![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Będzie 275/30r20 w przyszłości, teraz mam 255/35r20 było około 600km 6.9s 100-200 w wadze ciężkiej 1860kg około z tego co pamiętam. To było w manuału a teraz będzie 8hp i wydaje mi się że może być ciężej dla półosi bo konwerter mnoży moment stojąc w miejscu przecież.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła ![]() |
No to może być dobry sprawdzian dla spawów.
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Spawy nie puszcza,jak puści to za spawami
![]() Dlatego warto dać te trzy punkty łączące zew.czesc ze środkiem Dobry test będzie czy półosie tej konstrukcji są coś warte Przepaść jest między 275 ,a 255 Wcześniej miałem w RS4 1900kg ,255/30/19 teraz 275/25/20 ,dużo ciężej zerwać i kręcić kółka,ze startu z LC sprzęgło cierpi ![]() -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Miałem kiedyś podobny problem w E30 4.4sc przy kreskach 380/525.
1 opcja - otwór w środku półosi, wstawiony pręt, półosie fazowane pod spaw i taka półoś wytrzymała jednego kopniaka przy oponach 235/40/18 2 opcja to półosie wyfrezowane na zakładkę (taki ząb, że jedna część łączyła się z drugą) i to pospawane - wytrzymało trochę dłużej ale też szybko poległa. 3 opcja to tuleja z otworami, po dwa otwory na każdą część półosi i w to kołek i spaw. Trzymało dosyć długo, potem sprzedałem samochód i nie wiem co dalej. Tak jak napisał 16vg60 - zawsze urywało się za spawem - a to pewnie wina braku obróbki cieplnej po spawaniu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 16:05 |