Szybkie daily z potencjałem, Do 35k |
Szybkie daily z potencjałem, Do 35k |
Mon, 02 Sep 2019 - 05:23
Post
#21
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 02 Sep 2019 - 05:23
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 02 Sep 2019 - 07:35
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO |
Nie wiem rzucę coś takiego, bo sam często przeglądam auta w okolicach tej kwoty. S4 b7? Jakieś opinie? Trochę pewnie musiałbyś dołożyć do budżetu. Czy jest jeszcze sens ładować się w ten motor? Ja wiem, że v8 i w ogóle. Ale większość ma już sporo najechane, moc lubi być znacznie niższa niż fabryczna. Chętnie się dowiem czegoś więcej. Mam z tyłu głowy, że dokoksowane 2.0t będzie oferować nie duże gorsze osiągi przy zdecydowanie mniejszych kosztach. Oczywiście, super byłoby mieć b8, ale jak budżet jest ograniczony to często trzeba brać azymut na rozsądek
|
|
|
Mon, 02 Sep 2019 - 09:57
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa |
Mercedes C32 AMG W/S203.
Lexus IS350 XE20. |
|
|
Mon, 02 Sep 2019 - 10:25
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2003 Skąd: Łódź |
Nie wiem rzucę coś takiego, bo sam często przeglądam auta w okolicach tej kwoty. S4 b7? Jakieś opinie? Trochę pewnie musiałbyś dołożyć do budżetu. Czy jest jeszcze sens ładować się w ten motor? Ja wiem, że v8 i w ogóle. Ale większość ma już sporo najechane, moc lubi być znacznie niższa niż fabryczna. Chętnie się dowiem czegoś więcej. Mam z tyłu głowy, że dokoksowane 2.0t będzie oferować nie duże gorsze osiągi przy zdecydowanie mniejszych kosztach. Oczywiście, super byłoby mieć b8, ale jak budżet jest ograniczony to często trzeba brać azymut na rozsądek s4b6/b7 bardzo fajne auto - przedewszystkim dzwięk miazga ! kłopotliwy jedynie rozrzad - z tyłu silnika i nie tani, ale wrazenia z jazdy v8 bezcenne -------------------- ------------------------------------------------------------------------------
sportexhaust.pl Układy wydechowe i dolotowe ze stali nierdzewnej |
|
|
Mon, 02 Sep 2019 - 13:27
Post
#25
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 |
Jak nie chcesz problemowego auta to weź a3 3.2 i w przyszłości zrób turbo 500hp/ 600nm w podstawowych zestawach firm tunerskich.
|
|
|
Mon, 02 Sep 2019 - 21:04
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 June 2019 |
Jak gaz jest priorytetem to 3.2 w A3 brzmi sensownie
-------------------- Funcar Seat Leon 2 Cupra R 2.0 TSI CDLA 277km / 413Nm seria -> 310km / 450Nm program
Daily Audi A3 8PA 1.6 MPI BSE |
|
|
Tue, 03 Sep 2019 - 00:50
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 February 2017 |
Audi A3 8P 3,2? bezsensu totalnie, wolnossak ciężki kloc 1,5 tony, dość drogi, drogi serwis (popytaj ile kosztuje wymiana rozrządu), do tego serwis napędu i skrzyni itd
Podstawowa sprawa nie wiemy jaki budżet bo w cenie A3 3,2 kupujesz Megane 2 RS i 10 tys zostaje, już chyba wolałbym BMW 335D Jeśli nie masz zamiaru wkładać 20k żeby wycisnąć jakaś tam moc, to opcja bardzo średnia, poza dźwiękiem nie widzę zalet, do tego 20 szt na otomoto, a bezwypadkowych z opcją i od prywatnych raptem 5 szt. Dla mnie nr 1 to Megane 2 RS, mniej kombinowanych egzemplarzy, tańsze auto, lekkie i turbo i ponad 200 koni Nr 2 to Focus 2 ST, piękne brzmienie, turbo, fajny konkretny samochód |
|
|
Tue, 03 Sep 2019 - 05:03
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin |
Wymine rozrzadu ,robocizna z czesciami robie za 2k ,bez fazatorow (nie ma potrzeby ich wymieniac),a to ze w aso za taka usluge cenia sobie 6-7k to świadczy tylko ze do azo ze starymi autami jeździ sie po części co najwyżej
-------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
Tue, 03 Sep 2019 - 07:46
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 June 2019 |
