Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Szybkie daily z potencjałem
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic > Kupujemy samochód eksploatacyjny
Stron: 1, 2
KlejnotNilu
Cześć wszystkim,
od 3 lat jeżdżę Volvo S60 2.3 T5 2000r z manualną skrzynią biegów po drobnych modyfikacjach (Hybrydowe turbo, FMIC, wydech, wtryski) i poszukuje jego następcy. Niestety auto stało się bardzo awaryjne, więcej stoi niż jeździ i w przeciągu ostatnich 4 miesięcy wymagało 10k zł wkładu i końca przygód nie widać.

Założenia są takie:
-Nie słabsze niż S60, a więc mniej niż 7 sek do setki
-Nie będzie upalane na torze, ale przyznaje że dość często zdarza mi się zakręcić do czerwonego pola wink.gif
-Buda totalnie obojętna, no może wyłączmy Cabrio
-Najchętniej AWD/RWD, ale FWD też nie wykluczam
-Diesel lub Benzyna+LPG (bezpośredni wtrysk odpada)
-W miarę bezawaryjne, nie oczekuję cudów, ale autem dojeżdżam do pracy i awaria raz na tydzień (jak w przypadku Volvo) to nie moja bajka
-Rocznik, teoretycznie '98 w górę, choć może to trochę kolidować z założeniem o bezawaryjności

Mam kilka typów, auta są totalnie różne, po prostu ma być szybkie na prostej i ciosać po plecach wink.gif ... Fajnie jakby niskim kosztem (jak w przypadku Volvo) można było trochę dokoksować. Oto one:

BMW E90 330D/335D - podejrzewam, że 35k to trochę mało na 335D, ale może uda się dorwać 330D? Opinie o bezawaryjności silników są raczej niezłe, choć jak to klekoty pewnie mają już natłuczone solidne przebiegi, podejrzewam że jak się coś popsuje to tanio nie będzie.

Megane 2 RS - mimo, że FWD wydaje mi się ciekawą pozycją. Opinie raczej niezłe, tanim kosztem można zrobić jakąś tam moc, łyka LPG, podejrzewam że tańsze w utrzymaniu niż S60. Po zakupie powinno nawet zostać na jakieś modyfikacje.

Audi S4 B5 - moje niespełnione marzenie. Mega napęd, potencjał na koksowanie, raczej szybkie "na prostej", ale... STARE i raczej lekko nie miały. Obawiam się, że wcale nie będzie bardziej bezproblemowe niż Whiteblock z Volvo i może nie jest to dobra propozycja na daily? Jak to jest z tymi 2.7BIT? Mają jakieś typowe bolączki poza wiekiem?

Audi A3 8p 3.2 Quattro z DSG - chyba najrozsądniejsza pozycja z tutaj wymienionych, co prawda nie daje możliwości zwiększenia mocy tanim kosztem, ale mamy szybką skrzynie, napęd na 4 łapy i solidny bezawaryjny silnik (?). Nie wiem tylko jak to jest ze skrzyniami i ich awaryjnością - ile może kosztować wymiana/regeneracja takiej skrzyni biegów?

Civic Type R EP3 - powinno dawać sporo funu, mimo że NA to podobno nie wielkim kosztem można dobić do ~230 koni, a w takiej budzie powinno to już fajnie latać. Raczej tanie w eksploatacji?

Jakie auta wykluczam?

Seat Leon Cupra 1m 1.8T / Audi A4 B6 1.8T - po prostu te auta już miałem
Ford Focus MK2 ST - mimo, że uwielbiam dźwięk R5 to nie chcę znowu pchać się w Whiteblocka, zwłaszcza w 2.5T z pękającymi tulejami
Opel Astra H OPC - nie podoba mi się, po prostu
Saab 9-3 / 9-5 - mam dość szwedzkiej motoryzacji biggrin.gif

Podejrzewam, że najwięcej funu jeżeli chodzi o jazdę dałoby mi S4 B5, natomiast obawiam się że będzie skarbonką bez dna i też więcej postoi niż pojeździ. Co możecie powiedzieć o tych propozycjach? A może są jeszcze inne ciekawe i szybkie auta w tym budżecie?

