![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Wielkie dzięki, potestowałem i wszystko działa elegancko. Mam 2 pytania: - kierunek montażu pompy, wlot do niej ma być w pionie, czy to obojętne? chce ją dać z przodu auta, w najniższym punkcie układu, - kwestia zbiorniczka/wlewu. IC wyszedł niestety na wysokości przepustnicy, chciałem olać montaż zbiorniczka ale teraz nie bardzo jest jak napełnić układ. Planuje mały zbiornik w rogu komory, powyżej poziomu IC - tak do 1l max. Pytanie, wpiąć go szeregowo czy równolegle? Jeśli macie fotki jak to u Was jest zamontowane to będę bardzo wdzięczny ![]() Pompa musi być zalana wodą, więc najlepiej za chłodnicą najniżej jak się da.Wylot fajnie jakby był do góry, samo się odpowietrzy po zalaniu wodą. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
kolego markzo jak możesz daj fotki jak co robisz bedzie dla reszty pokojenia
![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dzięki chłopaki za pomoc, udało się ten układ uruchomić, za 2-3 dni potestujemy na drodze
![]() kolego markzo jak możesz daj fotki jak co robisz bedzie dla reszty pokojenia ![]() Jasne, tak to rozwiązałem, cooler z S600: ![]() ![]() Zamontowany przy samej przepustnicy, dolot do niego ma może 50cm, więc faktycznie, jest krótki. Wyjście z turbo 51mm, potem przejście na 60mm do coolera, 70mm do przepustnicy. Króciec pod blow offa wspawany w cooler: ![]() Zbiornik na wodę uniwersalny z Mtuningu, 0,8l pojemności: ![]() ![]() Pompa wody zamontowana z przodu auta, mniej więcej na dolnym poziomie chłodnicy: ![]() ![]() ![]() Chłodnica z "czinkłaczanto" ![]() ![]() Celowo zostawiłem przestrzeń między chłodnicami, żeby nie grzać bardziej chłodnicy od IC: ![]() ![]() Górny króciec 8mm wykorzystałem jako odpowietrznik, ułatwiło to odpowietrzanie: ![]() W całym układzie wykorzystałem węże 19mm, żeby nie robić dławików. Układ ma jakieś 5-6l pojemności. Auto to MGF 1,8VVC Turbo ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Słabo z tymi chłodnicami. Poczytaj jak się robi zabudowę do chłodnic. Wentylatory będą ciągnąć powietrze z pomiędzy chłodnic.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
I ta chłodnica z tym rdzeniem to się nie nadaje, tyle pracy a jak się mocno zagrzeje ten płyn to nie będzie to funkcjonować, od razu trzeba ją było oddać, szkoda montować.
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
https://allegro.pl/oferta/fiat-cinquecento-...wody-6430321222
Też zostałem za to zrugany ![]() https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.p...&start=1140 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
I ta chłodnica z tym rdzeniem to się nie nadaje, tyle pracy a jak się mocno zagrzeje ten płyn to nie będzie to funkcjonować, od razu trzeba ją było oddać, szkoda montować. +1 -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
https://allegro.pl/oferta/fiat-cinquecento-...wody-6430321222 Też zostałem za to zrugany ![]() https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.p...&start=1140 Wziąłem właśnie z Twojego tematu ten nr chłodnicy i przyszło to co widać :/ w sklepie na miejscu sprawdzili 7 różnych i wszystkie miały ten rdzeń :/ poszukam innej ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
poszukaj od motocykli sa megawydajne przy niskiej masie nawet wraz z wentyaltorem.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jestem po pierwszych testach, fura jeździ:
https://www.youtube.com/watch?v=EugPBzxPK8U Nie zmieniłem tej chłodnicy, została z tym badziewnym rdzeniem. Przy 0,5b boostu i temperaturze na zewnątrz ok 16st w kolektorze jest 26/27st. Czujnik jest na końcu kolektora i się od niego grzeje, ale wynik uważam za całkiem sensowny. Docelowo będzie około 0,8-0,9b doładowania, zobaczymy czy z tym sobie poradzi. Dzięki za pomoc! |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Raczej będzie kiszka, ale źle nie jest założysz z moto chłodnicę i będzie mega wydajnie, najlepiej z dwoma wentylatorami fabrycznymi z moto.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 April 2020 ![]() |
MG fajne super wrażenie prędkości. Dużo obejrzałem MG F i TF, większość to paść i nie skończyliśmy razem. W sprawię chłodzenia lej porządny płyn chłodniczy to zauważysz różnicę.
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
gdzie kupiłes te kątowe zlączki plastikowe od silikonów co idą ?
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Mam nadzieję że tu tak nie będzie ale mintaja rurka kiedyś zmiękła w trasie i wywaliło płyn bo się wąż zsunął. Sprawdź czy to się nadaje do temperatury chociaż tutaj 100c nigdy nie będzie.
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Może da radę, woda do wanny się leje 70-80stopni i dają radę nawet.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Panowie a jaka jest wydajnosc takiego układu jak kolega ma z lepsza chłodnicą na przodzie ? i czy jest odczuwalna roznica przy wstawaniu turba? wentylator na przodzie jest wskazany przy jakiś postajach w korku ?
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Ja się tak zastanawiam....
Chciałem robić wodę na ulicę. Skoro to takie super rozwiązanie, skoro działa to dlaczego jak rozmawiałem z tunerami mniej lub bardziej w kraju znanymi, Ci co mieli styczność mówili "daj sobie spokój". Tak samo dlaczego jak by pojechać na zawody w pile to tam woda tylko w tych 8sek autach... 95% zawodników nadal wybiera air to air. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Bo jest prościej, bo nie chcą kombinować, bo jego dziadek tak robił a po co zmieniać coś co działa i jest dobre.
Po co im auto 8 sek. jak mogą mieć 9 ![]() CO do wątku z wentylatorem - jak dla mnie to super sprawa móc nawet na postoju schładzać IC. Wystarczą 2 nieduże lekkie wentylatory z motocykla żeby już był efekt -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
Póki co - działa i nic się dziwnego nie dzieje
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 12:56 |