![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 29 August 2016 ![]() |
Kilka prostych pytań jak przypadło na żółtodzioba
![]() Jak rozumiem jeśli zmienię wał na ten o większym ramieniu wykorbienia to muszę dać krótszy korbowód, aby tłok nie uderzył w głowicę? Tym samym trzeba uważać aby pozostać przy identycznym stopniu kompresji (pomijając sytuacje w których chcemy zmienić CR)? Na coś jeszcze trzeba patrzeć przy takiej modyfikacji, np. zawory? Wybaczcie za głupie pytania, ale od czegoś trzeba zacząć zbierać wiedzę ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_nba_* |
![]()
Post
#2
|
![]() |
Możesz też oczywiście użyć niższych tłoków do strokera przy zachowaniu korb seryjnej długości.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
na wszystko
![]() - Rs ratio , czyli w ogolę czy taki stoker ma prawo działać - wysokość tłoka - stopień sprężania , jeśli tłoki będą inne to oczywiście czy zawory sie mieszczą - podcięcia w bloku jeśli korbowód haczy o blok |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Rs Ratio czytałem ze jest ważne ale jeżeli dajemy tłok i korbe lżejszą o 200g x 4 to oczywiście działa to na korzyść gorszego ratio jaki wychodzi przy większym wykorbieniu ? Złe ratio wpływa źle na krecenie na wysokich obr?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 13:54 |