![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 13 May 2023 ![]() |
O widzisz!
Hmm.. szczerze wrzuciłem podkładki pod katy z tyłu i nie wiem nawet czy goście na zbieznosci robili cokolwiek z tym czy im tak poprostu wyszło. Mi się wydawało, że regucja "równości" belki jest delikatnie na jej mocowaniach, a zbieżność możesz przestawić przy piastach.. czy jestem w błędzie i nie będzie możliwości regulacji zbieznosci? Jeśli jej nie ma, to pytanie dlaczego jest jak jest. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Nie ma fabrycznej regulacji, ale się da ustawić na mocowaniach. Jest na to jakiś patent z rozwiercaniem otworów, ale nie znam szczegółów. Geometrie mi ustawiał fachowiec który ma doświadczenie w rajdach i stwierdził że tak będzie optymalnie.
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
User Dołączył: Sat, 16 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
A jaki camber z tyłu lepszy w takim aucie jak masz dwie opcje: okolice -1 fabryczne czy -2,30 z podkładkami?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 21:42 |