej mały, dwuosobowy samochód to nawet bardzo restrykcyjna dieta nie daje jakiś super rezultatów, wyjściowa masa w okolicach 1275kg -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
ciężkie pytanie, niestety mimo że jest to raczej mały, dwuosobowy samochód to nawet bardzo restrykcyjna dieta nie daje jakiś super rezultatów, wyjściowa masa w okolicach 1275kg wydaje się być fajną bazą ale co tu wyrzucać ![]() ![]() ![]() Ważyłeś może ile ważą sanki ? kompletne, w tym stanie ? https://live.staticflickr.com/65535/5082067...b351de413_o.jpg https://live.staticflickr.com/65535/5082058...f59e03a1c_o.jpg Imo spokojnie jest tutaj na czym urwać nie tracąc wcale na sztywności. -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Bak seryjny zostawiłeś? Nie lepiej było Ci wrzucić sportowy? Chociażby po to, żeby paliwo nie uciekało na zakrętach... No i zawsze pare kilo za te "brakujące" litry paliwa jest
![]() |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
thx! sprawdze jak bede na garażu bo nie jestem pewien czy M10 ciężkie pytanie, niestety mimo że jest to raczej mały, dwuosobowy samochód to nawet bardzo restrykcyjna dieta nie daje jakiś super rezultatów, wyjściowa masa w okolicach 1275kg wydaje się być fajną bazą ale co tu wyrzucać ![]() ![]() ![]() Zależy jaki silnik w S2000 ale da się do 1050kg zejść i wtedy żadna przepaść do Civiców ![]() -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Civiki mają spore pole do popisu jeśli chodzi o redukcję wagi.
W tym sezonie będzie jeździć civic z masą: wysokie 6xx kg, przy większym budżecie można jeszcze -50kg uzyskać. |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 April 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Ważyłeś może ile ważą sanki ? kompletne, w tym stanie ? https://live.staticflickr.com/65535/5082067...b351de413_o.jpg https://live.staticflickr.com/65535/5082058...f59e03a1c_o.jpg Imo spokojnie jest tutaj na czym urwać nie tracąc wcale na sztywności. zgadza się w 100%, jest kilka obszarów gdzie można zejść ze zbędnych kg ale wymaga to też dłuższego pochylenia nad tematem ![]() Bak seryjny zostawiłeś? Nie lepiej było Ci wrzucić sportowy? Chociażby po to, żeby paliwo nie uciekało na zakrętach... No i zawsze pare kilo za te "brakujące" litry paliwa jest ![]() +1, tak, bak seryjny ale przyznam szczerze że jak go już oprżniłem to mimo wszystko jego sucha waga mnie nie przeraziła - generalnie paliwówka jest do zrobienia od zera ale muszę się dokształcić zanim sie za to zabiorę Zależy jaki silnik w S2000 ale da się do 1050kg zejść i wtedy żadna przepaść do Civiców ![]() Piotrka zmiana silnika wynikała przede wszystkim ze zmian w regulaminie WSMP, (brawo pzmot).... mimo wszystko 1050kg a 750 czy 800/900kg to dla mnie spora róznica O, jestem dość na bieżąco z civicami ale takiego nie znam. Kto to? x2 --------- btw. nowe sprzęgło wraz z kołem zamachowym od Tody wkońcu doleciało ![]() spec: Metallic Disc KIT (balanced) Damper: Spring Materials: - Flywheel: Chrome-molly - Disc: Metallic Kit Includes: - Chrome-molly Flywheel (3.8kg) - Strengthened Clutch Cover - Metallic Strengthened Clutch Disc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Te sprzęgło to żadna rewelacja ile za to zapłaciłeś ?
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Ciężkie to sprzęgło i koło. Ile waży komplet?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
Ciężkie to sprzęgło i koło. Ile waży komplet? OEM sprzęgło + zamach ważą = 12,336kg Toda = 9,066kg co daje niecałe -27% ![]() ![]() ![]() --- btw. od 1,5 roku szukałem x2 felg w 18" żeby mieć square setup pod testy i prawie się udało Volk Rays TE37 SL 18"x10 ET20 (waga 8,5kg) ![]() ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Przyszłościowo masz do zdjęcia ok 3-4kg z zestawu koło +sprzęgło.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 02:42 |