![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Ile kosztował właściciela remont silnika tzn panewek, pierścieni, tłoków jak wynika z opisu, by pokazać koszt użytkowania takiego auta. 118 tys i remont silnika w salonowym polskim egzemplarzu. To pokazuje, że tanio może nie być. Skoro wleciał komplet nowych tłoków - tyle, że kupił byś fajny dupowóz.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Wyskoczyło mi takie ogłoszenie https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m4-431km-...html#f7442e85ec
Auto swieższe,, doinwestowane, 69k km i "BMW jest świeżo po wymianie obu półosi, wału oraz dyferencjału". Nie da się ukryć, że na serwisowanie takich fur trzeba mieć gruby portfel. -------------------- F32 alpine white
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
I do tego ,,Samochód nieużywany na torze." Sam chętnie przygarnąłbym M3 na daily, lecz, niestety, stosunek osiągów do kosztów jest fatalny.
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
to są rzeczy, których usterkę diagnozujesz przed zakupem i na tej podstawie zbijasz cenę. Poza tym, jak w aucie z przelotem 100kkm jest zajechany dwumas, sprzęgło, pompa wody, przeguby, to już odpuszczałbym auto, bo widać, że użytkowane agresywnie. Typowy zajechany szrot, w którego będziesz ładował mnóstwo pieniędzy, co chwilę nowa usterka. Szkoda pieniędzy i nerwów. Już zadałem Ci pytanie teraz je ponowie jakim autem pokroju M3 jeżdzisz ? Dodam następne pytanie Ile razy w życiu kupowałeś takie auto? Ile znasz serwisów takich aut??? Tak od kuchni?? Odpowiedz na zwiężle na pytania??? |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Wyskoczyło mi takie ogłoszenie https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m4-431km-...html#f7442e85ec auto pewnie po dziennikarzach, albo po wypożyczalni. Właśnie takie auta należy omijać szerokim łukiem, bo były eksploatowane bez litości. Potem użytkownik ma 'przyjemność' poznać ceny panewek i pierścieni do swojego auta Auto swieższe,, doinwestowane, 69k km i "BMW jest świeżo po wymianie obu półosi, wału oraz dyferencjału". Nie da się ukryć, że na serwisowanie takich fur trzeba mieć gruby portfel. ![]() -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie znam się to się wypowiem : jeśli nie chcesz niespodzianek a zależy Ci na fajnym daily bierz w najem długoterminowy M340i i będziesz zadowolony głównie z przewidywalnosci wydatków. Ewentualnie M2 czy inne A45s AMG.
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
M3 E92 nie jest niezawodne, nie nadaje się do palenia gumy pod remizą.
https://www.youtube.com/watch?v=6dK-2NwEkbM https://www.youtube.com/watch?v=seYn0BNpaD0 |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Już zadałem Ci pytanie teraz je ponowie jakim autem pokroju M3 jeżdzisz ? Nie dowiesz się, Maciek skrzętnie to ukrywa po tym jak zebrał salwy śmiechu za złojenie swoją Insignią w dizlu jakiegoś Prosiaka czy M3 na torze w Łodzi ![]() Gdzieś napomknął że ma szybkie auto, więc teraz na torze nie ma już nikt podejścia... -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
M3 E92 nie jest niezawodne, nie nadaje się do palenia gumy pod remizą. https://www.youtube.com/watch?v=6dK-2NwEkbM https://www.youtube.com/watch?v=seYn0BNpaD0 Znajomy jak dał porządnie w palnik w RS7 to skończyło się stopionym kolektorem i rozwalonymi turbinami. Naprawa dwadziescia parę netto... Także nie tylko M-ki słabo znoszą pełne wykorzystanie mocy. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Nie dowiesz się, Maciek skrzętnie to ukrywa po tym jak zebrał salwy śmiechu za złojenie swoją Insignią w dizlu jakiegoś Prosiaka czy M3 na torze w Łodzi ![]() Gdzieś napomknął że ma szybkie auto, więc teraz na torze nie ma już nikt podejścia... Siła internetu. Potem masz do sprzedania fajne auto drożej o 15% niż większość śmieci na alledrogo i co ??? I nic... przecież jesteś oszustem mówiąc że Mka mogła kosztować i nie musiała służyć do przebijania muru berlińskiego... ![]() No i zapomniałem o radzie "kupić, zajeździć, sprzedać"trzeba realizować marzenia . |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
User Dołączył: Tue, 29 November 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
User Dołączył: Fri, 23 August 2019 Skąd: Okolice Świebodzina ![]() |
