Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> Oringowanie bloku
mlody1921
post Thu, 16 Jan 2020 - 15:48
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Witam jako ze mój szlifierz takich rzeczy nie robił a zrobi co mu podam czy ktoś mi może podpowiedzieć:
-jakiego drutu urzyć(nierdzewka np.migomatu ponoć, albo struna z pianina)
-jakiej średnicy
-jaki rowek trzeba zrobić w bloku ?

uszczelka papierzak 1,5mm
mocniejsze szpilki
loctite 3020
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 16 Jan 2020 - 15:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lightman
post Thu, 16 Jan 2020 - 17:13
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Po co? jeden kolega handlujący tutaj częsciami robił takie cuda i nic to nie dało w końcu się doedukował zakupił ARP i głowica przestała się podnosić a uszczelka została na swoim miejscu... ARP + Loctite powinno załatwić sprawę na duże doładowanie ewentulanie dodatkowo uszczelka głowicy miedziowa
BMW?


--------------------
S2 500KM
330D + 530D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DealMan
post Thu, 16 Jan 2020 - 20:28
Post #3


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 November 2015





Uszczelka miedziowa? Toć od tego już dawno cały świat odszedł. Tylko stal. K64 ma fajne to swoje rozwiązanie z piramidkami.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Thu, 16 Jan 2020 - 21:21
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Tylko cena za r4 1k taka sporawa jak dla mnie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 16 Jan 2020 - 21:56
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(lightman @ Thu, 16 Jan 2020 - 17:13) *
Po co? jeden kolega handlujący tutaj częsciami robił takie cuda i nic to nie dało w końcu się doedukował zakupił ARP i głowica przestała się podnosić a uszczelka została na swoim miejscu... ARP + Loctite powinno załatwić sprawę na duże doładowanie ewentulanie dodatkowo uszczelka głowicy miedziowa
BMW?

Mamy w m50nv zaoringowany blok z fabryczną uszczelką, 2,2bara utrzymał, a od 2 lat utrzymuje 1,8bar, bez oringowania wydmuchiwało.

Oringowanie pomaga, koniec, kropka, to miejscowo pomaga mocniej zgnieść okucie wokół cylindra, a poza tym zapobiega przesuwaniu uszczelki/pływaniu.


--------------------
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysiek50
post Fri, 17 Jan 2020 - 06:13
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 01 October 2015





CYTAT(Mis @ Thu, 16 Jan 2020 - 21:56) *
to miejscowo pomaga mocniej zgnieść okucie wokół cylindra, a poza tym zapobiega przesuwaniu uszczelki/pływaniu.


Czyli rowek jest tylko w bloku i seryjna uszczelka? Myślałem, że to robi się podobnie jak piramidki. Jak jest łączony drut na końcach?


--------------------
EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Fri, 17 Jan 2020 - 07:03
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





CYTAT(Mis @ Thu, 16 Jan 2020 - 21:56) *
Mamy w m50nv zaoringowany blok z fabryczną uszczelką, 2,2bara utrzymał, a od 2 lat utrzymuje 1,8bar, bez oringowania wydmuchiwało.

Oringowanie pomaga, koniec, kropka, to miejscowo pomaga mocniej zgnieść okucie wokół cylindra, a poza tym zapobiega przesuwaniu uszczelki/pływaniu.

Właśnie słowo klucz fabryczna uszczelka a ja piszę o metalowej. Moje auto od 8 lat jeździ na arp. miedziana uszczelka 3 warstwowa +loctite nieraz było 2.5 bara i śmiga po dziś dzień.


--------------------
S2 500KM
330D + 530D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Fri, 17 Jan 2020 - 07:57
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





jakby była metalowa było by po problemie smile.gif dlatego zastanawia mnie czy drut 1mm i rowek 0,5mm czy to dobre dane do oringowania, czy nierdzewny drut czy stalowy czy struna, kiedyś jakiś kolega z forum miał chyba kadeta i oringował i ponoć trzyma około 2b
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JajoJJ
post Sat, 18 Jan 2020 - 20:08
Post #9


Rookie
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Konin





Poniżej ciekawa instrukcja dotycząca oringowania.

https://www.google.com/url?sa=t&source=...d=1579377870689
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 20 January 2020 - 13:15