![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Tak czy inaczej czekam z niecierpliwością na tą hybryde
Mam tylko pytanie na ile starcza paliwa w 2.0 tfsi bo słyszałem że Max 350ps? Coobcio cos wspominał o dodatkowym wtrysku pośrednim przed przepustnica sterowanym zewnętrznym sterownikiem |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
Nie no takie patenty to jest 1998 rok. Wcześniej wrzuciłem wynik
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Tak czy inaczej czekam z niecierpliwością na tą hybryde Mam tylko pytanie na ile starcza paliwa w 2.0 tfsi bo słyszałem że Max 350ps? Coobcio cos wspominał o dodatkowym wtrysku pośrednim przed przepustnica sterowanym zewnętrznym sterownikiem Ale ten dotrysk ma głównie czyścić kolektor ssący ![]() -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Krisc nie porównuj is na twinscrollu do starej jh5. Pierwszy raz tego nie robię. Na samym kole i to wielkości tego z is38 nie zrobisz 370KM. Może gruszkę drutem związali i nie siej farmazonów.
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Yotomeczek - rozmawiałem z coobciem i właśnie będzie montował ten dotrysk dla czyszcze ia kolektora jak i dla brakującego paliwa w górnych partiach
Zresztą robili mu cały remont silnika niedawno więc tak czy inaczej wszystko mial porobione Ale to czas pokaże czy faktycznie będzie to potrzebne Dsturbo - czy mam rozumieć że ta hybryda będzie na twinscrollu? Jeśli tak to było by super bo jest o wiele lepszy spool na kulkach aniżeli na slizgach |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Leon, nie napisałem, żeby nie porównywać is20/38, które są na tą tych turbin z B8, gdzie kolektor ma dużo gorsze przepływy. Jakby samym kołem kompresji można było zrobić w B8 370KM to nikt by tam k0464 nie pchał na siłę.
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Wszystko jasne, chciałem tylko wiedziec na jakich bebechach bed, ie ta hybryda do A4 b8
Bo rozumiem że chodzi o to żeby była p&p Na bazie oryginalnej IHI Yotomeczek-rozumiem że to Ty robiłeś coobciowi ten remont? Bo oglądałem akurat ten filmik dlatego wiem o co chodzi |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
dopytałem, tam było kółko i wałek is38
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Leon na łożyskach ślizgowych będzie, turbo p&p.
Kris może wielkości te same co is, ale is20/38 masz na odwrotnej rotacji. -------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Szkoda ze nie na kulkach
Gadałem jakiś czas temu z Geremi vag garage i mowil Że są 2 rodzaje hybryd do ihi jedna na slizgowych i jakaś lepsza wersja na kulkach. Te na kulkach są podobno mniej problematyczne w budowie ale ja się nie znam Głównie chodzi mi o to żeby turbo fajnie wstawalo jak np te z a45 AMG na twin scrollu ale to trochę inna bajka |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Łożyska kulkowe to nie rozwiązanie na wszystkie problemy, jakby tak było to wszystkie Audi rs, BMW z serii m, merce AMG miałyby turbiny na łożyskach kulkowych, a nie mają.
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Dsturbo - a czy jesteś w stanie na tą chwilę porównać tą hybryde do seryjnej ihi jeśli chodzi o wstawanie turbo?
Wiem że jest za wcześnie ale może już coś wiadomo |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Nie powinno być tragedii, w przyszłym tygodniu zobaczymy jak wszystko będzie ok.
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Jak tam postępy prac nad hybryda?
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Już na aucie
![]() Docieram świeżo co wyremontowany silniczek, ogólne wrażenia bardzo pozytywne, tym nie mniej że wcześniej miałem popękane żeliwo, teraz maszyna bardzo płynnie i sprawnie porusza się po mieście, a na trasie cały czas 7 bieg i nie ma problemów z wyprzedzaniem a tego się cholernie obawiałem... Jakiś filmik umieszczę pewno ![]() Pozdrówka -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
No to się ciesze ze jestes zadowolony
Z tego co się dowiedziałem to 99% żeliw jest popękanych i trzeba niestety zmienić na nowe Czekam na filmik Jak wyszedł program? Czy ma razie jeździsz na tym co było? |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dziękuje tak jestem zadowolony wreszcie to chce jechać choć bardzo obawiałem się tego moda. Bowiem doświadczenie warsztatowe mnie nauczyło że niestety spora część hybryd mocno zwiększa turbodziure i nie wiele, nie proporcjonalnie mało daje na wysokich rpm.
W tej hybrydze co mam dodatkowo wleciał większy wirnik wydechowy więc na dotychczasowym booście powinny być już spore przyrosty. Narazie delikatnie śmigam i docieram wyremontowany i odprężony silnik, i już mam delikatny problem - jak da się więcej gazu to przeładowuje a potem spada boost i znowu przeładowuje i spada boost - trzeba ewidentnie popracować w mapach od N75. Ale chce to iść no morda się cieszy - będzie filmik o tym jasne ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
PART1 Filmik ale nic technicznego:
https://www.youtube.com/watch?v=xThqwUb45o4&t=191s -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Już widziałem czekam bardziej na 2 część
Bo będzie montaż na aucie Odnośnie boostu to może zrobić regulacje na ciegnie gruszki? Będzie można regulować doładowanie bo tak to brak możliwości Chyba że przewody ciśnieniowe źle podłączyłeś ale mało prawdopodobne bo nie ma za bardzo jak Albo coś z zaworem dv który założyłeś |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Kivi popracuje przy mapach n75 i będzie boost jak od linijki, przecież MED17 ma bardzo proste sterowanie n75 jeśli chodzi o strategię.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:07 |