![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Witam jako ze mój szlifierz takich rzeczy nie robił a zrobi co mu podam czy ktoś mi może podpowiedzieć:
-jakiego drutu urzyć(nierdzewka np.migomatu ponoć, albo struna z pianina) -jakiej średnicy -jaki rowek trzeba zrobić w bloku ? uszczelka papierzak 1,5mm mocniejsze szpilki loctite 3020 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Po co? jeden kolega handlujący tutaj częsciami robił takie cuda i nic to nie dało w końcu się doedukował zakupił ARP i głowica przestała się podnosić a uszczelka została na swoim miejscu... ARP + Loctite powinno załatwić sprawę na duże doładowanie ewentulanie dodatkowo uszczelka głowicy miedziowa
BMW? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 November 2015 ![]() |
Uszczelka miedziowa? Toć od tego już dawno cały świat odszedł. Tylko stal. K64 ma fajne to swoje rozwiązanie z piramidkami.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Tylko cena za r4 1k taka sporawa jak dla mnie
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Po co? jeden kolega handlujący tutaj częsciami robił takie cuda i nic to nie dało w końcu się doedukował zakupił ARP i głowica przestała się podnosić a uszczelka została na swoim miejscu... ARP + Loctite powinno załatwić sprawę na duże doładowanie ewentulanie dodatkowo uszczelka głowicy miedziowa BMW? Mamy w m50nv zaoringowany blok z fabryczną uszczelką, 2,2bara utrzymał, a od 2 lat utrzymuje 1,8bar, bez oringowania wydmuchiwało. Oringowanie pomaga, koniec, kropka, to miejscowo pomaga mocniej zgnieść okucie wokół cylindra, a poza tym zapobiega przesuwaniu uszczelki/pływaniu. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 ![]() |
to miejscowo pomaga mocniej zgnieść okucie wokół cylindra, a poza tym zapobiega przesuwaniu uszczelki/pływaniu. Czyli rowek jest tylko w bloku i seryjna uszczelka? Myślałem, że to robi się podobnie jak piramidki. Jak jest łączony drut na końcach? -------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Mamy w m50nv zaoringowany blok z fabryczną uszczelką, 2,2bara utrzymał, a od 2 lat utrzymuje 1,8bar, bez oringowania wydmuchiwało. Oringowanie pomaga, koniec, kropka, to miejscowo pomaga mocniej zgnieść okucie wokół cylindra, a poza tym zapobiega przesuwaniu uszczelki/pływaniu. Właśnie słowo klucz fabryczna uszczelka a ja piszę o metalowej. Moje auto od 8 lat jeździ na arp. miedziana uszczelka 3 warstwowa +loctite nieraz było 2.5 bara i śmiga po dziś dzień. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
jakby była metalowa było by po problemie
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Konin ![]() |
Poniżej ciekawa instrukcja dotycząca oringowania.
https://www.google.com/url?sa=t&source=...d=1579377870689 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 01:23 |