Dzięki z góry, jeżeli temat bardziej nadaje się do działu "Kupujemy samochód eksploatacyjny" to proszę o przeniesienie

Pozdrawiam!
16vg60
Z tych co podales a3 8p r32 ,ew.lepiej jakies lekko uszkodzone mk5 r32,z lancza fajny start i takie volvo ze swiatel nie bedzie mialo podejścia,powyzej 160 puchnie ale w koncu to tylko 250ps
Silniki idioto odporne,gazik wciagaja
W mechatronice przewaznie jak siada to tylko polaczenia w sterowniki, lutowanie za 100zl i jazda dalej

S4 b5-jesli wydatek na volvo 10k to juz problem a sam mechaniki nie ogarniasz to taki 2.7bit zdecydowanie nie
Nadwozie,zawiesznie lux,skrzynia ,dyfer jak nie ma 500+ tez znosi ale motorownia a raczej te dwie kiblowate sprezarki + eco syf to pomylka
Albo kupujesz z pewnych rąk gdzie ktos ogarnął caly ten syf

Albo na starcie wyrywasz motor i robisz wsio od nowa tak jak oem

albo jeździsz w seri ,wąchasz smród wypalanego oleju i liczysz ze nic sie nie wysra ,a jak juz to lepisz jak najtaniej i ew.dalej sprzedajesz

Albo najlepsze rozwiaznie ,kupijesz za ~20k taka ese karoseryjnie ogarnieta ,na starcie wyrywasz motor,jesli ok stan to aby uszczelniasz i przechodzisz na single turbo pozbywajac sie do tego całego eko syfu i robisz 400+ smile.gif
KlejnotNilu
Chyba większym problemem w przypadku Volvo jest to, że auto co chwile jest uziemione. Ponadto co tydzień robię trasę ~400km i już 3 razy auto było ściągane na lawecie wink.gif... Te sprężarki w S4 są aż tak awaryjne?
16vg60
Moze nie az tak bardzo awaryje bo auta maja po 20lat i jeżdżą ,problem jest w firmach regenerujacych i ze motor trzeba rwac za kazdym razem
Jesli nie chcesz kosmicznych mocy a na sile ma byc s4 to albo kupowac z pewnych rąk gdzie ktos to juz ogarnął albo kupic taka za ~20k z miejsca wyrwac motor,
Usczelnic,kupić ori corasy,rozrzad,reg.rozrusznika,alternatora,sprzeglo, uszczelnić ,zrobic wydeszek,wydajeniejsze ic lub centralny i jakis program na ~300ps i robic rakie trasy wink.gif
Tom-Lee
Jezeli chcesz jezdzic bezawaryjnie i nie dokladac to skupilbym sie na tym zeby woz oprocz dobrego stanu byl jak najmlodszy. Jak bedzie zwykla seria to pewnie tez nie zaszkodzi. Moim zdaniem w aucie na co dzien nie ma sensu grzebac. Chyba, ze robisz program i tyle. Nie mowie o samochodach co maja max pare lat tylko takich jak sa w kregu Twoich zainteresowan.
MisioLBN
CYTAT(16vg60 @ Sun, 01 Sep 2019 - 14:55) *
Moze nie az tak bardzo awaryje bo auta maja po 20lat i jeżdżą ,problem jest w firmach regenerujacych i ze motor trzeba rwac za kazdym razem
Jesli nie chcesz kosmicznych mocy a na sile ma byc s4 to albo kupowac z pewnych rąk gdzie ktos to juz ogarnął albo kupic taka za ~20k z miejsca wyrwac motor,
Usczelnic,kupić ori corasy,rozrzad,reg.rozrusznika,alternatora,sprzeglo, uszczelnić ,zrobic wydeszek,wydajeniejsze ic lub centralny i jakis program na ~300ps i robic rakie trasy wink.gif

A tam trzeba od razu rwać motor:) znam takiego co wyciąga te sprężarki bez rwania motoru.
16vg60
Nie przypominam sobie by wyjmowal sprezarki bez wyciagania silnika ,a ze sie da to wiem ,tak samo jak i zdejmowanie glowic na aucie cool.gif biggrin.gif

Takie akcje mozna robic jak sie samemu dlubie,jesli wozi po zakładach to lepiej wyrwac ,ogarnac raz a dobrze i jezdzic smile.gif
MisioLBN
CYTAT(16vg60 @ Sun, 01 Sep 2019 - 15:51) *
Nie przypominam sobie by wyjmowal sprezarki bez wyciagania silnika ,a ze sie da to wiem ,tak samo jak i zdejmowanie glowic na aucie cool.gif biggrin.gif

Takie akcje mozna robic jak sie samemu dlubie,jesli wozi po zakładach to lepiej wyrwac ,ogarnac raz a dobrze i jezdzic smile.gif

