![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Portfel portfelem. Po prostu niektórzy lubią robić nowy samochód ze starego. Wymieniają to i tamto, czy trzeba będzie niedługo, czy za parę lat. Wszystko w oryginale, im więcej kasy pójdzie, tym lepiej. Znam paru co na to choruje, ale nie w takim stopniu jak Raziel, żeby 15 tysi pakować w starego grata. I to na jeden strzał. Można i mieć portfel i zimną głowę.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
A ja bym zrobił bardziej po Polsku ... tak...da się... kupić e90 2,0d dołożyć znaczek "Mpower" i społlery wtedy wizerunek marki na 100% poprawi się bo zajeżdżone M3 to za mało... ![]() To tak rób i nie zapomnij pod gimnazjum rundkę zrobić,a w sobotę jeszcze o remizę zahaczyc -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Dalej pianie bijecie pod czyjs portfel. ![]() 15 postow o tym czy 2kpln to jest duzo czy malo. Otóż to To jest tylko kwestia mentalności i majętności. Tylko tyle i aż tyle. Gdyby było inaczej to by nikt nie jeździł takimi furami. Dla niektórych Daily driver to jest ferrari california a dla innych golf 4. |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Nie wyobrażam sobie, żeby w auto z przelotem 100kkm wpakować 15 tysi. OEM: Dwumasowe koło zamachowe - 8470 zł Sprzęgło dwutarczowe - 10570 zł Tłumik drgań paska klinowego - 2747 zł Pompa wody elektryczna - 2083 zł sonda nox - 1250 zł przegub wału napędowego - 1047 zł Roboczogodzina M3 tania z pewnością też nie będzie zakładając że większość jak zobaczy znaczek na masce to mnożnik X2 ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
OEM: Dwumasowe koło zamachowe - 8470 zł Sprzęgło dwutarczowe - 10570 zł Tłumik drgań paska klinowego - 2747 zł Pompa wody elektryczna - 2083 zł sonda nox - 1250 zł przegub wału napędowego - 1047 zł Roboczogodzina M3 tania z pewnością też nie będzie zakładając że większość jak zobaczy znaczek na masce to mnożnik X2 ![]() to są rzeczy, których usterkę diagnozujesz przed zakupem i na tej podstawie zbijasz cenę. Poza tym, jak w aucie z przelotem 100kkm jest zajechany dwumas, sprzęgło, pompa wody, przeguby, to już odpuszczałbym auto, bo widać, że użytkowane agresywnie. Typowy zajechany szrot, w którego będziesz ładował mnóstwo pieniędzy, co chwilę nowa usterka. Szkoda pieniędzy i nerwów. Pisałem w swoim pierwszym poście: Jak jest upatrzony dobry egzemplarz, z udokumentowaną historią, z prawdziwym przebiegiem, to nie ma się nad czym specjalnie zastanawiać. Dorzuciłbym jest inspekcję u kogoś, kto się specjalizuje w Beemkach i jak wypadnie pozytywnie, to brać. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Ale na rok auta nie kupujesz. Więc nawet serwisowana "perełka" po jakimś czasie może okazać się bardzo kosztowna. Trzeba pamiętać, że jest to samochód który skłania do agresywnej jazdy, przez co naturalnie szybciej się zużywa.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
to są rzeczy, których usterkę diagnozujesz przed zakupem i na tej podstawie zbijasz cenę. Poza tym, jak w aucie z przelotem 100kkm jest zajechany dwumas, sprzęgło, pompa wody, przeguby, to już odpuszczałbym auto, bo widać, że użytkowane agresywnie. Typowy zajechany szrot, w którego będziesz ładował mnóstwo pieniędzy, co chwilę nowa usterka. Szkoda pieniędzy i nerwów. Pisałem w swoim pierwszym poście: Myslisz, ze ktos kupil M3 zeby Ci prezent zrobic. Takie przypadki o ktorych pieszesz oczywiscie sie zdarzaja, ale to bedzie minimalny procent. M3 - jazda 50km/h Fiat Panda - upalanie na Poznaniu. ![]() -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Ale 15 kola poszlo na stara cupre a nie emke. I mam wrazenie ze mowimy o bezsensownosci tego.