Widzę , że AMG też dołączyło do klubu, na start 15k
![]() |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Widzę , że AMG też dołączyło do klubu, na start 15k ![]() Tak trochę się wyrwałeś ale chyba przy Twoim amg nikt nie dopisuje że już jest po paneweczkach z remontem albo trzeba zrewidować diwajsiki od sprzęgiełka...co wszystko jest serwisikiem...a rozrządzik a coś tam...wiec to porównanie jest takie sobie a do tego masz różne amg więc są też różne koszta. |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
No tak,kiedyś straszyli czarna wołga , teraz M3 edziwincisiont
Hiper car i ultra klasyk w jednym ![]() -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Nie dowiesz się, Maciek skrzętnie to ukrywa po tym jak zebrał salwy śmiechu za złojenie swoją Insignią w dizlu jakiegoś Prosiaka czy M3 na torze w Łodzi pisałem o tym, jakie mam auto - ale jak widać, tendencja do przekręcania i manipulacji przesiąkła już z mediów na szarych ludzi. W twoim zdaniu nie ma ani jednego słowa prawdy - bo ani nie ukrywam skrzętnie, ani mój post nie zebrał salw śmiechu, ani to nie jest Insignia w dieslu i tak dalej. Proponuję zachować wycieczki osobiste dla siebie, ewentualnie na priv o ile działa, a tu skupić się na meritum sprawy. ![]() Tym bardziej, że ostatnie posty dość realistycznie podchodzą do tematu. A te filmiki pokazują, jakich aut należy unikać. No sorry, ale żadne auto seryjne nie wytrzyma regularnego katowania - cudów nie ma. Te auta, nawet te pseudosportowe typu M3, AMG to są zwykłe, cywilne auta z podniesioną mocą, do wykorzystania raz na jakiś czas. Osoby jeżdżące regularnie po torach wiedzą, jak mocno taki trackday daje w kość samochodowi, dlatego mało kto decyduje się użytkować swoje jedyne auto w ten sposób - szkoda pieniędzy na remonty, lepiej po prostu kupić auto i specjalnie przygotować do tego rodzaju wysiłku. jak kupisz zajechane M3 = niekończące się wydatki jak kupisz niezajechane M3 i będziesz często upalał = wydatki jak kupisz niezajechane M3 i będziesz jeździł normalnie = cieszysz się jazdą A w dobie internetu i profesjonalnych firm, sprawdzenie historii takiej M3 to koszt kilkaset złotych. Przy używanym aucie za 150 tysięcy to żaden wydatek. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
CYTAT jak kupisz niezajechane M3 i będziesz jeździł normalnie co to oznacza? nie przekraczanie 3 tys obrotow silnika? czy moze nie wchodzenie w zakrety z wieksza sila niz 0,5g czy moze nie deptanie w hebel z wieksza sila niz 0,5g? smieszne. kazdy ma swoj styl i kupujac szybsze auto oczekuje sie szybszej jazdy czy to po zakretach czy hamujac czy przyspieszajac bo chyba nie po to sie kupuje m3 by jezdzic szybko ze stala predkoscia autostradowa bo to potrafi byle g.wno. ciezko wtedy by koszty byly niskie. sprzeglo pewnie maks 50tys km, klocki co 15tys tarcze co 30tys, tuleje w wahaczach i sworznie co 20tys, amory co 100tys. normalne ze tanio byc nie moze, gdy przeciazenia sa duze a auto ogolnie jest drogie. no chyba ze ktos kupuje m3 by na ulicy go punto na zakretach bralo to ok. wtedy bedzie taniej. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 June 2012 ![]() |
Można też kupić szybkie auto po to, żeby cieszyć się nim od czasu do czasu, od poniedziałku do piątku dojeżdżać w mieście do pracy, a w sobotę wyskoczyć na jakąś krętą, mało uczęszczaną drogę pod miastem. I nie trzeba gnieść auta na 100% jego możliwości i na każdym zakręcie sprawdzać limitu przeciążeń, wystarczy jechać na 80% możliwości szybkiego samochodu by ten dał już frajdę większa niż jakiekolwiek typowy dailycar. Nie każdy tu na forum co weekend jest na poznaniu i próbuje pobić swoją zyciówkę
![]() |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
No nie, co nie zmienia faktu i dawno zostalo powiedziane. To sa dylematy, ktore rozbijaja sie wciaz o jedno i to samo. A autor watku w miedzyczasie zdecydowal, ze lepszy jednak bedzie Passat w gnoju.
![]() -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Autor wątku to się ostatnio odezwał na drugiej stronie, od tego czasu zostało tutaj tylko bicie piany
![]() |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Hehehe
![]() ![]() CYTAT ze lepszy jednak bedzie Passat w gnoju. wink.gif .
-------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 02:19 |