Audi A3 8P 3,2? bezsensu totalnie, wolnossak ciężki kloc 1,5 tony, dość drogi, drogi serwis (popytaj ile kosztuje wymiana rozrządu), do tego serwis napędu i skrzyni itd Podstawowa sprawa nie wiemy jaki budżet bo w cenie A3 3,2 kupujesz Megane 2 RS i 10 tys zostaje, już chyba wolałbym BMW 335D Jeśli nie masz zamiaru wkładać 20k żeby wycisnąć jakaś tam moc, to opcja bardzo średnia, poza dźwiękiem nie widzę zalet, do tego 20 szt na otomoto, a bezwypadkowych z opcją i od prywatnych raptem 5 szt. Dla mnie nr 1 to Megane 2 RS, mniej kombinowanych egzemplarzy, tańsze auto, lekkie i turbo i ponad 200 koni Nr 2 to Focus 2 ST, piękne brzmienie, turbo, fajny konkretny samochód Co z tego skoro zarowno z rolki jak i kreski robi takie megane jak chce (chociaz czasy na papierze podobne to odczucia lepsze w A3)? A jeśli ma byc Turbo to i tak lepiej 2.0TSI w A3 ze wzgledu na naped -------------------- Funcar Seat Leon 2 Cupra R 2.0 TSI CDLA 277km / 413Nm seria -> 310km / 450Nm program
Daily Audi A3 8PA 1.6 MPI BSE |
|
|
Tue, 03 Sep 2019 - 08:17
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO |
Nie to żebym miał jakiś ogromny problem z fwd, ale serio, miałem accorda type-r ze szperą i w miarę dobrymi papciami (pirelli p zero rosso bodajże) i jak było mokro to była wieczna walka o trakcje. Przypominam, że miałem do dyspozycji gigantyczny moment obrotowy czyli jakieś 220 nm... I tak wiem, że gaz nie działa 0/1. Trochę to upośledza dynamiczną jazdę po mieście. Dźwięk jest bardzo ważny jeśli chodzi o odbiór osiągów auta. Takie 3.2 to chyba przyjemne auto na co dzień.
|
|
|
Tue, 03 Sep 2019 - 08:24
Post
#31
|
|
Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 |
Tak wiemy, uruchamiasz się w każdym temacie o VAGu jaki to jest ble i jakie to nie są koszty, a większość z tego to wierutne bzdury. Zapomniałeś jeszcze jako dodać argumentu czasu z Norda.
|
|
|
gość_bartez90_* |
Tue, 03 Sep 2019 - 08:32
Post
#32
|
|
Też brałbym 3.2, bo w serii to dosyć szybkie auto. A jak w przyszłości będzie mało to wkładasz te 30-40tys i robisz 500hp. Żadne megane rs, foka st nie ma takiego potencjału.
|
|
|
Tue, 03 Sep 2019 - 09:05
Post
#33
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
CYTAT w miarę dobrymi papciami (pirelli p zero rosso bodajże) p zero rosso to nie byla dobra guma na mokre dni. mialem i ta guma raczej lubila cieple dni niz zimne deszcze. jakbys mial pilot sport 4 to wtedy mozna by cos sprawdzac na deszczu. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Tue, 03 Sep 2019 - 13:31
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 01 September 2019 |
Budżet jest w nazwie tematu ~35k. Jestem już prawie zdecydowany na A3 3.2 . Które roczniki są w zasięgu mojego budżetu? Ile taka skrzynia przyjmie bo widziałem gotowe kity turbo nawet po 15k zł?
|
|
|
Tue, 03 Sep 2019 - 14:36
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 June 2019 |
2005-2006 ale nie ma co patrzec na rocznik w tym przypadku gdzie tych aut na otomoto zdatnych do jazdy to stoi z 5 sztuk ;p
-------------------- Funcar Seat Leon 2 Cupra R 2.0 TSI CDLA 277km / 413Nm seria -> 310km / 450Nm program
Daily Audi A3 8PA 1.6 MPI BSE |
|
|
Tue, 03 Sep 2019 - 15:04
Post
#36
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa |
Też uważam, że lepiej 2.0 TSI / TFSI plus jakiś stage niż ładowanie kilkudziesięciu tysi w uturbianie 3,2.
Będzie trochę mniej koni ale za to dużo mniej pieprzenia się z tym. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Tue, 03 Sep 2019 - 18:15
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 February 2017 |
Też brałbym 3.2, bo w serii to dosyć szybkie auto. A jak w przyszłości będzie mało to wkładasz te 30-40tys i robisz 500hp. Żadne megane rs, foka st nie ma takiego potencjału. Za to w Focusie ST robi Stage II i ma 340 koni za dużo mniejszą kasę niż 30k a o takim nawet przyroście w 3,2 można pomarzyć. Pytanie też czy autor chce się babrać w rozbitkach ze Szwajcarii bo tylko takie sa oferowane w PL. |
|
|
gość_bartez90_* |
Tue, 03 Sep 2019 - 18:42
Post
#38
|
|
|
|
|
Tue, 03 Sep 2019 - 21:43
Post
#39
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk |
|
|
|
Tue, 03 Sep 2019 - 22:30
Post
#40
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 |
Kinko wadą takiego c32 jest przede wszystkim rdza, dopiero po 2004 roku jest z tym lepiej w w203 ale wtedy c32 został zastąpiony przez c55 (m113)
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 04:37 |