![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Jak autko lekkie to przyczepniejsze buty wystarczą za wsteczny Tak, bo autem nigdy nie jeździsz w deszcz, śnieg, czy po mało przyczepnych powierzchniach, o pod górkę nie wspominam… Z wstecznym rzeczywiście kłopot. Ja zastosowałem rozrusznik nad wałem i na wale zębatkę. Ale strasznie dużo prądu to pobiera że gasi silnik. Do auta na drogę pomógłby oddzielny akumulator. Stosują też takie małe skrzynie - reverse box, mechaniczne. A niektórzy rzekomo jeżdżą bez wstecznego ![]() To jest fwd, wału nie uświadczysz, najwyżej łańcuch ze zdawczej zębatki na drugą, przykręconą zamiast koła talerzowego na adaptowany dyfer z dowolnego auta… |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
No tak to fwd.. nie wiem czy mają wsteczny i jeśli tak to jak zrobiony ale są też kitkary z silnikami motocyklowymi z tyłu napędzające tył . Ale faktycznie raczej nie warta skórka za wyprawke jeśli nie ma gotowych rozwiązań.
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
User Dołączył: Thu, 29 November 2018 Skąd: Gorlice/Kraków ![]() |
Cześć,
Nie chwaliłem się, bo nie wiedziałem ile pożyje, żyje od kwietnia, objechał zlot w poznaniu 2000km na kołach + próby sprawnościowe na torze, objechał parę innych zlotów i regularnie latam nim autostradami i na razie żyje (łącznie zrobione po strojeniu ~5000km). Generanie został G10A, blok zamknięty wkładką aluminiową, kute korby, panewki king racing, inne tłoki, grubsza uszczelka pod głowicą, natryski na denka tłoków, wałek świątka, ARP w głowicy, samodzielnie pospawany kolektor ssący, przepustnica z Punto i masa innych modyfikacji. Strojenie robiliśmy na Garret GBC17-250, ale wstawała za późno - już wymieniona na GBC14-200 i tak jeździ od kilku miesięcy, ale na starej turbinie wyglądało to tak: ![]() Doładowanie na benzynie: 1.1bara Doładowanie na E50+: 1.7bara Na nowej doładowanie jest takie samo, tylko turbina wstaje 1000RPM niżej, ale nie byłem po tej zmianie na hamowni. Generalnie i na benzynie i na E85 dało by się jeszcze dorzucić koksu, ale na chwilę obecną nie widzę sensu bo nie ma trakcji ![]() ![]() Więcej zdjęć z przeróbek można znaleźć na twarzoksiążce: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.9...2448&type=3 -------------------- Trabant 601 1.0 Turbo
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 16:12 |