![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Moj skromny fun car, gruzik opuszczajacy garaz w celach tylko frajdy i poupalania, zastanawialem sie czy pokazywac, bardziej jako ciekawostka bo to w sumie zaden projekt na obecne czasy
![]() Obecnie 4 turbo a liczac rozne testowe zmiany mechaniczne w setupach i korekty, chyba jak dobrze pamietam 9 poziom mocy. Przez: - fabryke - fabryke z softem - fabryke z softem, coolerem, dp - k03s z coolerem, tip, dp, soft - k03s + inny tip, full wydech, kolektor wydechowy, walek ssacy - hybryda K03 j.w - hybryda K03 + inny kolektor i paliwo - zbudowany silnik, oba walki N/A, K04-064 i ograniczajacy wydech 2.5" - obecny K04-064 z nowym wydechem i paliwem ![]() SILNIK: 1.8 20VT AYP - kuta korba - sruby ARP2000 - tloki CR 9:1 - uszczelka 1.35mm - zawory wydechowe +1mm - sprezynki wydechowe 2.7BiT - walki N/A AC + J & VVT - fabryczne K04-064 - wtryski 630cc Bosch - pompa DW65V - swiece BKR7EIX - cewki R8/TFSI - dodatkowo usztywnione, bazowo twardsze poduszki silnika i skrzyni Mk3 2.8VR6 UKŁAD DOLOTOWY: - 3" MAF + 3" TIP - fabryczny airbox - FMIC UKŁAD WYDECHOWY: - DP 3" + przelot 2.75" na 2 tlumikach zakonczony lewa koncowka RS7 style ELEKTRONIKA: - ME 7.5 szerokie pasmo - strojenie + korekty po moich mechanicznych wymyslach zawsze CompSport (dzieki Patrykom LDZ/BB za cierpliwosc ![]() - Innovate FlexFuel sensor UKŁAD NAPĘDOWY: - dluzszy 5 bieg (najkrotszy z mozliwych TDI) - OEM shortshifter - wymiana wszystkich lozysk, zuzytych synchro, zebatek biegow - sztywne kolo zamachowe - sprzeglo LUK 2.8VR6 - ulica semi 205/45/16 Nankang NS-2R TW120 - zawody semi 205/45/16 Nankang AR1 TW80 + magnezowy tyl 14" Lupo 3L ZAWIESZENIE: - Bilstein B8 - Sprezyny H&R - pelne, sztywniejsze silentblocki S3 - poliuretanowe tuleje stabilizatora UKŁAD HAMULCOWY: Przod: - 4 tlok Brembo BMW E38 - Ferodo DS2500 - oplot Hel - 305x28 6k2 CupraR Tyl: - oplot Hel - Galfer Sport FDHP1050 Przod tylko taki bo auto na ulicy, zawodach, trackdayach porusza sie na 16" kolach. MOC: - ron98 345KM/400Nm @1.2b w calym zakresie obrotow - E30 389KM/450Nm @1.3b narastajace do 1.4b PLANY: Najblizsze do realizacji na juz: - testowa zmiana wirnika wydechowego z fabryki 064 12 lopatkowej na 9 lopatek hiflow w fabrycznym rozmiarze 44.5/50 Dalsze 2021: - G25-550 - 980cc - zmiana kolektora ssacego - przepustnica 3.2 - wszystko co z setupem zwiazane Auto full streetowe, cale fabryczne wnetrze w Cuprowych skorach, poduszki w fotelach, klimatronic, tempomat itd itd, waga z polowa baku paliwa, bez kierowcy - 1160kg, cos tam sobie od lat jezdzi na zawodach cwiartkowych, na ktore zawsze dojezdza i wraca na kolach itd. ![]() 389 vs 345 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Nie bądź taki skromny, przecież to kompleksowo porobiona i szybka fura.
Podoba mi się nienachalny wygląd, taki OEM z duuużym plusem- super! |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 ![]() |
Czemu od razu zamiast K04 nie wpadła jakaś większa dmuchawa i atak na 400KM na pb98? Nie zmienia to faktu, że obecny setup bedzie już przyjemnie jechać.
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Bardzo dobra fura. Fajne są te ibizy cupry
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Jaki czas na ćwiarę, bo tylko widzę 100-200.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Czemu od razu zamiast K04 nie wpadła jakaś większa dmuchawa i atak na 400KM na pb98? Nie zmienia to faktu, że obecny setup bedzie już przyjemnie jechać. Tak sobie zima 2018/2019 jak to bylo robione wymyslilem, teraz wracajac do tamtego punktu bym zrobil inaczej zarowno z silnikiem jak i sprezarka. Jaki czas na ćwiarę, bo tylko widzę 100-200. W zeszlym roku przy 332KM na zawodach 13.0 z 60ft 2.190-2.250 W tym z wiadomych wzgledow jeszcze nie jezdzone, z pierwszych lepszych swiatel na ulicy w pelnym setupie ulicznych kol i bez patrzenia na duza ilosc paliwa 12.8 na Dragy -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, nieźle, nieźle.
![]() pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Witaj Spychu
![]() Swoją drogą parę lat już masz ten pojazd. Etap mocy na rok? ![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Witaj Spychu ![]() Swoją drogą parę lat już masz ten pojazd. Etap mocy na rok? ![]() Siema ziom, musisz sie pojawic kiedys ![]() Srednio miedzy 6 miesiecy a rok cos sie dzialo z moca do gory. -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
Bardzo fajne , kompleksowe zrobione auto .