-------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
W kumpla M3 tylko dyfer się posypał w 4 lata lekkich pojeżdżawek i sporadycznego palenia kapci, także tragedii nie ma. No ale to manual, w DKG raczej będzie drożej.
Skupmy się może na temacie: niezawodne to nie będzie, ale większość usterek da wykryć się z wyprzedzeniem zanim auto klęknie, a fun z jazdy i w ogóle posiadania tego auta bez porównania z tym co teraz autor użytkuje. -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Ale na rok auta nie kupujesz. Więc nawet serwisowana "perełka" po jakimś czasie może okazać się bardzo kosztowna. Trzeba pamiętać, że jest to samochód który skłania do agresywnej jazdy, przez co naturalnie szybciej się zużywa. nie mówię, o żadnych perełkach, tylko o normalnym samochodzie, z udokumentowaną przeszłością, udokumentowanym przebiegiem i bezwypadkowym. To nie żadna perełka. Takich aut jest coraz więcej na rynku. Ludzie kupują nowe auta takiej klasy, żeby podelektować się wysoką technologią, a nie bezmyślnie palić gumę pod remizą. Na tor też mało która M3 wyjedzie, bo raz, że opony są drogie, dwa, że trzeba mieć do tego ciąg, a trzy (najważniejsze) - i tak chłopaszek w jakimś śmiesznym samochodziku-wydmuszce z połową mocy takiej M3 zrobi lepszy czas. A że jest drożej - to jest oczywiste - auto ma 400KM, więc musi mieć sprzęgło, które przeniesie taką moc, przeguby muszą wytrzymywać takie obciążenia i tak dalej. I to jest oczywiste, że takie podzespoły będą znacznie droższe niż w autach o mocy 200KM. Przy normalnej eksploatacji, nie ma powodu, żeby takie sprzęgło, dwumas, czy półosie, wymagały częstszej wymiany - pisałem o tym wcześniej - te elementy pracują na 20-30% swoich możliwości. Jak w zwykłej, akwizytorskiej Fabii 1,0 nie robi się remontu generalnego napędu po 100 tysiącach km, to dlaczego w takiej M3 miałoby być to standardem? Natomiast jeśli użytkownik traktuje samochód jak wyścigówkę, upalając co tydzień na torze - no to sorry, cudów nie ma, części będą lecieć jak wióry. Ale to dotyczy każdego samochodu, który jest eksploatowany w taki sposób. Tylko autor nie pytał o auto na tor, tylko na jazdę po bułki i do pracy. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 June 2019 ![]() |
to są rzeczy, których usterkę diagnozujesz przed zakupem i na tej podstawie zbijasz cenę. Poza tym, jak w aucie z przelotem 100kkm jest zajechany dwumas, sprzęgło, pompa wody, przeguby, to już odpuszczałbym auto, bo widać, że użytkowane agresywnie. 100tys na sportowe auto to juz duzy przebieg, dlatego kupujac takie auta to i owo trzeba w nich na start zrobic Portfel portfelem. Po prostu niektórzy lubią robić nowy samochód ze starego. Wymieniają to i tamto, czy trzeba będzie niedługo, czy za parę lat. Wszystko w oryginale, im więcej kasy pójdzie, tym lepiej. Znam paru co na to choruje, ale nie w takim stopniu jak Raziel, żeby 15 tysi pakować w starego grata. I to na jeden strzał. Można i mieć portfel i zimną głowę. Co w tym złego? Nie wiem tez po co piszesz w takim tonie "stary grat" Cupra z 2012r z polskiego salonu, kupiona od 1 wlasciciela, wiem ze Cupra to nie M3 ale tez nie jest autem do wozenia dupy z punktu a do punktu B tylko do dawania frajdy z jazdy i tak samo jej przebiegu 100tys nie mozna porownywac do jakiegos zwyklaka z przebiegiem 100tys -------------------- Funcar Seat Leon 2 Cupra R 2.0 TSI CDLA 277km / 413Nm seria -> 310km / 450Nm program
Daily Audi A3 8PA 1.6 MPI BSE |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
User Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
Gdyby założyciel tematu nadal szukał M3 to mogę polecić samochód znajomego: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-bmw-m3...o-ID6CCzcf.html
-------------------- MR-S -> XK8 -> RX-8 R3 -> 428ix & EVO 9 -> Levante S & EVO 9
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Ile kosztował właściciela remont silnika tzn panewek, pierścieni, tłoków jak wynika z opisu, by pokazać koszt użytkowania takiego auta. 118 tys i remont silnika w salonowym polskim egzemplarzu. To pokazuje, że tanio może nie być.
