Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> Różne korekty między Bank 1 a Bank 2 V6
marszall
post Sat, 08 Feb 2020 - 18:43
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Hej. Sprawa dotyczy starego silnika 2.8 V6 audi 12v. Ogarniam po zakupie silnik i pierwsze co natrafiłem to różne kolekcje na stronach silnika. Bank 1 ma średnio o 10% za bogato i obcina czasy wtryskow. B1 3.4ms a B2 3.8ms. Na wolnych. Na wyższych jest lepiej i ok -3% korekty. Sprawdziłem rozrzad i na B1 byl kopniety ze 2 zeby (typowe ustawianie bez blokad). Ciesząc się ze znalazłem problem ustawiłem poprawnie ale nic to nie zmieniło. No moze silnik troche równie pracuje. Wtryski zamienione stronami-nic. Sondy podmieniane -nic. Pomierzylem kompresję i na B1 jest po całości ok 1 bar mniejsza- 12bar. B2 ma 13 bar. Może tu szukac problemu? Sprawdziłem szczelność cylindrów i za bardzo nie odbiega stronami. Dodam że mam drugi taki silnik po 12 bar na każdym garze i korekta równą 0. Nie wiem gdzie jeszcze szukac a chcialbym wiedzieć ile ten silnik jest wart.
Czy możliwe ze przez długą jazdę na tym źle ustawinym rozrzadzie co sie stało z zaworami? (Opóźniona faza względem walu)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 08 Feb 2020 - 18:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DealMan
post Sat, 08 Feb 2020 - 19:36
Post #2


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 November 2015





Ciśnienie sprężania rozjechane o 1b to żaden problem raczej, sprawdziłbym sondy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nba
post Sat, 08 Feb 2020 - 19:49
Post #3


User
Dołączył: Sat, 25 February 2017





Zamień sondy stronami na sam początek i sprawdź ponownie.


--------------------
Golf MK4 1.4 16V BCA ~105 KM
A3 1.8T AUM ~200 KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Sat, 08 Feb 2020 - 20:06
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Sondy były zamieniane stronami, Wtryski również. Zero poprawy
Jeszcze przypomniało mi sie ze na B1 wydech po części jest zrobiony z mniejszej średnicy bo z 43mm a na B2 jest 50mm. Ale to chyba na wyższych obrotach byłoby gorzej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DealMan
post Sat, 08 Feb 2020 - 20:21
Post #5


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 November 2015





Przyjmuję że zapłon jest w nienagannym stanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Sat, 08 Feb 2020 - 20:37
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Trochę chyba nie trafiona sugestia bo świece nowe (zamienione stronami) przewody zapłonowe nowe. Cewka zapłonowy nowa ale jakas nie firmowa. Musze to jeszcze podmienić.
Ten silnik ma 3 podwójne cewki wiec raczej zaplonowka odpada.
Do tego jakby ktorys gar zle dzialal to pewnie by coś szarpalo a tu nic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Sat, 08 Feb 2020 - 22:56
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Adaptacje wykasowane?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Sun, 09 Feb 2020 - 07:29
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Tak adaptacje wylosowane. Za każdym razem po kasowaniu za chwile robi się -10%. W czasie jazdy jest lepiej bo ok -3%. Z doświadczenia przyjął bym ze faza rozrzadu zła ale rozrzad idealnie na znakach z blokada ustawiony
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pszczelaszkov
post Tue, 11 Feb 2020 - 00:23
Post #9


User
Dołączył: Mon, 08 February 2016





Może jedna strona dostaje lekko olejem i wzbogaca to mieszanke.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marszall
post Tue, 11 Feb 2020 - 09:24
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012





Oleju nie bierze widac zresztą po świecach. Zastanawiam sie jeszcze dlaczego akurat na prawej glowicy (B1) jest ta niższa kompresja. Może kto planował tylko jedna głowice?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 20 February 2020 - 12:26