Moj skromny fun car, gruzik opuszczajacy garaz w celach tylko frajdy i poupalania, zastanawialem sie czy pokazywac, bardziej jako ciekawostka bo to w sumie zaden projekt na obecne czasy
Obecnie 4 turbo a liczac rozne testowe zmiany mechaniczne w setupach i korekty, chyba jak dobrze pamietam 9 poziom mocy.
Przez:
- fabryke
- fabryke z softem
- fabryke z softem, coolerem, dp
- k03s z coolerem, tip, dp, soft
- k03s + inny tip, full wydech, kolektor wydechowy, walek ssacy
- hybryda K03 j.w
- hybryda K03 + inny kolektor i paliwo
- zbudowany silnik, oba walki N/A, K04-064 i ograniczajacy wydech 2.5"
- obecny K04-064 z nowym wydechem i paliwem
SILNIK: 1.8 20VT AYP
- kuta korba
- sruby ARP2000
- tloki CR 9:1
- uszczelka 1.35mm
- zawory wydechowe +1mm
- sprezynki wydechowe 2.7BiT
- walki N/A AC + J & VVT
- fabryczne K04-064
- wtryski 630cc Bosch
- pompa DW65V
- swiece BKR7EIX
- cewki R8/TFSI
- dodatkowo usztywnione, bazowo twardsze poduszki silnika i skrzyni Mk3 2.8VR6
UKŁAD DOLOTOWY:
- 3" MAF + 3" TIP
- fabryczny airbox
- FMIC
UKŁAD WYDECHOWY:
- DP 3" + przelot 2.75" na 2 tlumikach zakonczony lewa koncowka RS7 style
ELEKTRONIKA:
- ME 7.5 szerokie pasmo
- strojenie + korekty po moich mechanicznych wymyslach zawsze CompSport (dzieki Patrykom LDZ/BB za cierpliwosc )
- Innovate FlexFuel sensor
UKŁAD NAPĘDOWY:
- dluzszy 5 bieg (najkrotszy z mozliwych TDI)
- OEM shortshifter
- wymiana wszystkich lozysk, zuzytych synchro, zebatek biegow
- sztywne kolo zamachowe
- sprzeglo LUK 2.8VR6
- ulica semi 205/45/16 Nankang NS-2R TW120
- zawody semi 205/45/16 Nankang AR1 TW80 + magnezowy tyl 14" Lupo 3L
ZAWIESZENIE:
- Bilstein B8
- Sprezyny H&R
- pelne, sztywniejsze silentblocki S3
- poliuretanowe tuleje stabilizatora
UKŁAD HAMULCOWY:
Przod:
- 4 tlok Brembo BMW E38
- Ferodo DS2500
- oplot Hel
- 305x28 6k2 CupraR
Tyl:
- oplot Hel
- Galfer Sport FDHP1050
Przod tylko taki bo auto na ulicy, zawodach, trackdayach porusza sie na 16" kolach.
MOC:
- ron98 345KM/400Nm @1.2b w calym zakresie obrotow
- E30 389KM/450Nm @1.3b narastajace do 1.4b
PLANY:
Najblizsze do realizacji na juz:
- testowa zmiana wirnika wydechowego z fabryki 064 12 lopatkowej na 9 lopatek hiflow w fabrycznym rozmiarze 44.5/50
Dalsze 2021:
- G25-550
- 980cc
- zmiana kolektora ssacego
- przepustnica 3.2
- wszystko co z setupem zwiazane
Auto full streetowe, cale fabryczne wnetrze w Cuprowych skorach, poduszki w fotelach, klimatronic, tempomat itd itd, waga z polowa baku paliwa, bez kierowcy - 1160kg, cos tam sobie od lat jezdzi na zawodach cwiartkowych, na ktore zawsze dojezdza i wraca na kolach itd.
389 vs 345