10 najszybszych onboardów na Torze Łódź |
10 najszybszych onboardów na Torze Łódź |
Fri, 05 Jun 2020 - 23:14
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 |
Zbiór czasów znalezionych na YouTube (możliwe że coś przeoczyłem).
Forumowicze też się załapali. 10. Ford Fiesta Krzysztof Hołowczyc (przejazd pokazowy) około 59 s 9. Honda Civic V coupe K20A2 58.8s 8. Ford Focus RS MK3 58,22s 7. Kit Car 680kg/140hp 58,1s 6. Bmw E46 M3 350KM/1260KG 57,65s 5. Renault Megane II RS 57,587s 4. Porsche 911.2 GT3 500KM/1450kg 57,515s 3. Mitsubishi Lancer Evo 9 57.2s 2. Renault Megane II RS R26 57.095s 1. Honda Civic 2.0 792kg/221KM/226Nm 56,644s |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 05 Jun 2020 - 23:14
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 06 Jun 2020 - 09:35
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków |
Mega zaletą Toru Łódź jest to, że właśnie mają standardową nitkę i można się porównywać z innymi. Gorzej np na Kielcach, czy na Jastrzębiu, gdzie kombinacji jest multum. Musieliby wyznaczyć jakąś jedną konkretną nitkę i też wtedy można byłoby się porównywać. Szkoda, że na Łódź tak daleko, byłem tam raz, ale 4h jazdy w jedną stronę jest mega męczące.
|
|
|
Sat, 06 Jun 2020 - 13:01
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 March 2012 Skąd: Warszawa |
W Łodzi tez nie jest tak różowo. Baloty z opon na tarkach są ustawiane w rożnych miejscach i niektóre zakręty są czasem poluzowane a innym razem zaciśnięte. Przy obecnym poziomie czasów to "być albo nie być" w topie
Najszybsze okrążenie na chwilę obecną ma Arek Kubiak w Megance 56.484 ale brak onboardu i jak sami napisali jeden zakręt własnie był poluzowany TOR ŁÓDŹ - rekord Megane - Arek Kubiak -------------------- KZ Kart Łódź 54.1
MX5 Łódź 58.3 / Poznań 1:47.0 / Silesia 1:54.3 Vette C5 Silesia 1:54 |
|
|
Sat, 06 Jun 2020 - 19:55
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków |
W tym przejeździe Marczyka zakręt w 0:47 jak mieliśmy wynajęty tor jako klub motoryzacyjny rok temu w czerwcu to on właśnie byl luźny, bez tych "murków" plastikowych i szło się po prostej niemalże. Reszta była taka sama.
Edit: no pewnie że tak! Obadajcie Civica tego ostatniego że tam nie ma żadnych przeszkód, Marczyk miał. Zakręt klucz, pamiętam że tam szło się całym gazem, Marczyk musiał spowolnić nieco. W ogólnym rozrachunku nie wiem czy nie byłby szybszy od tego Civica. Nie że jestem jakimś fanboyem MM ale pamiętam jego onboard i właśnie ten zakręt że inaczej go miał ustawionego Edit nr 2: WSZYSCY kierowcy z powyższych filmików mieli luźny ten zakręt z wyjątkiem Marczyka. Nie wiem czy Marczyk nie byłby top1 gdyby nie ten zakręt. |
|
|
Sun, 07 Jun 2020 - 05:40
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków |
Porównałem jeszcze czasy przejazdów najlepszego Civica, odcinek między 0:45 (tarka widoczna po prawej), do wjazdu do depo i Civic zrobił to w około 11:88s (stoper w ręku, więc piszę "około" ), a Marczyk w 13:04s, więc zobaczcie ile na tak krótkim odcinku stracił Miko. Więc nie wiem, czy nie dzierżyłby nadal miana rekordu Toru Łódź, gdyby miał inaczej ten zakręt ustawiony.
|
|
|
Sun, 07 Jun 2020 - 08:34
Post
#6
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Nie przesadzasz? Pewnie miałby rekord jakby przyjechał M3 na slikach ale nie złom skoda na cywilnych pilot sport 4s
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Sun, 07 Jun 2020 - 08:38
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków |
#Piwo - odnoszę się do filmów powyżej, a więc Miko w BMW, a nie w Skodzie. Też się kiszę jego filmami ze Skodami, ale takiego ma sponsora i taką ma widocznie podpisaną umowę z Skodą i Michelin, więc musi chwalić. Jeżeli Miko w powyższym filmiku stracił około 1s na tak krótkim odcinku, to chyba o czymś to świadczy, tj mam na myśli to, że miał trudniej przez ten zakręt, w którym musiał się przyhamować jednak, bo normalnie idzie się tam pełnym butem.
|
|
|
Sun, 07 Jun 2020 - 08:53
Post
#8
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
A spoko
Myślałem że porownujesz ten film skoda octavia kombi 1m2s -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Sun, 07 Jun 2020 - 09:01
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków |
Broń Cię Boże!