Wiele zależy od tego komu jak sie chce tongue.gif Wymiana sprężarki w 2.0 TFSI na k16 frog wyrywa motor bo nie chce mu sie tam szarpać, a z kolei ja bym wolał pare kur.. rzucić i zrobić to bez rwania motoru bo niemam zaplecza czasu i warunków na to. Co do 2.7T i sprężarek to w Lublinie znam 1 osobę która zna ten silnik aż za dobrze i nie jest to pomarańczowa esa xD i z tego co wiem to wyciągał te sprężarki bez rwania motoru ale moze się mylę.
Rufios
Zgodnie z reguła na forum.
Kup BMW.

35 tys starczy na przedlifta 330d. 231KM
Lajtowy program na 270KM i jest ok.

Bolączki M57N2
Koło pasowe, ok 2 tys zl, pada co 200-250tys
Skrzynia zf6hp wytrzymala, ale po ok 250 tys, jak obroty faluja wymiana konwertera.
Termostaty glowny i egr wytrzymują 100 tys km.
Klapki w kolektorze. Można dać zaślepki, ale wtedy zmulony na niskich obrotach.
Zawieszenie naprawdę odporne.
Szukaj RWD.
BeeMiX
Może coś takiego ?

https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-sc-lexu...u-ID6CrA0Z.html?
KlejnotNilu
Dzięki za zainteresowanie tematem, bardzo to pomocne smile.gif.

Nie wiem czy Lexus nie będzie dla mnie zbyt "egzotyczny", świetne auto wizualnie, ale jak to jest z dostępnością części do takiego wynalazku w Polsce?

Może ktoś coś o Megane 2 RS? Pomimo imo tandetnego wnętrza i FWD wydaje mi się, że może być to całkiem szybkie auto dopóki nie popada deszcz wink.gif? FMIC, wydech, wtryski + program i może by te 270 koni wyrzygało ?
kinko
CYTAT(KlejnotNilu @ Sun, 01 Sep 2019 - 15:32) *
Może ktoś coś o Megane 2 RS? Pomimo imo tandetnego wnętrza i FWD wydaje mi się, że może być to całkiem szybkie auto dopóki nie popada deszcz wink.gif? FMIC, wydech, wtryski + program i może by te 270 koni wyrzygało ?


Mialem m2rs, spoko auto, po tych modach faktycznie by wyszlo 270km, ale wedlug mnie nie ma to wiekszego sensu. Lepiej kupic m3rs i miec ~300km po samym programie, a przy okazji auto latwiej odsprzedawalne i mniej awaryjne (bo mlodsze).
E90 3.0d tez spoko opcja, tylko dobrze sprawdzac przed zakupem, bo czesto kupuja je ludzie, ktorych nie stac na utrzymanie tego typu auta.
BeeMiX
CYTAT(KlejnotNilu @ Sun, 01 Sep 2019 - 16:32) *
Nie wiem czy Lexus nie będzie dla mnie zbyt "egzotyczny", świetne auto wizualnie, ale jak to jest z dostępnością części do takiego wynalazku w Polsce?


Wszystko jest dostępne i często w jakiś smiesznych cenach. Większość części pasuje z innych modeli. Plus jest taki że już dawno nie tracą na wartości
16vg60
CYTAT(MisioLBN @ Sun, 01 Sep 2019 - 16:03) *
i nie jest to pomarańczowa esa xD

A to sory myslalem ze piszesz o nim
Ja tez nie jestem zwolennikiem rwania silników z byle powodu i glowice mimo ze przej... robilem na aucie
Sprężarki jesli mialbym potrzebe to tez wolalbym zwalic sanki i wyjac je na samochodzie


Ten sc400 wygląda kozacko ,nawet nie sądziłem ze to auto moze tak fajnie sie prezentowac
Tommo
Chiński gwint i 19' oblane gumą do jazdy na co dzień? Bój się Boga...
16vg60
Na wiekszych,szerszych felgach i niższych oponach jezdze na co dzień ,wiec nie widze w tym żadnego problemu
Chodzi mi o ogólną sylwetke auta i to jak moze wygladac po obniżeniu i na duzym kole(gdyby nie projekt BeeMiXa tu na forum to bym nie mial pojęcia ze w ogóle takie auto istnieje )
ledziu
CYTAT(KlejnotNilu @ Sun, 01 Sep 2019 - 16:32) *
Nie wiem czy Lexus nie będzie dla mnie zbyt "egzotyczny", świetne auto wizualnie, ale jak to jest z dostępnością części do takiego wynalazku w Polsce?