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Teraz jak go zlozyli od nowa to troche pojezdzi.
![]() -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Porówywanie cupry do m3 jest smieszne, bądzmy poważni, cupra to fajne auto ale to normalny vw z normalnym silnikiem i cześciami w normalnych cenach, proponuje osobom które wypowiadają się w tym wątku kupić sobie naprawdę egzotyczne auto i zobaczyć ile będzie kosztować jego utrzymanie..nie mowię o golfach gti czy cuprach czy a6 z mocną benzyną czy bmw 335 itd itd itd. Miałem już kilka aut, miałem 5 aut z serii Audi S i tak naprawdę poczułem dopiero w kieszeni różnice jak się przesiadłem na wersję RS najpierw RSC5 a teraz RSC6, to jest przepaść finansowa w cenach części i przede wszystkim ich dostępnośći, jak mi poszła pompa abs w RSC5, a to przecież stare auto to do A6 kosztowało 200zł a do mojego RS6 1200 i tak właściwie to wszystko kosztuje...tak samo jest w wersjach bmw jak coś jest M to kosztuje x3 albo x5, amg pewno to samo...
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
User Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
Ile kosztował właściciela remont silnika tzn panewek, pierścieni, tłoków jak wynika z opisu, by pokazać koszt użytkowania takiego auta. 118 tys i remont silnika w salonowym polskim egzemplarzu. To pokazuje, że tanio może nie być. https://www.youtube.com/watch?v=S4uvdlE1Uns&t=443s -------------------- MR-S -> XK8 -> RX-8 R3 -> 428ix & EVO 9 -> Levante S & EVO 9
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Reasumując wyszło im 3zł na kilometr
![]() |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Ach te liczenie kosztow na kolometr przy przebiegu 4tys.
![]() -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Nie wiem tez po co piszesz w takim tonie "stary grat" Określenie stary to ostatnie słowo, jakim nazwałbym 7-letni samochód. Po prostu dobrowolne pakowanie 15 tys. zł. w naprawy nowo kupionego auta, kojarzy mi się z ratowaniem klasyka przed szrotem, a nie typowym pakietem startowym. Uważam, że grubo przesadziłeś z wydatkami.Cupra z 2012r z polskiego salonu, kupiona od 1 wlasciciela Co innego takie M czy AMG. Tam koszty są zupełnie inne, 15 na start to może być mało. Do tego zawsze może coś gruchnąć kilka miesięcy po zakupie. OEM: Dwumasowe koło zamachowe - 8470 zł Sprzęgło dwutarczowe - 10570 zł Tłumik drgań paska klinowego - 2747 zł Pompa wody elektryczna - 2083 zł sonda nox - 1250 zł przegub wału napędowego - 1047 zł Roboczogodzina M3 tania z pewnością też nie będzie zakładając że większość jak zobaczy znaczek na masce to mnożnik X2 :) to są rzeczy, których usterkę diagnozujesz przed zakupem i na tej podstawie zbijasz cenę. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 19:04 |