|
|
|
Sun, 07 Jun 2020 - 09:35
Post
#10
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
To wygrodzenie mi zjadało ok 1s więc czas Miko byłby 56.x
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Sun, 07 Jun 2020 - 13:01
Post
#11
|
|
User Dołączył: Sat, 04 November 2017 |
czemu ośki są takie szybkie? przecież rwd to napęd bogów
|
|
|
Sun, 07 Jun 2020 - 13:21
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
czemu ośki są takie szybkie? przecież rwd to napęd bogów Co ma napęd do takiego rowerowego pseudotoru? Zobacz jak często samochody tu przyspieszają i z jakich prędkości i jaki to ma mieć rzekomo wpływ ile masz mocy i jaki napęd. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Sun, 07 Jun 2020 - 13:52
Post
#13
|
|
User Dołączył: Sat, 04 November 2017 |
no, ale to megane też jakieś wybitnie lekkie nie jest 1355kg w serii, no i najnowsza generacja dostaje tylko 3s od m4 na ringu.
|
|
|
Sun, 07 Jun 2020 - 14:00
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Racja, ale co ma napęd do tego na takich wolnych torach? Jest lżejsze każde megane od każdego m więc dlaczego m miałoby szybciej pokonywać zakręty? Co M4 straci w zakręcie to odzyska na prostej, a że mocy do masy ma sporo więcej to odzyskuje z nawiązką. Zobacz jakie nowe RS jest szerokie i jaki ma szeroki rozstaw kół. M4 takiego nie ma.
https://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=597674 P.S. Nawet jak porsche dodasz te 3cm z uwagi na szerszą oponę z przodu to i tak megane rs jest szersza. https://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=521741 -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Sun, 07 Jun 2020 - 19:29
Post
#15
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
czemu ośki są takie szybkie? przecież rwd to napęd bogów Zobaczymy niedługo, czy rwd ma przewagę, czy nie . -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 08 Jun 2020 - 07:41
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
Porównałem jeszcze czasy przejazdów najlepszego Civica, odcinek między 0:45 (tarka widoczna po prawej), do wjazdu do depo i Civic zrobił to w około 11:88s (stoper w ręku, więc piszę "około" ), a Marczyk w 13:04s, więc zobaczcie ile na tak krótkim odcinku stracił Miko. Więc nie wiem, czy nie dzierżyłby nadal miana rekordu Toru Łódź, gdyby miał inaczej ten zakręt ustawiony. takie analizy są bez sensu w kontekście rekordu toru. Raz na rok są Time Attacki i wtedy można porównywać czasy. Tutaj tablica ze zwykłego Trackdaya. Best lap jest lepszy o sekundę od onboardu z pierwszego posta. konfiguracja z luźnym zakrętem, ale oponami na tarkach. PS. pomysł z zebraniem onboardów w jeden temat super - można podejrzeć szybszych -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
Mon, 08 Jun 2020 - 08:10
Post
#17
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Pytanie, jak bardzo ktoś pociął po tarkach. Myślę, że personel toru Łódź pilnuje tematu i czasy z podejrzaną linią przejazdu są odrzucane. Tor Łódź jest jedynym powtarzalnym obiektem tego typu (prędkości do 140) z wiarygodnym pomiarem. Pod nosem mam Autodrom Pomorze, ale jak się odwiedza tor poza zawodami, trzeba mierzyć czas swoim sprzętem.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 08 Jun 2020 - 08:34
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków |
Faktycznie Maćku, może to kwestia zasady "pics or didn't happened"? )) (odnosząc się też do postu Jacka)
Kurde, z moim 1:08 to byłoby ultra suabo . Zrobiłem to 1:08 w pierwszych 15 minutach, bo później się ekipa przyczepiła, że za głośny wydech (98dB na postoju...) i jeździłem "eko" przez następne kilka godzin. Myślę, że wtedy realnie byłoby zejść na 1:06. Fajny ten Tor Łódź, chwalę go sobie, nie trzeba mieć tam jakiejś super wielkiej mocy, żeby się fajnie pobawić i potrenować, jest całkiem bezpiecznie. |
|
|
Mon, 08 Jun 2020 - 09:31
Post
#19
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Faktycznie Maćku, może to kwestia zasady "pics or didn't happened"? )) (odnosząc się też do postu Jacka) Kurde, z moim 1:08 to byłoby ultra suabo . Zrobiłem to 1:08 w pierwszych 15 minutach, bo później się ekipa przyczepiła, że za głośny wydech (98dB na postoju...) i jeździłem "eko" przez następne kilka godzin. Myślę, że wtedy realnie byłoby zejść na 1:06. Fajny ten Tor Łódź, chwalę go sobie, nie trzeba mieć tam jakiejś super wielkiej mocy, żeby się fajnie pobawić i potrenować, jest całkiem bezpiecznie. 1:08 to czas na seicento . -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 08 Jun 2020 - 09:39
Post
#20
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Jacek ty to umiesz pocieszyc.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 17:12 |