Dziwne jest to że czy to jest zwykły chrupek is200 czy coupe sc zawsze jest wielkie łał co do serwisu a jak wejdziesz na forum bmw i już na pierwszej stronie ogólnego tematu o dieslach jest usterek na 100lat jazdy tym lexem to dalej wszystko jest ok. wink.gif

Co do reszty to jest tak jak Beemix pisał. smile.gif
BeeMiX
CYTAT(16vg60 @ Sun, 01 Sep 2019 - 19:49) *
Na wiekszych,szerszych felgach i niższych oponach jezdze na co dzień ,wiec nie widze w tym żadnego problemu
Chodzi mi o ogólną sylwetke auta i to jak moze wygladac po obniżeniu i na duzym kole(gdyby nie projekt BeeMiXa tu na forum to bym nie mial pojęcia ze w ogóle takie auto istnieje )


No koło i kolor robią robotę. Przez ten lakier auto wydaje się mniejsze optycznie. Moje jest takie rozlazłe i mam paskudną rolkę  biggrin.gif A tym czerwonym jeździłem po ulicy i było wporządku, ale każdy ma inne preferencje.
16vg60
CYTAT
ale każdy ma inne preferencje.

Otóż to ,ale co poniektórzy mysla ze wszyscy mysla tak jak oni mysla biggrin.gif
KlejnotNilu
Trochę zszedłem na ziemię jeżeli chodzi o S4 B5, natomiast coraz bardziej jestem zainteresowany A3 3.2 z Quattro i DSG smile.gif . Podejrzewam, że 100-200 robi gorzej niż obecne S60, ale powinno dawać więcej funu przy katapultowaniu ze świateł. Pytanie, jak dużym nakładem pieniężnym można by w tym aucie dokoksować do granic ~350 koni? Raczej zlecone komuś, niż tworzenie samemu w garażu. Nie mówię, że poszedłbym w takie modyfikacje od razu, ale może z czasem?
piwo
CYTAT(BeeMiX @ Sun, 01 Sep 2019 - 16:20) *


sc kozak smile.gif
M4C13K
Nie wiem rzucę coś takiego, bo sam często przeglądam auta w okolicach tej kwoty. S4 b7? Jakieś opinie? Trochę pewnie musiałbyś dołożyć do budżetu. Czy jest jeszcze sens ładować się w ten motor? Ja wiem, że v8 i w ogóle. Ale większość ma już sporo najechane, moc lubi być znacznie niższa niż fabryczna. Chętnie się dowiem czegoś więcej. Mam z tyłu głowy, że dokoksowane 2.0t będzie oferować nie duże gorsze osiągi przy zdecydowanie mniejszych kosztach. Oczywiście, super byłoby mieć b8, ale jak budżet jest ograniczony to często trzeba brać azymut na rozsądek wink.gif
ju-by
Mercedes C32 AMG W/S203.
Lexus IS350 XE20.
Harm
CYTAT(M4C13K @ Mon, 02 Sep 2019 - 07:35) *
Nie wiem rzucę coś takiego, bo sam często przeglądam auta w okolicach tej kwoty. S4 b7? Jakieś opinie? Trochę pewnie musiałbyś dołożyć do budżetu. Czy jest jeszcze sens ładować się w ten motor? Ja wiem, że v8 i w ogóle. Ale większość ma już sporo najechane, moc lubi być znacznie niższa niż fabryczna. Chętnie się dowiem czegoś więcej. Mam z tyłu głowy, że dokoksowane 2.0t będzie oferować nie duże gorsze osiągi przy zdecydowanie mniejszych kosztach. Oczywiście, super byłoby mieć b8, ale jak budżet jest ograniczony to często trzeba brać azymut na rozsądek wink.gif


s4b6/b7 bardzo fajne auto - przedewszystkim dzwięk miazga ! kłopotliwy jedynie rozrzad - z tyłu silnika i nie tani, ale wrazenia z jazdy v8 bezcenne
rwtnt
Jak nie chcesz problemowego auta to weź a3 3.2 i w przyszłości zrób turbo 500hp/ 600nm w podstawowych zestawach firm tunerskich.
Raziel92
Jak gaz jest priorytetem to 3.2 w A3 brzmi sensownie
Miloszz
Audi A3 8P 3,2? bezsensu totalnie, wolnossak ciężki kloc 1,5 tony, dość drogi, drogi serwis (popytaj ile kosztuje wymiana rozrządu), do tego serwis napędu i skrzyni itd