Świetny sleeper na ulice. Ps. Czemu pompa paliwa DW65s, a nie DW200 ? Ona daje w ogóle radę.? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Ps. Czemu pompa paliwa DW65s, a nie DW200 ? Ona daje w ogóle radę.? DW65V dedykowana do 1.8T pasuje 100% p&p w kosz, nie chcialem zadnych inline pod maska, ani wymagajacych adaptacji do fabrycznego kosza, tylko dlatego. -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 30 May 2018 ![]() |
Mega podoba mi się ten projekt, obserwuje od jakiegoś czasu na grupach ale jakoś nie mogłem się dopatrzyć pełnego specu, podejrzewam że na ulicy nie jeden był zaskoczony
![]() Tak sobie zima 2018/2019 jak to bylo robione wymyslilem, teraz wracajac do tamtego punktu bym zrobil inaczej zarowno z silnikiem jak i sprezarka. Możesz rozwinąć temat ? Uderzałbyś w inna sprężarkę aby wykorzystać w 100% potencjał pieca czy K04-064 jest problemowym wyborem ? |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Mega podoba mi się ten projekt, obserwuje od jakiegoś czasu na grupach ale jakoś nie mogłem się dopatrzyć pełnego specu, podejrzewam że na ulicy nie jeden był zaskoczony ![]() Dzieki, zdarzalo sie ![]() Możesz rozwinąć temat ? Uderzałbyś w inna sprężarkę aby wykorzystać w 100% potencjał pieca czy K04-064 jest problemowym wyborem ? W inna pojemnosc i od razu inna sprezarke. 82.5 x 95.5 = 2041ccm GTX Gen2/G25 K04-064 absoulutnie zaden problemowy wybor (chociaz w Ibizie FL bylo troche zabawy z jej montazem, przez lapy silnika jak w Golfie 3, sprezarka kolidowala z tylna lapa silnika), to super sprezarka do tych silnikow jak ktos szuka mocy ze spoolem fabrycznych pipek z 1.8T. -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Pierwsze klocki pod tytulem - new turbo, more power
![]() Do kompletu finalnie zastosowana zostanie 80mm przepustnica z 5.7 HEMI, flansza kolektora posiada otwory do przykrecenia p&p fabrycznej lub hemi. ![]() ![]() -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie chciałeś przepustnicy z 2,7bit?
![]() Jakie turbo w planach, garrett g? Czekam i czytam z chęcią. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
ja u siebie miałem z RS4 przepustnice i w moim setupie była aż nadto. GTO mi mówił, że niepotrzebnie taka. Dużą ciężko opanować żeby wolne/jałowe ładnie trzymał motor.
śledzę również, powodzenia w modach -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 06 May 2015 ![]() |
Jak ci się jeżdzi na tych Nankangach na codzień ?
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Nie chciałeś przepustnicy z 2,7bit? ![]() Jakie turbo w planach, garrett g? Czekam i czytam z chęcią. ![]() Chcialem 76mm z 3.2 bo mam lezaca na regale ale nijak nie pasuje do zadnego rozstawu srub a adapterow nie chce mi sie robic. Przepustnicy z 2.7 akurat nie mam pod reka, zeby poprawic otwory pod sruby i dopasowac na fabryczny rozstaw srub, 80mm z Hemi tez nie mam, zeby przykrecic do drugiego rozstawu. Finalnie zmienie jednak na 2.7 bo ta z Hemi to chyba przerost formy nad trescia bedzie. Przy obecnym setupie fabryczna 60mm nie jest raczej zadnym ograniczeniem dlatego zostala przykrecona w tej chwili bez dalszych kombinacji. W planach G25-550 0.72 v-bandowy pod zewnetrzny WG. Jak ci się jeżdzi na tych Nankangach na codzień ? Mimo, ze to auto na "codzien" nie jest uzytkowane, jestem do takiego uzytku ulicznego bardzo zadowolony, trakcyjnie na suchym i mokrym dzialaja dla mnie dokladnie tak samo jak AD08R, ktore mialem wczesniej, nie ma na nich zadnego strachu jezdzac w deszczu, nawet troche szybciej, dzialaja jak kazda jedna dobra opona UHP. Sa duzo lepsze na morkym i maja duzo twardsze scianki boczne od R1R, ktore mialem przed AD08R. Pod kazdym wzgledem sa lepsze od najgorszego wg mnie na codzien mozliwego wyboru 595RS-R, ktore mialem kiedys. Jesli chodzi o przebiegi tu sie raczej nie nalezy kierowac moimi doswiadczeniami bo to dosc agresywna jazda z uapalaniami, co sezon potrzebuje nowego kompletu niezaleznie od producenta, po przebiegu 5-6kkm w zasadzie kazde jedne nadaja sie na smietnik i tak tez je zmieniam bo opona zuzyta w 3/4 dziala duzo gorzej na mokrym. Patrzac kryteriami cena do jakosci NS-2R to wg mnie w rozmiarze 16" spoko opona do codziennej jazdy do lekkiego auta 300+. -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 06 May 2015 ![]() |
Jaki miałeś kolektor wydechowy pod hybryde k03?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 18:02 |