Podstawowa sprawa nie wiemy jaki budżet bo w cenie A3 3,2 kupujesz Megane 2 RS i 10 tys zostaje, już chyba wolałbym BMW 335D
Jeśli nie masz zamiaru wkładać 20k żeby wycisnąć jakaś tam moc, to opcja bardzo średnia, poza dźwiękiem nie widzę zalet, do tego 20 szt na otomoto, a bezwypadkowych z opcją i od prywatnych raptem 5 szt.

Dla mnie nr 1 to Megane 2 RS, mniej kombinowanych egzemplarzy, tańsze auto, lekkie i turbo i ponad 200 koni
Nr 2 to Focus 2 ST, piękne brzmienie, turbo, fajny konkretny samochód
16vg60
Wymine rozrzadu ,robocizna z czesciami robie za 2k ,bez fazatorow (nie ma potrzeby ich wymieniac),a to ze w aso za taka usluge cenia sobie 6-7k to świadczy tylko ze do azo ze starymi autami jeździ sie po części co najwyżej wink.gif
Raziel92
CYTAT(Miloszz @ Tue, 03 Sep 2019 - 00:50) *
Audi A3 8P 3,2? bezsensu totalnie, wolnossak ciężki kloc 1,5 tony, dość drogi, drogi serwis (popytaj ile kosztuje wymiana rozrządu), do tego serwis napędu i skrzyni itd

Podstawowa sprawa nie wiemy jaki budżet bo w cenie A3 3,2 kupujesz Megane 2 RS i 10 tys zostaje, już chyba wolałbym BMW 335D
Jeśli nie masz zamiaru wkładać 20k żeby wycisnąć jakaś tam moc, to opcja bardzo średnia, poza dźwiękiem nie widzę zalet, do tego 20 szt na otomoto, a bezwypadkowych z opcją i od prywatnych raptem 5 szt.

Dla mnie nr 1 to Megane 2 RS, mniej kombinowanych egzemplarzy, tańsze auto, lekkie i turbo i ponad 200 koni
Nr 2 to Focus 2 ST, piękne brzmienie, turbo, fajny konkretny samochód

Co z tego skoro zarowno z rolki jak i kreski robi takie megane jak chce (chociaz czasy na papierze podobne to odczucia lepsze w A3)?
A jeśli ma byc Turbo to i tak lepiej 2.0TSI w A3 ze wzgledu na naped
M4C13K
Nie to żebym miał jakiś ogromny problem z fwd, ale serio, miałem accorda type-r ze szperą i w miarę dobrymi papciami (pirelli p zero rosso bodajże) i jak było mokro to była wieczna walka o trakcje. Przypominam, że miałem do dyspozycji gigantyczny moment obrotowy czyli jakieś 220 nm...wink.gif I tak wiem, że gaz nie działa 0/1. Trochę to upośledza dynamiczną jazdę po mieście. Dźwięk jest bardzo ważny jeśli chodzi o odbiór osiągów auta. Takie 3.2 to chyba przyjemne auto na co dzień.
error.
Tak wiemy, uruchamiasz się w każdym temacie o VAGu jaki to jest ble i jakie to nie są koszty, a większość z tego to wierutne bzdury. Zapomniałeś jeszcze jako dodać argumentu czasu z Norda. wink.gif
bartez90
Też brałbym 3.2, bo w serii to dosyć szybkie auto. A jak w przyszłości będzie mało to wkładasz te 30-40tys i robisz 500hp. Żadne megane rs, foka st nie ma takiego potencjału.
piwo
CYTAT
w miarę dobrymi papciami (pirelli p zero rosso bodajże)

p zero rosso to nie byla dobra guma na mokre dni. mialem i ta guma raczej lubila cieple dni niz zimne deszcze. jakbys mial pilot sport 4 to wtedy mozna by cos sprawdzac na deszczu.
KlejnotNilu
Budżet jest w nazwie tematu ~35k. Jestem już prawie zdecydowany na A3 3.2 wink.gif. Które roczniki są w zasięgu mojego budżetu? Ile taka skrzynia przyjmie bo widziałem gotowe kity turbo nawet po 15k zł? wink.gif
Raziel92
2005-2006 ale nie ma co patrzec na rocznik w tym przypadku gdzie tych aut na otomoto zdatnych do jazdy to stoi z 5 sztuk ;p
As_
Też uważam, że lepiej 2.0 TSI / TFSI plus jakiś stage niż ładowanie kilkudziesięciu tysi w uturbianie 3,2.
Będzie trochę mniej koni ale za to dużo mniej pieprzenia się z tym.
Miloszz
CYTAT(bartez90 @ Tue, 03 Sep 2019 - 08:32) *
Też brałbym 3.2, bo w serii to dosyć szybkie auto. A jak w przyszłości będzie mało to wkładasz te 30-40tys i robisz 500hp. Żadne megane rs, foka st nie ma takiego potencjału.


Za to w Focusie ST robi Stage II i ma 340 koni za dużo mniejszą kasę niż 30k a o takim nawet przyroście w 3,2 można pomarzyć.


Pytanie też czy autor chce się babrać w rozbitkach ze Szwajcarii bo tylko takie sa oferowane w PL.
bartez90
CYTAT(Miloszz @ Tue, 03 Sep 2019 - 18:15) *
Za to w Focusie ST robi Stage II i ma 340 koni za dużo mniejszą kasę niż 30k a o takim nawet przyroście w 3,2 można pomarzyć.

O ile silnik przezyje bo roznie z tym bywa w foce st mk2.
kinko
CYTAT(ju-by @ Mon, 02 Sep 2019 - 08:57) *
Mercedes C32 AMG W/S203.
Lexus IS350 XE20.


Te C32 miały jakieś potężne wady? To bardziej szybka kanapa czy jest jakaś frajda z jazdy po zakrętach?
monev
Kinko wadą takiego c32 jest przede wszystkim rdza, dopiero po 2004 roku jest z tym lepiej w w203 ale wtedy c32 został zastąpiony przez c55 (m113)
Miloszz
CYTAT(error. @ Tue, 03 Sep 2019 - 22:19) *
340KM w przednim napędzie i manualu, brzmi świetnie jako daily. laugh.gif

No pewnie, dekadę temu VAG wypuszcza Leona II Cupra R310 Limitowa edycja - 310 koni, FWD i manual i niby to nie miało prawa jeździć a "jakoś" jeździło rolleyes.gif
KlejnotNilu
Aktualnie jest 320km/460nm w FWD i jazda w deszczowe dni/zime w mieście to katorga, niestety. Choć przy prędkościach autostradowych jest przyjemnie wink.gif
rex
Obejrzyj sobie na yt coobcia jak testuja a3 3.2 dsg. Mysle, ze bedzie to dobry poglad na osiagi.
rwtnt
Tylko w aucie jadą 2 osoby + waga instalacji gazowej, chyba tam nie domagał jakiś wariator czy coś. W sprawnym aucie tylko z kierowcą bez obciążenia w postaci lpg pewnie będzie trochę lepiej.
Raziel92
6.7 w 2 osoby kontra katalogowe 6.4 to nie jest zly wynik
zmoświ
Jak rozpatrujemy już dane katalogowe to jest raczej słaby wynik gdyż takie s3 265km z dsg ma katalogowo 5,5s do 100km (5,6s sportback)
rwtnt
Tylko s3 jest lżejsze niż 3.2, po drugie większość zdrowych egzemplarzy ma gift i 280-290 koni w serii i 365-380nm. Więc trudno, by nie było szybsze, do tego ma moment od 1800-2000, a nie jak 3.2 od 3000.
Raziel92
CYTAT(zmoświ @ Thu, 05 Sep 2019 - 14:08) *
Jak rozpatrujemy już dane katalogowe to jest raczej słaby wynik gdyż takie s3 265km z dsg ma katalogowo 5,5s do 100km (5,6s sportback)

Nie ma co porownywac bo wiadomo ze turbo o podobnej mocy bedzie szybsze, poza tym te silniki zawsze mialy gifta min kilkanascie koni i kilkadziesiat Nm
16vg60
CYTAT(rex @ Thu, 05 Sep 2019 - 12:07) *
Obejrzyj sobie na yt coobcia jak testuja a3 3.2 dsg. Mysle, ze bedzie to dobry poglad na osiagi.


Z tego co pamietam to startowali normalnie z D
Z lc jest przepaść i podejrzewam ze 6s do paki zrobi
lightman
LC w pierwszych wypustach A3 3.2?
miałem A3 3.2 i wyleczyłem się z psującej dsg za to silnik fajny laugh.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.